Материалдар / Аяз би ертегісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Аяз би ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
барлығына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
260
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
/ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ/Сабақ тақырыбы: 5 - сынып

1 слайд
/ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ/Сабақ тақырыбы: 5 - сынып

Мақсаты: Білімділік - «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау; Дамытушылық – логикалық ойын дамыт

2 слайд
Мақсаты: Білімділік - «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау; Дамытушылық – логикалық ойын дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу, тіл байлығын жетілдіру; Тәрбиелік – адамгершілік, инабаттылыққа, үлкенді сыйлауға, сөз қадірін түсіне білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: оқушыл

3 слайд
Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.

Тарихи аңыздарға қарағанда, Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген. Оның тарихи адам екендігін Арал теңізінен

4 слайд
Тарихи аңыздарға қарағанда, Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген. Оның тарихи адам екендігін Арал теңізінен 200 шақырымдай жерде табылған «Аяз» қаласының орны да дәлелдейді. Аңыздар бойынша Аяз әуелі ханға уәзір, кейін өзі хан болып ел басқарған. Аяз биге қатысты аңызда аталатын «Барсакелмес» деген жер Арал теңізінде орналасқан.

Бәйге БІЛУ. Ұжымдық тапсырма (ауызша) 5 минут «Бәйге» ойын стратегиясы. /диалог/ (әр сұраққа 1 ұпай)

5 слайд
Бәйге БІЛУ. Ұжымдық тапсырма (ауызша) 5 минут «Бәйге» ойын стратегиясы. /диалог/ (әр сұраққа 1 ұпай)

1-топ: 1 .Ертеде кім деген хан болыпты? 2.Хан уәзірлеріне қандай тапсырма беріпті? 3.Хан оларды табуға қанша уақыт берді? 4.Таст

6 слайд
1-топ: 1 .Ертеде кім деген хан болыпты? 2.Хан уәзірлеріне қандай тапсырма беріпті? 3.Хан оларды табуға қанша уақыт берді? 4.Тастың ішінде қандай неше құрт бар? 5.Уәлидің қызы кім? 6.Қыздың жасы нешеде? 7.Хан Жаманды қайда жұмсады? 8.Жаман не үшін «Аяз би» деп аталды?

2-топ: 1.Ханның неше уәзірі болыпты? 2.Хан Жаманға қандай тағам бергізді? 3.Жаманның жасы нешеде еді? 4.Жаман тұлпардың неге шат

7 слайд
2-топ: 1.Ханның неше уәзірі болыпты? 2.Хан Жаманға қандай тағам бергізді? 3.Жаманның жасы нешеде еді? 4.Жаман тұлпардың неге шатыс екенін айтты? 5.Қандай тастың қасиеті неше жылдан соң бітеді? 6.Ханның шешесі неше жаста? 7.Байлығы мен елдігі ханға парапар кім? 8.Қырық уәзір Жаманды неше күншілік жолға шығарып салды?

8 слайд

1-топ. Шығарма мазмұнына сай құрылған жоспар тараулары араластырылып жіберіледі. Оқушылар жоспар тарауларын дұрыс орналастыру

9 слайд
1-топ. Шығарма мазмұнына сай құрылған жоспар тараулары араластырылып жіберіледі. Оқушылар жоспар тарауларын дұрыс орналастыру керек. (4 ұпай) 1. Жаманның жақсы мен жаманды айыра білуі. 2. Жаманның сертке берік болуы. 3. Жаманның Барсакелмеске баруы. 4. Құстың, шөптің, адамның жаманын табуға ханның уәзірлерін жұмсауы. 5. Хан тағына отырған Жаман. 6. Ханның Жаманды уәзір етуі. 7. Меңдінің Жаманды таңдауы. 8. 40 уәзірдің хан мен Жаманды араздастыруы. 9. Хан сөзін шеше алмаған уәзірлердің Жаманға келуі. 10. Ханның Жаманды сағынуы.

2-топ. Берілген мақал-мәтелдерді жоспардың тарауларына сәйкестендіру. (4 ұпай)

10 слайд
2-топ. Берілген мақал-мәтелдерді жоспардың тарауларына сәйкестендіру. (4 ұпай)

11 слайд

1-диалог. Хан мен Жаман. 1. Жаман тұлпарды қалай сынады? 2.Жаман Маданның наубайшының баласы екендігін қалай білді? 1- топ. Н

12 слайд
1-диалог. Хан мен Жаман. 1. Жаман тұлпарды қалай сынады? 2.Жаман Маданның наубайшының баласы екендігін қалай білді? 1- топ. Нақыштап оқу, рөлмен оқу.

2-диалог. Қойшы шал мен хан диалогы 1.«Таудың басын қырау шалғаны мен етегін қырау шалғаны, тау басынан бұлақ аққалы неше жы

13 слайд
2-диалог. Қойшы шал мен хан диалогы 1.«Таудың басын қырау шалғаны мен етегін қырау шалғаны, тау басынан бұлақ аққалы неше жыл болды» дегені не? 2.Жаман уәзірлерді қалай жазалады? 2- топ. Нақыштап оқу, рөлмен оқу.

Эссе

14 слайд
Эссе

15 слайд

Аяз би шынайы мөлдір таза шыншыл реалистік Нәзік ойлы өжет қуанышты қайғы-мұңдышуақты романтикалықтерең сырлы батыл ойлы

16 слайд
Аяз би шынайы мөлдір таза шыншыл реалистік Нәзік ойлы өжет қуанышты қайғы-мұңдышуақты романтикалықтерең сырлы батыл ойлы

17 слайд

Г е о гр а ф Л и н гв и ст Б и о л о г Э т н о гр а ф Іздену жұмыстары

18 слайд
Г е о гр а ф Л и н гв и ст Б и о л о г Э т н о гр а ф Іздену жұмыстары

19 слайд

1-топ. «Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа!» /ой толғау/ 2-топ. «Кісіге қарап сөз алма, сөзіне қарап кісіні ал». /о

20 слайд
1-топ. «Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа!» /ой толғау/ 2-топ. «Кісіге қарап сөз алма, сөзіне қарап кісіні ал». /ой толғау/

Жақсы мен жаманды айыра білу әділдік адамгершілік тапқырлық шыншыл сертке беріктік кешірімділік

21 слайд
Жақсы мен жаманды айыра білу әділдік адамгершілік тапқырлық шыншыл сертке беріктік кешірімділік

А я з б и г е м ін е з д е м е ж а з у

22 слайд
А я з б и г е м ін е з д е м е ж а з у

23 слайд

№ Оқушылардың аты-жөні ҰпайларБәйге сұрақ 1 ұпай Ж оспар құру 5 ұпай Рөлмен оқу 7 ұпай Пысықтау сұрақтары немесе эссе жазу

24 слайд
№ Оқушылардың аты-жөні ҰпайларБәйге сұрақ 1 ұпай Ж оспар құру 5 ұпай Рөлмен оқу 7 ұпай Пысықтау сұрақтары немесе эссе жазу 10 ұпай Ғылыми ізденіс 10 ұпай Ой толғау 4 ұпай Кластер әдісі 3 ұпай Ж алпы ұпай Бағалау 1 2 3 4 5 6 7 8

35 – 40 ұпай – « 5 » 25 – 34 ұпай – « 4 » 10 – 24 ұпай – « 3 » 0 – 9 ұпай – « 2 »

25 слайд
35 – 40 ұпай – « 5 » 25 – 34 ұпай – « 4 » 10 – 24 ұпай – « 3 » 0 – 9 ұпай – « 2 »

26 слайд