БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологтарға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ТАҚЫРЫБЫ: БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ”

#1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ”

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ: БАЛА ПСИХОЛОГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ”

“Ақылды бала, кілең ақымақтардың ортасында тәрбиеленсе, ол да ақымақ болады. Бірақ, адам баласының түзелуге де, бұзылуға да

#2 слайд
“Ақылды бала, кілең ақымақтардың ортасында тәрбиеленсе, ол да ақымақ болады. Бірақ, адам баласының түзелуге де, бұзылуға да қабілеті әбден жетеді”.

2 слайд

“Ақылды бала, кілең ақымақтардың ортасында тәрбиеленсе, ол да ақымақ болады. Бірақ, адам баласының түзелуге де, бұзылуға да қабілеті әбден жетеді”.

Мақсаты:Ата –аналардың балалардың психогиялық даму ерекшеліктері жөнінде білімдерін кеңейту.Әр ата-ананың өз баласының психо

#3 слайд
Мақсаты:Ата –аналардың балалардың психогиялық даму ерекшеліктері жөнінде білімдерін кеңейту.Әр ата-ананың өз баласының психологиялық дамуы туралы түсініктерін нығайту. Ата- аналарды балабақша өміріне белсенді қатыстыру.

3 слайд

Мақсаты:Ата –аналардың балалардың психогиялық даму ерекшеліктері жөнінде білімдерін кеңейту.Әр ата-ананың өз баласының психологиялық дамуы туралы түсініктерін нығайту. Ата- аналарды балабақша өміріне белсенді қатыстыру.

“Бала дамуының ерекшеліктерінің түрлері” ЭМОЦИЯ ДАҒДАРЫСҚАБЫЛДАУЗЕЙІН ҚИЯЛ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ОЙЛАУ

#4 слайд
“Бала дамуының ерекшеліктерінің түрлері” ЭМОЦИЯ ДАҒДАРЫСҚАБЫЛДАУЗЕЙІН ҚИЯЛ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ОЙЛАУ

4 слайд

“Бала дамуының ерекшеліктерінің түрлері” ЭМОЦИЯ ДАҒДАРЫСҚАБЫЛДАУЗЕЙІН ҚИЯЛ ЕСТЕ САҚТАУ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС ОЙЛАУ

ОЙЛАУ-бұл тұлғаның шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған танымдық әрекеті. ЗЕЙІН дегеніміз- психикалық әрек

#5 слайд
ОЙЛАУ-бұл тұлғаның шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған танымдық әрекеті. ЗЕЙІН дегеніміз- психикалық әрекеттің айналадағы заттарға – құбылыстарға бет алып бағытталып түйдектелуін айтады. ҚАБЫЛДАУ – сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының мида тұтастай бейнелеуі. “Бала дамуының ерекшеліктері” ҚИЯЛ –сыртқы дүние заттармен құбылыс- тарының субективтік бейнелерінің қайтадан жаңартып өңдеп бейнелеуде көрінетін адамға тән процесс.

5 слайд

ОЙЛАУ-бұл тұлғаның шындықты жалпылама және жанама бейнелеуге бағытталған танымдық әрекеті. ЗЕЙІН дегеніміз- психикалық әрекеттің айналадағы заттарға – құбылыстарға бет алып бағытталып түйдектелуін айтады. ҚАБЫЛДАУ – сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының мида тұтастай бейнелеуі. “Бала дамуының ерекшеліктері” ҚИЯЛ –сыртқы дүние заттармен құбылыс- тарының субективтік бейнелерінің қайтадан жаңартып өңдеп бейнелеуде көрінетін адамға тән процесс.

ҚИЯЛ –сыртқы дүние заттармен құбылыс- тарының субективтік бейнелерінің қайтадан жаңартып өңдеп бейнелеуде көрінетін адам

#6 слайд
ҚИЯЛ –сыртқы дүние заттармен құбылыс- тарының субективтік бейнелерінің қайтадан жаңартып өңдеп бейнелеуде көрінетін адамға тән процесс. ЭМОЦИЯ-адамның қоршаған болмыс заттары және құбылыстарымен қатынас жасаудан туындаған әрқилы формада көрініс беретін толғаныс, күйзелістер ЕС дегеніміз- сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының адам миында сақталып қайтадан жаңғыртылып, танылып, ұмытылуын бейнелейтін процес. ДАҒДАРЫС-баланың психикалық дамуындағы бірте-бірте өзгеретін кезеңдері, мінез-құлқындағы әртүрлі өзгерістер кезеңі даму дағдысы деп аталады.

6 слайд

ҚИЯЛ –сыртқы дүние заттармен құбылыс- тарының субективтік бейнелерінің қайтадан жаңартып өңдеп бейнелеуде көрінетін адамға тән процесс. ЭМОЦИЯ-адамның қоршаған болмыс заттары және құбылыстарымен қатынас жасаудан туындаған әрқилы формада көрініс беретін толғаныс, күйзелістер ЕС дегеніміз- сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының адам миында сақталып қайтадан жаңғыртылып, танылып, ұмытылуын бейнелейтін процес. ДАҒДАРЫС-баланың психикалық дамуындағы бірте-бірте өзгеретін кезеңдері, мінез-құлқындағы әртүрлі өзгерістер кезеңі даму дағдысы деп аталады.

“МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ” 2-3жас Ойлау, көрнекі әрекеттік ойлауы дамиды. Балалардың

#7 слайд
“МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ” 2-3жас Ойлау, көрнекі әрекеттік ойлауы дамиды. Балалардың сөйлеуі етістіктермен сөз тіркестерін түсінеді 200-500 ге дейін сөз қоры болады. Зейіні мен есте сақтауы ырықсыз. Қоршаған заттарды танып, олармен іс-әрекет жасауға ұмтылады. Достармен қарм- қатынас жасауға ұмтылмайды. Бала ата- анасының мейірімділігін қамқорлығын қажет етеді. Эмоциясында тез ауытқушылықтар болады.

7 слайд

“МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ” 2-3жас Ойлау, көрнекі әрекеттік ойлауы дамиды. Балалардың сөйлеуі етістіктермен сөз тіркестерін түсінеді 200-500 ге дейін сөз қоры болады. Зейіні мен есте сақтауы ырықсыз. Қоршаған заттарды танып, олармен іс-әрекет жасауға ұмтылады. Достармен қарм- қатынас жасауға ұмтылмайды. Бала ата- анасының мейірімділігін қамқорлығын қажет етеді. Эмоциясында тез ауытқушылықтар болады.

3-4 жас 3-4 жас Көрнекі –бейнелік ойлау. Өз іс-әрекеттеріне мақтанышпен қарайды “Мен өзім”деген түсінік қалыптасады. Эмоци

#8 слайд
3-4 жас 3-4 жас Көрнекі –бейнелік ойлау. Өз іс-әрекеттеріне мақтанышпен қарайды “Мен өзім”деген түсінік қалыптасады. Эмоциясы құбылмалы болады. Сын есімдерді түсінеді. Сөйлемдерді байланыстыруға талпынады. Қоршаған ортадағы заттармен құбылыстар ажырыта алады Есте сақтау қабілеті еріксіз болады. Өз дербестігімен іс-әрекетке ұмтылады. Ойлау қабілеті бір саты жоғарылайды.

8 слайд

3-4 жас 3-4 жас Көрнекі –бейнелік ойлау. Өз іс-әрекеттеріне мақтанышпен қарайды “Мен өзім”деген түсінік қалыптасады. Эмоциясы құбылмалы болады. Сын есімдерді түсінеді. Сөйлемдерді байланыстыруға талпынады. Қоршаған ортадағы заттармен құбылыстар ажырыта алады Есте сақтау қабілеті еріксіз болады. Өз дербестігімен іс-әрекетке ұмтылады. Ойлау қабілеті бір саты жоғарылайды.

4-5ЖАС Көрнекі- бейнелік ойлау. Белсенді сөйлеуі қалыптасады өз ойын ашық білдіреді. Есте сақтауы,зейіні ырықсыз. Салыс

#9 слайд
4-5ЖАС Көрнекі- бейнелік ойлау. Белсенді сөйлеуі қалыптасады өз ойын ашық білдіреді. Есте сақтауы,зейіні ырықсыз. Салыстырмалы ойлау қабілеттері айқындалады. Қоршаған ортамен құбылыстар туралы қабылдаулары дамиды Достарымен,ата- аналарымен ересектермен жақсы қарым –қатынасқа түседі. Өз сезіміне жауап бере алады.

9 слайд

4-5ЖАС Көрнекі- бейнелік ойлау. Белсенді сөйлеуі қалыптасады өз ойын ашық білдіреді. Есте сақтауы,зейіні ырықсыз. Салыстырмалы ойлау қабілеттері айқындалады. Қоршаған ортамен құбылыстар туралы қабылдаулары дамиды Достарымен,ата- аналарымен ересектермен жақсы қарым –қатынасқа түседі. Өз сезіміне жауап бере алады.

5-6 ЖАС Көрнекі – бейнелік ойлау.Бейнелік – сызбалық ойлау дамиды. Ойын әрекеті жақсы дамиды. Баланың ішкі сөйлеуі қалы

#10 слайд
5-6 ЖАС Көрнекі – бейнелік ойлау.Бейнелік – сызбалық ойлау дамиды. Ойын әрекеті жақсы дамиды. Баланың ішкі сөйлеуі қалыптасады. Сөздік қоры толық дамиды. Мақсатқа бағытталған есте сақтауы дамиды. Қарым- қатынасы,іс- әрекеті дербес. Зейіні тұрақталады. Көрнекі-күйі эмоциясы тұрақталады. Қиялы жақсы дамиды.

10 слайд

5-6 ЖАС Көрнекі – бейнелік ойлау.Бейнелік – сызбалық ойлау дамиды. Ойын әрекеті жақсы дамиды. Баланың ішкі сөйлеуі қалыптасады. Сөздік қоры толық дамиды. Мақсатқа бағытталған есте сақтауы дамиды. Қарым- қатынасы,іс- әрекеті дербес. Зейіні тұрақталады. Көрнекі-күйі эмоциясы тұрақталады. Қиялы жақсы дамиды.

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
pptx
31.08.2018
1292
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі