«Атымтай Жомарт» әңгімесінің құндылығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ.
МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ
ҚОЮ.
Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.
1 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ. МІНЕЗ, ЕРЕКШЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ САЙ АТ ҚОЮ. Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелері айқындалады.
2 слайд
АТЫМТАЙ ЖОМАРТ
ШЫҒАРМАСЫНЫҢ
ҚҰНДЫЛЫҒЫ
2 слайд
АТЫМТАЙ ЖОМАРТ ШЫҒАРМАСЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу
құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы
мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)
мағынасын анықтау.
Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи
құндылығын бағалау.
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап
авторға хат, өлең жазу.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.
4 слайд
Жетістік критерийлері:
Шығармадағы тілдік бейнелеу,
суреттеу құралдарының
мағынасын анықтайды;
Авторға хат, өлең жазады;
Шығармадағы эпизодтар арқылы
тарихи құндылыққа баға береді.
4 слайд
Жетістік критерийлері: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды; Авторға хат, өлең жазады; Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылыққа баға береді.
5 слайд
Ой шақыру
Сөз бен мағына ұғымдарын қалай
түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай
түсіндірер едіңіз?
5 слайд
Ой шақыру Сөз бен мағына ұғымдарын қалай түсінесіздер? Сөз құдыреті дегенді қалай түсіндірер едіңіз?
6 слайд
Топтық жұмыс
Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І
жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма? Олардағы автор
бейнесін қалай танимыз?» - деген сұрақтарға топ болып жауап іздейді.
Талқылау.
6 слайд
Топтық жұмыс Тапсырма. Қыпшақ Сейітқұл», «Атымтай Жомарт», әңгімелері І жақтан баяндала ма әлде ІІІ жақтан мазмұндала ма? Олардағы автор бейнесін қалай танимыз?» - деген сұрақтарға топ болып жауап іздейді. Талқылау.
7 слайд
Топтық жұмыс
«Джигсо» әдісі бойынша.
1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік
береді.
2)Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірін табады, түсіндіреді.
3)Шығармадан құндылықтардың суреттелген тұсын тауып баға береді. (өз
көзқарастарын білдіреді).
Талқылау. Топтық бағалау.
7 слайд
Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі бойынша. 1) СӨЗ бен МАҒЫНА бағанасын жасайды. Бейнелі сөздерді теріп жазады, түсінік береді. 2)Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірін табады, түсіндіреді. 3)Шығармадан құндылықтардың суреттелген тұсын тауып баға береді. (өз көзқарастарын білдіреді). Талқылау. Топтық бағалау.
8 слайд
Жетістік критерийі:
1.Сөз бен мағынаға талдау
жасайды;
2.Шығармадағы кейіпкерлер
сөзін табады, түсіндіреді;
3.Шығармадағы
құндылықтарды табады.
8 слайд
Жетістік критерийі: 1.Сөз бен мағынаға талдау жасайды; 2.Шығармадағы кейіпкерлер сөзін табады, түсіндіреді; 3.Шығармадағы құндылықтарды табады.
9 слайд
Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді.
Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ.
«Шағын әңгімелерден алған әсерім»
9 слайд
Өз ойын өлеңмен не хат түрінде жеткізеді. Тапсырма. Жеке жұмыс. ҚБ. «Шағын әңгімелерден алған әсерім»
10 слайд
Жетістік критерийі:
1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды;
2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.
10 слайд
Жетістік критерийі: 1.Жазылым жұмысының талабын сақтайды; 2.Өз пікірін дәлелді жеткізеді.
11 слайд
«Менің ойымша, бұл...»
«Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...»
«Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...»
«Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»
Кері байланыс. ПОПС формуласы
11 слайд
«Менің ойымша, бұл...» «Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...» Кері байланыс. ПОПС формуласы
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд