Материалдар / Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі

Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек.Бағалау түрлерін үйренеді,өз сабақтарында бағалаудың түрлерін қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2020
343
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Коучинг Тақырып: Бағалау – білім сапасын айқындау Мақсаты: Әріптестердің іс-тәжірибесіне жаңа бағалау түрле

1 слайд
Коучинг Тақырып: Бағалау – білім сапасын айқындау Мақсаты: Әріптестердің іс-тәжірибесіне жаңа бағалау түрлерін енгізу, дамыту үшін өзгеріс

1 слайд

Коучинг Тақырып: Бағалау – білім сапасын айқындау Мақсаты: Әріптестердің іс-тәжірибесіне жаңа бағалау түрлерін енгізу, дамыту үшін өзгеріс

Психологиял ық ахуал Топ ережелерін құру. Ережеге бағыну Топқа бөлу Топтық жұмыст ар

2 слайд
Психологиял ық ахуал Топ ережелерін құру. Ережеге бағыну Топқа бөлу Топтық жұмыст ар

2 слайд

Психологиял ық ахуал Топ ережелерін құру. Ережеге бағыну Топқа бөлу Топтық жұмыст ар

Бағалау Оқу үшін бағалау(ОүБ) Оқуды бағалау Формативтік (қалыптасты рушы бағалау) әр сабақта ү

3 слайд
Бағалау Оқу үшін бағалау(ОүБ) Оқуды бағалау Формативтік (қалыптасты рушы бағалау) әр сабақта үздіксіз қолданылад ы Суммативтік (жиынтық бағалау) тарау, тоқсан, жыл қорытындыс ын бағалау

3 слайд

Бағалау Оқу үшін бағалау(ОүБ) Оқуды бағалау Формативтік (қалыптасты рушы бағалау) әр сабақта үздіксіз қолданылад ы Суммативтік (жиынтық бағалау) тарау, тоқсан, жыл қорытындыс ын бағалау

Қалыптастырушы бағалау Критерийлерге қойылатын талаптар: -Оқушымен бірлесе құрастыру қажет -Нақты, түсінікті, ыңғайлы

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау Критерийлерге қойылатын талаптар: -Оқушымен бірлесе құрастыру қажет -Нақты, түсінікті, ыңғайлы -Мұғалім мен оқушы бірдей ынталы болуы керек -Оқушының мықты немесе әлсіз жақтарын айқындап оқуды жақсартуға бағытталады (кері байланыс) -Оқушыға өз жұмысына талдау жасауға үйретеді(рефлексия) -Мұғалім бағыттаушы – бақылаушы болады

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау Критерийлерге қойылатын талаптар: -Оқушымен бірлесе құрастыру қажет -Нақты, түсінікті, ыңғайлы -Мұғалім мен оқушы бірдей ынталы болуы керек -Оқушының мықты немесе әлсіз жақтарын айқындап оқуды жақсартуға бағытталады (кері байланыс) -Оқушыға өз жұмысына талдау жасауға үйретеді(рефлексия) -Мұғалім бағыттаушы – бақылаушы болады

Оқутуды қалай жақсартамы з Өз бетінше оқуға ынталандыру Оқушылармен кері байланысты тиімді қолдану Мақсатқа жеткізетін қада

5 слайд
Оқутуды қалай жақсартамы з Өз бетінше оқуға ынталандыру Оқушылармен кері байланысты тиімді қолдану Мақсатқа жеткізетін қадамдардын нақтылығы(критерий) Әр деңгейде өзіне-өзі баға бере білу Смарт мақсат қоя білу дағдысын қалыптастыру

5 слайд

Оқутуды қалай жақсартамы з Өз бетінше оқуға ынталандыру Оқушылармен кері байланысты тиімді қолдану Мақсатқа жеткізетін қадамдардын нақтылығы(критерий) Әр деңгейде өзіне-өзі баға бере білу Смарт мақсат қоя білу дағдысын қалыптастыру

S W O TКүшті жағы Әлсіз жағы Мүмкіндіктер Қауіп

6 слайд
S W O TКүшті жағы Әлсіз жағы Мүмкіндіктер Қауіп

6 слайд

S W O TКүшті жағы Әлсіз жағы Мүмкіндіктер Қауіп

7 слайд

7 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет!!!!

8 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет!!!!

8 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет!!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ