Материалдар / «Атымтай Жомарт» әңгімесінің құндылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Атымтай Жомарт» әңгімесінің құндылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды;  Авторға хат, өлең жазады;  Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
1089
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.

1 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.

1 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.

АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

2 слайд
АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

2 слайд

АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ

Сабақтың мақсаты: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау,

3 слайд
Сабақтың мақсаты: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Жетістік критерийлері: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды; Авторға хат, өлең жазады

4 слайд
Жетістік критерийлері: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды; Авторға хат, өлең жазады; Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді.

4 слайд

Жетістік критерийлері: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды; Авторға хат, өлең жазады; Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді.

Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?

5 слайд
Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?

5 слайд

Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?

Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма?

6 слайд
Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма? Олардағы автор бейнесін қалай танимыз?» - деген сұрақтарға топ болып жауап іздейді. Талқылау.

6 слайд

Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма? Олардағы автор бейнесін қалай танимыз?» - деген сұрақтарға топ болып жауап іздейді. Талқылау.

Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2

7 слайд
Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2)Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірін табады, түсіндіреді. 3)Шығармадан құндылықтардың суреттелген тұсын тауып баға береді. (өз көзқарастарын білдіреді). Талқылау. Топтық бағалау.

7 слайд

Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2)Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірін табады, түсіндіреді. 3)Шығармадан құндылықтардың суреттелген тұсын тауып баға береді. (өз көзқарастарын білдіреді). Талқылау. Топтық бағалау.

Жетістік критерийі: 1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды; 2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді; 3.Шығармадағ

8 слайд
Жетістік критерийі: 1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды; 2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді; 3.Шығармадағы құндылықтарды табады.

8 слайд

Жетістік критерийі: 1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды; 2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді; 3.Шығармадағы құндылықтарды табады.

Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»

9 слайд
Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»

9 слайд

Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»

Жетістік критерийі: 1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды; 2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.

10 слайд
Жетістік критерийі: 1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды; 2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.

10 слайд

Жетістік критерийі: 1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды; 2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.

«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған б

11 слайд
«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Кері байланыс. ПОПС формуласы

11 слайд

«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Кері байланыс. ПОПС формуласы

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд