Материалдар / Ата-анаға кеңес
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-анаға кеңес

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналарға кеңес ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2021
529
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ата-анаға кеңес «Тараз қаласы №47орта мектебі» Логопед-дефектолог: Өмірзақова А.Е

1 слайд
Ата-анаға кеңес «Тараз қаласы №47орта мектебі» Логопед-дефектолог: Өмірзақова А.Е

1 слайд

Ата-анаға кеңес «Тараз қаласы №47орта мектебі» Логопед-дефектолог: Өмірзақова А.Е

Сөйлеуінде бұзылуы бар екендігінің айқын белгілері: • Бірінші айының соңғы жағында, тамақ ішердің алдында айқайламаса; • Б

2 слайд
Сөйлеуінде бұзылуы бар екендігінің айқын белгілері: • Бірінші айының соңғы жағында, тамақ ішердің алдында айқайламаса; • Бала төртінші айының соңғы жағында күлмесе, баламен сөйлескенде уілдемесе; • Бесінші айдың аяғында әуенге назар аудармаса; • Жетінші айында жақын адамдардың дауысын танымаса; • Тоғызыншы айдың аяғында бала былдырлап сөйлемесе, үлкендердің сөздерін қайталауға тырыспаса; • Оныншы айдың аяғында бала жоқ, я, сау бол дегенді іс-қимылдарымен көрсетпесе; • 1 жасында мүлдем сөз айта алмаса; • 1 жас 4 айында анасын «ана», әкесін «әке» деп атай алмаса; • 1 жас 9 айында кем дегенде 5-6 сөз айта алмаса; • 2 жасында дене мүшелерін көрсетпесе, қиынырақ тапсырмаларды орындамаса (ана бөлмеге барып, маған кітап әкеліп бер).; • Суреттен жақын адамдарын көрсете алмаса; • 2,5 жасында үлкен-кішіні ажырата алмаса; • 3 жасында қысқа жаттауларды айта алмаса, аты-жөнін толық айта алмаса; • 4 жасында түстерді ажырата алмаса, бірде-бір жаттау айта алмаса;

2 слайд

Сөйлеуінде бұзылуы бар екендігінің айқын белгілері: • Бірінші айының соңғы жағында, тамақ ішердің алдында айқайламаса; • Бала төртінші айының соңғы жағында күлмесе, баламен сөйлескенде уілдемесе; • Бесінші айдың аяғында әуенге назар аудармаса; • Жетінші айында жақын адамдардың дауысын танымаса; • Тоғызыншы айдың аяғында бала былдырлап сөйлемесе, үлкендердің сөздерін қайталауға тырыспаса; • Оныншы айдың аяғында бала жоқ, я, сау бол дегенді іс-қимылдарымен көрсетпесе; • 1 жасында мүлдем сөз айта алмаса; • 1 жас 4 айында анасын «ана», әкесін «әке» деп атай алмаса; • 1 жас 9 айында кем дегенде 5-6 сөз айта алмаса; • 2 жасында дене мүшелерін көрсетпесе, қиынырақ тапсырмаларды орындамаса (ана бөлмеге барып, маған кітап әкеліп бер).; • Суреттен жақын адамдарын көрсете алмаса; • 2,5 жасында үлкен-кішіні ажырата алмаса; • 3 жасында қысқа жаттауларды айта алмаса, аты-жөнін толық айта алмаса; • 4 жасында түстерді ажырата алмаса, бірде-бір жаттау айта алмаса;

Баланың тіл кемістігін болдырмау үшін: • Әр іс-әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз. Не істеп жатқаныңызды, не көр

3 слайд
Баланың тіл кемістігін болдырмау үшін: • Әр іс-әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз. Не істеп жатқаныңызды, не көргеніңізді, бала не істегенін, басқа адамдар не істеп жатқанын және баланың не көріп отырғанын айтып отырыңыз; • Баламен көп ойнаңыз, көп сойлесіңіз, оның ойымен, шешімімен ақылдасыңыз; • Асықпай сөйлесіңіз, қалыпты темпте, интонациямен; • Ашық сұрақтарды қойыңыз. Бұл балаңыздың жауап бергенде бірнеше сөздерді қолдануға итермелейді; • Баланың сөйлеуіне және сұрақтарға жауап беруіне мүмкіндік үшін уақытты кішкене созып тұрыңыз; • Коп әңгімелер, ертегілер оқып беріңіз; • Егер де бала сөйлегенде бірнеше ғана сөздерді қолданса, оның сөздік қорын байыту үшін жаңа сөздермен салыстырыңыз. 5-6 сөз таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, азық түліктер) және оларды балаға атаңыз оған сөздерді атауға мүмкіндік беріңіз. Бала сөздерді айтқаннан кейін, оған тағы 4-5 сөз қосып айтқызып жаттықтырыңыз. Бала оны қоршап жатқан заттардың атын меңгергенше, осылай сөздердіқосып отырыңыз. • • Тіл кемістігін түзету тәсілдері: • Саусақ жаттығулары арқылы; • Артикуляциялық жаттығулар арқылы; • Тыныс алу жаттығулары; • логоритмика

3 слайд

Баланың тіл кемістігін болдырмау үшін: • Әр іс-әрекет кезінде өз балаңызбен сөйлесіңіз. Не істеп жатқаныңызды, не көргеніңізді, бала не істегенін, басқа адамдар не істеп жатқанын және баланың не көріп отырғанын айтып отырыңыз; • Баламен көп ойнаңыз, көп сойлесіңіз, оның ойымен, шешімімен ақылдасыңыз; • Асықпай сөйлесіңіз, қалыпты темпте, интонациямен; • Ашық сұрақтарды қойыңыз. Бұл балаңыздың жауап бергенде бірнеше сөздерді қолдануға итермелейді; • Баланың сөйлеуіне және сұрақтарға жауап беруіне мүмкіндік үшін уақытты кішкене созып тұрыңыз; • Коп әңгімелер, ертегілер оқып беріңіз; • Егер де бала сөйлегенде бірнеше ғана сөздерді қолданса, оның сөздік қорын байыту үшін жаңа сөздермен салыстырыңыз. 5-6 сөз таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, азық түліктер) және оларды балаға атаңыз оған сөздерді атауға мүмкіндік беріңіз. Бала сөздерді айтқаннан кейін, оған тағы 4-5 сөз қосып айтқызып жаттықтырыңыз. Бала оны қоршап жатқан заттардың атын меңгергенше, осылай сөздердіқосып отырыңыз. • • Тіл кемістігін түзету тәсілдері: • Саусақ жаттығулары арқылы; • Артикуляциялық жаттығулар арқылы; • Тыныс алу жаттығулары; • логоритмика

Баланың сөйлеу тілі потологиясының негізгі себептері: • Әртүрлі ішқұрсақ потологиясы іштегі нәрестенің дамуына зиянын тиг

4 слайд
Баланың сөйлеу тілі потологиясының негізгі себептері: • Әртүрлі ішқұрсақ потологиясы іштегі нәрестенің дамуына зиянын тигізеді, сөйлеу тілінің ең ауыр кемістіктері іштегі нәрестенің 4 апталық пен 4 айлық аралығындағы дамуының бұзылуынан пайда болады. Іштегі нәрестенің дамуының бұзылуына анасының жүкті кездегі токсикоз, вирусты және эндокринді аурулар, жарақаттар, резус-фактор бойынша қанның сыйымсыздығы және басқалар әсер етуі мүмкін. • Босану кезіндегі жарақаттану және босану кезіндегі асфиксия (оттектің жетіспеуі); • Өмірінің алғашқы жылдарындағы әртүрлі аурулар; • Бас сүйегінің жарақаттануы; • Тұқым қуалаушылық факторлары; • Әлеуметтік тұрмыстық жағдайларының қолайсыздығы; Бала тәрбиесі басты байлығың, Кешіксең көретінің қайғы-мұң. (Абай) Тәрбие басы – тіл. (Ж.Аймауытов)

4 слайд

Баланың сөйлеу тілі потологиясының негізгі себептері: • Әртүрлі ішқұрсақ потологиясы іштегі нәрестенің дамуына зиянын тигізеді, сөйлеу тілінің ең ауыр кемістіктері іштегі нәрестенің 4 апталық пен 4 айлық аралығындағы дамуының бұзылуынан пайда болады. Іштегі нәрестенің дамуының бұзылуына анасының жүкті кездегі токсикоз, вирусты және эндокринді аурулар, жарақаттар, резус-фактор бойынша қанның сыйымсыздығы және басқалар әсер етуі мүмкін. • Босану кезіндегі жарақаттану және босану кезіндегі асфиксия (оттектің жетіспеуі); • Өмірінің алғашқы жылдарындағы әртүрлі аурулар; • Бас сүйегінің жарақаттануы; • Тұқым қуалаушылық факторлары; • Әлеуметтік тұрмыстық жағдайларының қолайсыздығы; Бала тәрбиесі басты байлығың, Кешіксең көретінің қайғы-мұң. (Абай) Тәрбие басы – тіл. (Ж.Аймауытов)