БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

#1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:
БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ
ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ”
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ”
#2 слайд
“Ақылды бала, кілең
ақымақтардың ортасында
тәрбиеленсе, ол да ақымақ
болады. Бірақ, адам
баласының түзелуге де,
бұзылуға да қабілеті әбден
жетеді”.
2 слайд
“Ақылды бала, кілең ақымақтардың ортасында тәрбиеленсе, ол да ақымақ болады. Бірақ, адам баласының түзелуге де, бұзылуға да қабілеті әбден жетеді”.
#3 слайд
Мақсаты:Ата –аналардың
балалардың психогиялық даму
ерекшеліктері жөнінде білімдерін
кеңейту.Әр ата-ананың өз
баласының психологиялық дамуы
туралы түсініктерін нығайту. Ата-
аналарды балабақша өміріне
белсенді қатыстыру.
3 слайд
Мақсаты:Ата –аналардың балалардың психогиялық даму ерекшеліктері жөнінде білімдерін кеңейту.Әр ата-ананың өз баласының психологиялық дамуы туралы түсініктерін нығайту. Ата- аналарды балабақша өміріне белсенді қатыстыру.
#4 слайд
“Бала дамуының ерекшеліктерінің
түрлері”
ЭМОЦИЯ
ДАҒДАРЫСҚАБЫЛДАУЗЕЙІН
ҚИЯЛ
ЕСТЕ
САҚТАУ
ҚАРЫМ-
ҚАТЫНАС
ОЙЛАУ
4 слайд
“Бала дамуының ерекшеліктерінің түрлері” ЭМОЦИЯ ДАҒДАРЫСҚАБЫЛДАУЗЕЙІН ҚИЯЛ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ОЙЛАУ
#5 слайд
ОЙЛАУ-бұл тұлғаның
шындықты
жалпылама және
жанама бейнелеуге
бағытталған
танымдық әрекеті.
ЗЕЙІН дегеніміз-
психикалық әрекеттің
айналадағы заттарға –
құбылыстарға бет
алып бағытталып
түйдектелуін айтады.
ҚАБЫЛДАУ –
сыртқы дүние
заттары мен
құбылыстарының
мида тұтастай
бейнелеуі.
“Бала дамуының ерекшеліктері”
ҚИЯЛ –сыртқы дүние
заттармен құбылыс-
тарының субективтік
бейнелерінің қайтадан
жаңартып өңдеп
бейнелеуде көрінетін
адамға тән процесс.
5 слайд
ОЙЛАУ-бұл тұлғаның шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған танымдық әрекеті. ЗЕЙІН дегеніміз- психикалық әрекеттің айналадағы заттарға – құбылыстарға бет алып бағытталып түйдектелуін айтады. ҚАБЫЛДАУ – сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының мида тұтастай бейнелеуі. “Бала дамуының ерекшеліктері” ҚИЯЛ –сыртқы дүние заттармен құбылыс- тарының субективтік бейнелерінің қайтадан жаңартып өңдеп бейнелеуде көрінетін адамға тән процесс.
#6 слайд
ҚИЯЛ –сыртқы дүние
заттармен құбылыс-
тарының субективтік
бейнелерінің қайтадан
жаңартып өңдеп
бейнелеуде көрінетін
адамға тән процесс.
ЭМОЦИЯ-адамның
қоршаған болмыс заттары
және құбылыстарымен
қатынас жасаудан
туындаған әрқилы
формада көрініс беретін
толғаныс, күйзелістер
ЕС дегеніміз- сыртқы
дүние заттары мен
құбылыстарының адам
миында
сақталып қайтадан
жаңғыртылып,
танылып, ұмытылуын
бейнелейтін процес.
ДАҒДАРЫС-баланың
психикалық
дамуындағы бірте-бірте
өзгеретін кезеңдері,
мінез-құлқындағы
әртүрлі өзгерістер
кезеңі даму дағдысы
деп аталады.
6 слайд
ҚИЯЛ –сыртқы дүние заттармен құбылыс- тарының субективтік бейнелерінің қайтадан жаңартып өңдеп бейнелеуде көрінетін адамға тән процесс. ЭМОЦИЯ-адамның қоршаған болмыс заттары және құбылыстарымен қатынас жасаудан туындаған әрқилы формада көрініс беретін толғаныс, күйзелістер ЕС дегеніміз- сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының адам миында сақталып қайтадан жаңғыртылып, танылып, ұмытылуын бейнелейтін процес. ДАҒДАРЫС-баланың психикалық дамуындағы бірте-бірте өзгеретін кезеңдері, мінез-құлқындағы әртүрлі өзгерістер кезеңі даму дағдысы деп аталады.
#7 слайд
“МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ”
2-3жас
Ойлау, көрнекі
әрекеттік ойлауы
дамиды.
Балалардың
сөйлеуі
етістіктермен сөз
тіркестерін түсінеді
200-500 ге дейін сөз
қоры болады.
Зейіні мен есте
сақтауы
ырықсыз.
Қоршаған
заттарды танып,
олармен іс-әрекет
жасауға
ұмтылады.
Достармен қарм-
қатынас жасауға
ұмтылмайды.
Бала ата-
анасының
мейірімділігін
қамқорлығын
қажет етеді.
Эмоциясында тез
ауытқушылықтар болады.
7 слайд
“МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ” 2-3жас Ойлау, көрнекі әрекеттік ойлауы дамиды. Балалардың сөйлеуі етістіктермен сөз тіркестерін түсінеді 200-500 ге дейін сөз қоры болады. Зейіні мен есте сақтауы ырықсыз. Қоршаған заттарды танып, олармен іс-әрекет жасауға ұмтылады. Достармен қарм- қатынас жасауға ұмтылмайды. Бала ата- анасының мейірімділігін қамқорлығын қажет етеді. Эмоциясында тез ауытқушылықтар болады.
#8 слайд
3-4 жас 3-4 жас
Көрнекі –бейнелік
ойлау.
Өз іс-әрекеттеріне
мақтанышпен
қарайды
“Мен өзім”деген
түсінік қалыптасады.
Эмоциясы құбылмалы
болады.
Сын есімдерді түсінеді.
Сөйлемдерді
байланыстыруға
талпынады.
Қоршаған ортадағы
заттармен құбылыстар
ажырыта алады
Есте сақтау қабілеті
еріксіз болады.
Өз дербестігімен
іс-әрекетке ұмтылады.
Ойлау қабілеті
бір саты
жоғарылайды.
8 слайд
3-4 жас 3-4 жас Көрнекі –бейнелік ойлау. Өз іс-әрекеттеріне мақтанышпен қарайды “Мен өзім”деген түсінік қалыптасады. Эмоциясы құбылмалы болады. Сын есімдерді түсінеді. Сөйлемдерді байланыстыруға талпынады. Қоршаған ортадағы заттармен құбылыстар ажырыта алады Есте сақтау қабілеті еріксіз болады. Өз дербестігімен іс-әрекетке ұмтылады. Ойлау қабілеті бір саты жоғарылайды.
#9 слайд
4-5ЖАС
Көрнекі-
бейнелік ойлау.
Белсенді сөйлеуі
қалыптасады өз
ойын ашық
білдіреді.
Есте
сақтауы,зейіні
ырықсыз.
Салыстырмалы
ойлау
қабілеттері
айқындалады.
Қоршаған ортамен
құбылыстар туралы
қабылдаулары
дамиды
Достарымен,ата-
аналарымен ересектермен
жақсы қарым –қатынасқа
түседі.
Өз сезіміне
жауап бере
алады.
9 слайд
4-5ЖАС Көрнекі- бейнелік ойлау. Белсенді сөйлеуі қалыптасады өз ойын ашық білдіреді. Есте сақтауы,зейіні ырықсыз. Салыстырмалы ойлау қабілеттері айқындалады. Қоршаған ортамен құбылыстар туралы қабылдаулары дамиды Достарымен,ата- аналарымен ересектермен жақсы қарым –қатынасқа түседі. Өз сезіміне жауап бере алады.
#10 слайд
5-6 ЖАС
Көрнекі –
бейнелік
ойлау.Бейнелік –
сызбалық ойлау
дамиды.
Ойын әрекеті
жақсы дамиды.
Баланың ішкі
сөйлеуі
қалыптасады.
Сөздік қоры
толық дамиды.
Мақсатқа
бағытталған
есте сақтауы
дамиды.
Қарым-
қатынасы,іс-
әрекеті дербес.
Зейіні
тұрақталады.
Көрнекі-күйі
эмоциясы
тұрақталады.
Қиялы
жақсы
дамиды.
10 слайд
5-6 ЖАС Көрнекі – бейнелік ойлау.Бейнелік – сызбалық ойлау дамиды. Ойын әрекеті жақсы дамиды. Баланың ішкі сөйлеуі қалыптасады. Сөздік қоры толық дамиды. Мақсатқа бағытталған есте сақтауы дамиды. Қарым- қатынасы,іс- әрекеті дербес. Зейіні тұрақталады. Көрнекі-күйі эмоциясы тұрақталады. Қиялы жақсы дамиды.
#11 слайд
11 слайд
шағым қалдыра аласыз













