Материалдар / Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
физикке керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
752
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Физика пәнінің мұғалімі: Нургалиева.А.Н.

1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі: Нургалиева.А.Н.

Аталуы Грекше Қазақша Атмосфера Атмос - сфера- Бу, ауа шар Барометр Барос - метерео ауырлық өлшеймін

2 слайд
Аталуы Грекше Қазақша Атмосфера Атмос - сфера- Бу, ауа шар Барометр Барос - метерео ауырлық өлшеймін

Белсенд і оқыту «Ойланып, жауап бер», әдісі Оқу мақсаты 7.3.1.4 газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіру Ойлау да

3 слайд
Белсенд і оқыту «Ойланып, жауап бер», әдісі Оқу мақсаты 7.3.1.4 газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіру Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну C абақ мақсаты Атмосфералық қысымның пайда болу себебін газ қысымын молекулалық құрылымы негізінде білу; Тапсырма Өтілген тақырыптар бойынша оқушылар білімін тексеру Бер ілген суреттер туралы не ойлайсындар? сұрақтарға қатысты не айта аласыздар? Бағалау критерийі: Газ қысымының пайда болуын түсіндіреді Дескриптор o Қысымға анықтама береді o Газ қысымын молекулалық құрылымын түсіндіреді o Газ қысымының қандай шамаларға тәуелді екенін сипаттайды

Оқу мақсаты • 7.3.1.9 – Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну Ойлау дағдыларыны

4 слайд
Оқу мақсаты • 7.3.1.9 – Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу, түсіну, қолдану, талдау. Сабақ мақсаты: Атмосфералық қысымның ашылу тарихын, мәнін түсіну, Атмосфералық қысымды өлшеуге болатын құралдарды қолдану. Тапсырма “ Ой – толғаныс” , белсенді тақта бойынша Бағалау критерийі Дескриптор Атмосфералық қысымның ашылу тарихын, мәнін біледі, Атмосфералық қысымды өлшеуге болатын құралдарды қолданады; Топтар мәтінмен толықтай танысады, атмосфералық қысымның бар екеніне көз жеткізеді ,тақырыпты түсінеді Құралдың құрылысын, бөлік құнын анықтайды Қ.ж қысым 760 мм.сын бағ 10 5 Па екенін біледі; Мақсаты: Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені сипаттайды Тапсырма Эксперименттік тапсырма: І топқа Су, стақан, қағаз ІІ топқа Су, стақан, майшам ІІІ топқа Медициналық шприц,стакан, су Практикалық жұмыс. “Тапқыр болсаң тауып көр” –ой қозғау Бағалау критерийі Дескриптор Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені сипаттайды Тапсырманың топ болып бірлесе орындайды; Тапсырманы орындаудың әдісін анықтап, оқулықтағы тапсырмамен салыстыра алады; Ақпарат көздерін пайдаланып, жинақтап,тәжірибені дәлелдейді Мәтінмен жұмыс, «Джигсо», диалогты әдісі

Оқу мақсаты 7.3.1.9 – Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну Ойлау дағдыларының деңг

5 слайд
Оқу мақсаты 7.3.1.9 – Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану, жинақтау, талдау. Мақсаты: Табиғаттағы және өмірдегі атмосфералық қысымның маңызы мен ролін практикамен байланыстырып талдайды; Тапсырма Білу ғана аз, сол білгеніңді істе қолдана білу керек “ Сапалық есептер : «Ойлан, жұптас, бөліс» 3 топқа ортақ тәжірибе: «Құрғақ тиын». Нені байқадыңыз? Неге? Логикалық ойлау : «Ұтқыр ойдан ұтымды жауап» Біз қалай ішеміз? Біз қалай тыныс аламыз? Бағалау критерийі Дескриптор Табиғаттағы және өмірдегі атмосфералық қысымның маңызы мен ролін практикамен байланыстырып талдайды; Тәжірибе мақсатын анықтайды; білгендері мен үйренгенін тұжырымдайды; қолданысы туралы ойлаланады, пікірлеседі Тәжірибелік жұмыс “ Мың рет естігеннен, бір рет көрген артық.”

Кері байланыс Сабақ соңындағы көңіл - күйіңіз Сабақта сізге не ұнады? Сабақты өз бетін

6 слайд
Кері байланыс Сабақ соңындағы көңіл - күйіңіз Сабақта сізге не ұнады? Сабақты өз бетінше меңгергені Экперименттік тапсырма Топпен жұмыс жасау Тәжірибе жасау Мұғалімнің түсіндіргені Мен білдім..... Осындай сабақтың болғанын қалар ма едіңіз?

- -Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар

7 слайд
- -Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқұшылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отрсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау “ Жүректен жүрекке“ ( Ақпарат жинау дағдылары) Мәтінмен жұмыс, Эксперименттік тапсырма Практикалық жұмыс. Тәжірибелік жұмыс Логикалық ойлау Түйінді ой Қорытынды ОЖТ: Топқа бөлу, «Ойланып, жауап бер» әдісі «Джигсо» диалогты әдісі « Ой – толғаныс» , « Ойлан, жұптас, бөліс» “ Тапқыр болсаң тауып көр” –ой қозғау “ Мың рет естігеннен, бір рет көрген артық.” «Ұтқыр ойдан ұтымды жауап» әдісі Рефликсия кері байланыс Қауіпсіздік техникасы ережелерін басшылыққа алып тармақтары мен танысу Сынып тазалығы, оқу құралдарын орынды пайдалану, партада дұрыс отыру ережесін сақтау. Су,стакан, шырпымен дұрыс жұмыс жасай білу