Бала өміріндегі күн тәртібі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Аты-жөні: Аташова Сара Утегеновна,
Жұмыс орны: №1 Алматы қазақ мемлекеттік
гуманитарлық педагогтік колледж;
Қызметі: Оқытушы
1 слайд
Аты-жөні: Аташова Сара Утегеновна, Жұмыс орны: №1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық педагогтік колледж; Қызметі: Оқытушы
2 слайд
Тақырыбы
Мектеп пен сыныптағы
мәдениет
2 слайд
Тақырыбы Мектеп пен сыныптағы мәдениет
3 слайд
Қызығушылықты ояту
«Жан жылуы» жаттығуы
Мен сенен жылу аламын (сол жағына
қарайды)
Жүрегіме саламын (тура қарайды)
Досыма сыйлаймын (оңға қарайды)
Сәттілік тілеймін (тура қарайды)
3 слайд
Қызығушылықты ояту «Жан жылуы» жаттығуы Мен сенен жылу аламын (сол жағына қарайды) Жүрегіме саламын (тура қарайды) Досыма сыйлаймын (оңға қарайды) Сәттілік тілеймін (тура қарайды)
4 слайд
Топқа бөлу
«Мозайка»
құрастыру
4 слайд
Топқа бөлу «Мозайка» құрастыру
5 слайд
Топ ереже сі
1. Белсенді жұмыс істеу, бірлесіп әрекет ету;
2. Бір-біріне кедергі келтірмеу;
3. Өз ойын ашық айту;
4. Әріптестермен жақсы қарым-қатынаста болу;
5. Өзін еркін ұстау;
6. Бір – бірін тыңдау;
7. Басқаның ойын құрметтеу;
8. Уақытты тиімді пайдалану;
9. Өзіне пайдалы нәрсені алу;
10. Топта ортақ шешім қабылдау.
5 слайд
Топ ереже сі 1. Белсенді жұмыс істеу, бірлесіп әрекет ету; 2. Бір-біріне кедергі келтірмеу; 3. Өз ойын ашық айту; 4. Әріптестермен жақсы қарым-қатынаста болу; 5. Өзін еркін ұстау; 6. Бір – бірін тыңдау; 7. Басқаның ойын құрметтеу; 8. Уақытты тиімді пайдалану; 9. Өзіне пайдалы нәрсені алу; 10. Топта ортақ шешім қабылдау.
6 слайд
Интеллект картаны толтыру
"Мәдениет дегеніміз не?»
Өкіл" әдісі
6 слайд
Интеллект картаны толтыру "Мәдениет дегеніміз не?» Өкіл" әдісі
7 слайд
Бейнематериал көрсету
«Звездочки на земле»
үзінді
Анализ жасау, талдау
7 слайд
Бейнематериал көрсету «Звездочки на земле» үзінді Анализ жасау, талдау
8 слайд
«ДЖИГСО» әдісі
І топ
Мектеп мәдениеті: ішкі және сыртқы
«Торлы диаграммаға» салу
Негізгі идея
8 слайд
«ДЖИГСО» әдісі І топ Мектеп мәдениеті: ішкі және сыртқы «Торлы диаграммаға» салу Негізгі идея
9 слайд
ІІ топ
Сыныпты қадағалау әдістемесі
9 слайд
ІІ топ Сыныпты қадағалау әдістемесі
10 слайд
ІІІ топ
Мұғалімдерге нені білу міндет?
«Оқиға картасы»
10 слайд
ІІІ топ Мұғалімдерге нені білу міндет? «Оқиға картасы»
11 слайд
ІҮтоп
Сынып мәдениеті мен оқу
ортасы.
11 слайд
ІҮтоп Сынып мәдениеті мен оқу ортасы.
12 слайд
Кері байланыс
«Жағдаяттан шығу»
1-топ: 4 –а сынып. Күнделікті сабақ бойынша
мұғалім өз сыныбында емін еркін сабағын
өтіп жатқан кезі болатын, бір кезде есік тарс
ашылып бір үлкен орта жастан асқан апа
кіріп келді мен орнымнан тұрып сәлем бердім
бірақ ол мені елемей сыныптың ортасына бет
алды барды да бір ер баланы балағаттап,
қарғап сылап ұра бастады ...
12 слайд
Кері байланыс «Жағдаяттан шығу» 1-топ: 4 –а сынып. Күнделікті сабақ бойынша мұғалім өз сыныбында емін еркін сабағын өтіп жатқан кезі болатын, бір кезде есік тарс ашылып бір үлкен орта жастан асқан апа кіріп келді мен орнымнан тұрып сәлем бердім бірақ ол мені елемей сыныптың ортасына бет алды барды да бір ер баланы балағаттап, қарғап сылап ұра бастады ...
13 слайд
2-топ: Еңбек пәні, әдеттегі сабақ оқулық
жеткіліксіз сабақ конспект түрінде өтілуде.
Мұғалім орнынан тұрып тақтаға бұрылып
жаза бергенде бүкіл сынып ду ете күлді.
Мұғалім бірдеңенің дұрыс емес екенін білді
де, үсті басына қарап не болғанын түсінбеді,
сыныптың белсенді оқушысынан не себепті
оқушылардың күліп жатқанын сұрағанда ол
оқушы мұғалімнің арқасына жапсырылған
(балағат сөздер жазылған) қағазды
нұсқады ...
13 слайд
2-топ: Еңбек пәні, әдеттегі сабақ оқулық жеткіліксіз сабақ конспект түрінде өтілуде. Мұғалім орнынан тұрып тақтаға бұрылып жаза бергенде бүкіл сынып ду ете күлді. Мұғалім бірдеңенің дұрыс емес екенін білді де, үсті басына қарап не болғанын түсінбеді, сыныптың белсенді оқушысынан не себепті оқушылардың күліп жатқанын сұрағанда ол оқушы мұғалімнің арқасына жапсырылған (балағат сөздер жазылған) қағазды нұсқады ...
14 слайд
3-топ: Сара апай туралы жақсы пікірлер
естіп жүрдім. Төртінші кластағы сабағын
көруге келдім. Сабақ үстіндегі тәртіп,
балалардың белсенділігі таң қалдырды.
Сабақтан соң, оқушылардан:Сара апайды
жақсы көресіңдерме? деп сурадым.
-Жоқ, біз одан қорқамыз. Сәл
қимылдасаң, ата-анаңды шақырады.
Сондықтан оның сабағын жаттап аламыз.
Сұрақ: Мұғаліммен , балаларға
қолданатын әдіс-тәсілдері тиімді ма?
14 слайд
3-топ: Сара апай туралы жақсы пікірлер естіп жүрдім. Төртінші кластағы сабағын көруге келдім. Сабақ үстіндегі тәртіп, балалардың белсенділігі таң қалдырды. Сабақтан соң, оқушылардан:Сара апайды жақсы көресіңдерме? деп сурадым. -Жоқ, біз одан қорқамыз. Сәл қимылдасаң, ата-анаңды шақырады. Сондықтан оның сабағын жаттап аламыз. Сұрақ: Мұғаліммен , балаларға қолданатын әдіс-тәсілдері тиімді ма?
15 слайд
4-топ: Мұғалім: Балалар бүгін біз мамандықтар тұралы
әңгімелесеміз. Әжелерің, аталарың, әке-шешелерің
қайда жұмыс жасайды?
-Менім әкем милиционер
-Өте жақсы
-Ал менің мамам мұғалім
Балалар: Айманның мамасының мамандығы өте ауыр,
өте қажет, қызықты және сыйлы мамандық.
Айман-Олай емес. Папам айтады:-Ол ең қиын
мамандық, себебі мамандық бос уақытын құртып,
папамның жұйкесін тоздырып, мені бақылаусыз
қалдырады.
Мұғалім?
15 слайд
4-топ: Мұғалім: Балалар бүгін біз мамандықтар тұралы әңгімелесеміз. Әжелерің, аталарың, әке-шешелерің қайда жұмыс жасайды? -Менім әкем милиционер -Өте жақсы -Ал менің мамам мұғалім Балалар: Айманның мамасының мамандығы өте ауыр, өте қажет, қызықты және сыйлы мамандық. Айман-Олай емес. Папам айтады:-Ол ең қиын мамандық, себебі мамандық бос уақытын құртып, папамның жұйкесін тоздырып, мені бақылаусыз қалдырады. Мұғалім?
16 слайд
" Кір жаю стратегиясы"
16 слайд
" Кір жаю стратегиясы"
17 слайд
Рефлексия «Бес саусақ»
Бас бармақ – Менім мәдениетім...
Балан үйрек – Топ ішіндегі мәдениет...
Ортан терек – Оқу орындағы мәдениет...
Шылдыр шүмек –Оқытушы мәдениеті...
Кішкене бөбек –Қазақстандағы мәдениет...
17 слайд
Рефлексия «Бес саусақ» Бас бармақ – Менім мәдениетім... Балан үйрек – Топ ішіндегі мәдениет... Ортан терек – Оқу орындағы мәдениет... Шылдыр шүмек –Оқытушы мәдениеті... Кішкене бөбек –Қазақстандағы мәдениет...
18 слайд
18 слайд