Ауыз қуысында астың қорытылуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Сабақтың мСабақтың м ақсаты: ақсаты:
Ас қорыту мүшелері ашық ауызда
қорытылуы, астың қорытылуына
ауыздаға бездің жерін, тістің
құрылысын, қызметін, сілейкейдің
құрамын, сілекей ферменттерінің
крахмалға әсерін тәжірибе арқылы
өздігінен ақын білуге жол ашу.
2 слайд
Сабақтың мСабақтың м ақсаты: ақсаты: Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тістің құрылысын, қызметін, сілейкейдің құрамын, сілекей ферменттерінің крахмалға әсерін тәжірибе арқылы өздігінен ақын білуге жол ашу.
3 слайд
Сабақтың міндеттері:Сабақтың міндеттері:
А) Асқорыту мүшелері, астың ауыз
қуысында қорытылуы, бездердің артық
қорытуға әсерін және тістің ісурелысын
оқып білу.
Б) Тістің күту жолдарын оқып үйрену.
Денсаулықта күтуге баулу.
Астың қорытылуы ауыз қуысының
кұрылысы, жұту рефлексі, сілекейдің
құрамындағы ферменттердің жеріп
тәжірибе арқылы анықтай отырып
білімдерін дамыту.
3 слайд
Сабақтың міндеттері:Сабақтың міндеттері: А) Асқорыту мүшелері, астың ауыз қуысында қорытылуы, бездердің артық қорытуға әсерін және тістің ісурелысын оқып білу. Б) Тістің күту жолдарын оқып үйрену. Денсаулықта күтуге баулу. Астың қорытылуы ауыз қуысының кұрылысы, жұту рефлексі, сілекейдің құрамындағы ферменттердің жеріп тәжірибе арқылы анықтай отырып білімдерін дамыту.
4 слайд
Сабақтың типі: жаңа сабақты
меңгерту сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: сабақты
оқыту технологиясы.
4 слайд
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту сабағы. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап. Сабақтың көрнекілігі: сабақты оқыту технологиясы.
5 слайд
I.Өткенді eске түсіру кезеңі.
1.Ас қорыту дегеніміз
____________________
_______________________________________.
2.Қоретік заттар дегеніміз
_______________
________________________________________.
3.Ас қорыу мүшелерін ретімен атаңыз
______________________________________.
4. Ас қорыту бездерін
атаңыз____________
_______________________________________ .
5. Ауыз қуысының құрылысы___________ __
________________________________________ .
5 слайд
I.Өткенді eске түсіру кезеңі. 1.Ас қорыту дегеніміз ____________________ _______________________________________. 2.Қоретік заттар дегеніміз _______________ ________________________________________. 3.Ас қорыу мүшелерін ретімен атаңыз ______________________________________. 4. Ас қорыту бездерін атаңыз____________ _______________________________________ . 5. Ауыз қуысының құрылысы___________ __ ________________________________________ .
6 слайд
II.II.Жаңа тақырыпты меңгеру Жаңа тақырыпты меңгеру
кезеңі.кезеңі.
Ауыз қуысына келіп түскен тағам
алдымен тістердің көмегі арқылы
шайналып ұсақталады да, сілекеймен
араласады.
Тағымды тістер майдалайды.
6 слайд
II.II.Жаңа тақырыпты меңгеру Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі.кезеңі. Ауыз қуысына келіп түскен тағам алдымен тістердің көмегі арқылы шайналып ұсақталады да, сілекеймен араласады. Тағымды тістер майдалайды.
7 слайд
Тістің құрылысы
Тіс сүйекке ұқсас тығыз
заттан
Тістің қаптама тісті үйкелуден
және бактериялардың енуінен
сақтайтын өте тығыз эмальмен
жабылған.
7 слайд
Тістің құрылысы Тіс сүйекке ұқсас тығыз заттан Тістің қаптама тісті үйкелуден және бактериялардың енуінен сақтайтын өте тығыз эмальмен жабылған.
8 слайд
Адамда 32 тіс бар.
_____________________.
Тістің түрлері
______________________________.
Сәбиде 2 жасқа дейін
______________________________.
18-20 жаста шығатын тістер
_____________________
8 слайд
Адамда 32 тіс бар. _____________________. Тістің түрлері ______________________________. Сәбиде 2 жасқа дейін ______________________________. 18-20 жаста шығатын тістер _____________________
9 слайд
Адамда үш жұп сілекей бездері бар
____________________________________________________
_________________________________.
Сілекейдің құрамы
____________________________________________.
Сілекейдің құрамында көмірсуларды ыдырататын
фермент _________________________________ .
Жұту ___________ рефлексті әрекет.
Жұту орталығы ________________________________
_____________орналасқан.
9 слайд
Адамда үш жұп сілекей бездері бар ____________________________________________________ _________________________________. Сілекейдің құрамы ____________________________________________. Сілекейдің құрамында көмірсуларды ыдырататын фермент _________________________________ . Жұту ___________ рефлексті әрекет. Жұту орталығы ________________________________ _____________орналасқан.
10 слайд
Бекіту тапсырмалары:Бекіту тапсырмалары:
1.Тістің
құрылысы
қандай?
__________________
__________________
_.
10 слайд
Бекіту тапсырмалары:Бекіту тапсырмалары: 1.Тістің құрылысы қандай? __________________ __________________ _.
11 слайд
2.Тістің
түрлерін ата?
_________________
_________________
__________ .
11 слайд
2.Тістің түрлерін ата? _________________ _________________ __________ .
12 слайд
3.Ауыз
қуысындағы
бездерді ата?
_________________
_________________
__________ .
4.Жұту қалай жүзеге асады? Оның
орталығы қайда орналасқан?
_______
___________________________________ .
12 слайд
3.Ауыз қуысындағы бездерді ата? _________________ _________________ __________ . 4.Жұту қалай жүзеге асады? Оның орталығы қайда орналасқан? _______ ___________________________________ .
13 слайд
IIIIII кезең. Кері байланыс кезең. Кері байланыс
II-деңгей-деңгей..
1.Шайнау дегеніміз __________________________
__________________________________________ .
2.Тістің құрылысы___________________________
___________________________________________ .
3.Тістің түрлері _____________________________
___________________________________________ .
4.Ауыз қуысындағы бездерді ата ___________
___________________________________________
5.Сілекейдің құрамы ________________________
__________________________________________ .
13 слайд
IIIIII кезең. Кері байланыс кезең. Кері байланыс II-деңгей-деңгей.. 1.Шайнау дегеніміз __________________________ __________________________________________ . 2.Тістің құрылысы___________________________ ___________________________________________ . 3.Тістің түрлері _____________________________ ___________________________________________ . 4.Ауыз қуысындағы бездерді ата ___________ ___________________________________________ 5.Сілекейдің құрамы ________________________ __________________________________________ .
14 слайд
IIII-деңгей.-деңгей.
1.Ауыз қуысында ас қалай өзгереді? Түсіндіріп
жазыңыз ________________________________
________________________________________
_______________________________________ .
2.Тіс эмалінің маңызы, тістің бүлінуінің негізгі
себептері қандай? _________________________
________________________________________
3.Жұту қалай жүзеге асырылады?
Жұту орталығы қайда орналасқан?___________
_______________________________________.
14 слайд
IIII-деңгей.-деңгей. 1.Ауыз қуысында ас қалай өзгереді? Түсіндіріп жазыңыз ________________________________ ________________________________________ _______________________________________ . 2.Тіс эмалінің маңызы, тістің бүлінуінің негізгі себептері қандай? _________________________ ________________________________________ 3.Жұту қалай жүзеге асырылады? Жұту орталығы қайда орналасқан?___________ _______________________________________.
15 слайд
IIIIII-деңгей.-деңгей.
1.Ақын М.Әлібаевтың “апыл-ғұпыл ішкен
ас, асқазанға түскен тас” деген нақыл
сөздің мағынасын талдап беріңдер
________________________________________
_____________________________ .
2. “Тiсіме құрт түсті” деген ұғымды қалай
түсіндіресіңдер. ____________________
__________________________________ .
15 слайд
IIIIII-деңгей.-деңгей. 1.Ақын М.Әлібаевтың “апыл-ғұпыл ішкен ас, асқазанға түскен тас” деген нақыл сөздің мағынасын талдап беріңдер ________________________________________ _____________________________ . 2. “Тiсіме құрт түсті” деген ұғымды қалай түсіндіресіңдер. ____________________ __________________________________ .
16 слайд
Сабақты бағалау.
Ашық журнал арқылы жүреді. Ол
интерактивті тақтада көрсетіледі.
Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар
беріледі.
1-деңгей-5 ұпай (бағасы «3»)
2-деңгей -4 ұпай (бағасы «4»)
3-деңгей -3 ұпай (бағасы «5»)
Сонымен барлығы 12 ұпаймен есептеледі.
Егер –оқушы сыныпта тапсырманы
аяқтап үлгермесе, үйге үй тапсырмасы
ретінде беріледі.
16 слайд
Сабақты бағалау. Ашық журнал арқылы жүреді. Ол интерактивті тақтада көрсетіледі. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. 1-деңгей-5 ұпай (бағасы «3») 2-деңгей -4 ұпай (бағасы «4») 3-деңгей -3 ұпай (бағасы «5») Сонымен барлығы 12 ұпаймен есептеледі. Егер –оқушы сыныпта тапсырманы аяқтап үлгермесе, үйге үй тапсырмасы ретінде беріледі.
17 слайд
Оқушыла
р
дың аты-
жөні
I-деңгей
/5ұпай/
II-
деңгей
/4ұпай/
III-
деңгей
/3 ұпай/
Сыныпта
жинаған
ұпайы
Үй
тапсыр-
масының
ұпайы
Барлық
ұпайы
Баға
журналға
1-оқушы
2-оқушы
3-оқушы
4-оқушы
17 слайд
Оқушыла р дың аты- жөні I-деңгей /5ұпай/ II- деңгей /4ұпай/ III- деңгей /3 ұпай/ Сыныпта жинаған ұпайы Үй тапсыр- масының ұпайы Барлық ұпайы Баға журналға 1-оқушы 2-оқушы 3-оқушы 4-оқушы
18 слайд
Жамбыл облысы,
Тұрар Рысқұлов ауданы,
Құлан ауылы,
Жібек Жолы № 81,
№1 мектеп-лицейі
Жетекші мұғалім:Икрашева Сәула Байғұттықызы
Оқушы:Адирахан Асем Мұратқызы.
18 слайд
Жамбыл облысы, Тұрар Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы, Жібек Жолы № 81, №1 мектеп-лицейі Жетекші мұғалім:Икрашева Сәула Байғұттықызы Оқушы:Адирахан Асем Мұратқызы.