“Бала Шоқан” әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

“Бала Шоқан” әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа керекті материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“Бала Шоқан” әңгімесі Сапарғали Бегалин

#1 слайд
“Бала Шоқан” әңгімесі Сапарғали Бегалин

1 слайд

“Бала Шоқан” әңгімесі Сапарғали Бегалин

Сабақтың мақсаты: “Бала Шоқан” әңгімесін талдай отырып, Шоқанға тұлғалық мінездеме беру, Ш.Уәлиханов турал

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: “Бала Шоқан” әңгімесін талдай отырып, Шоқанға тұлғалық мінездеме беру, Ш.Уәлиханов туралы қосымша түсінік алу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: “Бала Шоқан” әңгімесін талдай отырып, Шоқанға тұлғалық мінездеме беру, Ш.Уәлиханов туралы қосымша түсінік алу.

Әңгіменің авторы туралы не білесіңдер?

#3 слайд
Әңгіменің авторы туралы не білесіңдер?

3 слайд

Әңгіменің авторы туралы не білесіңдер?

“Зерделі сұрақ, ұтымды жауап” 1.Мысық деп кімді айтады? 2.Мысық неден және қандай мүсіндер жасады? 3.Мысық неге сонша жасқа

#4 слайд
“Зерделі сұрақ, ұтымды жауап” 1.Мысық деп кімді айтады? 2.Мысық неден және қандай мүсіндер жасады? 3.Мысық неге сонша жасқаншақ болды? 4. Мысық Шоқан ауылына баруға неге қорқады? 5.“Әй,жарайды, бара ғой, екі айтпаған жақсы” ( Бұл сөздердің мағынасы қандай?)

4 слайд

“Зерделі сұрақ, ұтымды жауап” 1.Мысық деп кімді айтады? 2.Мысық неден және қандай мүсіндер жасады? 3.Мысық неге сонша жасқаншақ болды? 4. Мысық Шоқан ауылына баруға неге қорқады? 5.“Әй,жарайды, бара ғой, екі айтпаған жақсы” ( Бұл сөздердің мағынасы қандай?)

1.Мысық Шоқанды неге асыға күтті? Осы оқиға үстінде Шоқанға қандай мінез сай келеді? ( өнертанығыш, аңғарғыш) 2. Жақ

#5 слайд
1.Мысық Шоқанды неге асыға күтті? Осы оқиға үстінде Шоқанға қандай мінез сай келеді? ( өнертанығыш, аңғарғыш) 2. Жақып мысықты неге соға алмады? Шоқан тағы қандай қырынан көрінді? ( әлсізді қорғаушы) 3. Шоқан әкесімен неге бөлініп кетті? ( уәдеге беріктік) 4. Шоқан күзектен көшерде Мысықты үйіне неге әкелді? ( кітаптан тауып оқыңдар) ( қайырымды) Шоқан қандай?

5 слайд

1.Мысық Шоқанды неге асыға күтті? Осы оқиға үстінде Шоқанға қандай мінез сай келеді? ( өнертанығыш, аңғарғыш) 2. Жақып мысықты неге соға алмады? Шоқан тағы қандай қырынан көрінді? ( әлсізді қорғаушы) 3. Шоқан әкесімен неге бөлініп кетті? ( уәдеге беріктік) 4. Шоқан күзектен көшерде Мысықты үйіне неге әкелді? ( кітаптан тауып оқыңдар) ( қайырымды) Шоқан қандай?

1.Бұрынғыдай емес, Шоқанға бойы үйренген Мысық тартынбай келеді. Бұлар үйге таянғанда алдарынан кім шығады? ( Шоқанның

#6 слайд
1.Бұрынғыдай емес, Шоқанға бойы үйренген Мысық тартынбай келеді. Бұлар үйге таянғанда алдарынан кім шығады? ( Шоқанның інісі Жақып шығады) 2. Иә, мен кетемін. Бағана айтқаным қайда, ұрсады, сабайды деп. Осыны айтып, Мысық есікке қарай шегіншектей бергенде не болды? ( сырттан үйге кіріп келе жатқан Шоқанның әкесінің тізесіне соқтығып, етпетінен құлады) 3. Бауырсақты бір-бірлеп жеп, қымызды имене жұтып отырған Мысыққа Шоқан не айтты? ( - Сен немене, әлі қорқып отырсың ба? Жеп қой бауырсақты,қалғанын етегіңе салып ал,-деді оған тостағанды ысырып. 4. Кімнің қасында отырған Жақып қолына шыбыртқы ұстап, әлі де Мысыққа өшіге қарады? ( Үлкен ақ сары әйелдің)

6 слайд

1.Бұрынғыдай емес, Шоқанға бойы үйренген Мысық тартынбай келеді. Бұлар үйге таянғанда алдарынан кім шығады? ( Шоқанның інісі Жақып шығады) 2. Иә, мен кетемін. Бағана айтқаным қайда, ұрсады, сабайды деп. Осыны айтып, Мысық есікке қарай шегіншектей бергенде не болды? ( сырттан үйге кіріп келе жатқан Шоқанның әкесінің тізесіне соқтығып, етпетінен құлады) 3. Бауырсақты бір-бірлеп жеп, қымызды имене жұтып отырған Мысыққа Шоқан не айтты? ( - Сен немене, әлі қорқып отырсың ба? Жеп қой бауырсақты,қалғанын етегіңе салып ал,-деді оған тостағанды ысырып. 4. Кімнің қасында отырған Жақып қолына шыбыртқы ұстап, әлі де Мысыққа өшіге қарады? ( Үлкен ақ сары әйелдің)

Шығарманың композициялық құрылысына сатылай кешенді талдау 1.Әңгіменің тақырыбы 2.Әңгіменің авторы 3.Жанр түрі 4.Әңгімедегі

#7 слайд
Шығарманың композициялық құрылысына сатылай кешенді талдау 1.Әңгіменің тақырыбы 2.Әңгіменің авторы 3.Жанр түрі 4.Әңгімедегі кейіпкерлер 5.Әңгімедегі оқиға орны 6.Сөздіктер 7.Жазушы идеясы 8.Әңгіменің басталуы 9.Әңгіменің байланысуы 10.Әңгіменің дамуы 11.Әңгіменің шарықтау шегі 12.Әңгіменің шешімі

7 слайд

Шығарманың композициялық құрылысына сатылай кешенді талдау 1.Әңгіменің тақырыбы 2.Әңгіменің авторы 3.Жанр түрі 4.Әңгімедегі кейіпкерлер 5.Әңгімедегі оқиға орны 6.Сөздіктер 7.Жазушы идеясы 8.Әңгіменің басталуы 9.Әңгіменің байланысуы 10.Әңгіменің дамуы 11.Әңгіменің шарықтау шегі 12.Әңгіменің шешімі

Жақып Шоқан Мысық Шыңғыс Сары бәйбішеСыдық -Не бересің,бауырсақ бересің бе,қант бересің бе? -Өй,өзін қара,неге келдің,шық

#8 слайд
Жақып Шоқан Мысық Шыңғыс Сары бәйбішеСыдық -Не бересің,бауырсақ бересің бе,қант бересің бе? -Өй,өзін қара,неге келдің,шық үйден -Әй,жарайды,бара ғой екі айтпаған жақсы -Өй,кет, былай жолдан! -Біздің ауыл қыстауға көшеді. Сен осында қаласың ғой,енді аман бол! -Ей,сен қай ауылдың баласысың?Мұнда қайдан келдің? Иә,дәл өзі.Бірақ мына қойының құлағы тым үлкен екен. Семантикалық кесте ( қай кейіпкердің сөзі?)

8 слайд

Жақып Шоқан Мысық Шыңғыс Сары бәйбішеСыдық -Не бересің,бауырсақ бересің бе,қант бересің бе? -Өй,өзін қара,неге келдің,шық үйден -Әй,жарайды,бара ғой екі айтпаған жақсы -Өй,кет, былай жолдан! -Біздің ауыл қыстауға көшеді. Сен осында қаласың ғой,енді аман бол! -Ей,сен қай ауылдың баласысың?Мұнда қайдан келдің? Иә,дәл өзі.Бірақ мына қойының құлағы тым үлкен екен. Семантикалық кесте ( қай кейіпкердің сөзі?)

“Ой жинақта, жоспарла” І. Мүсінші Мысық ІІ. Өнерді сүйген Шоқан ІІІ. Уәде еттің, орында

#9 слайд
“Ой жинақта, жоспарла” І. Мүсінші Мысық ІІ. Өнерді сүйген Шоқан ІІІ. Уәде еттің, орында

9 слайд

“Ой жинақта, жоспарла” І. Мүсінші Мысық ІІ. Өнерді сүйген Шоқан ІІІ. Уәде еттің, орында

Жазушы естелігі “Шоқан өміріне қатты құмарттым. Оның өмірбаянының бәрін қамтуды мақсат тұтпадым. Мен Шоқ

#10 слайд
Жазушы естелігі “Шоқан өміріне қатты құмарттым. Оның өмірбаянының бәрін қамтуды мақсат тұтпадым. Мен Шоқан өмірінің бір сәтін іздедім. Тапқан да сияқтымын. Ол-Шоқанның кеңсе күзетшісінің баласы Мысықтың балшықтан ойыншық мүсінін жасағанын көріп, талабын танып, оны өзімен бірге оқуға алып кетуі. Әсіресе, осы оқиға маған қатты ұнап, хикаят жазуға ұмтылдырды. “Бала Шоқанды” осылай жаздым”

10 слайд

Жазушы естелігі “Шоқан өміріне қатты құмарттым. Оның өмірбаянының бәрін қамтуды мақсат тұтпадым. Мен Шоқан өмірінің бір сәтін іздедім. Тапқан да сияқтымын. Ол-Шоқанның кеңсе күзетшісінің баласы Мысықтың балшықтан ойыншық мүсінін жасағанын көріп, талабын танып, оны өзімен бірге оқуға алып кетуі. Әсіресе, осы оқиға маған қатты ұнап, хикаят жазуға ұмтылдырды. “Бала Шоқанды” осылай жаздым”

Ой түю зерттеуш і ғалым әдебиетшіжаратылыстануш ы этнограф саяхатш ы тарихшы

#11 слайд
Ой түю зерттеуш і ғалым әдебиетшіжаратылыстануш ы этнограф саяхатш ы тарихшы

11 слайд

Ой түю зерттеуш і ғалым әдебиетшіжаратылыстануш ы этнограф саяхатш ы тарихшы

1.Шоқан-саяхатшы 2.Шоқан-тарихшы 3.Шоқан-әдебиетші 4.Шоқан-зерттеуші 5.Шоқан-суретші Шығармашылық шыңы-

#12 слайд
1.Шоқан-саяхатшы 2.Шоқан-тарихшы 3.Шоқан-әдебиетші 4.Шоқан-зерттеуші 5.Шоқан-суретші Шығармашылық шыңы-ізденіс

12 слайд

1.Шоқан-саяхатшы 2.Шоқан-тарихшы 3.Шоқан-әдебиетші 4.Шоқан-зерттеуші 5.Шоқан-суретші Шығармашылық шыңы-ізденіс

 «Артығын тап!» Шоқан Уәлиханов ... Ғалым Құрылысшы Саяхатшы Шоқан

#13 слайд
 «Артығын тап!» Шоқан Уәлиханов ... Ғалым Құрылысшы Саяхатшы Шоқан Уәлиханов саяхат жасаған жерлер... Қашқарияға Ыстықкөлге Текеліге Шоқан Уәлиханов шығармалары «Абай жолы» «Манас» “Алты шаһарға сапар” Шоқан Уәлихановтың ескерткіші орнатылған жер Алтынемел Астана Алматы  

13 слайд

 «Артығын тап!» Шоқан Уәлиханов ... Ғалым Құрылысшы Саяхатшы Шоқан Уәлиханов саяхат жасаған жерлер... Қашқарияға Ыстықкөлге Текеліге Шоқан Уәлиханов шығармалары «Абай жолы» «Манас» “Алты шаһарға сапар” Шоқан Уәлихановтың ескерткіші орнатылған жер Алтынемел Астана Алматы  

«Қазақ халқын орыс халқына таныту, осының негізінде өз халқын Европа мәдениетіне жетілдіру Шоқан өмірінің мақсаты еді»

#14 слайд
«Қазақ халқын орыс халқына таныту, осының негізінде өз халқын Европа мәдениетіне жетілдіру Шоқан өмірінің мақсаты еді» Н.И.Веселовский «Шоқан күншығысты зерттеу ғылымының жарық жұлдызы болып көрініп еді, тек жарқ етті де сөнді» Н.М.Ядринцев

14 слайд

«Қазақ халқын орыс халқына таныту, осының негізінде өз халқын Европа мәдениетіне жетілдіру Шоқан өмірінің мақсаты еді» Н.И.Веселовский «Шоқан күншығысты зерттеу ғылымының жарық жұлдызы болып көрініп еді, тек жарқ етті де сөнді» Н.М.Ядринцев

Бұл күнде аты мәшһүр дана Шоқан, Өр тұлға, кесек ойлы дара Шоқан, Қазақтың аспанында жұлдыздай боп, Жарқырып ағып өткен баба

#15 слайд
Бұл күнде аты мәшһүр дана Шоқан, Өр тұлға, кесек ойлы дара Шоқан, Қазақтың аспанында жұлдыздай боп, Жарқырып ағып өткен баба Шоқан. М.Ементаев (Шоқан атамызды бейнелеуде ақын қандай көріктеуіш құралдарды қолданған?) Қорытынды:

15 слайд

Бұл күнде аты мәшһүр дана Шоқан, Өр тұлға, кесек ойлы дара Шоқан, Қазақтың аспанында жұлдыздай боп, Жарқырып ағып өткен баба Шоқан. М.Ементаев (Шоқан атамызды бейнелеуде ақын қандай көріктеуіш құралдарды қолданған?) Қорытынды:

Шоқан Уәлиханов 1835 жылы ноябрь айында, Көкшетау облысы, Сырымбет тауына жақын Құсмұрын деген жерде туған Көкшетау

#16 слайд
Шоқан Уәлиханов 1835 жылы ноябрь айында, Көкшетау облысы, Сырымбет тауына жақын Құсмұрын деген жерде туған Көкшетау

16 слайд

Шоқан Уәлиханов 1835 жылы ноябрь айында, Көкшетау облысы, Сырымбет тауына жақын Құсмұрын деген жерде туған Көкшетау

Шоқан оқыған кадет корпусы

#17 слайд
Шоқан оқыған кадет корпусы

17 слайд

Шоқан оқыған кадет корпусы

Алтынемелдегі Шоқанның кесенесі Шоқан мұражайы Шоқан ескерткіші

#18 слайд
Алтынемелдегі Шоқанның кесенесі Шоқан мұражайы Шоқан ескерткіші

18 слайд

Алтынемелдегі Шоқанның кесенесі Шоқан мұражайы Шоқан ескерткіші

#19 слайд

19 слайд

Үйге тапсырма: “Шоқандай болғым келеді” ( шағын шығарма жазу)

#20 слайд
Үйге тапсырма: “Шоқандай болғым келеді” ( шағын шығарма жазу)

20 слайд

Үйге тапсырма: “Шоқандай болғым келеді” ( шағын шығарма жазу)

Файл форматы:
pptx
05.02.2019
514
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі