Материалдар / Ауа райы және оның құрамдас бөліктері

Ауа райы және оның құрамдас бөліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауа райы туралы мәлімет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
770
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ескелді ауданы Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Тасыбаева Нургүл Жанұзаққызы

1 слайд
Ескелді ауданы Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Тасыбаева Нургүл Жанұзаққызы

1 слайд

Ескелді ауданы Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Тасыбаева Нургүл Жанұзаққызы

Сабақтың тақырыбы:” Ауа райы және оның құрамдас бөліктері” Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 7.3.2.4.Температура,қысым

2 слайд
Сабақтың тақырыбы:” Ауа райы және оның құрамдас бөліктері” Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 7.3.2.4.Температура,қысым,жел,бұлттылық, жауын- шашын,ылғалдылық,метереологиялық элементтермен құбылыстарын сипаттап зерттеу маңыздылығын анықтайды. Сабақтың мақсаты: • Барлық оқушы –ауа райы оның негізгі элементтерінің ерекшеліктерін біледі. • Басым бөлігі – ауа райын зерттейтін құрал- жабдықтарды ажыратып сипаттай алады. • Кейбір-ауа райының құрам бөліктерін біліп,болжай алады.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы:” Ауа райы және оның құрамдас бөліктері” Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 7.3.2.4.Температура,қысым,жел,бұлттылық, жауын- шашын,ылғалдылық,метереологиялық элементтермен құбылыстарын сипаттап зерттеу маңыздылығын анықтайды. Сабақтың мақсаты: • Барлық оқушы –ауа райы оның негізгі элементтерінің ерекшеліктерін біледі. • Басым бөлігі – ауа райын зерттейтін құрал- жабдықтарды ажыратып сипаттай алады. • Кейбір-ауа райының құрам бөліктерін біліп,болжай алады.

Бағалау критерийі: 1. Ауа райы ұғымын айтады. 2. Ауа райының негізгі элементтерін сипаттайды. 3. Ауа райын зерттейтін құралдард

3 слайд
Бағалау критерийі: 1. Ауа райы ұғымын айтады. 2. Ауа райының негізгі элементтерін сипаттайды. 3. Ауа райын зерттейтін құралдарды ажырата алады. Тілдік мақсат: • Сабақ барысында термин сөздерге түсінік береді.Үш тілге аударылады. 1. Бұлт-облака-clouds 2.Жаңбыр-дождь- rain 3.Ылғалдылық –температура- temperature

3 слайд

Бағалау критерийі: 1. Ауа райы ұғымын айтады. 2. Ауа райының негізгі элементтерін сипаттайды. 3. Ауа райын зерттейтін құралдарды ажырата алады. Тілдік мақсат: • Сабақ барысында термин сөздерге түсінік береді.Үш тілге аударылады. 1. Бұлт-облака-clouds 2.Жаңбыр-дождь- rain 3.Ылғалдылық –температура- temperature

Құндылыққа баулу: Ауа райының құрамдас бөліктерінің тіршілік үшін маңызын біледі.Топтаса отырып жұмыс жасағанда оқушылар ара

4 слайд
Құндылыққа баулу: Ауа райының құрамдас бөліктерінің тіршілік үшін маңызын біледі.Топтаса отырып жұмыс жасағанда оқушылар арасында ынтымақтастық орнайды. Пәнаралық байланыс: Физика, химия,экология. Алдыңғы білім: Ауа райы ұғымын түсіндіреді .

4 слайд

Құндылыққа баулу: Ауа райының құрамдас бөліктерінің тіршілік үшін маңызын біледі.Топтаса отырып жұмыс жасағанда оқушылар арасында ынтымақтастық орнайды. Пәнаралық байланыс: Физика, химия,экология. Алдыңғы білім: Ауа райы ұғымын түсіндіреді .

Сабақтың басы ( 5 мин) 1. Салемдесу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Жағымды ахуал туғызу. 2 . «Санамақ» арқылы топқа бөлемі

5 слайд
Сабақтың басы ( 5 мин) 1. Салемдесу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Жағымды ахуал туғызу. 2 . «Санамақ» арқылы топқа бөлемін. 3 Психологиялық ой сергек.Бармақ арқылы оқушылардың көңіл-күйін білемін. Сабақтың ортасы ( 25 мин) Үй тапсырмасын сұраймын « Зымыран сұрақтар» арқылы.   1. Атмосфераны қорғау не үшін керек? 2.Ауа райын кімдер болжайды? 3.Ауа райы элементтерін ата? 4 .Жел дегеніміз не?

5 слайд

Сабақтың басы ( 5 мин) 1. Салемдесу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Жағымды ахуал туғызу. 2 . «Санамақ» арқылы топқа бөлемін. 3 Психологиялық ой сергек.Бармақ арқылы оқушылардың көңіл-күйін білемін. Сабақтың ортасы ( 25 мин) Үй тапсырмасын сұраймын « Зымыран сұрақтар» арқылы.   1. Атмосфераны қорғау не үшін керек? 2.Ауа райын кімдер болжайды? 3.Ауа райы элементтерін ата? 4 .Жел дегеніміз не?

• Топтық жұмысқа бағытталған тапсырма беремін 1 топ Ауа райын зерттейтін құралдың суретін салады.

6 слайд
• Топтық жұмысқа бағытталған тапсырма беремін 1 топ Ауа райын зерттейтін құралдың суретін салады.

6 слайд

• Топтық жұмысқа бағытталған тапсырма беремін 1 топ Ауа райын зерттейтін құралдың суретін салады.

2 топ «Кластер» әдісі арқылы ауа-райы элементтерін атайды. Ауа райының элементтерін атайды 3 топ (Постермен жұмыс) Ауа рай

7 слайд
2 топ «Кластер» әдісі арқылы ауа-райы элементтерін атайды. Ауа райының элементтерін атайды 3 топ (Постермен жұмыс) Ауа райының тіршілік үшін маңызын айтады .

7 слайд

2 топ «Кластер» әдісі арқылы ауа-райы элементтерін атайды. Ауа райының элементтерін атайды 3 топ (Постермен жұмыс) Ауа райының тіршілік үшін маңызын айтады .

«Ойлан , есіңде сақта» әдісі бойынша шартты белгілерді жаттату

8 слайд
«Ойлан , есіңде сақта» әдісі бойынша шартты белгілерді жаттату

8 слайд

«Ойлан , есіңде сақта» әдісі бойынша шартты белгілерді жаттату

Сабақтың соңы ( 15мин) Жеке жұмыс (Кестемен жұмыс) Бұлт Ерекшеліктері Будақ Шарбы Қатпарлы Қабат

9 слайд
Сабақтың соңы ( 15мин) Жеке жұмыс (Кестемен жұмыс) Бұлт Ерекшеліктері Будақ Шарбы Қатпарлы Қабат

9 слайд

Сабақтың соңы ( 15мин) Жеке жұмыс (Кестемен жұмыс) Бұлт Ерекшеліктері Будақ Шарбы Қатпарлы Қабат

Бағалау критерийі Дискрипторлар 1.Ауа –райын зерттейтін құралдарды біледі. 2.Ауа-райының элементтерін біледі. 3.Ауа-райының ті

10 слайд
Бағалау критерийі Дискрипторлар 1.Ауа –райын зерттейтін құралдарды біледі. 2.Ауа-райының элементтерін біледі. 3.Ауа-райының тіршілік үшін маңызын сипаттайды. 4Метеорологиялық құралдарды ажырата алады. 1.Ауа-райын зерттейтін құралдар флюгер, анемометр, барометрдің анықтамасын түсіндірді. 2.Ауа-райы элементтері температура, жауын- шашын, ылғалдылық, бұлттылық туралы сипаттады. 3. Ауа-райының тірі ағзалар үшін қолайлы, қолайсыз тұстарын түсіндірді. Құралдарды ажырата білді

10 слайд

Бағалау критерийі Дискрипторлар 1.Ауа –райын зерттейтін құралдарды біледі. 2.Ауа-райының элементтерін біледі. 3.Ауа-райының тіршілік үшін маңызын сипаттайды. 4Метеорологиялық құралдарды ажырата алады. 1.Ауа-райын зерттейтін құралдар флюгер, анемометр, барометрдің анықтамасын түсіндірді. 2.Ауа-райы элементтері температура, жауын- шашын, ылғалдылық, бұлттылық туралы сипаттады. 3. Ауа-райының тірі ағзалар үшін қолайлы, қолайсыз тұстарын түсіндірді. Құралдарды ажырата білді

Рефлексия «Үміт ағашы» әдісі егер оқушы сабақ соңында күтке нәтижеге жетсе,стикерге жеткенін жазып жемісін іледі Үй тапсырмасы

11 слайд
Рефлексия «Үміт ағашы» әдісі егер оқушы сабақ соңында күтке нәтижеге жетсе,стикерге жеткенін жазып жемісін іледі Үй тапсырмасы: Ауа-райы тақырыбына реферат дайындау

11 слайд

Рефлексия «Үміт ағашы» әдісі егер оқушы сабақ соңында күтке нәтижеге жетсе,стикерге жеткенін жазып жемісін іледі Үй тапсырмасы: Ауа-райы тақырыбына реферат дайындау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ