Балабақша бүлдіршініне портфолио
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Портфолионың
мақсаты
Мектепалды бүлдіршінінің портфолиосы, баланың
балабақшада болған уақытындағы іс-әрекеті түрлері
бойынша жеке жетістіктерінің жиынтығын қамтиды.
Портфолионы енгізу, тәрбиешіге белгілі бір бағытта
бала туралы мәліметті жинап, балалардың
қайталанбас субъективтік жеке ерекшеліктерін
белгілеудің маңызы өте зор, өйткені мектепке дейінгі
кезеңде баланың даму сипаты біркелкі болмай,
әрқилы келеді де, психикалық функциялардың жетілу
дербестігімен қатар, баланың жеке субъективтік өмір
тәжірибесін жинақтауға да байланысты болады.
1 слайд
Портфолионың мақсаты Мектепалды бүлдіршінінің портфолиосы, баланың балабақшада болған уақытындағы іс-әрекеті түрлері бойынша жеке жетістіктерінің жиынтығын қамтиды. Портфолионы енгізу, тәрбиешіге белгілі бір бағытта бала туралы мәліметті жинап, балалардың қайталанбас субъективтік жеке ерекшеліктерін белгілеудің маңызы өте зор, өйткені мектепке дейінгі кезеңде баланың даму сипаты біркелкі болмай, әрқилы келеді де, психикалық функциялардың жетілу дербестігімен қатар, баланың жеке субъективтік өмір тәжірибесін жинақтауға да байланысты болады.
2 слайд
Балалар әрқашан бірдеңемен аса
бір қызығушылықпен
шұғылданады. Оның пайдасы
зор, сондықтан оған бөгет
болмай, бала әрқашан бірдеңемен
айналысуына жағдай жасау
қажет.
Ян Коменский
2 слайд
Балалар әрқашан бірдеңемен аса бір қызығушылықпен шұғылданады. Оның пайдасы зор, сондықтан оған бөгет болмай, бала әрқашан бірдеңемен айналысуына жағдай жасау қажет. Ян Коменский
3 слайд
Портфолионың
негізгі қызметтері
•
Диагностикалық – белгілі бір уақыт аралғындағы (ақыл-ой мен
физикалық) даму өзгерісі мен өсу қарқынын белгілейді.
•
Бағыт–мақсаттық - оқыту мақсаттарын қолдау (балаға нені үйретеміз,
не үшін);
•
Ынталы – себептік – бала жеткен нәтижелерді марапаттап қолдау
көрсетеді;
•
Мазмұндық – көрсетілген қызмет түрлерін толығымен ашады;
•
Дамытушылық – оқу жылы ішіндегі даму мен оқытудың үздіксіз
үдерісін қамтамасыз етеді;
•
Рейтингтік – дағдылар мен біліктілік шамасын көрсетеді.
3 слайд
Портфолионың негізгі қызметтері • Диагностикалық – белгілі бір уақыт аралғындағы (ақыл-ой мен физикалық) даму өзгерісі мен өсу қарқынын белгілейді. • Бағыт–мақсаттық - оқыту мақсаттарын қолдау (балаға нені үйретеміз, не үшін); • Ынталы – себептік – бала жеткен нәтижелерді марапаттап қолдау көрсетеді; • Мазмұндық – көрсетілген қызмет түрлерін толығымен ашады; • Дамытушылық – оқу жылы ішіндегі даму мен оқытудың үздіксіз үдерісін қамтамасыз етеді; • Рейтингтік – дағдылар мен біліктілік шамасын көрсетеді.
4 слайд
Портфолионы құру
жұмысының қағидалары:
Бірінші қағида – баланың барлық рухани өмір суру сфераларының
тұтастығы: эмоционалдық,жігерлік,танымдық,қарым-қатынастық.
Екінші қағида – бұл дамудың қозғалу күші болып табылатын,
ересек адам мен баланың бірігіп істеген әрекеті мен қарым –
қатынасы.Мұндай қатынастың негізі, сол өзара бір – біріне қарай
жол іздеп, сырт әлеммен қатынасқа түсу, ал ол күнделікті
айтылатын ескертулер мен «ережелерге» сүйенбейді,керісінше,
бірге өткізген қуаныш пен реніш минуттары мен жаңалық ашу
сәттеріне сүйенеді .
4 слайд
Портфолионы құру жұмысының қағидалары: Бірінші қағида – баланың барлық рухани өмір суру сфераларының тұтастығы: эмоционалдық,жігерлік,танымдық,қарым-қатынастық. Екінші қағида – бұл дамудың қозғалу күші болып табылатын, ересек адам мен баланың бірігіп істеген әрекеті мен қарым – қатынасы.Мұндай қатынастың негізі, сол өзара бір – біріне қарай жол іздеп, сырт әлеммен қатынасқа түсу, ал ол күнделікті айтылатын ескертулер мен «ережелерге» сүйенбейді,керісінше, бірге өткізген қуаныш пен реніш минуттары мен жаңалық ашу сәттеріне сүйенеді .
5 слайд
Бала үшін – бұл жеке жетістіктер, оның табыстары, оң
эмоциялары, өз өмірінің жақсы сәттерін тағы бір рет басынан
өткізудің мүмкіндігі; баланың қайталанбас дара мүмкіндіктерін
оның мінезін, оның қызығу шеңберін, танымдық қабілетінің
сапасын қадірлеп тану, жинағы.
Педагог үшін – портфолио – кешенді диагностика құралы
есебінде, баланың жеке прогресін қағидалары қамтамасыз етеді.
Балабақша үшін – бұл оқыту процесін жетілдіру тәсілі. Ата-
аналар үшін – бұл бала мен ата-ана арасындағы өзара
қатынасты жетілдіру, серіктестік қатынасты қалыптастыру,
педагогикалық құзыреттілікті көтеру жолы. Портфолио
жүргізудің
оң әсері
5 слайд
Бала үшін – бұл жеке жетістіктер, оның табыстары, оң эмоциялары, өз өмірінің жақсы сәттерін тағы бір рет басынан өткізудің мүмкіндігі; баланың қайталанбас дара мүмкіндіктерін оның мінезін, оның қызығу шеңберін, танымдық қабілетінің сапасын қадірлеп тану, жинағы. Педагог үшін – портфолио – кешенді диагностика құралы есебінде, баланың жеке прогресін қағидалары қамтамасыз етеді. Балабақша үшін – бұл оқыту процесін жетілдіру тәсілі. Ата- аналар үшін – бұл бала мен ата-ана арасындағы өзара қатынасты жетілдіру, серіктестік қатынасты қалыптастыру, педагогикалық құзыреттілікті көтеру жолы. Портфолио жүргізудің оң әсері
6 слайд
1 бөлім «Келіңіз,
танысайық
Фотосурет
•
Менің бақытты болған
сәттерім
•
Менің көңілсіз болған
сәттерім
Баланың аты мен
фамилиясы, туылған
күні
Топ нөмірі
Портфолионы толтыра
бастаған күн мен
аяқтау күні 1 – бөлім рубликалары
«Мен......сүйемін..»
Менің сүйікті өсімдігім
Менің сүйікті
жануарым
Менің сүйікті кітабым
Менің сүйікті
ойыншығым
Менің мультфильмдегі
сүйікті кейіпкерім
«Маған....ұнайды»
6 слайд
1 бөлім «Келіңіз, танысайық Фотосурет • Менің бақытты болған сәттерім • Менің көңілсіз болған сәттерім Баланың аты мен фамилиясы, туылған күні Топ нөмірі Портфолионы толтыра бастаған күн мен аяқтау күні 1 – бөлім рубликалары «Мен......сүйемін..» Менің сүйікті өсімдігім Менің сүйікті жануарым Менің сүйікті кітабым Менің сүйікті ойыншығым Менің мультфильмдегі сүйікті кейіпкерім «Маған....ұнайды»
7 слайд
Менің сүйікті өсімдігім
7 слайд
Менің сүйікті өсімдігім
8 слайд
Менің сүйікті
жануарым
8 слайд
Менің сүйікті жануарым
9 слайд
Менің сүйікті кітабым
9 слайд
Менің сүйікті кітабым
10 слайд
Менің мультфильмдегі сүйікті
кейіпкерім
10 слайд
Менің мультфильмдегі сүйікті кейіпкерім
11 слайд
2 бөлім «Мен өсіп
келемін»
Антропометриялық мәліметтер (көркем-
графикалық кескін мен фотосурет):
•
«Мен қандаймын!»
•
«Мен өсіп келемін!»
•
«Мен өстім!»
•
«Мен үлкенмін!» және т.б.
11 слайд
2 бөлім «Мен өсіп келемін» Антропометриялық мәліметтер (көркем- графикалық кескін мен фотосурет): • «Мен қандаймын!» • «Мен өсіп келемін!» • «Мен өстім!» • «Мен үлкенмін!» және т.б.
12 слайд
3 б өлім
«МЕН...АРМАНДАЙМЫН»
Баланың жеке пікірі:
«Мен ұшаққа отырып Франция мемлекетіндегі
Париж қаласына баруды армандаймын».
«Мен өскенде биші, әнші болғым келеді»
«Мен достарыммен өткізген қызықты сәтті
ойлауды ұнатамын»
12 слайд
3 б өлім «МЕН...АРМАНДАЙМЫН» Баланың жеке пікірі: «Мен ұшаққа отырып Франция мемлекетіндегі Париж қаласына баруды армандаймын». «Мен өскенде биші, әнші болғым келеді» «Мен достарыммен өткізген қызықты сәтті ойлауды ұнатамын»
13 слайд
4 бөлім «Міне,
менің қолымнан
не келеді!»
Бала шығармашылығы
( суреттер, әңгімелер, жасалған
– кітапшалар...)
13 слайд
4 бөлім «Міне, менің қолымнан не келеді!» Бала шығармашылығы ( суреттер, әңгімелер, жасалған – кітапшалар...)
14 слайд
Менің шығармашылық
жұмыстарым
14 слайд
Менің шығармашылық жұмыстарым
15 слайд
Бұл бөлім отбасы фотосуреттерінен, жай отбасы суреттерімен және «Әкем,
шешем және мен, біз татумыз спортпен» тақырыбындағы қысқа әңгімеден
немесе отбасы мүшелері жайында кішігірім әңгімелерден тұруы
мүмкін.Сонымен қатар, ата-аналар мен туысқандар үшін «қосымша жеке
парақтар» қосуға болады.
Баланың сөйлеу аясы:
1. Мен анамды сүйетінімді, былайша жылы жүрекпен құшақтап көрсетіп
білдіруіме болады.
2. Мен әкемнің айтқандарын орындап , қамқорлығымды көрсете аламын.
3. Мен өзіме қамқор бола аламын, сондықтан мен өзім тамақтанып, киімімді
өзім кие аламын.
4. Мен бөтен адамдарға өзімнің сыйластық көңілімді білдіре аламын.
5. Менің үйдегі сүйікті ісім (шаруам) ол қызықты ертегілер оқу.5 бөлім «Менің
отбасым»
15 слайд
Бұл бөлім отбасы фотосуреттерінен, жай отбасы суреттерімен және «Әкем, шешем және мен, біз татумыз спортпен» тақырыбындағы қысқа әңгімеден немесе отбасы мүшелері жайында кішігірім әңгімелерден тұруы мүмкін.Сонымен қатар, ата-аналар мен туысқандар үшін «қосымша жеке парақтар» қосуға болады. Баланың сөйлеу аясы: 1. Мен анамды сүйетінімді, былайша жылы жүрекпен құшақтап көрсетіп білдіруіме болады. 2. Мен әкемнің айтқандарын орындап , қамқорлығымды көрсете аламын. 3. Мен өзіме қамқор бола аламын, сондықтан мен өзім тамақтанып, киімімді өзім кие аламын. 4. Мен бөтен адамдарға өзімнің сыйластық көңілімді білдіре аламын. 5. Менің үйдегі сүйікті ісім (шаруам) ол қызықты ертегілер оқу.5 бөлім «Менің отбасым»
16 слайд
6 бөлім «Менің
баламның
портреті»
Ата – аналар шығармасы:
•
«Менің бүлдіршінім»
•
«Менің бүлдіршінім, маған не
үйретті?» және т.б
16 слайд
6 бөлім «Менің баламның портреті» Ата – аналар шығармасы: • «Менің бүлдіршінім» • «Менің бүлдіршінім, маған не үйретті?» және т.б
17 слайд
Менің бүлдіршінім маған
не үйретті?
Сүйіспен
шілікСабырл
ылық Шыдамд
ылық
17 слайд
Менің бүлдіршінім маған не үйретті? Сүйіспен шілікСабырл ылық Шыдамд ылық
18 слайд
7 бөлім «Мен және
менің достарым»
Басқа балалар достарының интервьюі;
Достар парағы (аты, үй, телефоны)
Менің сүйікті досым.
Менің сүйікті ісім, балабақша мен үйдегі
достарыммен ойындарым.
18 слайд
7 бөлім «Мен және менің достарым» Басқа балалар достарының интервьюі; Достар парағы (аты, үй, телефоны) Менің сүйікті досым. Менің сүйікті ісім, балабақша мен үйдегі достарыммен ойындарым.
19 слайд
8 бөлім «Менің
балабақшам»
Суреттер мен фотосуреттер
Менің балабақшам
Менің тәрбиешім
Менің сүйікті іс - шаруам
19 слайд
8 бөлім «Менің балабақшам» Суреттер мен фотосуреттер Менің балабақшам Менің тәрбиешім Менің сүйікті іс - шаруам
20 слайд
Менің республикам – Менің қалам
Менің көшем
Мен тұратын үй –
тақырыптарындағы суреттер мен
фотолар 9 бөлім
«Мен өз Отанымды
сүйемін»
20 слайд
Менің республикам – Менің қалам Менің көшем Мен тұратын үй – тақырыптарындағы суреттер мен фотолар 9 бөлім «Мен өз Отанымды сүйемін»
21 слайд
10 бөлім «Менің
жетістіктерім»
Балабақшадан, үйірмелерден алынған
марапаттау қағаздары мен белгілері
Үйде де, балабақшада да «Шебер қолдар»
марапат белгілерін өздігінше ойлап табуға
болады.
«Тынымсыз көңілді саусақтар»
«Табиғат көмекшісі»
«Әртүрлі түрлілер» және т.б.
21 слайд
10 бөлім «Менің жетістіктерім» Балабақшадан, үйірмелерден алынған марапаттау қағаздары мен белгілері Үйде де, балабақшада да «Шебер қолдар» марапат белгілерін өздігінше ойлап табуға болады. «Тынымсыз көңілді саусақтар» «Табиғат көмекшісі» «Әртүрлі түрлілер» және т.б.
22 слайд
Менің
жетістіктерім
22 слайд
Менің жетістіктерім
23 слайд
12 бөлім
«Тілектер себеті»
Балаға оның мейірімділігі,
жомарттығы, жақсы істері мен
достық көңілі және т.б. үшін
ризашылық білдіру;
23 слайд
12 бөлім «Тілектер себеті» Балаға оның мейірімділігі, жомарттығы, жақсы істері мен достық көңілі және т.б. үшін ризашылық білдіру;
24 слайд
13 бөлім «Маған
кеңес...»
Баланың портфолиосы арқылы, педагогтар
мен ата-аналар арасында өзара тығыз да,
жылы қатынас орнатылады.
Жеке жетістіктер папкасының айрықша
маңызы, ол әрбір балаға жеке ыңғай табуға
мүмкіндік береді.
24 слайд
13 бөлім «Маған кеңес...» Баланың портфолиосы арқылы, педагогтар мен ата-аналар арасында өзара тығыз да, жылы қатынас орнатылады. Жеке жетістіктер папкасының айрықша маңызы, ол әрбір балаға жеке ыңғай табуға мүмкіндік береді.