Материалдар / Ауылым -алтын бесігім

Ауылым -алтын бесігім

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарламада оқитын мұғалімдерге
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
29 Қараша 2018
773
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жандарбекова Айгуль Жа

1 слайд
Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жандарбекова Айгуль Жакыпбековна Сабақтың тақырыбы Ауылым – алтын бесігім

1 слайд

Ораз Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жандарбекова Айгуль Жакыпбековна Сабақтың тақырыбы Ауылым – алтын бесігім

Сабақ тақырыбына сай оқу бағдарламасынан алынған оқу мақсаттары: А1. тура және ауыспалы мағынадағы сөздерд

2 слайд
Сабақ тақырыбына сай оқу бағдарламасынан алынған оқу мақсаттары: А1. тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу   ТБ1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

2 слайд

Сабақ тақырыбына сай оқу бағдарламасынан алынған оқу мақсаттары: А1. тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу   ТБ1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

Оқу мақсаттарынан келесідей сабақтың мақсаттарын түздім. Барлық оқушылар орындай алады: тура мағынадағы сө

3 слайд
Оқу мақсаттарынан келесідей сабақтың мақсаттарын түздім. Барлық оқушылар орындай алады: тура мағынадағы сөздер мен сын есімдерді біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді біледі,ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді, сын есімдерді ажыратады. Кейбір оқушылар орындай алады: тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданып, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді, сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолданады.

3 слайд

Оқу мақсаттарынан келесідей сабақтың мақсаттарын түздім. Барлық оқушылар орындай алады: тура мағынадағы сөздер мен сын есімдерді біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді біледі,ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді, сын есімдерді ажыратады. Кейбір оқушылар орындай алады: тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданып, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді, сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолданады.

А1 оқу мақсатына сәйкес келесідей тапсырма беремін. Әрбір тапсырмамен бірге дескриптор беріледі. «Бл

4 слайд
А1 оқу мақсатына сәйкес келесідей тапсырма беремін.     Әрбір тапсырмамен бірге дескриптор беріледі. «Блоб ағашы» арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. Осылай тапсырмаларды орындау, “Стоп-кадр” әдісін пайдалану және ауызша кері байланыс жүргізу арқылы А1 оқу мақсатына қол жеткіземін. 1-тапсырма топпен орындалады. Топ мүшелері «Стоп-кадр» әдісін пайдаланып, тақырып бойынша сюжетті роликті топпен талқылап, әңгімелейді, шынайы өмірмен байланыстырады. Әңгімелеу барысында тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді пайдаланады.

4 слайд

А1 оқу мақсатына сәйкес келесідей тапсырма беремін.     Әрбір тапсырмамен бірге дескриптор беріледі. «Блоб ағашы» арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. Осылай тапсырмаларды орындау, “Стоп-кадр” әдісін пайдалану және ауызша кері байланыс жүргізу арқылы А1 оқу мақсатына қол жеткіземін. 1-тапсырма топпен орындалады. Топ мүшелері «Стоп-кадр» әдісін пайдаланып, тақырып бойынша сюжетті роликті топпен талқылап, әңгімелейді, шынайы өмірмен байланыстырады. Әңгімелеу барысында тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді пайдаланады.

ТБ1.2 оқу мақсатына сәйкес келесідей тапсырма беремін. 2-тапсырма. Жұппен жұмыс. «Сұқбат» әдісі. Өзіңнің т

5 слайд
ТБ1.2 оқу мақсатына сәйкес келесідей тапсырма беремін.   2-тапсырма. Жұппен жұмыс. «Сұқбат» әдісі. Өзіңнің туған жері туралы 6 сұрақ дайындайды. Жауабын көршісінен сұрап, 10-12 сөйлемнен тұратын сұқбат құру барысында сын есімдерді пайдаланады. Әрбір тапсырмамен бірге дескриптор беріледі. «Қошемет көрсету» арқылы оқушылар өзара бағалайды. Осылай тапсырмаларды орындау, “ Қошемет көрсету” әдісін пайдалану және ауызша кері байланыс жүргізу арқылы ТБ1.2 оқу мақсатына қол жеткіземін.

5 слайд

ТБ1.2 оқу мақсатына сәйкес келесідей тапсырма беремін.   2-тапсырма. Жұппен жұмыс. «Сұқбат» әдісі. Өзіңнің туған жері туралы 6 сұрақ дайындайды. Жауабын көршісінен сұрап, 10-12 сөйлемнен тұратын сұқбат құру барысында сын есімдерді пайдаланады. Әрбір тапсырмамен бірге дескриптор беріледі. «Қошемет көрсету» арқылы оқушылар өзара бағалайды. Осылай тапсырмаларды орындау, “ Қошемет көрсету” әдісін пайдалану және ауызша кері байланыс жүргізу арқылы ТБ1.2 оқу мақсатына қол жеткіземін.

Оқушылардың жеке қабілеті мен қажеттіліктеріне орай Саралау тапсырмаларын ұсынамын: Көбірек қолдауды қажет е

6 слайд
Оқушылардың жеке қабілеті мен қажеттіліктеріне орай Саралау тапсырмаларын ұсынамын: Көбірек қолдауды қажет ететін оқушылармен жұмыста:  «Толықтыру тест» арқылы тура және ауыспалы мағынадағы сөздердің қатарын толықтырады «Сөздер банкісі» әдісін пайдалана отырып, сын есімді басқа сөз таптарынан ажыратады. Қабілетті оқушылармен жұмыста: Шетелдегі досына сын есімдерді қолданып, өз ауылдары туралы хат жазады.  Аяқталмаған мәтінді сын есімдерді қолдана отырып, аяқтайды.  

6 слайд

Оқушылардың жеке қабілеті мен қажеттіліктеріне орай Саралау тапсырмаларын ұсынамын: Көбірек қолдауды қажет ететін оқушылармен жұмыста:  «Толықтыру тест» арқылы тура және ауыспалы мағынадағы сөздердің қатарын толықтырады «Сөздер банкісі» әдісін пайдалана отырып, сын есімді басқа сөз таптарынан ажыратады. Қабілетті оқушылармен жұмыста: Шетелдегі досына сын есімдерді қолданып, өз ауылдары туралы хат жазады.  Аяқталмаған мәтінді сын есімдерді қолдана отырып, аяқтайды.  

Қалыптастырушы бағалау жүргізуде бағалау критерийлерін ұсыну өте маңызды. Сол себепті оқу мақсаттарынан кел

7 слайд
Қалыптастырушы бағалау жүргізуде бағалау критерийлерін ұсыну өте маңызды. Сол себепті оқу мақсаттарынан келесідей бағалау критерийлерін түздім. А1. •тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады. •ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді. ТБ1.2 •лексикалық мағынасына қарай сын есімдерді ажыратады. •оларды жазба, ауызша жұмыстарда қолданады. Қалыптастырушы бағалау жүргізу үшін белгілі бір әдістерді қолданамын. Білім алушылар «Блоб ағашы» мен «Қошемет көрсету» әдістері арқылы өзін-өзі және өзара бағалайды. Бұл әдіс оқушылардың тапсырманы дұрыс орындап жатқандықтарын тексеру үшін қолданылады. Оқушылардың осы әдістер арқылы жасалған әрекеттеріне қарай мұғалім олардың тапсырманың негізгі шартын түсінгендіктері немесе оны орындалу барысы жайлы мағлұмат алады. Ал қалғандары оларды бақылап, өздері не істеу керегі жайлы түсінік алады. Дегенмен оқу үшін бағалауда баға, балл қойылмайды, сол себепті мұғалім мен білім алушы арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етілуі міндетті. Қалыптастырушы бағалауды сабақтың өн бойында жүргізу арқылы оқушылардың бойында оқуға және нәтижеге қол жеткізуге деген ынтаны оятуға болатынына көз жеткіздім.

7 слайд

Қалыптастырушы бағалау жүргізуде бағалау критерийлерін ұсыну өте маңызды. Сол себепті оқу мақсаттарынан келесідей бағалау критерийлерін түздім. А1. •тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады. •ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді. ТБ1.2 •лексикалық мағынасына қарай сын есімдерді ажыратады. •оларды жазба, ауызша жұмыстарда қолданады. Қалыптастырушы бағалау жүргізу үшін белгілі бір әдістерді қолданамын. Білім алушылар «Блоб ағашы» мен «Қошемет көрсету» әдістері арқылы өзін-өзі және өзара бағалайды. Бұл әдіс оқушылардың тапсырманы дұрыс орындап жатқандықтарын тексеру үшін қолданылады. Оқушылардың осы әдістер арқылы жасалған әрекеттеріне қарай мұғалім олардың тапсырманың негізгі шартын түсінгендіктері немесе оны орындалу барысы жайлы мағлұмат алады. Ал қалғандары оларды бақылап, өздері не істеу керегі жайлы түсінік алады. Дегенмен оқу үшін бағалауда баға, балл қойылмайды, сол себепті мұғалім мен білім алушы арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етілуі міндетті. Қалыптастырушы бағалауды сабақтың өн бойында жүргізу арқылы оқушылардың бойында оқуға және нәтижеге қол жеткізуге деген ынтаны оятуға болатынына көз жеткіздім.

Ықшамсабақты қорытындылай келе, ҚМЖ құруда оқу бағдарламасы, оқу жоспары, қалыптастырушы бағалаудың тапсырмал

8 слайд
Ықшамсабақты қорытындылай келе, ҚМЖ құруда оқу бағдарламасы, оқу жоспары, қалыптастырушы бағалаудың тапсырмалар жинағын үйлесімді пайдалану тиімділігіне көз жеткіздім. Оқу жоспарында көрсетілген барлық жаттығуларды, әдістемелік кеңестерді, ресурстарды мұқият зерделеуді басшылыққа алу қажет. Оқу мақсаты сабақтың соңындағы күтілетін нәтиже болғандықтан, басты назар оқу мақсатында болу керектігін түсіндім. Оқу мақсаты айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым сынды тілдік дағдыларға негізделген. Сабағымның алғашқы оқу мақсаты коммуникативтік тәсілге бағытталған айтылым дағдысы. Айтылым бойынша сөздің тура және ауыспалы мағынасын ауызша және жазбаша орынды қолдану үшін «Стоп-кадр» әдісі тиімді болды. Тілдік бағдар бойынша оқу мақсатына қол жеткізуде «Тіл үйренушілер қоғамдастығы» жаттығуын, оның ішінде «Сұқбат» әдісін пайдалану ұтымды шықты. Тренердің кері байланысынан қалыптастырушы бағалауды сабақтың өн бойында жүргізу – оқушының күтілетін нәтижеге қол жеткізуі, тиімді түрде алға ілгерілеуі үшін қолайлы жағдай жасайтынын аңғардым. Бұл бағдарламаны жүзеге асыру арқылы қазақ тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыра алатынымды толық сеніммен айта аламын. .

8 слайд

Ықшамсабақты қорытындылай келе, ҚМЖ құруда оқу бағдарламасы, оқу жоспары, қалыптастырушы бағалаудың тапсырмалар жинағын үйлесімді пайдалану тиімділігіне көз жеткіздім. Оқу жоспарында көрсетілген барлық жаттығуларды, әдістемелік кеңестерді, ресурстарды мұқият зерделеуді басшылыққа алу қажет. Оқу мақсаты сабақтың соңындағы күтілетін нәтиже болғандықтан, басты назар оқу мақсатында болу керектігін түсіндім. Оқу мақсаты айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым сынды тілдік дағдыларға негізделген. Сабағымның алғашқы оқу мақсаты коммуникативтік тәсілге бағытталған айтылым дағдысы. Айтылым бойынша сөздің тура және ауыспалы мағынасын ауызша және жазбаша орынды қолдану үшін «Стоп-кадр» әдісі тиімді болды. Тілдік бағдар бойынша оқу мақсатына қол жеткізуде «Тіл үйренушілер қоғамдастығы» жаттығуын, оның ішінде «Сұқбат» әдісін пайдалану ұтымды шықты. Тренердің кері байланысынан қалыптастырушы бағалауды сабақтың өн бойында жүргізу – оқушының күтілетін нәтижеге қол жеткізуі, тиімді түрде алға ілгерілеуі үшін қолайлы жағдай жасайтынын аңғардым. Бұл бағдарламаны жүзеге асыру арқылы қазақ тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыра алатынымды толық сеніммен айта аламын. .

Министірлікпен келісілген курстар тізімі