Материалдар / «Атымтай Жомарт» әңгімесінің құндылығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Атымтай Жомарт» әңгімесінің құндылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды;  Авторға хат, өлең жазады;  Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
895
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.

1 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.

АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

2 слайд
АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

Сабақтың мақсаты:  Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қай

3 слайд
Сабақтың мақсаты:  Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.  Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.  Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Жетістік критерийлері:  Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды;  Авторға хат, өлең жазады

4 слайд
Жетістік критерийлері:  Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды;  Авторға хат, өлең жазады; Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді.

Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?

5 слайд
Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?

Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазм

6 слайд
Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма? Олардағы автор бейнесін қалай танимыз?» - деген сұрақтарға топ болып жауап іздейді. Талқылау.

Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2)К

7 слайд
Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2)Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірін табады, түсіндіреді. 3)Шығармадан құндылықтардың суреттелген тұсын тауып баға береді. (өз көзқарастарын білдіреді). Талқылау. Топтық бағалау.

Жетістік критерийі:  1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды;  2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді;  3.Шығармадағ

8 слайд
Жетістік критерийі:  1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды;  2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді;  3.Шығармадағы құндылықтарды табады.

Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»

9 слайд
Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»

Жетістік критерийі:  1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды;  2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.

10 слайд
Жетістік критерийі:  1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды;  2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.

«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған

11 слайд
«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Кері байланыс. ПОПС формуласы

12 слайд

13 слайд