2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ата-анаға кеңес

Ата-анаға кеңес

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналарға кеңес ретінде
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
26 Ақпан 2021
570
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ата-анаға кеңес «Тараз қаласы №47орта мектебі» Логопед-дефектолог: Өмірзақова А.Е

1 слайд
Ата-анаға кеңес «Тараз қаласы №47орта мектебі» Логопед-дефектолог: Өмірзақова А.Е

1 слайд

Ата-анаға кеңес «Тараз қаласы №47орта мектебі» Логопед-дефектолог: Өмірзақова А.Е

Сөйлеуінде бұзылуы бар екендігінің айқын белгілері: • Бірінші айының соңғы жағында, тамақ ішердің алдында айқайламаса; • Б

2 слайд
Сөйлеуінде бұзылуы бар екендігінің айқын белгілері: • Бірінші айының соңғы жағында, тамақ ішердің алдында айқайламаса; • Бала төртінші айының соңғы жағында күлмесе, баламен сөйлескенде уілдемесе; • Бесінші айдың аяғында әуенге назар аудармаса; • Жетінші айында жақын адамдардың дауысын танымаса; • Тоғызыншы айдың аяғында бала былдырлап сөйлемесе, үлкендердің сөздерін қайталауға тырыспаса; • Оныншы айдың аяғында бала жоқ, я, сау бол дегенді іс-қимылдарымен көрсетпесе; • 1 жасында мүлдем сөз айта алмаса; • 1 жас 4 айында анасын «ана», әкесін «әке» деп атай алмаса; • 1 жас 9 айында кем дегенде 5-6 сөз айта алмаса; • 2 жасында дене мүшелерін көрсетпесе, қиынырақ тапсырмаларды орындамаса (ана бөлмеге барып, маған кітап әкеліп бер).; • Суреттен жақын адамдарын көрсете алмаса; • 2,5 жасында үлкен-кішіні ажырата алмаса; • 3 жасында қысқа жаттауларды айта алмаса, аты-жөнін толық айта алмаса; • 4 жасында түстерді ажырата алмаса, бірде-бір жаттау айта алмаса;

2 слайд

Сөйлеуінде бұзылуы бар екендігінің айқын белгілері: • Бірінші айының соңғы жағында, тамақ ішердің алдында айқайламаса; • Бала төртінші айының соңғы жағында күлмесе, баламен сөйлескенде уілдемесе; • Бесінші айдың аяғында әуенге назар аудармаса; • Жетінші айында жақын адамдардың дауысын танымаса; • Тоғызыншы айдың аяғында бала былдырлап сөйлемесе, үлкендердің сөздерін қайталауға тырыспаса; • Оныншы айдың аяғында бала жоқ, я, сау бол дегенді іс-қимылдарымен көрсетпесе; • 1 жасында мүлдем сөз айта алмаса; • 1 жас 4 айында анасын «ана», әкесін «әке» деп атай алмаса; • 1 жас 9 айында кем дегенде 5-6 сөз айта алмаса; • 2 жасында дене мүшелерін көрсетпесе, қиынырақ тапсырмаларды орындамаса (ана бөлмеге барып, маған кітап әкеліп бер).; • Суреттен жақын адамдарын көрсете алмаса; • 2,5 жасында үлкен-кішіні ажырата алмаса; • 3 жасында қысқа жаттауларды айта алмаса, аты-жөнін толық айта алмаса; • 4 жасында түстерді ажырата алмаса, бірде-бір жаттау айта алмаса;

Баланың тіл кемістігін болдырмау үшін: • Әр іс-әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз. Не істеп жатқаныңызды, не көр

3 слайд
Баланың тіл кемістігін болдырмау үшін: • Әр іс-әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз. Не істеп жатқаныңызды, не көргеніңізді, бала не істегенін, басқа адамдар не істеп жатқанын және баланың не көріп отырғанын айтып отырыңыз; • Баламен көп ойнаңыз, көп сойлесіңіз, оның ойымен, шешімімен ақылдасыңыз; • Асықпай сөйлесіңіз, қалыпты темпте, интонациямен; • Ашық сұрақтарды қойыңыз. Бұл балаңыздың жауап бергенде бірнеше сөздерді қолдануға итермелейді; • Баланың сөйлеуіне және сұрақтарға жауап беруіне мүмкіндік үшін уақытты кішкене созып тұрыңыз; • Коп әңгімелер, ертегілер оқып беріңіз; • Егер де бала сөйлегенде бірнеше ғана сөздерді қолданса, оның сөздік қорын байыту үшін жаңа сөздермен салыстырыңыз. 5-6 сөз таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, азық түліктер) және оларды балаға атаңыз оған сөздерді атауға мүмкіндік беріңіз. Бала сөздерді айтқаннан кейін, оған тағы 4-5 сөз қосып айтқызып жаттықтырыңыз. Бала оны қоршап жатқан заттардың атын меңгергенше, осылай сөздердіқосып отырыңыз. • • Тіл кемістігін түзету тәсілдері: • Саусақ жаттығулары арқылы; • Артикуляциялық жаттығулар арқылы; • Тыныс алу жаттығулары; • логоритмика

3 слайд

Баланың тіл кемістігін болдырмау үшін: • Әр іс-әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз. Не істеп жатқаныңызды, не көргеніңізді, бала не істегенін, басқа адамдар не істеп жатқанын және баланың не көріп отырғанын айтып отырыңыз; • Баламен көп ойнаңыз, көп сойлесіңіз, оның ойымен, шешімімен ақылдасыңыз; • Асықпай сөйлесіңіз, қалыпты темпте, интонациямен; • Ашық сұрақтарды қойыңыз. Бұл балаңыздың жауап бергенде бірнеше сөздерді қолдануға итермелейді; • Баланың сөйлеуіне және сұрақтарға жауап беруіне мүмкіндік үшін уақытты кішкене созып тұрыңыз; • Коп әңгімелер, ертегілер оқып беріңіз; • Егер де бала сөйлегенде бірнеше ғана сөздерді қолданса, оның сөздік қорын байыту үшін жаңа сөздермен салыстырыңыз. 5-6 сөз таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, азық түліктер) және оларды балаға атаңыз оған сөздерді атауға мүмкіндік беріңіз. Бала сөздерді айтқаннан кейін, оған тағы 4-5 сөз қосып айтқызып жаттықтырыңыз. Бала оны қоршап жатқан заттардың атын меңгергенше, осылай сөздердіқосып отырыңыз. • • Тіл кемістігін түзету тәсілдері: • Саусақ жаттығулары арқылы; • Артикуляциялық жаттығулар арқылы; • Тыныс алу жаттығулары; • логоритмика

Баланың сөйлеу тілі потологиясының негізгі себептері: • Әртүрлі ішқұрсақ потологиясы іштегі нәрестенің дамуына зиянын тиг

4 слайд
Баланың сөйлеу тілі потологиясының негізгі себептері: • Әртүрлі ішқұрсақ потологиясы іштегі нәрестенің дамуына зиянын тигізеді, сөйлеу тілінің ең ауыр кемістіктері іштегі нәрестенің 4 апталық пен 4 айлық аралығындағы дамуының бұзылуынан пайда болады. Іштегі нәрестенің дамуының бұзылуына анасының жүкті кездегі токсикоз, вирусты және эндокринді аурулар, жарақаттар, резус-фактор бойынша қанның сыйымсыздығы және басқалар әсер етуі мүмкін. • Босану кезіндегі жарақаттану және босану кезіндегі асфиксия (оттектің жетіспеуі); • Өмірінің алғашқы жылдарындағы әртүрлі аурулар; • Бас сүйегінің жарақаттануы; • Тұқым қуалаушылық факторлары; • Әлеуметтік тұрмыстық жағдайларының қолайсыздығы; Бала тәрбиесі басты байлығың, Кешіксең көретінің қайғы-мұң. (Абай) Тәрбие басы – тіл. (Ж.Аймауытов)

4 слайд

Баланың сөйлеу тілі потологиясының негізгі себептері: • Әртүрлі ішқұрсақ потологиясы іштегі нәрестенің дамуына зиянын тигізеді, сөйлеу тілінің ең ауыр кемістіктері іштегі нәрестенің 4 апталық пен 4 айлық аралығындағы дамуының бұзылуынан пайда болады. Іштегі нәрестенің дамуының бұзылуына анасының жүкті кездегі токсикоз, вирусты және эндокринді аурулар, жарақаттар, резус-фактор бойынша қанның сыйымсыздығы және басқалар әсер етуі мүмкін. • Босану кезіндегі жарақаттану және босану кезіндегі асфиксия (оттектің жетіспеуі); • Өмірінің алғашқы жылдарындағы әртүрлі аурулар; • Бас сүйегінің жарақаттануы; • Тұқым қуалаушылық факторлары; • Әлеуметтік тұрмыстық жағдайларының қолайсыздығы; Бала тәрбиесі басты байлығың, Кешіксең көретінің қайғы-мұң. (Абай) Тәрбие басы – тіл. (Ж.Аймауытов)

Министірлікпен келісілген курстар тізімі