Ата-анамен жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Сынып жетекші мен ата – ана
байланысын арттыру арқылы бала
тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары ” “ Сынып жетекші мен ата – ана
байланысын арттыру арқылы бала
тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары ”
1 слайд
“ Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары ” “ Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары ”
2 слайд
•
Сынып жетекшісінің ата –
аналармен атқаратын
жұмыстарының мазмұны
мен міндеттері•
Сынып жетекшісінің ата –
аналармен атқаратын
жұмыстарының мазмұны
мен міндеттері
2 слайд
• Сынып жетекшісінің ата – аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері• Сынып жетекшісінің ата – аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері
3 слайд
.А. Сухомлинский оқушылардың ата –
аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына
ерекше назар аударып: «Тек ата –
аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру
арқасында мұғалімдер балаларға үлкен
адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді.
Олай болса, отбасы мектеп пен бірге
тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал
ету факторларын жасайды. Сондықтанда
педагогикалық әрекетте мектептің жалпы
міндеттерінің көлемінің кеңдігіне
қарамастан ата – аналармен жұмыстың
маңызы ерекше. .А. Сухомлинский оқушылардың ата –
аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына
ерекше назар аударып: «Тек ата –
аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру
арқасында мұғалімдер балаларға үлкен
адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді.
Олай болса, отбасы мектеп пен бірге
тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал
ету факторларын жасайды. Сондықтанда
педагогикалық әрекетте мектептің жалпы
міндеттерінің көлемінің кеңдігіне
қарамастан ата – аналармен жұмыстың
маңызы ерекше.
3 слайд
.А. Сухомлинский оқушылардың ата – аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар аударып: «Тек ата – аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді. Олай болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата – аналармен жұмыстың маңызы ерекше. .А. Сухомлинский оқушылардың ата – аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар аударып: «Тек ата – аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді. Олай болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата – аналармен жұмыстың маңызы ерекше.
4 слайд
Қазіргі мектепте жағдай көптеп өзгеруде: оқу және
тәрбие процесінің құрылымы мен мазмұны, соған сай
мұғалімдер мен оқушылардың көзқарасатары олардың
өзара қарым–қатынасы сабақтың ұйымдастыру
формаларымен өткізу технологиясы көптеген оқу
пәндерін оқытудағы жаңа көзқарас сонымен қатар
сыныптан тыс тәрбие жұмысын мектепті басқару ісі
біртіндеп демократиялық бағытты ұстануда яғни,
педагогикалық әрекеттегі үшбұрыш – мұғалім - оқушы –
ата – анаға қатысты жағдайда жаңа демократиялық
қарым – қатынасқа ие болды. Олай болса осы қарым –
қатынасты реттеп отыратын әкімшілік басқару
жүйеде ендігі жерде келмеске кетті.
4 слайд
Қазіргі мектепте жағдай көптеп өзгеруде: оқу және тәрбие процесінің құрылымы мен мазмұны, соған сай мұғалімдер мен оқушылардың көзқарасатары олардың өзара қарым–қатынасы сабақтың ұйымдастыру формаларымен өткізу технологиясы көптеген оқу пәндерін оқытудағы жаңа көзқарас сонымен қатар сыныптан тыс тәрбие жұмысын мектепті басқару ісі біртіндеп демократиялық бағытты ұстануда яғни, педагогикалық әрекеттегі үшбұрыш – мұғалім - оқушы – ата – анаға қатысты жағдайда жаңа демократиялық қарым – қатынасқа ие болды. Олай болса осы қарым – қатынасты реттеп отыратын әкімшілік басқару жүйеде ендігі жерде келмеске кетті.
5 слайд
Бүгінде мектептің ата – аналармен
жұмысының кейбір дәстүрлі түрлері өзінің
маңызын жоюда:
ата – аналар жиналысы,
ата – аналар лекториясы мен
университеттері,
ата – аналардың ашық күні,
ата – аналардың жұмыс орындарымен
байланыс, баланың отбасына бару т.с.с.
Түйіні шешілмеген мәселелерді шешуде мұғалімдер
мен оқушылар ата – аналармен оқушылар өзара
байланыссыз жалқы қалып отыр. Әсіресе, мұндай
жағдай мұғалімдердің ата–аналармен
ынтымақтастық қарым – қатынасына кері әсерін
тигізуде.
Бүгінде бала тәрбиесінде олардың бір – біріне айтар
ақыл кеңесі ауадай қажет болып отыр.
5 слайд
Бүгінде мектептің ата – аналармен жұмысының кейбір дәстүрлі түрлері өзінің маңызын жоюда: ата – аналар жиналысы, ата – аналар лекториясы мен университеттері, ата – аналардың ашық күні, ата – аналардың жұмыс орындарымен байланыс, баланың отбасына бару т.с.с. Түйіні шешілмеген мәселелерді шешуде мұғалімдер мен оқушылар ата – аналармен оқушылар өзара байланыссыз жалқы қалып отыр. Әсіресе, мұндай жағдай мұғалімдердің ата–аналармен ынтымақтастық қарым – қатынасына кері әсерін тигізуде. Бүгінде бала тәрбиесінде олардың бір – біріне айтар ақыл кеңесі ауадай қажет болып отыр.
6 слайд
Сондықтан да ата – аналар балаларды
тәрбиелеу ісінде мектеп пен қарым –
қатынас, тікелей байланыс жасауды
басты міндетіміз деп есептеуі тиіс,
өйткені, олардың өз балаларын
тәрбиелеудегі жетістіктері сынып, мектеп
ұжымдарының оқу – тәрбие жұмысының
нәтижесіне байланысты. Бұл жағдай оқу
– тәрбие процесінің мазмұнын, сапасын
және тиімділігін жақсарту үшін отбасы
мен мектептің ынтымақтасып жұмыс
істеулерін қажет етеді.
6 слайд
Сондықтан да ата – аналар балаларды тәрбиелеу ісінде мектеп пен қарым – қатынас, тікелей байланыс жасауды басты міндетіміз деп есептеуі тиіс, өйткені, олардың өз балаларын тәрбиелеудегі жетістіктері сынып, мектеп ұжымдарының оқу – тәрбие жұмысының нәтижесіне байланысты. Бұл жағдай оқу – тәрбие процесінің мазмұнын, сапасын және тиімділігін жақсарту үшін отбасы мен мектептің ынтымақтасып жұмыс істеулерін қажет етеді.
7 слайд
Мектептің ата – аналармен жүргізетін
жұмысының ерекшелігі осы екі жақтың
байланысымен әрекет бірлігінің
тұрақтылығынан көрінеді. Бұл
тұрақтылықты ең алдымен сынып
жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп
пен отбасы арасындағы
ынтымақтастықты ұйымдастыруда
жетекші қызмет атқарады. Мектептің
баланы тәрбиелеуге қатысты саясатын
отбасының түсінуі, соның жұмысына
байланысты Мектептің ата – аналармен жүргізетін
жұмысының ерекшелігі осы екі жақтың
байланысымен әрекет бірлігінің
тұрақтылығынан көрінеді. Бұл
тұрақтылықты ең алдымен сынып
жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп
пен отбасы арасындағы
ынтымақтастықты ұйымдастыруда
жетекші қызмет атқарады. Мектептің
баланы тәрбиелеуге қатысты саясатын
отбасының түсінуі, соның жұмысына
байланысты
7 слайд
Мектептің ата – аналармен жүргізетін жұмысының ерекшелігі осы екі жақтың байланысымен әрекет бірлігінің тұрақтылығынан көрінеді. Бұл тұрақтылықты ең алдымен сынып жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты ұйымдастыруда жетекші қызмет атқарады. Мектептің баланы тәрбиелеуге қатысты саясатын отбасының түсінуі, соның жұмысына байланысты Мектептің ата – аналармен жүргізетін жұмысының ерекшелігі осы екі жақтың байланысымен әрекет бірлігінің тұрақтылығынан көрінеді. Бұл тұрақтылықты ең алдымен сынып жетекшісі қамтамасыз етеді. Ол мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты ұйымдастыруда жетекші қызмет атқарады. Мектептің баланы тәрбиелеуге қатысты саясатын отбасының түсінуі, соның жұмысына байланысты
8 слайд
-
. .
Мұндай жағдайда отбасының негізгі тапсырыс Мұндай жағдайда отбасының негізгі тапсырыс
беруші және баланы тәрбиелеуде мектеп пен беруші және баланы тәрбиелеуде мектеп пен
одақтас ретінде қарастырған жөн. Сондықтан да одақтас ретінде қарастырған жөн. Сондықтан да
сынып жетекшісінің осы бағыттағы жұмысын сынып жетекшісінің осы бағыттағы жұмысын
негізінен мектеп пен ата – аналар және балалардың негізінен мектеп пен ата – аналар және балалардың
өзара қарым қатынасымен әрекетінде бірлікке, өзара қарым қатынасымен әрекетінде бірлікке,
ынтымақтастыққа қол жеткізу, ол үшін баланың ынтымақтастыққа қол жеткізу, ол үшін баланың
дамуына жағымды көңіл күй мен жағдай жасау. дамуына жағымды көңіл күй мен жағдай жасау.
Оны нәтижелі шешу мүмкіндігі, егерде тәрбие Оны нәтижелі шешу мүмкіндігі, егерде тәрбие
жұмысының негізінде сол ынтымақтастық әрекет жұмысының негізінде сол ынтымақтастық әрекет
орын алған жағдайда ғана болады. Ол үшін өзара орын алған жағдайда ғана болады. Ол үшін өзара
сенім мен құрмет, өзара көмек пен қолдау, бір – сенім мен құрмет, өзара көмек пен қолдау, бір –
біріне шыдамдылық көрсету ынтымақтастықтың біріне шыдамдылық көрсету ынтымақтастықтың
негізіне айналуы тиіс.негізіне айналуы тиіс.
8 слайд
- . . Мұндай жағдайда отбасының негізгі тапсырыс Мұндай жағдайда отбасының негізгі тапсырыс беруші және баланы тәрбиелеуде мектеп пен беруші және баланы тәрбиелеуде мектеп пен одақтас ретінде қарастырған жөн. Сондықтан да одақтас ретінде қарастырған жөн. Сондықтан да сынып жетекшісінің осы бағыттағы жұмысын сынып жетекшісінің осы бағыттағы жұмысын негізінен мектеп пен ата – аналар және балалардың негізінен мектеп пен ата – аналар және балалардың өзара қарым қатынасымен әрекетінде бірлікке, өзара қарым қатынасымен әрекетінде бірлікке, ынтымақтастыққа қол жеткізу, ол үшін баланың ынтымақтастыққа қол жеткізу, ол үшін баланың дамуына жағымды көңіл күй мен жағдай жасау. дамуына жағымды көңіл күй мен жағдай жасау. Оны нәтижелі шешу мүмкіндігі, егерде тәрбие Оны нәтижелі шешу мүмкіндігі, егерде тәрбие жұмысының негізінде сол ынтымақтастық әрекет жұмысының негізінде сол ынтымақтастық әрекет орын алған жағдайда ғана болады. Ол үшін өзара орын алған жағдайда ғана болады. Ол үшін өзара сенім мен құрмет, өзара көмек пен қолдау, бір – сенім мен құрмет, өзара көмек пен қолдау, бір – біріне шыдамдылық көрсету ынтымақтастықтың біріне шыдамдылық көрсету ынтымақтастықтың негізіне айналуы тиіс.негізіне айналуы тиіс.
9 слайд
Дегенмен, мектеп оқушыларымен жұмыс істеу көп Дегенмен, мектеп оқушыларымен жұмыс істеу көп
ізденуді, еңбек етуді қажет етеді. Әсіресе, сынып ізденуді, еңбек етуді қажет етеді. Әсіресе, сынып
жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны
оқушылардың ата – аналарымен тығыз оқушылардың ата – аналарымен тығыз
байланыста болған жағдайда ғана талапқа сай байланыста болған жағдайда ғана талапқа сай
жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата – жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата –
аналармен қоян – қолтық жұмыс істеуі мақсатты аналармен қоян – қолтық жұмыс істеуі мақсатты
түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс. Ол түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс. Ол
үшін, жанұяны және оның отбасы тәрбиесіндегі үшін, жанұяны және оның отбасы тәрбиесіндегі
ерекшеліктері мен жағдайын жан – жақты әрі ерекшеліктері мен жағдайын жан – жақты әрі
жүйелі зерттеуді қажет етеді. жүйелі зерттеуді қажет етеді.
Олай болса сынып жетекшісінің ата–аналармен Олай болса сынып жетекшісінің ата–аналармен
жұмыс істеу қажеттіліг неде:жұмыс істеу қажеттіліг неде:
- баланың өмірін ұйымдастыруда, оның тәрбиесіне - баланың өмірін ұйымдастыруда, оның тәрбиесіне
қатысты мәселелелерді шешуде ортақ қатысты мәселелелерді шешуде ортақ
көзқарастың болуында баланың отбасы мен көзқарастың болуында баланың отбасы мен
мектеп жағдайындағы дамуын және мектеп жағдайындағы дамуын және
әлеументтенуін тиімді ұйымдастыру мақсатында әлеументтенуін тиімді ұйымдастыру мақсатында
тәрбиенің бірыңғай ұстанымдарын қоюда;тәрбиенің бірыңғай ұстанымдарын қоюда;
9 слайд
Дегенмен, мектеп оқушыларымен жұмыс істеу көп Дегенмен, мектеп оқушыларымен жұмыс істеу көп ізденуді, еңбек етуді қажет етеді. Әсіресе, сынып ізденуді, еңбек етуді қажет етеді. Әсіресе, сынып жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны жетекшісіне жүктелер жауапкершілік мол. Оны оқушылардың ата – аналарымен тығыз оқушылардың ата – аналарымен тығыз байланыста болған жағдайда ғана талапқа сай байланыста болған жағдайда ғана талапқа сай жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата – жұмыстар жүргізуге болады. Сол үшін де ата – аналармен қоян – қолтық жұмыс істеуі мақсатты аналармен қоян – қолтық жұмыс істеуі мақсатты түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс. Ол түрде өте ұзақ мерзімді қажет ететін процесс. Ол үшін, жанұяны және оның отбасы тәрбиесіндегі үшін, жанұяны және оның отбасы тәрбиесіндегі ерекшеліктері мен жағдайын жан – жақты әрі ерекшеліктері мен жағдайын жан – жақты әрі жүйелі зерттеуді қажет етеді. жүйелі зерттеуді қажет етеді. Олай болса сынып жетекшісінің ата–аналармен Олай болса сынып жетекшісінің ата–аналармен жұмыс істеу қажеттіліг неде:жұмыс істеу қажеттіліг неде: - баланың өмірін ұйымдастыруда, оның тәрбиесіне - баланың өмірін ұйымдастыруда, оның тәрбиесіне қатысты мәселелелерді шешуде ортақ қатысты мәселелелерді шешуде ортақ көзқарастың болуында баланың отбасы мен көзқарастың болуында баланың отбасы мен мектеп жағдайындағы дамуын және мектеп жағдайындағы дамуын және әлеументтенуін тиімді ұйымдастыру мақсатында әлеументтенуін тиімді ұйымдастыру мақсатында тәрбиенің бірыңғай ұстанымдарын қоюда;тәрбиенің бірыңғай ұстанымдарын қоюда;
10 слайд
•
- баланың әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық даму
жағдайын ескере отыра, тәрбиенің мақсаты және міндеттері
дұрыс анықтау, оларды жүзеге асырудың болуында;
•
- баланың жан – жақты үйлесімді дамуы үшін тәрбиелік ықпалды
тиімді және нәтижелі ұйымдастыруда;
•
- балаға мектеп пен мектептен тыс тәрбие мекемелерінің, ата –
аналармен жұртшылықтың педагогикалық қолдануын
ұйымдастыруда;
•
- баланы әртүрлі ортада, әртүрлі жағдайда жан – жақты жақсы
танып білуі үшін;
•
- балаға ықпал етудің жалпы тәсілімен техникасын ойластыруда,
әртүрлі өмір жағдайында оның тұлғасына әсер етуде күш жігерді
біріктіру үшін;
•
- сынып жетекшісі, оқушылар және ата – аналардың жағымды
көңіл күйін өзара жағымды түсіністік пен ынтымақтастық
қарым – қатынасын орнықтыруда.
•
Осыдан барып мектеп пен отбасы тәрбиесінің жағымды
факторларға негізделген өзара қызметінің маңыздылығы
түсінікті
10 слайд
• - баланың әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық даму жағдайын ескере отыра, тәрбиенің мақсаты және міндеттері дұрыс анықтау, оларды жүзеге асырудың болуында; • - баланың жан – жақты үйлесімді дамуы үшін тәрбиелік ықпалды тиімді және нәтижелі ұйымдастыруда; • - балаға мектеп пен мектептен тыс тәрбие мекемелерінің, ата – аналармен жұртшылықтың педагогикалық қолдануын ұйымдастыруда; • - баланы әртүрлі ортада, әртүрлі жағдайда жан – жақты жақсы танып білуі үшін; • - балаға ықпал етудің жалпы тәсілімен техникасын ойластыруда, әртүрлі өмір жағдайында оның тұлғасына әсер етуде күш жігерді біріктіру үшін; • - сынып жетекшісі, оқушылар және ата – аналардың жағымды көңіл күйін өзара жағымды түсіністік пен ынтымақтастық қарым – қатынасын орнықтыруда. • Осыдан барып мектеп пен отбасы тәрбиесінің жағымды факторларға негізделген өзара қызметінің маңыздылығы түсінікті
11 слайд
1. Ата–аналармен тұрақты байланыс
орнату. Ондағы мақсат: отбасының, оның
мүшелерінің өзара қарым–қатынасы
мәдениет деңгейі, отбасының жеке басқа
ықпалы ата–ананың педагогика білім
дәрежесінің жай – күйін анықтап, кеңес
беріп, оларды бала тәрбиесіне
ортақтастыруды көздейді. Ата–аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып
жетекшісінің негізгі міндеттері:
11 слайд
1. Ата–аналармен тұрақты байланыс орнату. Ондағы мақсат: отбасының, оның мүшелерінің өзара қарым–қатынасы мәдениет деңгейі, отбасының жеке басқа ықпалы ата–ананың педагогика білім дәрежесінің жай – күйін анықтап, кеңес беріп, оларды бала тәрбиесіне ортақтастыруды көздейді. Ата–аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері:
12 слайд
2. Отбасы мен мектептің балаға қоятын
талаптарының бірлігін қамтамасыз ету.
Ондағы мақсат өмір сүріп отырған қоғамға
сай белгілі бір мінез құлық нормалары
балаға үйрету, жаттықтырудың жүйелілігін,
тұрақтылығын қамтамасыз етеді. Сол
сыныптағы дәріс беретін мұғалімдерді ата
– аналармен ортақ іске ұйымдастыру.
12 слайд
2. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету. Ондағы мақсат өмір сүріп отырған қоғамға сай белгілі бір мінез құлық нормалары балаға үйрету, жаттықтырудың жүйелілігін, тұрақтылығын қамтамасыз етеді. Сол сыныптағы дәріс беретін мұғалімдерді ата – аналармен ортақ іске ұйымдастыру.
13 слайд
3. Ата–аналар ұжымын құру. Бұл күрделі
әрі жауапкершілігі мол маңызды міндет.
Бұл бағытта ата–аналар комитетін құру,
оның жұмыс жоспарын жасау, оларды
мектептегі қоғамдық жұмыстарға
қатыстыру, атқарылатын істерге талдау
жасап отыру т.б. жұмыстарды міндеттейді.
13 слайд
3. Ата–аналар ұжымын құру. Бұл күрделі әрі жауапкершілігі мол маңызды міндет. Бұл бағытта ата–аналар комитетін құру, оның жұмыс жоспарын жасау, оларды мектептегі қоғамдық жұмыстарға қатыстыру, атқарылатын істерге талдау жасап отыру т.б. жұмыстарды міндеттейді.
14 слайд
4. Ата–аналардың педагогикалық білім
дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып
отыру. Ол үшін ата–аналардың жаппай
педагогикалық білім алуларын ұйымдастыру.
Бұл бағытта баспасөз беттерінде, радио,
көгілдір экран арқылы, пеадагогикалық
білімдер жетілдіру универсистеттерінде
лекторияларды, семинарларға, ғылыми
практикалық конференцияларда, ата–аналар
жиналыстарында педагогикалық білімдерін
насихаттау
14 слайд
4. Ата–аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру. Ол үшін ата–аналардың жаппай педагогикалық білім алуларын ұйымдастыру. Бұл бағытта баспасөз беттерінде, радио, көгілдір экран арқылы, пеадагогикалық білімдер жетілдіру универсистеттерінде лекторияларды, семинарларға, ғылыми практикалық конференцияларда, ата–аналар жиналыстарында педагогикалық білімдерін насихаттау
15 слайд
Ата–аналармен атқаратын
жұмыстарында сынып жетекшісінің
қызметі
Сынып жетекшісі жоғарыда аталған
міндетіне сай 5 қызметті атқаруы тиіс.
15 слайд
Ата–аналармен атқаратын жұмыстарында сынып жетекшісінің қызметі Сынып жетекшісі жоғарыда аталған міндетіне сай 5 қызметті атқаруы тиіс.
16 слайд
1.1.
1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие 1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие
процесінің мазмұнымен және әдістемесімен процесінің мазмұнымен және әдістемесімен
таныстыру. Сынып жетекшісі ата – аналар таныстыру. Сынып жетекшісі ата – аналар
жиналысының бірінші отырысында осы жиналысының бірінші отырысында осы
мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен
педагогикалық қөзқарасын баяндайды. Оның педагогикалық қөзқарасын баяндайды. Оның
мақсаты және міндеттерімен, соған сай әрекет мақсаты және міндеттерімен, соған сай әрекет
ету бағдарламасы және тәсілімен тәрбие ету бағдарламасы және тәсілімен тәрбие
жоспарымен таныстырады. Ата–аналармен жоспарымен таныстырады. Ата–аналармен
бірлесіп оны жүзеге асыру жолдары бірлесіп оны жүзеге асыру жолдары
қарастырады. Осындай отырысқа сол қарастырады. Осындай отырысқа сол
сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерін және сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерін және
мектеп әкімшілігінде шақыру мүмкіншілігі мектеп әкімшілігінде шақыру мүмкіншілігі
қарастырылады. Мұғалімдер өздері жүргізетін қарастырылады. Мұғалімдер өздері жүргізетін
пәндердің ерекшеліктері, мазмұнымен пәндердің ерекшеліктері, мазмұнымен
әдістемесі және оқушылардың үй әдістемесі және оқушылардың үй
тапсырмасын орындау жұмыстарынан тапсырмасын орындау жұмыстарынан
қатысты мәселелерімен ата–аналарды қатысты мәселелерімен ата–аналарды
таныстырадытаныстырады
1.1.
1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие 1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие
процесінің мазмұнымен және әдістемесімен процесінің мазмұнымен және әдістемесімен
таныстыру. Сынып жетекшісі ата – аналар таныстыру. Сынып жетекшісі ата – аналар
жиналысының бірінші отырысында осы жиналысының бірінші отырысында осы
мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен
педагогикалық қөзқарасын баяндайды. Оның педагогикалық қөзқарасын баяндайды. Оның
мақсаты және міндеттерімен, соған сай әрекет мақсаты және міндеттерімен, соған сай әрекет
ету бағдарламасы және тәсілімен тәрбие ету бағдарламасы және тәсілімен тәрбие
жоспарымен таныстырады. Ата–аналармен жоспарымен таныстырады. Ата–аналармен
бірлесіп оны жүзеге асыру жолдары бірлесіп оны жүзеге асыру жолдары
қарастырады. Осындай отырысқа сол қарастырады. Осындай отырысқа сол
сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерін және сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерін және
мектеп әкімшілігінде шақыру мүмкіншілігі мектеп әкімшілігінде шақыру мүмкіншілігі
қарастырылады. Мұғалімдер өздері жүргізетін қарастырылады. Мұғалімдер өздері жүргізетін
пәндердің ерекшеліктері, мазмұнымен пәндердің ерекшеліктері, мазмұнымен
әдістемесі және оқушылардың үй әдістемесі және оқушылардың үй
тапсырмасын орындау жұмыстарынан тапсырмасын орындау жұмыстарынан
қатысты мәселелерімен ата–аналарды қатысты мәселелерімен ата–аналарды
таныстырадытаныстырады
16 слайд
1.1. 1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие 1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру. Сынып жетекшісі ата – аналар таныстыру. Сынып жетекшісі ата – аналар жиналысының бірінші отырысында осы жиналысының бірінші отырысында осы мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен педагогикалық қөзқарасын баяндайды. Оның педагогикалық қөзқарасын баяндайды. Оның мақсаты және міндеттерімен, соған сай әрекет мақсаты және міндеттерімен, соған сай әрекет ету бағдарламасы және тәсілімен тәрбие ету бағдарламасы және тәсілімен тәрбие жоспарымен таныстырады. Ата–аналармен жоспарымен таныстырады. Ата–аналармен бірлесіп оны жүзеге асыру жолдары бірлесіп оны жүзеге асыру жолдары қарастырады. Осындай отырысқа сол қарастырады. Осындай отырысқа сол сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерін және сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерін және мектеп әкімшілігінде шақыру мүмкіншілігі мектеп әкімшілігінде шақыру мүмкіншілігі қарастырылады. Мұғалімдер өздері жүргізетін қарастырылады. Мұғалімдер өздері жүргізетін пәндердің ерекшеліктері, мазмұнымен пәндердің ерекшеліктері, мазмұнымен әдістемесі және оқушылардың үй әдістемесі және оқушылардың үй тапсырмасын орындау жұмыстарынан тапсырмасын орындау жұмыстарынан қатысты мәселелерімен ата–аналарды қатысты мәселелерімен ата–аналарды таныстырадытаныстырады 1.1. 1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие 1. Ата–аналарды сыныптағы оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру. Сынып жетекшісі ата – аналар таныстыру. Сынып жетекшісі ата – аналар жиналысының бірінші отырысында осы жиналысының бірінші отырысында осы мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен мәселеге қатысты өзінің ұстанымы мен педагогикалық қөзқарасын баяндайды. Оның педагогикалық қөзқарасын баяндайды. Оның мақсаты және міндеттерімен, соған сай әрекет мақсаты және міндеттерімен, соған сай әрекет ету бағдарламасы және тәсілімен тәрбие ету бағдарламасы және тәсілімен тәрбие жоспарымен таныстырады. Ата–аналармен жоспарымен таныстырады. Ата–аналармен бірлесіп оны жүзеге асыру жолдары бірлесіп оны жүзеге асыру жолдары қарастырады. Осындай отырысқа сол қарастырады. Осындай отырысқа сол сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерін және сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдерін және мектеп әкімшілігінде шақыру мүмкіншілігі мектеп әкімшілігінде шақыру мүмкіншілігі қарастырылады. Мұғалімдер өздері жүргізетін қарастырылады. Мұғалімдер өздері жүргізетін пәндердің ерекшеліктері, мазмұнымен пәндердің ерекшеліктері, мазмұнымен әдістемесі және оқушылардың үй әдістемесі және оқушылардың үй тапсырмасын орындау жұмыстарынан тапсырмасын орындау жұмыстарынан қатысты мәселелерімен ата–аналарды қатысты мәселелерімен ата–аналарды таныстырадытаныстырады
17 слайд
2. Ата–аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту 2. Ата–аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту
жұмыстарын ұйымдастыру. Сынып жетекшісі бұл бағытты ата–жұмыстарын ұйымдастыру. Сынып жетекшісі бұл бағытты ата–
аналардың педагогикалық және психологиялық білімдер жүйесін аналардың педагогикалық және психологиялық білімдер жүйесін
меңгеруіне, балалар әлеументтік ортадағы мінез ...
17 слайд
2. Ата–аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту 2. Ата–аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру. Сынып жетекшісі бұл бағытты ата–жұмыстарын ұйымдастыру. Сынып жетекшісі бұл бағытты ата– аналардың педагогикалық және психологиялық білімдер жүйесін аналардың педагогикалық және психологиялық білімдер жүйесін меңгеруіне, балалар әлеументтік ортадағы мінез ...