«Атымтай Жомарт» әңгімесінің құндылығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Атымтай Жомарт» әңгімесінің құндылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды;  Авторға хат, өлең жазады;  Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.

#1 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.

1 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.

АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

#2 слайд
АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

2 слайд

АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

Сабақтың мақсаты: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау,

#3 слайд
Сабақтың мақсаты: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Жетістік критерийлері: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды; Авторға хат, өлең жазады

#4 слайд
Жетістік критерийлері: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды; Авторға хат, өлең жазады; Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді.

4 слайд

Жетістік критерийлері: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды; Авторға хат, өлең жазады; Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді.

Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?

#5 слайд
Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?

5 слайд

Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?

Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма?

#6 слайд
Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма? Олардағы автор бейнесін қалай танимыз?» - деген сұрақтарға топ болып жауап іздейді. Талқылау.

6 слайд

Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма? Олардағы автор бейнесін қалай танимыз?» - деген сұрақтарға топ болып жауап іздейді. Талқылау.

Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2

#7 слайд
Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2)Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірін табады, түсіндіреді. 3)Шығармадан құндылықтардың суреттелген тұсын тауып баға береді. (өз көзқарастарын білдіреді). Талқылау. Топтық бағалау.

7 слайд

Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2)Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірін табады, түсіндіреді. 3)Шығармадан құндылықтардың суреттелген тұсын тауып баға береді. (өз көзқарастарын білдіреді). Талқылау. Топтық бағалау.

Жетістік критерийі: 1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды; 2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді; 3.Шығармадағ

#8 слайд
Жетістік критерийі: 1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды; 2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді; 3.Шығармадағы құндылықтарды табады.

8 слайд

Жетістік критерийі: 1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды; 2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді; 3.Шығармадағы құндылықтарды табады.

Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»

#9 слайд
Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»

9 слайд

Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»

Жетістік критерийі: 1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды; 2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.

#10 слайд
Жетістік критерийі: 1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды; 2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.

10 слайд

Жетістік критерийі: 1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды; 2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.

«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған б

#11 слайд
«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Кері байланыс. ПОПС формуласы

11 слайд

«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Кері байланыс. ПОПС формуласы

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Файл форматы:
pptx
05.01.2019
1278
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі