Материалдар / Ауыз қуысында астың қорытылуы

Ауыз қуысында астың қорытылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тістің құрылысын, қызметін, сілейкейдің құрамын, сілекей ферменттерінің крахмалға әсерін тәжірибе арқылы өздігінен ақын білуге жол ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
504
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақтың мСабақтың м ақсаты: ақсаты:  Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тіс

2 слайд
Сабақтың мСабақтың м ақсаты: ақсаты:  Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тістің құрылысын, қызметін, сілейкейдің құрамын, сілекей ферменттерінің крахмалға әсерін тәжірибе арқылы өздігінен ақын білуге жол ашу.

2 слайд

Сабақтың мСабақтың м ақсаты: ақсаты:  Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тістің құрылысын, қызметін, сілейкейдің құрамын, сілекей ферменттерінің крахмалға әсерін тәжірибе арқылы өздігінен ақын білуге жол ашу.

Сабақтың міндеттері:Сабақтың міндеттері:  А) Асқорыту мүшелері, астың ауыз қуысында қорытылуы, бездердің артық қорытуға әсері

3 слайд
Сабақтың міндеттері:Сабақтың міндеттері:  А) Асқорыту мүшелері, астың ауыз қуысында қорытылуы, бездердің артық қорытуға әсерін және тістің ісурелысын оқып білу.  Б) Тістің күту жолдарын оқып үйрену. Денсаулықта күтуге баулу.  Астың қорытылуы ауыз қуысының кұрылысы, жұту рефлексі, сілекейдің құрамындағы ферменттердің жеріп тәжірибе арқылы анықтай отырып білімдерін дамыту. 

3 слайд

Сабақтың міндеттері:Сабақтың міндеттері:  А) Асқорыту мүшелері, астың ауыз қуысында қорытылуы, бездердің артық қорытуға әсерін және тістің ісурелысын оқып білу.  Б) Тістің күту жолдарын оқып үйрену. Денсаулықта күтуге баулу.  Астың қорытылуы ауыз қуысының кұрылысы, жұту рефлексі, сілекейдің құрамындағы ферменттердің жеріп тәжірибе арқылы анықтай отырып білімдерін дамыту. 

 Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту сабағы.  Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап.  Сабақтың көрнекілігі: сабақты оқыту технол

4 слайд
 Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту сабағы.  Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап.  Сабақтың көрнекілігі: сабақты оқыту технологиясы.

4 слайд

 Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту сабағы.  Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап.  Сабақтың көрнекілігі: сабақты оқыту технологиясы.

I. Өткенді e ске түсіру кезеңі. 1.Ас қорыту дегеніміз ______________ ______  ________________________________ _______. 2.Қоре

5 слайд
I. Өткенді e ске түсіру кезеңі. 1.Ас қорыту дегеніміз ______________ ______  ________________________________ _______. 2.Қоретік заттар дегеніміз ____________ ___ _________________________________ _______. 3.Ас қорыу мүшелерін ретімен атаңыз __________________________ ____________. 4. Ас қорыту бездерін атаңыз________ __ __ __________________________________ _____ . 5. Ауыз қуысының құрылысы___________ __ ____________________________________ ____ .

5 слайд

I. Өткенді e ске түсіру кезеңі. 1.Ас қорыту дегеніміз ______________ ______  ________________________________ _______. 2.Қоретік заттар дегеніміз ____________ ___ _________________________________ _______. 3.Ас қорыу мүшелерін ретімен атаңыз __________________________ ____________. 4. Ас қорыту бездерін атаңыз________ __ __ __________________________________ _____ . 5. Ауыз қуысының құрылысы___________ __ ____________________________________ ____ .

II.II. Жаңа тақырыпты меңгеру Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі.кезеңі.  Ауыз қуысына келіп түскен тағам алдымен тістердің көмегі

6 слайд
II.II. Жаңа тақырыпты меңгеру Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі.кезеңі.  Ауыз қуысына келіп түскен тағам алдымен тістердің көмегі арқылы шайналып ұсақталады да, сілекеймен араласады.  Тағымды тістер майдалайды.

6 слайд

II.II. Жаңа тақырыпты меңгеру Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі.кезеңі.  Ауыз қуысына келіп түскен тағам алдымен тістердің көмегі арқылы шайналып ұсақталады да, сілекеймен араласады.  Тағымды тістер майдалайды.

 Тістің құрылысы  Тіс сүйекке ұқсас тығыз заттан  Тістің қаптама тісті үйкелуден және бактериялардың ен

7 слайд
 Тістің құрылысы  Тіс сүйекке ұқсас тығыз заттан  Тістің қаптама тісті үйкелуден және бактериялардың енуінен сақтайтын өте тығыз эмальмен жабылған.

7 слайд

 Тістің құрылысы  Тіс сүйекке ұқсас тығыз заттан  Тістің қаптама тісті үйкелуден және бактериялардың енуінен сақтайтын өте тығыз эмальмен жабылған.

 Адамда 32 тіс бар.  _____________________.  Тістің түрлері  __ ______________________ ______.  Сәбиде 2 жасқа дейін  _ _

8 слайд
 Адамда 32 тіс бар.  _____________________.  Тістің түрлері  __ ______________________ ______.  Сәбиде 2 жасқа дейін  _ _____ ________________________.  18-20 жаста шығатын тістер  ______ _______________

8 слайд

 Адамда 32 тіс бар.  _____________________.  Тістің түрлері  __ ______________________ ______.  Сәбиде 2 жасқа дейін  _ _____ ________________________.  18-20 жаста шығатын тістер  ______ _______________

 Адамда үш жұп сілекей бездері бар  ____________________________________________________ _________________________________. 

9 слайд
 Адамда үш жұп сілекей бездері бар  ____________________________________________________ _________________________________.  Сілекейдің құрамы ____________________________________________.  Сілекейдің құрамында көмірсуларды ыдырататын фермент _________________________________ . Жұту ___________ рефлексті әрекет. Жұту орталығы ________________________________ _____________ орналасқан.

9 слайд

 Адамда үш жұп сілекей бездері бар  ____________________________________________________ _________________________________.  Сілекейдің құрамы ____________________________________________.  Сілекейдің құрамында көмірсуларды ыдырататын фермент _________________________________ . Жұту ___________ рефлексті әрекет. Жұту орталығы ________________________________ _____________ орналасқан.

Бекіту тапсырмалары:Бекіту тапсырмалары:  1.Тістің құрылысы қандай? __________________ __________________ _.

10 слайд
Бекіту тапсырмалары:Бекіту тапсырмалары:  1.Тістің құрылысы қандай? __________________ __________________ _.

10 слайд

Бекіту тапсырмалары:Бекіту тапсырмалары:  1.Тістің құрылысы қандай? __________________ __________________ _.

 2.Тістің түрлерін ата?  _________________ _________________ __________ .

11 слайд
 2.Тістің түрлерін ата?  _________________ _________________ __________ .

11 слайд

 2.Тістің түрлерін ата?  _________________ _________________ __________ .

 3.Ауыз қуысындағы бездерді ата? _________________ _________________ __________ .  4.Жұту қалай жүзеге асады? Оның орталы

12 слайд
 3.Ауыз қуысындағы бездерді ата? _________________ _________________ __________ .  4.Жұту қалай жүзеге асады? Оның орталығы қайда орналасқан? _______  ___________________________________ .

12 слайд

 3.Ауыз қуысындағы бездерді ата? _________________ _________________ __________ .  4.Жұту қалай жүзеге асады? Оның орталығы қайда орналасқан? _______  ___________________________________ .

IIIIII кезең. Кері байланыс кезең. Кері байланыс II -деңгей-деңгей ..  1.Шайнау дегеніміз ___

13 слайд
IIIIII кезең. Кері байланыс кезең. Кері байланыс II -деңгей-деңгей ..  1.Шайнау дегеніміз __________________________  __________________________________________ .  2.Тістің құрылысы___________________________  ___________________________________________ .  3.Тістің түрлері _____________________________  ___________________________________________ .  4.Ауыз қуысындағы бездерді ата ___________  ___________________________________________  5.Сілекейдің құрамы ________________________ __________________________________________ .

13 слайд

IIIIII кезең. Кері байланыс кезең. Кері байланыс II -деңгей-деңгей ..  1.Шайнау дегеніміз __________________________  __________________________________________ .  2.Тістің құрылысы___________________________  ___________________________________________ .  3.Тістің түрлері _____________________________  ___________________________________________ .  4.Ауыз қуысындағы бездерді ата ___________  ___________________________________________  5.Сілекейдің құрамы ________________________ __________________________________________ .

IIII -деңгей.-деңгей.  1.Ауыз қуысында ас қалай өзгереді? Түсіндіріп жазыңыз ________________________________  _____________

14 слайд
IIII -деңгей.-деңгей.  1.Ауыз қуысында ас қалай өзгереді? Түсіндіріп жазыңыз ________________________________  ________________________________________  _______________________________________ .  2.Тіс эмалінің маңызы, тістің бүлінуінің негізгі себептері қандай? _________________________  ________________________________________ 3.Жұту қалай жүзеге асырылады?  Жұту орталығы қайда орналасқан? ___________  _______________________________________.

14 слайд

IIII -деңгей.-деңгей.  1.Ауыз қуысында ас қалай өзгереді? Түсіндіріп жазыңыз ________________________________  ________________________________________  _______________________________________ .  2.Тіс эмалінің маңызы, тістің бүлінуінің негізгі себептері қандай? _________________________  ________________________________________ 3.Жұту қалай жүзеге асырылады?  Жұту орталығы қайда орналасқан? ___________  _______________________________________.

IIIIII -деңгей.-деңгей.  1.Ақын М.Әлібаевтың “апыл-ғұпыл ішкен ас, асқазанға түскен тас” деген нақыл сөздің мағынасын талдап

15 слайд
IIIIII -деңгей.-деңгей.  1.Ақын М.Әлібаевтың “апыл-ғұпыл ішкен ас, асқазанға түскен тас” деген нақыл сөздің мағынасын талдап беріңдер  ________________________________________ _____________________________ .  2. “Т i сіме құрт түсті” деген ұғымды қалай түсіндіресіңдер . ____________________  __________________________________ .

15 слайд

IIIIII -деңгей.-деңгей.  1.Ақын М.Әлібаевтың “апыл-ғұпыл ішкен ас, асқазанға түскен тас” деген нақыл сөздің мағынасын талдап беріңдер  ________________________________________ _____________________________ .  2. “Т i сіме құрт түсті” деген ұғымды қалай түсіндіресіңдер . ____________________  __________________________________ .

 Сабақты бағалау.  Ашық журнал арқылы жүреді. Ол интерактивті тақтада көрсетіледі. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар бері

16 слайд
 Сабақты бағалау.  Ашық журнал арқылы жүреді. Ол интерактивті тақтада көрсетіледі. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.  1-деңгей-5 ұпай (бағасы «3»)  2-деңгей -4 ұпай (бағасы «4»)  3-деңгей -3 ұпай (бағасы «5»)  Сонымен барлығы 12 ұпаймен есептеледі. Егер –оқушы сыныпта тапсырманы аяқтап үлгермесе, үйге үй тапсырмасы ретінде беріледі.

16 слайд

 Сабақты бағалау.  Ашық журнал арқылы жүреді. Ол интерактивті тақтада көрсетіледі. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.  1-деңгей-5 ұпай (бағасы «3»)  2-деңгей -4 ұпай (бағасы «4»)  3-деңгей -3 ұпай (бағасы «5»)  Сонымен барлығы 12 ұпаймен есептеледі. Егер –оқушы сыныпта тапсырманы аяқтап үлгермесе, үйге үй тапсырмасы ретінде беріледі.

Оқушыла р дың аты- жөні I- деңгей /5ұпай/ II- деңгей /4ұпай/ III- деңгей /3 ұпай/ Сыныпта жинаған ұпайы Үй тапсыр- масын

17 слайд
Оқушыла р дың аты- жөні I- деңгей /5ұпай/ II- деңгей /4ұпай/ III- деңгей /3 ұпай/ Сыныпта жинаған ұпайы Үй тапсыр- масының ұпайы Барлық ұпайы Баға журналға 1-оқушы 2-оқушы 3-оқушы 4-оқушы

17 слайд

Оқушыла р дың аты- жөні I- деңгей /5ұпай/ II- деңгей /4ұпай/ III- деңгей /3 ұпай/ Сыныпта жинаған ұпайы Үй тапсыр- масының ұпайы Барлық ұпайы Баға журналға 1-оқушы 2-оқушы 3-оқушы 4-оқушы

 Жамбыл облысы,  Тұрар Рысқұлов ауданы,  Құлан ауылы,  Жібек Жолы № 81,  № 1 мектеп-лицейі  Жетекші мұғалім:Икрашева Сәула

18 слайд
 Жамбыл облысы,  Тұрар Рысқұлов ауданы,  Құлан ауылы,  Жібек Жолы № 81,  № 1 мектеп-лицейі  Жетекші мұғалім:Икрашева Сәула Байғұттықызы  Оқушы:Адирахан Асем Мұратқызы.

18 слайд

 Жамбыл облысы,  Тұрар Рысқұлов ауданы,  Құлан ауылы,  Жібек Жолы № 81,  № 1 мектеп-лицейі  Жетекші мұғалім:Икрашева Сәула Байғұттықызы  Оқушы:Адирахан Асем Мұратқызы.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ