Материалдар / Ашық тренинг сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық тренинг сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
көне дәуір мен жаңа дәуір техгологиясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2018
718
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТРЕНИНГ САБАҚ

1 слайд
ТРЕНИНГ САБАҚ

1 слайд

ТРЕНИНГ САБАҚ

АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛ АР ҒАСЫРЫ

2 слайд
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛ АР ҒАСЫРЫ

2 слайд

АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛ АР ҒАСЫРЫ

МАҚСАТЫ: Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру: 1. Білу 2. Тусіну 3. Талдау 4.Жинақтау 5.Қолдану 6. Баға беру

3 слайд
МАҚСАТЫ: Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру: 1. Білу 2. Тусіну 3. Талдау 4.Жинақтау 5.Қолдану 6. Баға беру

3 слайд

МАҚСАТЫ: Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру: 1. Білу 2. Тусіну 3. Талдау 4.Жинақтау 5.Қолдану 6. Баға беру

Адамдар есептеуді жүргізуді есептеу аспаптары мен құрылғылары пайда болмай тұрып бастаған . Ол үшін олар қол саусақтарын,

4 слайд
Адамдар есептеуді жүргізуді есептеу аспаптары мен құрылғылары  пайда болмай тұрып бастаған . Ол үшін олар қол саусақтарын, тастарды, ағаш таяқшаларды пайдаланды. Олар тастарды үйіп, заттардың санын жерге сызған сызықшалармен немесе жіптерге түйілген түйіншектермен есептеген. Бірақ бұл есептеулер көлемінің артуы есептеу құралдарының пайда болуына себепші болды. Ең бірінші пайда болған есептеу құралы ол есепшот болды. Есепшоттың жасы 2000 – 5000 жылдар шамасында. Пайда болған жері Ертедегі Қытай немесе ертедегі Египет, ежелгі Греция болуы мүмкін. Гректер мен Батыс Еуропалықтар «абак» деп, қытайлықтар «суанпан», жапондықтар «серобян» деп атаған.  Есепшотпен есептеулер орналасқан тастарды жылжыту  арқылы жүргізілген. Есепшот Ресейде ХVІ – ХVІІ ғасырларда пайда бола бастаған. ХVІІ ғасырда Джон Непер логарифм түсінігін енгізді. 1761 жылы ағылшын Д.Робертсон жүгіртпесі бар навигациялық есептеулер жүргізуге арналған логарифм сызғышын жасап шығарды. Логарифм құралын жасау идеясын 1660 жылы  Исаак Ньютон ұсынған. 1642 жылы француз математигі Блез Паскаль дүние жүзінде бірінші рет қосу машинасын жасап шығарды. Ол жетектер мен дөңгелектерден тұратын механикалық машина болатын.  Онда көп мәнді есептерді қосу мүмкін болды.

4 слайд

Адамдар есептеуді жүргізуді есептеу аспаптары мен құрылғылары  пайда болмай тұрып бастаған . Ол үшін олар қол саусақтарын, тастарды, ағаш таяқшаларды пайдаланды. Олар тастарды үйіп, заттардың санын жерге сызған сызықшалармен немесе жіптерге түйілген түйіншектермен есептеген. Бірақ бұл есептеулер көлемінің артуы есептеу құралдарының пайда болуына себепші болды. Ең бірінші пайда болған есептеу құралы ол есепшот болды. Есепшоттың жасы 2000 – 5000 жылдар шамасында. Пайда болған жері Ертедегі Қытай немесе ертедегі Египет, ежелгі Греция болуы мүмкін. Гректер мен Батыс Еуропалықтар «абак» деп, қытайлықтар «суанпан», жапондықтар «серобян» деп атаған.  Есепшотпен есептеулер орналасқан тастарды жылжыту  арқылы жүргізілген. Есепшот Ресейде ХVІ – ХVІІ ғасырларда пайда бола бастаған. ХVІІ ғасырда Джон Непер логарифм түсінігін енгізді. 1761 жылы ағылшын Д.Робертсон жүгіртпесі бар навигациялық есептеулер жүргізуге арналған логарифм сызғышын жасап шығарды. Логарифм құралын жасау идеясын 1660 жылы  Исаак Ньютон ұсынған. 1642 жылы француз математигі Блез Паскаль дүние жүзінде бірінші рет қосу машинасын жасап шығарды. Ол жетектер мен дөңгелектерден тұратын механикалық машина болатын.  Онда көп мәнді есептерді қосу мүмкін болды.

1694 жылы неміс математигі Лейбниц механикалық есептеу машинасы арифмометрді құрастырып жасады . Онда дөңгелектердің орнын

5 слайд
1694 жылы неміс математигі Лейбниц механикалық есептеу машинасы арифмометрді құрастырып жасады . Онда дөңгелектердің орнына цифрлар жазылған цилиндр қолданылды. Онда көбейту, бөлу,  квадрат түбірін табу амалдарын орындау мүмкін болды. Бірақ арифмометр кейін бірнеше жетілдірілді, бұл бағытта орыс өнертапқыштары П.Л.Чебышев пен В.Т.Однер көп еңбек етті. Осы арифмометр қазіргі қолымызда жүрген калькулятордың негізін салды. Есептеуіш автоматтың алғашқы авторы Чарлз Бэббидж болған. Адамдар оны компьютердің атасы деп атайды. 1833 жылы бағдарлама арқылы басқарылатын « Аналитикалық машина» жобасын жасады. Оған дүние жүзі алғашқы 1846 жылы Бэббидж машинасына бағдарлама жазған Ада Лавлейс болды. Ол ең  бірінші бағдарламалаушы деп саналады. ХІХ ғасырдың соңында американдық Герман Холлерит есепші – перфорациялық машина құрастырды. 1944 жылы американ математигі Говард Айкен Гарвард университетінде бағдарламамен басқарылатын, релелік және механикалық элементтерге негізделген МАРК -1 автоматты машинасын құрастырды. 1946 жылы АҚШ – тың Пенсильван университетінде ENIAC (Эниак)деп аталатын бірінші электрондық есептеуіш машина жасалды. Оның салмағы – 30т, 1 8000 электрондық шамдардан болды. 300 көбейту амалын орындай алды. 1949 жылы американ математигі Джон Фон Нейманның идеясы негізінде EDSAC машинасы құрастырылды. Кеңестер Одағында бірінші ЭЕМ 1947 – 1948 жылдары академик Сергей Алексеевич Лебедевтің МЭСМ (малая электронная счетная машина) жасалды. 1952-1953 жылдары оның жетілдірілген түрі БЭСМ (большая электронная счетная машина) пайдалануға енгізілді. Ол секундына 10000 амал орындай алатын.

5 слайд

1694 жылы неміс математигі Лейбниц механикалық есептеу машинасы арифмометрді құрастырып жасады . Онда дөңгелектердің орнына цифрлар жазылған цилиндр қолданылды. Онда көбейту, бөлу,  квадрат түбірін табу амалдарын орындау мүмкін болды. Бірақ арифмометр кейін бірнеше жетілдірілді, бұл бағытта орыс өнертапқыштары П.Л.Чебышев пен В.Т.Однер көп еңбек етті. Осы арифмометр қазіргі қолымызда жүрген калькулятордың негізін салды. Есептеуіш автоматтың алғашқы авторы Чарлз Бэббидж болған. Адамдар оны компьютердің атасы деп атайды. 1833 жылы бағдарлама арқылы басқарылатын « Аналитикалық машина» жобасын жасады. Оған дүние жүзі алғашқы 1846 жылы Бэббидж машинасына бағдарлама жазған Ада Лавлейс болды. Ол ең  бірінші бағдарламалаушы деп саналады. ХІХ ғасырдың соңында американдық Герман Холлерит есепші – перфорациялық машина құрастырды. 1944 жылы американ математигі Говард Айкен Гарвард университетінде бағдарламамен басқарылатын, релелік және механикалық элементтерге негізделген МАРК -1 автоматты машинасын құрастырды. 1946 жылы АҚШ – тың Пенсильван университетінде ENIAC (Эниак)деп аталатын бірінші электрондық есептеуіш машина жасалды. Оның салмағы – 30т, 1 8000 электрондық шамдардан болды. 300 көбейту амалын орындай алды. 1949 жылы американ математигі Джон Фон Нейманның идеясы негізінде EDSAC машинасы құрастырылды. Кеңестер Одағында бірінші ЭЕМ 1947 – 1948 жылдары академик Сергей Алексеевич Лебедевтің МЭСМ (малая электронная счетная машина) жасалды. 1952-1953 жылдары оның жетілдірілген түрі БЭСМ (большая электронная счетная машина) пайдалануға енгізілді. Ол секундына 10000 амал орындай алатын.

ЕСЕПШОТ ШЫҒУ ТАРИХЫ

6 слайд
ЕСЕПШОТ ШЫҒУ ТАРИХЫ

6 слайд

ЕСЕПШОТ ШЫҒУ ТАРИХЫ

ДЕРБЕС КОМПЬЮТЕР

7 слайд
ДЕРБЕС КОМПЬЮТЕР

7 слайд

ДЕРБЕС КОМПЬЮТЕР

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

ЭЕМ – нің дамуы бірнеше буындарға бөлінеді. І. ЭЕМ-нің бірінші буыны (1940-1955). электронды шамдармен жұмыс істеді есепте

14 слайд
ЭЕМ – нің дамуы бірнеше буындарға бөлінеді. І. ЭЕМ-нің бірінші буыны (1940-1955). электронды шамдармен жұмыс істеді есептеу жылдамдығы секундына 10-20 мың операция әр машинаның өз тілі болды операциялық жүйелер болған жоқ енгізу және шығару: перфоленталар,перфокарталар, магнитті таспалар

14 слайд

ЭЕМ – нің дамуы бірнеше буындарға бөлінеді. І. ЭЕМ-нің бірінші буыны (1940-1955). электронды шамдармен жұмыс істеді есептеу жылдамдығы секундына 10-20 мың операция әр машинаның өз тілі болды операциялық жүйелер болған жоқ енгізу және шығару: перфоленталар,перфокарталар, магнитті таспалар

ІІ. ЭЕМ-нің екінші буыны (1955-1965). жартылай өткізгіш элементтер – транзисторлар (1948, Дж. Бардин, У. Брэттейн и У. Шок

15 слайд
ІІ. ЭЕМ-нің екінші буыны (1955-1965). жартылай өткізгіш элементтер – транзисторлар (1948, Дж. Бардин, У. Брэттейн и У. Шокли) жылдамдығы секундына 10-200 мың операция алғашқы операциялық жүйелер алғашқы программалау тілдері: Фортран (1957), Алгол (1959) мәліметтерді сақтау құралдары: магниттік барабандар, магниттік дискілер интегралды микросхемалар (1958, Дж. Килби)

15 слайд

ІІ. ЭЕМ-нің екінші буыны (1955-1965). жартылай өткізгіш элементтер – транзисторлар (1948, Дж. Бардин, У. Брэттейн и У. Шокли) жылдамдығы секундына 10-200 мың операция алғашқы операциялық жүйелер алғашқы программалау тілдері: Фортран (1957), Алгол (1959) мәліметтерді сақтау құралдары: магниттік барабандар, магниттік дискілер интегралды микросхемалар (1958, Дж. Килби)

ІІІ. ЭЕМ-нің үшінші буыны (1965- 1980). есептеу жылдамдығы секундына 1 млн. операцияға дейін жедел жад – жүздеген мың бай

16 слайд
ІІІ. ЭЕМ-нің үшінші буыны (1965- 1980). есептеу жылдамдығы секундына 1 млн. операцияға дейін жедел жад – жүздеген мың байт операциялық жүйелер – жадты,құрылғыларды, процессор уақытын басқару

16 слайд

ІІІ. ЭЕМ-нің үшінші буыны (1965- 1980). есептеу жылдамдығы секундына 1 млн. операцияға дейін жедел жад – жүздеген мың байт операциялық жүйелер – жадты,құрылғыларды, процессор уақытын басқару

IV. ЭЕМ-нің төртінші буыны (1970- ). үлкен және аса үлкен интегралды схемалардан (ҮИС, АҮИС) тұратын компьютерлер дербес

17 слайд
IV. ЭЕМ-нің төртінші буыны (1970-  ). үлкен және аса үлкен интегралды схемалардан (ҮИС, АҮИС) тұратын компьютерлер дербес компьютерлер қарапайым пайдаланушылардың пайда болуы, графикалық интерфейстің қажеттілігі әрекет ету жылдамдығы секундына 1 млрд. операциядан жоғары оперативті жад – бірнеше гигабайт көппроцессорлық жүйе компьютерлік желілер мультимедиа мүмкіндіктері (графика, анимация, дыбыс)

17 слайд

IV. ЭЕМ-нің төртінші буыны (1970-  ). үлкен және аса үлкен интегралды схемалардан (ҮИС, АҮИС) тұратын компьютерлер дербес компьютерлер қарапайым пайдаланушылардың пайда болуы, графикалық интерфейстің қажеттілігі әрекет ету жылдамдығы секундына 1 млрд. операциядан жоғары оперативті жад – бірнеше гигабайт көппроцессорлық жүйе компьютерлік желілер мультимедиа мүмкіндіктері (графика, анимация, дыбыс)

V. ЭЕМ-нің бесінші буыны (Жапония, 1980-жылдар) Мақсат – жасанды интеллект қызметін атқаратын суперкомпьютер құрастыру Жо

18 слайд
V. ЭЕМ-нің бесінші буыны  (Жапония, 1980-жылдар) Мақсат – жасанды интеллект қызметін атқаратын суперкомпьютер құрастыру Жобаның негізгі сипаты: барлық мәліметті логикалық тәсілдермен өңдеу (Пролог тілі) өте үлкен мәліметтер қоры параллель есептеулер мүмкіндігін қолдану бөліп есептеу әдісі компьютермен дауыстап «сөйлесу» программалық жабдықтарды аппараттық жабдықтарға біртіндеп ауыстыру Проблемалар: жүйенің өздігінен даму идеясы іске асқан жоқ программалық және аппараттық жабдықтардың балансын қате бағалау дәстүрлі компьютерлер бұдан да жоғары жетістіктерге қол жеткізді технологиялардың сенімсіздігі интернеттің дамуы – мәліметтерді сақтаудың жаңа моделі 50 млрд. йен қаражат жұмсалды

18 слайд

V. ЭЕМ-нің бесінші буыны  (Жапония, 1980-жылдар) Мақсат – жасанды интеллект қызметін атқаратын суперкомпьютер құрастыру Жобаның негізгі сипаты: барлық мәліметті логикалық тәсілдермен өңдеу (Пролог тілі) өте үлкен мәліметтер қоры параллель есептеулер мүмкіндігін қолдану бөліп есептеу әдісі компьютермен дауыстап «сөйлесу» программалық жабдықтарды аппараттық жабдықтарға біртіндеп ауыстыру Проблемалар: жүйенің өздігінен даму идеясы іске асқан жоқ программалық және аппараттық жабдықтардың балансын қате бағалау дәстүрлі компьютерлер бұдан да жоғары жетістіктерге қол жеткізді технологиялардың сенімсіздігі интернеттің дамуы – мәліметтерді сақтаудың жаңа моделі 50 млрд. йен қаражат жұмсалды

Технологияның шығу жылдары

19 слайд
Технологияның шығу жылдары

19 слайд

Технологияның шығу жылдары

Ең алғашқы компьютер

20 слайд
Ең алғашқы компьютер

20 слайд

Ең алғашқы компьютер

21 слайд

21 слайд

М Т П Л О Т Т Н О М И Ы П Р Р Т Е И Д Е Қ Ш Н И Е Е Р О М М Р Қ А Н Т Р Н Н И Т О Н Т С Ә З Е Т Р О П А И Б А Й Т Т Е З Р М

22 слайд
М Т П Л О Т Т Н О М И Ы П Р Р Т Е И Д Е Қ Ш Н И Е Е Р О М М Р Қ А Н Т Р Н Н И Т О Н Т С Ә З Е Т Р О П А И Б А Й Т Т Е З Р М В П И К М Е Р Е О Ә И А Р С О Ұ А Ф Ц Т Р И Х Е Д Я Й Л Е І У В Ж Л И Я И Ц С Н С Д А Ь Ф И К А С О Р А Б О Н Е Н Т «Венгр сөзжұмбағы» Көрсетілген сөзжұбақта жасырылған сөздерді тауып жазу.  

22 слайд

М Т П Л О Т Т Н О М И Ы П Р Р Т Е И Д Е Қ Ш Н И Е Е Р О М М Р Қ А Н Т Р Н Н И Т О Н Т С Ә З Е Т Р О П А И Б А Й Т Т Е З Р М В П И К М Е Р Е О Ә И А Р С О Ұ А Ф Ц Т Р И Х Е Д Я Й Л Е І У В Ж Л И Я И Ц С Н С Д А Ь Ф И К А С О Р А Б О Н Е Н Т «Венгр сөзжұмбағы» Көрсетілген сөзжұбақта жасырылған сөздерді тауып жазу.  

СЕРГІТУ СӘТІ

23 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ

23 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

24 слайд

24 слайд

Мұғалімнің және оқушының шығармашылық жұмыстарының ғылыми деңгейін қалыптастыруда, жаңа құндылықтар, ізденістер жасау. Ұст

25 слайд
Мұғалімнің және оқушының шығармашылық жұмыстарының ғылыми деңгейін қалыптастыруда, жаңа құндылықтар, ізденістер жасау. Ұстаз үшін нәтижеге жету шәкіртінің білімді болуы ғана емес, білімді өздігінен алуы және алған білімдерін қажетіне қолдану болып табылады. Бүгінгі бала – ертенгі жаңа әлем. Оқушының дамуына әсер етуші әлеуметік фактор негізінде оқушы, мұғалім, ата-ана басқа пән мұғалімдері ынтымақтасуы керек. Заман талабына сай жаңа технология әдістерін үйрету, бағат-бағдар беруші – мұғалімдерміз. Оқушылардың жаңа тұрмысқа, жаңа оқуға, жаңа қатынастарға бейімделуі тиіс. Осы үрдіспен бәсекеге сай дамыған елдердің қатарына ену ұстаздар қауымына зор міндеттер жүктелетінін ұмытпауымыз керек.

25 слайд

Мұғалімнің және оқушының шығармашылық жұмыстарының ғылыми деңгейін қалыптастыруда, жаңа құндылықтар, ізденістер жасау. Ұстаз үшін нәтижеге жету шәкіртінің білімді болуы ғана емес, білімді өздігінен алуы және алған білімдерін қажетіне қолдану болып табылады. Бүгінгі бала – ертенгі жаңа әлем. Оқушының дамуына әсер етуші әлеуметік фактор негізінде оқушы, мұғалім, ата-ана басқа пән мұғалімдері ынтымақтасуы керек. Заман талабына сай жаңа технология әдістерін үйрету, бағат-бағдар беруші – мұғалімдерміз. Оқушылардың жаңа тұрмысқа, жаңа оқуға, жаңа қатынастарға бейімделуі тиіс. Осы үрдіспен бәсекеге сай дамыған елдердің қатарына ену ұстаздар қауымына зор міндеттер жүктелетінін ұмытпауымыз керек.

Назарларыңызға рахмет!

26 слайд
Назарларыңызға рахмет!

26 слайд

Назарларыңызға рахмет!