"Ата-анамен жұмыс"
"Ата-анамен жұмыс"

#1 слайд
р/
с
Оқушының
аты-жөні
Әкесі аты-жөні Анасының
аты-жөні
Білімдері Қызметі
әкесі анасы әкесі анасы
1Даулетова Айша Канафин Даурен Өміртаева Құндыз
Жоғары
Жоғары Меб. Цехта
құрас
Жұмыссыз
2Жұмабек Нұрасыл Кушиков Серикбек Мауленова
Салтанат
Арнаулы
отра
Арнаулы
орта
Жұмыссыз Жұмыссыз
3Камиева Мөлдір Жунусов Бахтияр Жунусова
Салтанат
Жоғары Жоғары Мұғалім
4Қайрбеков ІзбасарЖұмабеков Айдос Кенжебекова
Маржан
Жоғары Арнаулы
орта
Жұмыссыз Жұмыссыз
5Курмантаев НурсуланҚұрмантаев Ғизат Құрмантаева
Айнұр
Арнаулы
орта
Жоғары Жұмыссыз Жұмыссыз
6Мақсұтов Мадияр Қойшыбаев Дархан Қойшыбаева
Айнұр
Арнаулы
отра Арнаулы
орта
Жұмыссыз Жұмыссыз
7Маратов Нұрасыл Касимов Балкан Кабыкеева ГаухарЖоғары Жоғары Директор Мұғалім
8Мерхамит Самал Алтынов Рүстем Мухаметжанова
Жұлдыз
Арнаулы
орта
Арнаулы
орта
Жұмыссыз Жұмыссыз
1 слайд
р/ с Оқушының аты-жөні Әкесі аты-жөні Анасының аты-жөні Білімдері Қызметі әкесі анасы әкесі анасы 1Даулетова Айша Канафин Даурен Өміртаева Құндыз Жоғары Жоғары Меб. Цехта құрас Жұмыссыз 2Жұмабек Нұрасыл Кушиков Серикбек Мауленова Салтанат Арнаулы отра Арнаулы орта Жұмыссыз Жұмыссыз 3Камиева Мөлдір Жунусов Бахтияр Жунусова Салтанат Жоғары Жоғары Мұғалім 4Қайрбеков ІзбасарЖұмабеков Айдос Кенжебекова Маржан Жоғары Арнаулы орта Жұмыссыз Жұмыссыз 5Курмантаев НурсуланҚұрмантаев Ғизат Құрмантаева Айнұр Арнаулы орта Жоғары Жұмыссыз Жұмыссыз 6Мақсұтов Мадияр Қойшыбаев Дархан Қойшыбаева Айнұр Арнаулы отра Арнаулы орта Жұмыссыз Жұмыссыз 7Маратов Нұрасыл Касимов Балкан Кабыкеева ГаухарЖоғары Жоғары Директор Мұғалім 8Мерхамит Самал Алтынов Рүстем Мухаметжанова Жұлдыз Арнаулы орта Арнаулы орта Жұмыссыз Жұмыссыз
#2 слайд
р/сОқушының
аты-жөні
Әкесі аты-жөніАнасының
аты-жөні
Білімдері Қызметі
әкесіанасы әкесі анасы
9 Рымбек Руслан Канафин МейрамбекШегембаева
Данаркүль Жоғары
Жоғары Мұғалім Жұмыссыз
10Сайлауов Дамир Сабитов Ернат Сабитова
Бақшагуль
Жоғары Жоғары Жеке
кәсіпкер
Сот
орындаушы
11Самат Ұлпан Аубакиров Данияр Құрмантаева
Маржан
Жоғары Жоғары Жұмыссыз Жұмыссыз
12Серикбаева СанияСерикбаев Ескермес Ботабекова
Төлеугайша
Жоғары Жоғары Жұмыссыз Мұғалім
13Қанат Айкерім Қорабаев МейрамбекАшамаева
Күлпаш Жоғары
Арнаулы
орта
Мұғалім Жұмыссыз
14Манамбаева
Наргиза
Манамбаев Жайык Манамбаева
Эльмира
Арнаулы
отра Арнаулы
орта
Жұмыссыз Жұмыссыз
2 слайд
р/сОқушының аты-жөні Әкесі аты-жөніАнасының аты-жөні Білімдері Қызметі әкесіанасы әкесі анасы 9 Рымбек Руслан Канафин МейрамбекШегембаева Данаркүль Жоғары Жоғары Мұғалім Жұмыссыз 10Сайлауов Дамир Сабитов Ернат Сабитова Бақшагуль Жоғары Жоғары Жеке кәсіпкер Сот орындаушы 11Самат Ұлпан Аубакиров Данияр Құрмантаева Маржан Жоғары Жоғары Жұмыссыз Жұмыссыз 12Серикбаева СанияСерикбаев Ескермес Ботабекова Төлеугайша Жоғары Жоғары Жұмыссыз Мұғалім 13Қанат Айкерім Қорабаев МейрамбекАшамаева Күлпаш Жоғары Арнаулы орта Мұғалім Жұмыссыз 14Манамбаева Наргиза Манамбаев Жайык Манамбаева Эльмира Арнаулы отра Арнаулы орта Жұмыссыз Жұмыссыз
#3 слайд
Көп балалы отбасылар тізімі
Р/с Оқушының аты-жөні Балалар саны
1
2
3
Жағдайсыз отбасылар тізімі
р/
с
Оқушының
аты-жөні
Әкесі Анасы Себебі
1
2
3 слайд
Көп балалы отбасылар тізімі Р/с Оқушының аты-жөні Балалар саны 1 2 3 Жағдайсыз отбасылар тізімі р/ с Оқушының аты-жөні Әкесі Анасы Себебі 1 2
#4 слайд
Ата-аналардың жас мөлшері
30-40 жас 40-50 жас
4 слайд
Ата-аналардың жас мөлшері 30-40 жас 40-50 жас
#5 слайд
Ата-аналар белсенділері
Қызметі Аты-жөні
Координатор Боранбекова Г.
Сәулетші Хавкай Е.
Асаба Мұхамеджанова Б.
Кітапханашы Әбілдин С.
Ғылыми көмекші Боранбекова Н.
Өнер көмекшісі Рымбаева С.
Табиғат зерттеушісі,
саясаткер
Жанкина Г.
Бақылаушы Сланбеков Қ.
5 слайд
Ата-аналар белсенділері Қызметі Аты-жөні Координатор Боранбекова Г. Сәулетші Хавкай Е. Асаба Мұхамеджанова Б. Кітапханашы Әбілдин С. Ғылыми көмекші Боранбекова Н. Өнер көмекшісі Рымбаева С. Табиғат зерттеушісі, саясаткер Жанкина Г. Бақылаушы Сланбеков Қ.
#6 слайд
Отбасы мен баланың қарым-қатынасы
Аққу
әкесі
-жиі -кейде -жоқ
анасы
ағасы
Сезім
Мирас
Айсұлу
Дидар
Жанагүл
анасы
анасы
анасы
анасы
анасы
анасы
әкесі
әкесі
әкесі
әкесі
әкесі
Әжесі
әкесі
әжесі
апасы
апалары
апалары
апаларыапасы
бауыры
ағалары
қарындасы
әжесі
атасы
қарындастары
апалары
6 слайд
Отбасы мен баланың қарым-қатынасы Аққу әкесі -жиі -кейде -жоқ анасы ағасы Сезім Мирас Айсұлу Дидар Жанагүл анасы анасы анасы анасы анасы анасы әкесі әкесі әкесі әкесі әкесі Әжесі әкесі әжесі апасы апалары апалары апаларыапасы бауыры ағалары қарындасы әжесі атасы қарындастары апалары
#7 слайд
Ата-аналардың мінезіне сипаттама
Р/с Аты-жөні мінезі
әкесі анасы
1
Еңбекқор, мейірімді, ашуы
шапшаң
Байсады, сөзге шешен, өзіне
сенген
2
Асықпайды, қиялшыл,
байсалды
Ашық, еңбекқор, өзіне
сенбейді
3
Ұяң, сабырлы, тиянақты Өжет, турашыл, батыл
4
Ұяң, атасы-саясатшыл,
байсалды, сабырлы
Әжесі-өзіне сенімді, салмақты
5
Мейірімді, еңбекқор, жарқын Ашық, тапқыр, көпшіл
6
Еңбекқор, өз-өзіне сенген,
тиянақты
Байсалды, еңбекқор, ашық,
сыншыл
7
Ұяң, тиянақты, еңбекқор Байсалды, дербес, еңбекқор
8
Еңбекқор, сабырлы Ұқыпты, таза, табанды, өзіне
сенімсіз
7 слайд
Ата-аналардың мінезіне сипаттама Р/с Аты-жөні мінезі әкесі анасы 1 Еңбекқор, мейірімді, ашуы шапшаң Байсады, сөзге шешен, өзіне сенген 2 Асықпайды, қиялшыл, байсалды Ашық, еңбекқор, өзіне сенбейді 3 Ұяң, сабырлы, тиянақты Өжет, турашыл, батыл 4 Ұяң, атасы-саясатшыл, байсалды, сабырлы Әжесі-өзіне сенімді, салмақты 5 Мейірімді, еңбекқор, жарқын Ашық, тапқыр, көпшіл 6 Еңбекқор, өз-өзіне сенген, тиянақты Байсалды, еңбекқор, ашық, сыншыл 7 Ұяң, тиянақты, еңбекқор Байсалды, дербес, еңбекқор 8 Еңбекқор, сабырлы Ұқыпты, таза, табанды, өзіне сенімсіз
#8 слайд
Ата-ананың бала тәрбиесіндегі рөлі
жоғары орташа төмен
Р/сОқушының
аты-жөні
әкесі анасы Әжесі-
атасы
1
2
3
4 -
5
6
7
8
8 слайд
Ата-ананың бала тәрбиесіндегі рөлі жоғары орташа төмен Р/сОқушының аты-жөні әкесі анасы Әжесі- атасы 1 2 3 4 - 5 6 7 8
#9 слайд
Ата-аналардың қабілеттеріне сипаттама
Р/с Аты-жөні оқушы әкесі анасы
1Ермағанбет
Бердембек
математик
аға
Қол
өнерге
Іс тігуге,
музыкаға
2Есенбаева Диана математик
аға
- Музыкаға
3Жанкина Лаура Ана тілге Қол
өнерге
Аспазшыл
ыққа
4Искаков
Бауыржан
математик
аға
- -
5Қабдраш Айбек Ана тілге - Қолөнерге
6Қоқым Гүлмира математик
аға
Қолөнерге
, музыкаға
Музыкаға
7Сағынтай
Мейрам
Ана тілге - -
8Ыдырыс Мерхат Сурет
салуға
техникаға -
9 слайд
Ата-аналардың қабілеттеріне сипаттама Р/с Аты-жөні оқушы әкесі анасы 1Ермағанбет Бердембек математик аға Қол өнерге Іс тігуге, музыкаға 2Есенбаева Диана математик аға - Музыкаға 3Жанкина Лаура Ана тілге Қол өнерге Аспазшыл ыққа 4Искаков Бауыржан математик аға - - 5Қабдраш Айбек Ана тілге - Қолөнерге 6Қоқым Гүлмира математик аға Қолөнерге , музыкаға Музыкаға 7Сағынтай Мейрам Ана тілге - - 8Ыдырыс Мерхат Сурет салуға техникаға -
#10 слайд
Ата-анамен жүйелі байланыс жұмыс жоспары
Р/с Тақырып Уақыты Жауапты
1 Зерттеулер жүргізу Үнемі Сынып жетекшісі
2 Ай сайынғы ақпараттық есеп Боранбекова Гүлмира
3 Жөндеу мен жақсарту жұмыстары есебі Ай сайын Хавкай Ермағамбет
4 Кітапханада көмек көрсету есебі Бейсенбі
күндері
Балкенова Назира
5 Туған күн тойлауды жоспарлау, оның
есебі
Ай сайын Мұхамеджанова
Бақытгүл
6 Оқушының бос уақытын өткізудегі
бақылаушының есебі
Әр тоқсанда
бір рет
Жетібаев Манарбек
7 Сынып кезекшілігін бақылаушының
есебі
Әр тоқсанның
бір жұмасы
Әбілдина Светлана
8 “Ашық есік” күні Әр сәрсенбі
9 Апталық ақпараттық хаттар Ай сайын Боранбекова Гүлмира
10 Өнер алды қызыл тіл Атаулы
күндерде
Хызай Гүлдариға
11 Ата-аналардың жанұялық альбомы
есебі
Ай сайын Әр айда бір ата-ана
12 Оқушылардың ойлау қабілетін
дамытудағы ата-ананың орны
Үнемі Сынып жетекшісі
13 Шығармалар сайысы Наурыз Рымбаева Сәуле
14 Баланы зерттеушілікке тәрбиелеу.
“Мен және табиғат”
Сәуір айы Сламбеков Қобланды
15 Апталық тексеру Боранбекова Гүлмира
16 “Өнерлі өрге жүзеді” сыныптан тыс
шараға көмектесу
Үнемі Балкенова Назира
17 Абай туралы альбом шығару Қараша Күмісбекова Гүлшан
18 Қорытынды есеп беру Мамыр Боранбекова Гүлмира
10 слайд
Ата-анамен жүйелі байланыс жұмыс жоспары Р/с Тақырып Уақыты Жауапты 1 Зерттеулер жүргізу Үнемі Сынып жетекшісі 2 Ай сайынғы ақпараттық есеп Боранбекова Гүлмира 3 Жөндеу мен жақсарту жұмыстары есебі Ай сайын Хавкай Ермағамбет 4 Кітапханада көмек көрсету есебі Бейсенбі күндері Балкенова Назира 5 Туған күн тойлауды жоспарлау, оның есебі Ай сайын Мұхамеджанова Бақытгүл 6 Оқушының бос уақытын өткізудегі бақылаушының есебі Әр тоқсанда бір рет Жетібаев Манарбек 7 Сынып кезекшілігін бақылаушының есебі Әр тоқсанның бір жұмасы Әбілдина Светлана 8 “Ашық есік” күні Әр сәрсенбі 9 Апталық ақпараттық хаттар Ай сайын Боранбекова Гүлмира 10 Өнер алды қызыл тіл Атаулы күндерде Хызай Гүлдариға 11 Ата-аналардың жанұялық альбомы есебі Ай сайын Әр айда бір ата-ана 12 Оқушылардың ойлау қабілетін дамытудағы ата-ананың орны Үнемі Сынып жетекшісі 13 Шығармалар сайысы Наурыз Рымбаева Сәуле 14 Баланы зерттеушілікке тәрбиелеу. “Мен және табиғат” Сәуір айы Сламбеков Қобланды 15 Апталық тексеру Боранбекова Гүлмира 16 “Өнерлі өрге жүзеді” сыныптан тыс шараға көмектесу Үнемі Балкенова Назира 17 Абай туралы альбом шығару Қараша Күмісбекова Гүлшан 18 Қорытынды есеп беру Мамыр Боранбекова Гүлмира
#11 слайд
Жүйелі жоспардың мазмұны
1.Ай сайынғы ақпараттық есеп. Бір айда өтілген жұмыстар
туралы есеп беру: ата-ана альбомы, сабақ үлгерімі,
баланың бос уақыты білім көтеру, ең үздік оқушы
анықтау
2.Жөндеу мен жақсарту жұмыстары. Сыныпты безендіруге
көмектесу.
3.Кітапханаға көмек көрсету. Оқушыларға әдеби кітаптар
алуда көмек береді және бала тәрбиесі туралы
кітаптармен алмасады. Соңында пікір алмасады.
4.Сынып кезекшілігін бақылаушы. Тақта тазалығына назар
аудару, кезекші кестесін құру, сулы, құрғақ сүрткіш
даярлау.
5.Асаба міндеті: Туған күндердің кестесін құру. Анасы мен
әкесі туған күнді бүкіл сыныппен тойлауға даярлау.
6.“Ашық есік” күні. Әр сәрсенбі сайын сабаққа қатысып,
сабақ туралыпікірлерін жазып отыру
7.“Апталық ақпараттық хаттар”. Бұл хаттарда балалардың
не істегендігі туралы ақпарат беріледі.
8.“Өнер алды қызыл тіл”. Мақалдар сайысы, пікірталас,
конференциялар өткізу
9.Ата-аналардың жанұялық альбомы. Ай сайын бір-бір
жанұялық альбом шығару.
10.Ай сайынғы ата-аналар кеңесі.
11 слайд
Жүйелі жоспардың мазмұны 1.Ай сайынғы ақпараттық есеп. Бір айда өтілген жұмыстар туралы есеп беру: ата-ана альбомы, сабақ үлгерімі, баланың бос уақыты білім көтеру, ең үздік оқушы анықтау 2.Жөндеу мен жақсарту жұмыстары. Сыныпты безендіруге көмектесу. 3.Кітапханаға көмек көрсету. Оқушыларға әдеби кітаптар алуда көмек береді және бала тәрбиесі туралы кітаптармен алмасады. Соңында пікір алмасады. 4.Сынып кезекшілігін бақылаушы. Тақта тазалығына назар аудару, кезекші кестесін құру, сулы, құрғақ сүрткіш даярлау. 5.Асаба міндеті: Туған күндердің кестесін құру. Анасы мен әкесі туған күнді бүкіл сыныппен тойлауға даярлау. 6.“Ашық есік” күні. Әр сәрсенбі сайын сабаққа қатысып, сабақ туралыпікірлерін жазып отыру 7.“Апталық ақпараттық хаттар”. Бұл хаттарда балалардың не істегендігі туралы ақпарат беріледі. 8.“Өнер алды қызыл тіл”. Мақалдар сайысы, пікірталас, конференциялар өткізу 9.Ата-аналардың жанұялық альбомы. Ай сайын бір-бір жанұялық альбом шығару. 10.Ай сайынғы ата-аналар кеңесі.
#12 слайд
Сіз қандай тәрбиешісіз?
1. Сіздің балаңыз сыныптасымен төбелесіп қалды және сізді жедел мектепке шақырды. Сіз оған
қалай қарайсыз.
а) Ашумен шара қолданасыз
ә) Бұл төбелестің қалай болғанын біліп, содан соң ғана қалай қарайтыныңызды анықтайсыз
б) Алдын-ала сынып жеткшісімен сөйлесесіз.
2. Сізге үй жинауға көмектескен кезде, балаңыз абайсызда қымбат ыдысты сындырып алды,
сіздің әсеріңіз
а) сіз бірден желкеден аласыз
ә) ашумен: Бұл жерден кет! Сенің көмегіңсіз де келістіремін , - дейсіз,
б) Баланы жұбатасыз – бұл істі әдейі істеген жоқ.
3. Бала өзінің сұрақтарымен, өтінішімен тыным бермейді, ал сіз шаршап тұрсыз. Сіздің әсеріңіз?
а) Сіз оның сөзін бөліп: “Маған сен демалуға кішкене уақыт бер” – дейсіз.
ә) Сіз өзіңіздің шаршап тұрғаныңызды түсіндіресіз, әңгіменің уақытын, сағатын айтып,
кейінге қалдыруды өтінесіз.
4. Бала сізден шығарма жазуға көмектесуді сұрайды, сіз оған қалай қарайсыз?
а) сіз оған қағазға жазып бересіз, оған тек көшіру ғана қалады.
ә) өзің жаз, тек сонда ған бірнәрсе үйренесің, - деп қатаң айтасыз.
б) тақырыпты таңдауға, әдебиетті табуға көмектесіп, содан кейін шығарманы өз бетімен
жазуды ұсынасыз.
5. Егер сіз шара қолданып, содан кейін өзіңіздің дұрыс істемегеніңізді білсеңіз, қандай жағдайда
боласыз?
а) сіз беделіңіз түспес үшін үндемейсіз.
ә) кешірім сұрайсыз.
б) өзіңіздің қатеңізді мойындайсыз, үлкен кісілердің де қателесетінін түсіндіресіз.
12 слайд
Сіз қандай тәрбиешісіз? 1. Сіздің балаңыз сыныптасымен төбелесіп қалды және сізді жедел мектепке шақырды. Сіз оған қалай қарайсыз. а) Ашумен шара қолданасыз ә) Бұл төбелестің қалай болғанын біліп, содан соң ғана қалай қарайтыныңызды анықтайсыз б) Алдын-ала сынып жеткшісімен сөйлесесіз. 2. Сізге үй жинауға көмектескен кезде, балаңыз абайсызда қымбат ыдысты сындырып алды, сіздің әсеріңіз а) сіз бірден желкеден аласыз ә) ашумен: Бұл жерден кет! Сенің көмегіңсіз де келістіремін , - дейсіз, б) Баланы жұбатасыз – бұл істі әдейі істеген жоқ. 3. Бала өзінің сұрақтарымен, өтінішімен тыным бермейді, ал сіз шаршап тұрсыз. Сіздің әсеріңіз? а) Сіз оның сөзін бөліп: “Маған сен демалуға кішкене уақыт бер” – дейсіз. ә) Сіз өзіңіздің шаршап тұрғаныңызды түсіндіресіз, әңгіменің уақытын, сағатын айтып, кейінге қалдыруды өтінесіз. 4. Бала сізден шығарма жазуға көмектесуді сұрайды, сіз оған қалай қарайсыз? а) сіз оған қағазға жазып бересіз, оған тек көшіру ғана қалады. ә) өзің жаз, тек сонда ған бірнәрсе үйренесің, - деп қатаң айтасыз. б) тақырыпты таңдауға, әдебиетті табуға көмектесіп, содан кейін шығарманы өз бетімен жазуды ұсынасыз. 5. Егер сіз шара қолданып, содан кейін өзіңіздің дұрыс істемегеніңізді білсеңіз, қандай жағдайда боласыз? а) сіз беделіңіз түспес үшін үндемейсіз. ә) кешірім сұрайсыз. б) өзіңіздің қатеңізді мойындайсыз, үлкен кісілердің де қателесетінін түсіндіресіз.
#13 слайд
Ата-аналардың жанұялық альбомы (кестесі)
р/с Аты-жөні қазан қараша желтоқ
-сан
қаңтар ақпан наурыз сәуір мамыр
1 Хавкай
отбасы
2 Есенбаев
отбасы
3 Жанкин
отбасы
4 Сланбеков
отбасы
5 Қабдраш
отбасы
6 Қоқым
отбасы
7 Сағынтай
отбасы
8 Ыдырыс
отбасы
13 слайд
Ата-аналардың жанұялық альбомы (кестесі) р/с Аты-жөні қазан қараша желтоқ -сан қаңтар ақпан наурыз сәуір мамыр 1 Хавкай отбасы 2 Есенбаев отбасы 3 Жанкин отбасы 4 Сланбеков отбасы 5 Қабдраш отбасы 6 Қоқым отбасы 7 Сағынтай отбасы 8 Ыдырыс отбасы
#14 слайд
р/с Шығармалар тақырыбы Күні
1“Мен қандай ата-анамын” 29.10.05
2“Абай – дана, Абай – дара
қазақта”
20.11.05
3“Бала тәрбиесіндегі
шешендік сөздердің орны”
20.01.06
4“Баланың болашағына менің
көзқарасым”
12.05.06
14 слайд
р/с Шығармалар тақырыбы Күні 1“Мен қандай ата-анамын” 29.10.05 2“Абай – дана, Абай – дара қазақта” 20.11.05 3“Бала тәрбиесіндегі шешендік сөздердің орны” 20.01.06 4“Баланың болашағына менің көзқарасым” 12.05.06
#15 слайд
Ата-аналар кеңесі
Р/
с
Айлар Күндері
1Қазан 10, 21
2Қараша 4, 18
3Желтоқсан 9, 23
4Қаңтар 13, 27
5Ақпан 10, 24
6Наурыз 3, 17
7Сәуір 7, 21
8мамыр 4, 19
15 слайд
Ата-аналар кеңесі Р/ с Айлар Күндері 1Қазан 10, 21 2Қараша 4, 18 3Желтоқсан 9, 23 4Қаңтар 13, 27 5Ақпан 10, 24 6Наурыз 3, 17 7Сәуір 7, 21 8мамыр 4, 19
#16 слайд
28.02.08
Пікір
Мен, Мергенбай Аяжанның анасы Маханова Назигүл, 2-сынып
оқушыларының ана тілі, қазақ тілі сабақтарына қатыстым. Сабақ үлгерімдері
жаман емес, ептеген кемшіліктері оқу шапшаңдықтарында. Әрине бұл жерде
бүкіл сынып оқушыларын айтуға болмайды, арасында кездеседі. Оқушылардың
жаңа тақырып болсын, уйге берген тақырыпты да тез ұғып мұқият
тыңдайтындығына көзім жетті. Оқушылырдың сабаққа деген ынталары жақсы.
Бұл себептің бәрі ұстаздың арқасы. Мен ата-ана ретінде ұстаздарға рахмет айтып,
еңбектеріне жеміс, жүздеріне күлкі сыйлаймын. Оқушыларға айтатыным
сабақтарын жақсы оқып, тәртіпті, тәрбиелі азаматтар болып, ұстаздар мен ата-
аналарын қуанта берсін дер едім.
Маханова Н.
26.02.08.
Мен, Садыханова Салтанат Елеусізовна, 2-сынып оқитын балам Мадат
Әлидің математика сабағына қатыстым. Мұғалімнің білімі өте жоғары, жақсы.
Балалар да білімді, қабілетті екені көрініп тұр. Біз Алмагүл мұғалімге
алғысымызды білдіргіміз келеді.
Садыханова С.Е.
16 слайд
28.02.08 Пікір Мен, Мергенбай Аяжанның анасы Маханова Назигүл, 2-сынып оқушыларының ана тілі, қазақ тілі сабақтарына қатыстым. Сабақ үлгерімдері жаман емес, ептеген кемшіліктері оқу шапшаңдықтарында. Әрине бұл жерде бүкіл сынып оқушыларын айтуға болмайды, арасында кездеседі. Оқушылардың жаңа тақырып болсын, уйге берген тақырыпты да тез ұғып мұқият тыңдайтындығына көзім жетті. Оқушылырдың сабаққа деген ынталары жақсы. Бұл себептің бәрі ұстаздың арқасы. Мен ата-ана ретінде ұстаздарға рахмет айтып, еңбектеріне жеміс, жүздеріне күлкі сыйлаймын. Оқушыларға айтатыным сабақтарын жақсы оқып, тәртіпті, тәрбиелі азаматтар болып, ұстаздар мен ата- аналарын қуанта берсін дер едім. Маханова Н. 26.02.08. Мен, Садыханова Салтанат Елеусізовна, 2-сынып оқитын балам Мадат Әлидің математика сабағына қатыстым. Мұғалімнің білімі өте жоғары, жақсы. Балалар да білімді, қабілетті екені көрініп тұр. Біз Алмагүл мұғалімге алғысымызды білдіргіміз келеді. Садыханова С.Е.
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
Әкенің отбасындағы
міндеті
Баласына үлгі болуБалаларына тірек, ақылшы
Отбасын асырау
Отбасының
ұйымшылдығы
Балаларына білім беруОтбасының асқар тауы
18 слайд
Әкенің отбасындағы міндеті Баласына үлгі болуБалаларына тірек, ақылшы Отбасын асырау Отбасының ұйымшылдығы Балаларына білім беруОтбасының асқар тауы
#19 слайд
Ананың отбасындағы
міндеті
Бала тәрбиесіҮй тазалығыОтбасы бірлігі
Тамақ пісіру
Баланың
тазалығы
Барлық үй
шаруашылығы
Қонақжай болуАна мейірімді болу
19 слайд
Ананың отбасындағы міндеті Бала тәрбиесіҮй тазалығыОтбасы бірлігі Тамақ пісіру Баланың тазалығы Барлық үй шаруашылығы Қонақжай болуАна мейірімді болу
#20 слайд
Сынып жетекшісі: Айтбекова А.
20 слайд
Сынып жетекшісі: Айтбекова А.
#21 слайд
Р/с Мазмұны КүніАта-ана
қолы
1Ата-аналар мектеп кітапханасынан оқулықтар алды. 1.09.
2Қақабай Баянның әпкесі Қақабаева Айзадаға жолықтым. Себебі анасы қалада.
Келмеу себебі анықталды: дәптері жоқ. Анасының әкелуінің тосу жөнінде
сөйлесілді.
2.09.
3Ақмағамбетова Айданың ауырғаны жөнінде туысқаны Боранбаева
Гүлмирамен сөйлестім. Баланың «Ақбұлақ» бөлімшесіне анасына кетуі
жөнінде мұғалімге ескертілді.
3.09.
4Сайпен Қауымдостың анасына жолығып, сабақ босатуы жөнінде сөйлесілді.4.09
5Төкен Аңсағанның анасы Бейсенбаева Күләшпен кездестім. Оқушының жазу
қабілеті төмендігі және «внутри-черепной давленийесі» бар екені жөнінде
сөйлесілді.
22.09
6 Мадат Әлидің анасы Садыханова Салтанатпен кездесіп, ана тілден оқу
дағдысының төмендігі, баланы ата-ананың қатты еркелетуі жөнінде
сөйлесілді.
29.09
7Искакова Ақботаның әпкесімен сөйлесіп (оқу үлгерімі, тәртібі жөнінде) кеңес
берілді.
1.10
8Сайпен Қауымдостың анасы Маржан сабаққа келіп қатысты. (математика,
қазақ тілі)
7.10
913-қазанда Ақботаның үйіне барып, оқушының оқу бөлмесімен, сабақ оқу
кестесі және бос уақытында немен айналысатыны жөнінде сөйлесілді.
13.10
10Баянның үйіне барып оқушының оқу бөлмесі, сабақ оқу кестесі және бос
уақытында немен айналысатыны жөнінде сөйлесілді.
13.10
11Искакова Ақботаның демалыс кезінде қызықты демалуы жөнінде пікір
алмасылды.
3.11
12Ақботаның үйіне барып бөлмесін, оқу үлгерімі, тәртібі жөнінде сөйлестім.24.11
13Баянның үйіне барып ата-анасына баласының сабақ үлгерімімен
таныстырылды.Баянның сабаққа деген үлгерімін талқыладық.
24.11
14Ата-аналарға Ата Заңның неке от басы тарауымен, Балалардың құқығын
қорғау Деклорациясымен жиналыста таныстырылды.
4.12
21 слайд
Р/с Мазмұны КүніАта-ана қолы 1Ата-аналар мектеп кітапханасынан оқулықтар алды. 1.09. 2Қақабай Баянның әпкесі Қақабаева Айзадаға жолықтым. Себебі анасы қалада. Келмеу себебі анықталды: дәптері жоқ. Анасының әкелуінің тосу жөнінде сөйлесілді. 2.09. 3Ақмағамбетова Айданың ауырғаны жөнінде туысқаны Боранбаева Гүлмирамен сөйлестім. Баланың «Ақбұлақ» бөлімшесіне анасына кетуі жөнінде мұғалімге ескертілді. 3.09. 4Сайпен Қауымдостың анасына жолығып, сабақ босатуы жөнінде сөйлесілді.4.09 5Төкен Аңсағанның анасы Бейсенбаева Күләшпен кездестім. Оқушының жазу қабілеті төмендігі және «внутри-черепной давленийесі» бар екені жөнінде сөйлесілді. 22.09 6 Мадат Әлидің анасы Садыханова Салтанатпен кездесіп, ана тілден оқу дағдысының төмендігі, баланы ата-ананың қатты еркелетуі жөнінде сөйлесілді. 29.09 7Искакова Ақботаның әпкесімен сөйлесіп (оқу үлгерімі, тәртібі жөнінде) кеңес берілді. 1.10 8Сайпен Қауымдостың анасы Маржан сабаққа келіп қатысты. (математика, қазақ тілі) 7.10 913-қазанда Ақботаның үйіне барып, оқушының оқу бөлмесімен, сабақ оқу кестесі және бос уақытында немен айналысатыны жөнінде сөйлесілді. 13.10 10Баянның үйіне барып оқушының оқу бөлмесі, сабақ оқу кестесі және бос уақытында немен айналысатыны жөнінде сөйлесілді. 13.10 11Искакова Ақботаның демалыс кезінде қызықты демалуы жөнінде пікір алмасылды. 3.11 12Ақботаның үйіне барып бөлмесін, оқу үлгерімі, тәртібі жөнінде сөйлестім.24.11 13Баянның үйіне барып ата-анасына баласының сабақ үлгерімімен таныстырылды.Баянның сабаққа деген үлгерімін талқыладық. 24.11 14Ата-аналарға Ата Заңның неке от басы тарауымен, Балалардың құқығын қорғау Деклорациясымен жиналыста таныстырылды. 4.12
#22 слайд
Р
/с
Мазмұны Күні Ата-ана қолы
1Файзуллин Бауыржанның үйіне барып, анасымен
сөйлестім. Қамқоршылықта болу себебі бойынша есеп
тапсыру жөнінде. Оқушы наурыз айынан алмаған.
6.09.
2Файзуллин Бауыржанның әпкесіне жолығып, үй
жұмысының орындалысы жөнінде сөйлестім.
12.09.
3Файзуллин Бауыржанның үйіне бардым. Әпкесі ауырып
жатыр. Жанұя мүшелерінің тегіс тұмаумен ауырып
жүргендері жөнінде және Бауыржаннаң ауруханаға
барып тексерілуін өтіндім.
20.09.
4Файзуллин Бауыржанның үйіне ауыл әкімі Бектұрсынов
Ж және тәрбие ісінің меңгерушісі Шымболова Ү бірге
барып әпкесінің и арақ ішкені жөнінде сөйлесіп, қатаң
ескерту жасалды.
8.10
5Файзулин Бауыржанның үйіне мектеп әкімшілігі, ауыл
әкімшілігі және ауыл учаскелік сақшысымен бірге үйіне
барып, төмендегідей тексеріс жүргізілді:
-азық-түлік болуын,
-тазалық,
-оқушының киім-кешегі т.б. болуы ескертілді. Тексеріс
барысында талап толық орындалмайтыны анықталды.
Ескерту жасалды.
22.10
22 слайд
Р /с Мазмұны Күні Ата-ана қолы 1Файзуллин Бауыржанның үйіне барып, анасымен сөйлестім. Қамқоршылықта болу себебі бойынша есеп тапсыру жөнінде. Оқушы наурыз айынан алмаған. 6.09. 2Файзуллин Бауыржанның әпкесіне жолығып, үй жұмысының орындалысы жөнінде сөйлестім. 12.09. 3Файзуллин Бауыржанның үйіне бардым. Әпкесі ауырып жатыр. Жанұя мүшелерінің тегіс тұмаумен ауырып жүргендері жөнінде және Бауыржаннаң ауруханаға барып тексерілуін өтіндім. 20.09. 4Файзуллин Бауыржанның үйіне ауыл әкімі Бектұрсынов Ж және тәрбие ісінің меңгерушісі Шымболова Ү бірге барып әпкесінің и арақ ішкені жөнінде сөйлесіп, қатаң ескерту жасалды. 8.10 5Файзулин Бауыржанның үйіне мектеп әкімшілігі, ауыл әкімшілігі және ауыл учаскелік сақшысымен бірге үйіне барып, төмендегідей тексеріс жүргізілді: -азық-түлік болуын, -тазалық, -оқушының киім-кешегі т.б. болуы ескертілді. Тексеріс барысында талап толық орындалмайтыны анықталды. Ескерту жасалды. 22.10
#23 слайд
6Файзуллин Бауыржанның үйіне барып, сабаққа дайындалу жөнінде білдім;
-бөлмесі таза,
-киімделі үтіктелген,
-тамағы тоқ. Әкесі Қайрат Бауыржанға мейірімділік танытатынын байқадым.
3.11
7Файзуллин Бауыржанның әпкесімен демалыс кезінде оқушыны дұрыс
қадағалау жөнінде кеңес берілді.
1.10
8Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын, үйтұрмысын тексердім. 24.11
9Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын, үйтұрмысын тексердім.Оқуы
жөнінде пікір алмастық.
1.12
10Файзуллин Бауыржан сабақта тымаумен қатты ауырып әпкесі үйіне алп кетті.
Мектеп медбикесі қарады.
4.12
11Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын, жататын бөлмесін тексердім,
көріп келдім.
11.12
12Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын тексеріп, сабағына көмектесіп,
тоқсандық оқу үлгерімі, мектептегі тәртібі жөнінде пікір алмастық.
25.12
13Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын тексеріп, сабағына көмектесіп,
тоқсандық оқу үлгерімі, үй тапсырмасын орындалысын қадағаладым.
12.01
14Файзуллин Бауыржанның үйіне барып жататын, сабақ оқитын бөлмесін
тексердім, үй тапсырмасын бақылып кеттім.
19.01
15Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын қадағалап, жата...
23 слайд
6Файзуллин Бауыржанның үйіне барып, сабаққа дайындалу жөнінде білдім; -бөлмесі таза, -киімделі үтіктелген, -тамағы тоқ. Әкесі Қайрат Бауыржанға мейірімділік танытатынын байқадым. 3.11 7Файзуллин Бауыржанның әпкесімен демалыс кезінде оқушыны дұрыс қадағалау жөнінде кеңес берілді. 1.10 8Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын, үйтұрмысын тексердім. 24.11 9Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын, үйтұрмысын тексердім.Оқуы жөнінде пікір алмастық. 1.12 10Файзуллин Бауыржан сабақта тымаумен қатты ауырып әпкесі үйіне алп кетті. Мектеп медбикесі қарады. 4.12 11Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын, жататын бөлмесін тексердім, көріп келдім. 11.12 12Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын тексеріп, сабағына көмектесіп, тоқсандық оқу үлгерімі, мектептегі тәртібі жөнінде пікір алмастық. 25.12 13Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын тексеріп, сабағына көмектесіп, тоқсандық оқу үлгерімі, үй тапсырмасын орындалысын қадағаладым. 12.01 14Файзуллин Бауыржанның үйіне барып жататын, сабақ оқитын бөлмесін тексердім, үй тапсырмасын бақылып кеттім. 19.01 15Файзуллин Бауыржанның үйіне барып сабағын қадағалап, жата...
шағым қалдыра аласыз













