Ауыз қуысында астың қорытылуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ауыз қуысында астың қорытылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тістің құрылысын, қызметін, сілейкейдің құрамын, сілекей ферменттерінің крахмалға әсерін тәжірибе арқылы өздігінен ақын білуге жол ашу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың мСабақтың м ақсаты: ақсаты: Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тіст

#2 слайд
Сабақтың мСабақтың м ақсаты: ақсаты: Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тістің құрылысын, қызметін, сілейкейдің құрамын, сілекей ферменттерінің крахмалға әсерін тәжірибе арқылы өздігінен ақын білуге жол ашу.

2 слайд

Сабақтың мСабақтың м ақсаты: ақсаты: Ас қорыту мүшелері ашық ауызда қорытылуы, астың қорытылуына ауыздаға бездің жерін, тістің құрылысын, қызметін, сілейкейдің құрамын, сілекей ферменттерінің крахмалға әсерін тәжірибе арқылы өздігінен ақын білуге жол ашу.

Сабақтың міндеттері:Сабақтың міндеттері: А) Асқорыту мүшелері, астың ауыз қуысында қорытылуы, бездердің артық қорытуға әсерін

#3 слайд
Сабақтың міндеттері:Сабақтың міндеттері: А) Асқорыту мүшелері, астың ауыз қуысында қорытылуы, бездердің артық қорытуға әсерін және тістің ісурелысын оқып білу. Б) Тістің күту жолдарын оқып үйрену. Денсаулықта күтуге баулу. Астың қорытылуы ауыз қуысының кұрылысы, жұту рефлексі, сілекейдің құрамындағы ферменттердің жеріп тәжірибе арқылы анықтай отырып білімдерін дамыту. 

3 слайд

Сабақтың міндеттері:Сабақтың міндеттері: А) Асқорыту мүшелері, астың ауыз қуысында қорытылуы, бездердің артық қорытуға әсерін және тістің ісурелысын оқып білу. Б) Тістің күту жолдарын оқып үйрену. Денсаулықта күтуге баулу. Астың қорытылуы ауыз қуысының кұрылысы, жұту рефлексі, сілекейдің құрамындағы ферменттердің жеріп тәжірибе арқылы анықтай отырып білімдерін дамыту. 

Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту сабағы. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап. Сабақтың көрнекілігі: сабақты оқыту технология

#4 слайд
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту сабағы. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап. Сабақтың көрнекілігі: сабақты оқыту технологиясы.

4 слайд

Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту сабағы. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап. Сабақтың көрнекілігі: сабақты оқыту технологиясы.

I.Өткенді eске түсіру кезеңі. 1.Ас қорыту дегеніміз ____________________ _______________________________________. 2.Қоретік

#5 слайд
I.Өткенді eске түсіру кезеңі. 1.Ас қорыту дегеніміз ____________________ _______________________________________. 2.Қоретік заттар дегеніміз _______________ ________________________________________. 3.Ас қорыу мүшелерін ретімен атаңыз ______________________________________. 4. Ас қорыту бездерін атаңыз____________ _______________________________________ . 5. Ауыз қуысының құрылысы___________ __ ________________________________________ .

5 слайд

I.Өткенді eске түсіру кезеңі. 1.Ас қорыту дегеніміз ____________________ _______________________________________. 2.Қоретік заттар дегеніміз _______________ ________________________________________. 3.Ас қорыу мүшелерін ретімен атаңыз ______________________________________. 4. Ас қорыту бездерін атаңыз____________ _______________________________________ . 5. Ауыз қуысының құрылысы___________ __ ________________________________________ .

II.II.Жаңа тақырыпты меңгеру Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі.кезеңі. Ауыз қуысына келіп түскен тағам алдымен тістердің көмег

#6 слайд
II.II.Жаңа тақырыпты меңгеру Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі.кезеңі. Ауыз қуысына келіп түскен тағам алдымен тістердің көмегі арқылы шайналып ұсақталады да, сілекеймен араласады. Тағымды тістер майдалайды.

6 слайд

II.II.Жаңа тақырыпты меңгеру Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі.кезеңі. Ауыз қуысына келіп түскен тағам алдымен тістердің көмегі арқылы шайналып ұсақталады да, сілекеймен араласады. Тағымды тістер майдалайды.

Тістің құрылысы Тіс сүйекке ұқсас тығыз заттан Тістің қаптама тісті үйкелуден және бактериялардың ен

#7 слайд
Тістің құрылысы Тіс сүйекке ұқсас тығыз заттан Тістің қаптама тісті үйкелуден және бактериялардың енуінен сақтайтын өте тығыз эмальмен жабылған.

7 слайд

Тістің құрылысы Тіс сүйекке ұқсас тығыз заттан Тістің қаптама тісті үйкелуден және бактериялардың енуінен сақтайтын өте тығыз эмальмен жабылған.

Адамда 32 тіс бар. _____________________. Тістің түрлері ______________________________. Сәбиде 2 жасқа дейін ________

#8 слайд
Адамда 32 тіс бар. _____________________. Тістің түрлері ______________________________. Сәбиде 2 жасқа дейін ______________________________. 18-20 жаста шығатын тістер _____________________

8 слайд

Адамда 32 тіс бар. _____________________. Тістің түрлері ______________________________. Сәбиде 2 жасқа дейін ______________________________. 18-20 жаста шығатын тістер _____________________

Адамда үш жұп сілекей бездері бар ____________________________________________________ _________________________________. 

#9 слайд
Адамда үш жұп сілекей бездері бар ____________________________________________________ _________________________________. Сілекейдің құрамы ____________________________________________. Сілекейдің құрамында көмірсуларды ыдырататын фермент _________________________________ . Жұту ___________ рефлексті әрекет. Жұту орталығы ________________________________ _____________орналасқан.

9 слайд

Адамда үш жұп сілекей бездері бар ____________________________________________________ _________________________________. Сілекейдің құрамы ____________________________________________. Сілекейдің құрамында көмірсуларды ыдырататын фермент _________________________________ . Жұту ___________ рефлексті әрекет. Жұту орталығы ________________________________ _____________орналасқан.

Бекіту тапсырмалары:Бекіту тапсырмалары: 1.Тістің құрылысы қандай? __________________ __________________ _.

#10 слайд
Бекіту тапсырмалары:Бекіту тапсырмалары: 1.Тістің құрылысы қандай? __________________ __________________ _.

10 слайд

Бекіту тапсырмалары:Бекіту тапсырмалары: 1.Тістің құрылысы қандай? __________________ __________________ _.

2.Тістің түрлерін ата? _________________ _________________ __________ .

#11 слайд
2.Тістің түрлерін ата? _________________ _________________ __________ .

11 слайд

2.Тістің түрлерін ата? _________________ _________________ __________ .

3.Ауыз қуысындағы бездерді ата? _________________ _________________ __________ . 4.Жұту қалай жүзеге асады? Оның орталы

#12 слайд
3.Ауыз қуысындағы бездерді ата? _________________ _________________ __________ . 4.Жұту қалай жүзеге асады? Оның орталығы қайда орналасқан? _______ ___________________________________ .

12 слайд

3.Ауыз қуысындағы бездерді ата? _________________ _________________ __________ . 4.Жұту қалай жүзеге асады? Оның орталығы қайда орналасқан? _______ ___________________________________ .

IIIIII кезең. Кері байланыс кезең. Кері байланыс II-деңгей-деңгей.. 1.Шайнау дегеніміз ________

#13 слайд
IIIIII кезең. Кері байланыс кезең. Кері байланыс II-деңгей-деңгей.. 1.Шайнау дегеніміз __________________________ __________________________________________ . 2.Тістің құрылысы___________________________ ___________________________________________ . 3.Тістің түрлері _____________________________ ___________________________________________ . 4.Ауыз қуысындағы бездерді ата ___________ ___________________________________________ 5.Сілекейдің құрамы ________________________ __________________________________________ .

13 слайд

IIIIII кезең. Кері байланыс кезең. Кері байланыс II-деңгей-деңгей.. 1.Шайнау дегеніміз __________________________ __________________________________________ . 2.Тістің құрылысы___________________________ ___________________________________________ . 3.Тістің түрлері _____________________________ ___________________________________________ . 4.Ауыз қуысындағы бездерді ата ___________ ___________________________________________ 5.Сілекейдің құрамы ________________________ __________________________________________ .

IIII-деңгей.-деңгей. 1.Ауыз қуысында ас қалай өзгереді? Түсіндіріп жазыңыз ________________________________ ______________

#14 слайд
IIII-деңгей.-деңгей. 1.Ауыз қуысында ас қалай өзгереді? Түсіндіріп жазыңыз ________________________________ ________________________________________ _______________________________________ . 2.Тіс эмалінің маңызы, тістің бүлінуінің негізгі себептері қандай? _________________________ ________________________________________ 3.Жұту қалай жүзеге асырылады? Жұту орталығы қайда орналасқан?___________ _______________________________________.

14 слайд

IIII-деңгей.-деңгей. 1.Ауыз қуысында ас қалай өзгереді? Түсіндіріп жазыңыз ________________________________ ________________________________________ _______________________________________ . 2.Тіс эмалінің маңызы, тістің бүлінуінің негізгі себептері қандай? _________________________ ________________________________________ 3.Жұту қалай жүзеге асырылады? Жұту орталығы қайда орналасқан?___________ _______________________________________.

IIIIII-деңгей.-деңгей. 1.Ақын М.Әлібаевтың “апыл-ғұпыл ішкен ас, асқазанға түскен тас” деген нақыл сөздің мағынасын талдап

#15 слайд
IIIIII-деңгей.-деңгей. 1.Ақын М.Әлібаевтың “апыл-ғұпыл ішкен ас, асқазанға түскен тас” деген нақыл сөздің мағынасын талдап беріңдер ________________________________________ _____________________________ . 2. “Тiсіме құрт түсті” деген ұғымды қалай түсіндіресіңдер. ____________________ __________________________________ .

15 слайд

IIIIII-деңгей.-деңгей. 1.Ақын М.Әлібаевтың “апыл-ғұпыл ішкен ас, асқазанға түскен тас” деген нақыл сөздің мағынасын талдап беріңдер ________________________________________ _____________________________ . 2. “Тiсіме құрт түсті” деген ұғымды қалай түсіндіресіңдер. ____________________ __________________________________ .

Сабақты бағалау. Ашық журнал арқылы жүреді. Ол интерактивті тақтада көрсетіледі. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар бер

#16 слайд
Сабақты бағалау. Ашық журнал арқылы жүреді. Ол интерактивті тақтада көрсетіледі. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. 1-деңгей-5 ұпай (бағасы «3») 2-деңгей -4 ұпай (бағасы «4») 3-деңгей -3 ұпай (бағасы «5») Сонымен барлығы 12 ұпаймен есептеледі. Егер –оқушы сыныпта тапсырманы аяқтап үлгермесе, үйге үй тапсырмасы ретінде беріледі.

16 слайд

Сабақты бағалау. Ашық журнал арқылы жүреді. Ол интерактивті тақтада көрсетіледі. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. 1-деңгей-5 ұпай (бағасы «3») 2-деңгей -4 ұпай (бағасы «4») 3-деңгей -3 ұпай (бағасы «5») Сонымен барлығы 12 ұпаймен есептеледі. Егер –оқушы сыныпта тапсырманы аяқтап үлгермесе, үйге үй тапсырмасы ретінде беріледі.

Оқушыла р дың аты- жөні I-деңгей /5ұпай/ II- деңгей /4ұпай/ III- деңгей /3 ұпай/ Сыныпта жинаған ұпайы Үй тапсыр- масы

#17 слайд
Оқушыла р дың аты- жөні I-деңгей /5ұпай/ II- деңгей /4ұпай/ III- деңгей /3 ұпай/ Сыныпта жинаған ұпайы Үй тапсыр- масының ұпайы Барлық ұпайы Баға журналға 1-оқушы 2-оқушы 3-оқушы 4-оқушы

17 слайд

Оқушыла р дың аты- жөні I-деңгей /5ұпай/ II- деңгей /4ұпай/ III- деңгей /3 ұпай/ Сыныпта жинаған ұпайы Үй тапсыр- масының ұпайы Барлық ұпайы Баға журналға 1-оқушы 2-оқушы 3-оқушы 4-оқушы

Жамбыл облысы, Тұрар Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы, Жібек Жолы № 81, №1 мектеп-лицейі Жетекші мұғалім:Икрашева Сәула Бай

#18 слайд
Жамбыл облысы, Тұрар Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы, Жібек Жолы № 81, №1 мектеп-лицейі Жетекші мұғалім:Икрашева Сәула Байғұттықызы Оқушы:Адирахан Асем Мұратқызы.

18 слайд

Жамбыл облысы, Тұрар Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы, Жібек Жолы № 81, №1 мектеп-лицейі Жетекші мұғалім:Икрашева Сәула Байғұттықызы Оқушы:Адирахан Асем Мұратқызы.

Файл форматы:
ppt
03.12.2018
601
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі