Материалдар / Автомобиль құрлысы пәнінен шығармашылық жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Автомобиль құрлысы пәнінен шығармашылық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Салқындату жүйесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2021
593
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Салқындату жүйесін бөлшектеу жинау.

1 слайд
Салқындату жүйесін бөлшектеу жинау.

1 слайд

Салқындату жүйесін бөлшектеу жинау.

1 . Салқындату жүйесінің түрлері 2. Салқындату жүйесінің құрылысы 3. Салқындату жүйесінің қызметі

2 слайд
1 . Салқындату жүйесінің түрлері 2. Салқындату жүйесінің құрылысы 3. Салқындату жүйесінің қызметі

2 слайд

1 . Салқындату жүйесінің түрлері 2. Салқындату жүйесінің құрылысы 3. Салқындату жүйесінің қызметі

Салқындату жүйесі ыстық газдармен жанасудан немесе үйкеліс әсерінен қызатын цилиндр қабырғаларынан және басқа бөлшектерден жылу

3 слайд
Салқындату жүйесі ыстық газдармен жанасудан немесе үйкеліс әсерінен қызатын цилиндр қабырғаларынан және басқа бөлшектерден жылуды алу үшін, оларда жану камерасының жұмыс жағдайымен, сондайақ майдың қасиетімен және материалдардың ыстыққа төзімділігімен шектелетін температураны берілген шамада сақтау үшін мақсатталған. Салқындатуда цилиндрлерден мәжбүрлі түрде алынатын жылу қозғалтқышты қоршаған ауаға беріледі. Жылуды алу тәсілдеріне сәйкес салқындату жүйесі келесідей бөлінеді: 1) сұйықтықты — салқындатқыш дене ретінде жоғары температурада қайнайтын су немесе басқа сұйықтар қолданылады; 2) ауалық — бөлшектерді салқындату ауа ағынымен жүргізіледі; 3) буландырғыш — салқындату қызған бөлшектерді жуатын сұйықтардың булануы нәтижесінде жүреді. Көлік құралдарының қозғалтқыштарында бірінші екі салқындату жүйелері қолданыс тапқан. Осыған байланысты буландырғыш салқындату жүйесі қарастырылмайды. Егер сұйықпен салқындатуда қозғалтқыштың жылулық күйі салқындатқыш сұйық және майдың температурасымен бағаланса, ал ауамен салқындатуда – май температурасымен бағаланады. Алынған жылудың үлкен бөлігі салқындату жүйесі арқылы қоршаған ортаға түседі, ал аз бөлігі майға және қозғалтқыш бөлшектерінің сыртқы беттерінен қоршаған ортаға тікелей беріледі. Салқындату жүйесі қозғалтқыштың тұрақты жылулық тәртібін қамтамассыз етеді. Қозғалтқыштың қызып кетуі үйкеліс беттерін майлаудың нашарлауына және майдың күйуіне алып келеді, ал бұл беттесетін тетіктердегі саңылаулардың бұзылуына және қозғалтқыштың істен шығуына алып келеді. Қозғалтқыштың аз ғана қызып кетуі оның тиімділігін төмендетеді (толтырудың төмендеуі, ұшқынмен тұтанатын қозғалтқыштарда детонацияның пайда болуы және дизелдерде жұмыстық қоспаның өздігінен тұтануы). Қозғалтқышты өте салқындатып жіберу жанармай бөлшектерінің дымқылдануына, қоспа түзудің және жұмыстық қоспаның тұтануының нашарлауына, оның жану жылдамдығының төмендеуіне және осының салдарынан қозғалтқыштың тиімділігі мен қуатының азаюына алып келеді.

3 слайд

Салқындату жүйесі ыстық газдармен жанасудан немесе үйкеліс әсерінен қызатын цилиндр қабырғаларынан және басқа бөлшектерден жылуды алу үшін, оларда жану камерасының жұмыс жағдайымен, сондайақ майдың қасиетімен және материалдардың ыстыққа төзімділігімен шектелетін температураны берілген шамада сақтау үшін мақсатталған. Салқындатуда цилиндрлерден мәжбүрлі түрде алынатын жылу қозғалтқышты қоршаған ауаға беріледі. Жылуды алу тәсілдеріне сәйкес салқындату жүйесі келесідей бөлінеді: 1) сұйықтықты — салқындатқыш дене ретінде жоғары температурада қайнайтын су немесе басқа сұйықтар қолданылады; 2) ауалық — бөлшектерді салқындату ауа ағынымен жүргізіледі; 3) буландырғыш — салқындату қызған бөлшектерді жуатын сұйықтардың булануы нәтижесінде жүреді. Көлік құралдарының қозғалтқыштарында бірінші екі салқындату жүйелері қолданыс тапқан. Осыған байланысты буландырғыш салқындату жүйесі қарастырылмайды. Егер сұйықпен салқындатуда қозғалтқыштың жылулық күйі салқындатқыш сұйық және майдың температурасымен бағаланса, ал ауамен салқындатуда – май температурасымен бағаланады. Алынған жылудың үлкен бөлігі салқындату жүйесі арқылы қоршаған ортаға түседі, ал аз бөлігі майға және қозғалтқыш бөлшектерінің сыртқы беттерінен қоршаған ортаға тікелей беріледі. Салқындату жүйесі қозғалтқыштың тұрақты жылулық тәртібін қамтамассыз етеді. Қозғалтқыштың қызып кетуі үйкеліс беттерін майлаудың нашарлауына және майдың күйуіне алып келеді, ал бұл беттесетін тетіктердегі саңылаулардың бұзылуына және қозғалтқыштың істен шығуына алып келеді. Қозғалтқыштың аз ғана қызып кетуі оның тиімділігін төмендетеді (толтырудың төмендеуі, ұшқынмен тұтанатын қозғалтқыштарда детонацияның пайда болуы және дизелдерде жұмыстық қоспаның өздігінен тұтануы). Қозғалтқышты өте салқындатып жіберу жанармай бөлшектерінің дымқылдануына, қоспа түзудің және жұмыстық қоспаның тұтануының нашарлауына, оның жану жылдамдығының төмендеуіне және осының салдарынан қозғалтқыштың тиімділігі мен қуатының азаюына алып келеді.

Салқындату жүйесіндегі бөлшектердің түрлері

4 слайд
Салқындату жүйесіндегі бөлшектердің түрлері

4 слайд

Салқындату жүйесіндегі бөлшектердің түрлері

Температура блокта цилиндрлер жұмыс істеп тұрған кезде агрегатта дейін көтерілуі мүмкін 1900 . Осы көлемнен жылудың бір бөлігі

5 слайд
Температура блокта цилиндрлер жұмыс істеп тұрған кезде агрегатта дейін көтерілуі мүмкін 1900 . Осы көлемнен жылудың бір бөлігі ғана болып табылады пайдалы және ℃ пайдаланылады қажетті режимдерде жұмыс. Қалған шығарылады салқындату жүйесі шегінен тыс мотор. Ұлғайту температуралық режимін нормадан қолайсыздыққа жағымсыз салдарды әкелетін прогоранию жағармай материалдарының бұзылуына техникалық саңылаулар арасындағы белгілі бір бөлшектермен, әсіресе поршеньді топ, бұл азайтуға әкеледі қызмет көрсету мерзімі. Мотордың қызып кетуі, соның салдарынан ақаулық суыту жүйесі қозғалтқыштың, себептерінің бірі болып табылады детонация жанғыш қоспалар, жеткізілетін жану камерасына. Үсу қозғалтқыш, сондай-ақ жағымсыз. "Суық" агрегатта пайда жоғалту қуаты, тығыздығы май артады, содан артады үйкелісті несмазанных тораптар. Жұмыс жанғыш қоспасы бар жартылай конденсируется, осылайша айыру қабырғалары цилиндр майлау. Сонымен бірге, беті цилиндр қабырғасының ұшырайды процесіне коррозия салдарынан білім күкірт шөгінділер.

5 слайд

Температура блокта цилиндрлер жұмыс істеп тұрған кезде агрегатта дейін көтерілуі мүмкін 1900 . Осы көлемнен жылудың бір бөлігі ғана болып табылады пайдалы және ℃ пайдаланылады қажетті режимдерде жұмыс. Қалған шығарылады салқындату жүйесі шегінен тыс мотор. Ұлғайту температуралық режимін нормадан қолайсыздыққа жағымсыз салдарды әкелетін прогоранию жағармай материалдарының бұзылуына техникалық саңылаулар арасындағы белгілі бір бөлшектермен, әсіресе поршеньді топ, бұл азайтуға әкеледі қызмет көрсету мерзімі. Мотордың қызып кетуі, соның салдарынан ақаулық суыту жүйесі қозғалтқыштың, себептерінің бірі болып табылады детонация жанғыш қоспалар, жеткізілетін жану камерасына. Үсу қозғалтқыш, сондай-ақ жағымсыз. "Суық" агрегатта пайда жоғалту қуаты, тығыздығы май артады, содан артады үйкелісті несмазанных тораптар. Жұмыс жанғыш қоспасы бар жартылай конденсируется, осылайша айыру қабырғалары цилиндр майлау. Сонымен бірге, беті цилиндр қабырғасының ұшырайды процесіне коррозия салдарынан білім күкірт шөгінділер.

6 слайд

6 слайд

Салқындату жүйесін жіктеу • Қозғалтқыш жұмыс істеген кезде цилиндр ішінде жанған отын және осыдан 1800-3000 градусқа де

7 слайд
Салқындату жүйесін жіктеу • Қозғалтқыш жұмыс істеген кезде цилиндр ішінде жанған отын және осыдан 1800-3000 градусқа дейін қызған газ цилиндрлер кенересін,поршень мен блок қалпақшасын қыздырады. • Салқындату жүйесін қызған бөлшектерді салқындату үшін қажет.Іштен жанатын қозғалтқыштарда артық жылуын шығаруды сұйықпен салқындату,немесе сыртқы ауаның (ауамен салқындату)көмегімен жасанды түрде салқындату арқылы жүзеге асырады.

7 слайд

Салқындату жүйесін жіктеу • Қозғалтқыш жұмыс істеген кезде цилиндр ішінде жанған отын және осыдан 1800-3000 градусқа дейін қызған газ цилиндрлер кенересін,поршень мен блок қалпақшасын қыздырады. • Салқындату жүйесін қызған бөлшектерді салқындату үшін қажет.Іштен жанатын қозғалтқыштарда артық жылуын шығаруды сұйықпен салқындату,немесе сыртқы ауаның (ауамен салқындату)көмегімен жасанды түрде салқындату арқылы жүзеге асырады.

Салқындату жүйесінің қызметі Мынандай ерітінді даярлау керек: әрбір 10 л суға 750—800 г каустикалық сода және 250 г кероси

8 слайд
Салқындату жүйесінің қызметі Мынандай ерітінді даярлау керек: әрбір 10 л суға 750—800 г каустикалық сода және 250 г керосин қосу керек; осы ерітіндіні салқындату жүйесіне құйып двигательді жүргізіп, 10—15 минут бойы орташа айналу жылдамдықта қыздыру керек; осыдан соң оны тоқтату керек; двигательді 10—12 сағат әлгі ерітінді құйылған күйінде қалдыру керек; двигательді қайтадан жүргізіп, орташа айналу жылдамдықта 5—10 минут бойы қыздыру керек. Осыдан соң ертіндіні ағызып жіберіп, салқындату жүйесін мұқият түрде жуу керек. Салқындату жүйесіне су құйылған кезде су насосында ауалы тығынның пайда болуы ықтимал. Сондықтан салқындату жүйесін сумен толтырған соң двигательдердің аз айналыс жиілігінде құю мойны арқылы насостың жұмысын тексеру керек.

8 слайд

Салқындату жүйесінің қызметі Мынандай ерітінді даярлау керек: әрбір 10 л суға 750—800 г каустикалық сода және 250 г керосин қосу керек; осы ерітіндіні салқындату жүйесіне құйып двигательді жүргізіп, 10—15 минут бойы орташа айналу жылдамдықта қыздыру керек; осыдан соң оны тоқтату керек; двигательді 10—12 сағат әлгі ерітінді құйылған күйінде қалдыру керек; двигательді қайтадан жүргізіп, орташа айналу жылдамдықта 5—10 минут бойы қыздыру керек. Осыдан соң ертіндіні ағызып жіберіп, салқындату жүйесін мұқият түрде жуу керек. Салқындату жүйесіне су құйылған кезде су насосында ауалы тығынның пайда болуы ықтимал. Сондықтан салқындату жүйесін сумен толтырған соң двигательдердің аз айналыс жиілігінде құю мойны арқылы насостың жұмысын тексеру керек.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

• Назар аударғандарыңызға рахмет!

11 слайд
• Назар аударғандарыңызға рахмет!

11 слайд

• Назар аударғандарыңызға рахмет!