1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі:
Нургалиева.А.Н.
2 слайд
Аталуы Грекше Қазақша
Атмосфера Атмос -
сфера- Бу, ауа
шар
Барометр Барос -
метерео ауырлық
өлшеймін
3 слайд
Белсенд і оқыту «Ойланып, жауап бер», әдісі
Оқу мақсаты 7.3.1.4 газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіру
Ойлау дағдыларының
деңгейі Білу және түсіну
C абақ мақсаты
Атмосфералық қысымның пайда болу себебін газ
қысымын молекулалық құрылымы негізінде білу;
Тапсырма Өтілген тақырыптар
бойынша
оқушылар білімін тексеру
Бер ілген суреттер туралы
не ойлайсындар?
сұрақтарға қатысты
не айта аласыздар?
Бағалау критерийі:
Газ қысымының пайда
болуын түсіндіреді Дескриптор
o
Қысымға анықтама береді
o
Газ қысымын молекулалық құрылымын түсіндіреді
o
Газ қысымының қандай шамаларға тәуелді екенін сипаттайды
4 слайд
Оқу мақсаты •
7.3.1.9 – Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны
өлшеудің әдістерін ұсыну
Ойлау дағдыларының
деңгейлері Білу, түсіну, қолдану, талдау.
Сабақ мақсаты: Атмосфералық қысымның ашылу тарихын, мәнін түсіну,
Атмосфералық қысымды өлшеуге болатын құралдарды қолдану.
Тапсырма
“ Ой – толғаныс” , белсенді тақта бойынша
Бағалау критерийі Дескриптор
Атмосфералық қысымның
ашылу тарихын, мәнін біледі,
Атмосфералық қысымды
өлшеуге болатын құралдарды
қолданады; Топтар мәтінмен толықтай танысады, атмосфералық қысымның бар
екеніне көз жеткізеді ,тақырыпты түсінеді
Құралдың құрылысын, бөлік құнын анықтайды
Қ.ж қысым 760 мм.сын бағ 10 5
Па екенін біледі;
Мақсаты: Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені сипаттайды
Тапсырма Эксперименттік тапсырма: І топқа Су, стақан, қағаз ІІ топқа Су,
стақан, майшам ІІІ топқа Медициналық шприц,стакан, су
Практикалық жұмыс. “Тапқыр болсаң тауып көр” –ой қозғау
Бағалау критерийі Дескриптор
Атмосфералық қысымды
анықтауға арналған
тәжірибені сипаттайды Тапсырманың топ болып бірлесе орындайды;
Тапсырманы орындаудың әдісін анықтап,
оқулықтағы тапсырмамен салыстыра алады;
Ақпарат көздерін пайдаланып, жинақтап,тәжірибені дәлелдейді Мәтінмен жұмыс, «Джигсо», диалогты әдісі
5 слайд
Оқу мақсаты 7.3.1.9 – Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің
әдістерін ұсыну
Ойлау дағдыларының
деңгейлері Қолдану, жинақтау, талдау.
Мақсаты: Табиғаттағы және өмірдегі атмосфералық қысымның маңызы мен ролін
практикамен байланыстырып талдайды;
Тапсырма Білу ғана аз, сол білгеніңді істе қолдана білу керек “
Сапалық есептер : «Ойлан, жұптас, бөліс»
3 топқа ортақ тәжірибе: «Құрғақ тиын». Нені байқадыңыз? Неге?
Логикалық ойлау : «Ұтқыр ойдан ұтымды жауап»
Біз қалай ішеміз? Біз қалай тыныс аламыз?
Бағалау критерийі Дескриптор
Табиғаттағы және
өмірдегі атмосфералық
қысымның маңызы мен
ролін практикамен
байланыстырып
талдайды; Тәжірибе мақсатын анықтайды;
білгендері мен үйренгенін тұжырымдайды;
қолданысы туралы ойлаланады, пікірлеседі Тәжірибелік жұмыс
“ Мың рет естігеннен, бір рет көрген артық.”
6 слайд
Кері байланыс
Сабақ соңындағы
көңіл - күйіңіз
Сабақта сізге не
ұнады? Сабақты өз бетінше
меңгергені
Экперименттік тапсырма
Топпен жұмыс жасау
Тәжірибе жасау
Мұғалімнің түсіндіргені
Мен білдім.....
Осындай сабақтың
болғанын қалар ма
едіңіз?
7 слайд
-
-Саралау –Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқұшылардың
материалды игеру деңгейін
қалай тексеруді жоспарлап
отрсыз? Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасын сақтау
“ Жүректен жүрекке“
( Ақпарат жинау
дағдылары)
Мәтінмен жұмыс,
Эксперименттік
тапсырма
Практикалық жұмыс.
Тәжірибелік жұмыс
Логикалық ойлау
Түйінді ой
Қорытынды ОЖТ: Топқа бөлу,
«Ойланып, жауап
бер» әдісі
«Джигсо» диалогты
әдісі « Ой – толғаныс» ,
« Ойлан, жұптас, бөліс»
“ Тапқыр болсаң тауып
көр” –ой қозғау
“ Мың рет естігеннен,
бір рет көрген артық.”
«Ұтқыр ойдан ұтымды
жауап» әдісі
Рефликсия кері байланыс
Қауіпсіздік
техникасы
ережелерін
басшылыққа алып
тармақтары
мен танысу
Сынып тазалығы,
оқу құралдарын
орынды пайдалану,
партада дұрыс
отыру ережесін
сақтау.
Су,стакан,
шырпымен дұрыс
жұмыс жасай білу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз