Балабақшада инклюзивті білім беру




1 слайд
«БЕЙНЕУ АУДАНЫНЫҢ ӘКІМДІГІНІҢ «БЕЙНЕУ» САНАТОРЛЫҚ
БӨБЕКЖАЙЫ»КММ
Дайындаған: Нуртаева Райхан
1 слайд
«БЕЙНЕУ АУДАНЫНЫҢ ӘКІМДІГІНІҢ «БЕЙНЕУ» САНАТОРЛЫҚ БӨБЕКЖАЙЫ»КММ Дайындаған: Нуртаева Райхан

2 слайд
Инклюзивті білім берудің мақсаты:
Мүмкіндігі шектеулі балаларды
психологтық-дәрігерлік-педагогикалық
қолдауды іске асыру және инклюзивті білім беруді
орындау арқылы тең құқылы
тұлға болуға мүмкіндік жасау."Бала кемістігінің даму
деңгейі неғұрлым төмен
болса,соғұрлым мұғалімнің
білім деңгейі жоғары болу
керек."
Неміс педагог -
дефектолог П.Шуман
2 слайд
Инклюзивті білім берудің мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологтық-дәрігерлік-педагогикалық қолдауды іске асыру және инклюзивті білім беруді орындау арқылы тең құқылы тұлға болуға мүмкіндік жасау."Бала кемістігінің даму деңгейі неғұрлым төмен болса,соғұрлым мұғалімнің білім деңгейі жоғары болу керек." Неміс педагог - дефектолог П.Шуман

3 слайд
Міндеті: әлеуметтік бейімделу, тәрбиелеу, білім беру үрдісіне барлық
қатысушылармен ерекше сұранысқа ие балалардың жағымды, өзара
қарым- қатынасын қалыптастыру;
олардың сұраныстары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жан-жақты
дамуына жағдай туғызу керек және әлеуметтік тұрғыда дұрыс мінез-
құлық қалыптастыру;
мүмкіндігі шектеулі балаларға бөбекжайда қажетті құралдармен
қамтамасыз ету;
балалардың денсаулықтарына, жүйке жүйесінің дамуына жүйелік бақылау
ұйымдастыру;
баланың даму деңгейіне таңдап алынған бағдарламаның жеткен
жетістіктеріне үнемі бақылау жүргізіп отыру;
көңіл – күйі және тұлғалық дамуының кемшіліктеріне, жоғары деңгейдегі
түзетулер жасау.
3 слайд
Міндеті: әлеуметтік бейімделу, тәрбиелеу, білім беру үрдісіне барлық қатысушылармен ерекше сұранысқа ие балалардың жағымды, өзара қарым- қатынасын қалыптастыру; олардың сұраныстары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жан-жақты дамуына жағдай туғызу керек және әлеуметтік тұрғыда дұрыс мінез- құлық қалыптастыру; мүмкіндігі шектеулі балаларға бөбекжайда қажетті құралдармен қамтамасыз ету; балалардың денсаулықтарына, жүйке жүйесінің дамуына жүйелік бақылау ұйымдастыру; баланың даму деңгейіне таңдап алынған бағдарламаның жеткен жетістіктеріне үнемі бақылау жүргізіп отыру; көңіл – күйі және тұлғалық дамуының кемшіліктеріне, жоғары деңгейдегі түзетулер жасау.

4 слайд
Инклюзивті білім беру дегеніміз –
балалардың жынысына, жас
ерекшеліктеріне, географиялық
тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық
және ақыл-есінің жағдайына,
әлеуметтік-экономикалық жағдайына
қарамастан, сапалы білім алу және
өздерінің потенциалдық дамыту
мүмкіндігіне ие болу.
Инклюзивті оқыту – білім алу
барлығынада қол жетімді деген
қағидаға негізделетін оқыту.
Оқытуды балалардың түрлі
қажеттіліктеріне, соның ішінде
ерекше қажеттіліктеріне бейімдеу.
4 слайд
Инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу. Инклюзивті оқыту – білім алу барлығынада қол жетімді деген қағидаға негізделетін оқыту. Оқытуды балалардың түрлі қажеттіліктеріне, соның ішінде ерекше қажеттіліктеріне бейімдеу.

5 слайд
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Адам құндылығы оның мүкіндігіне
қарай қабілеттілігімен, жеткен
жетістіктерімен анықталады
Әрбір адам сезінуге және ойлауға
қабілетті
Әрбір адам қарым-қатынасқа
құқылы
Барлық адам бір – біріне қажет
Білім шынайы қарым – қатынас
шеңберінде жүзеге асады Әрбір баланың жетістікке жетуі –
өзінің мүмкіндігіне қарай орындай
алатын әрекетін жүзеге асыруы.
Барлық адамдар құрбы –
құрдастарының қолдауы мен
достығын қажет етеді
Жан- жақтылық адам өмірінің даму
аясын кеңейтеді
5 слайд
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері Адам құндылығы оның мүкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады Әрбір адам сезінуге және ойлауға қабілетті Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы Барлық адам бір – біріне қажет Білім шынайы қарым – қатынас шеңберінде жүзеге асады Әрбір баланың жетістікке жетуі – өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыруы. Барлық адамдар құрбы – құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді

6 слайд
Бәріне бірдей мүмкіндік!
Инклюзивті білім берудің негізгі артықшылықтары:
Инклюзи
вті білім
беруҚоғамның мүгедектік
мәселелерін түсіну Өз-өзіне
сенімді болу
Құрдастармен
қарым – қатынаста
болу
Толыққанды білім алу
Қоғам өміріне
бейімдеу және
кіріктіру Мүгедек емес
балалардың
қайырымдылық және
түсінушілік қасиеттерін
тәрбиелеу
6 слайд
Бәріне бірдей мүмкіндік! Инклюзивті білім берудің негізгі артықшылықтары: Инклюзи вті білім беруҚоғамның мүгедектік мәселелерін түсіну Өз-өзіне сенімді болу Құрдастармен қарым – қатынаста болу Толыққанды білім алу Қоғам өміріне бейімдеу және кіріктіру Мүгедек емес балалардың қайырымдылық және түсінушілік қасиеттерін тәрбиелеу

7 слайд
Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру 4 кезеңде жүргізіледі:
Мектепке дейінгі ұйымда балаға консилиум мамандары
кешенді динамикалық бақылау жасау арқылы қамтамасыз
етіледі. Консилиум құрамына директордың бұйрығымен
дефектолог, логопед, әлеуметтік педагог, психолог,
медбике, дене шынықтыру нұсқаушысы, топ тәрбиешісі
енгізіледі. Мамандар бөбекжайға қабылданған мүмкіндігі
шектеулі балаларға 2 апта мерзімінде жеке бақылау
жүргізеді.
Жұмыстың түзетушілік-дамытушылық
кезеңінде балаға әсер ететін шаралар
кешенін қарастырады. Жетекші әрекет
түрін қалыпқа келтіру және жетілдіру,
жеке даму кемшіліктерін түзету, яғни
мүмкіндігі шектеулі баламен жеке
дамыту, түзету жұмыстарын жүргізу.
7 слайд
Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру 4 кезеңде жүргізіледі: Мектепке дейінгі ұйымда балаға консилиум мамандары кешенді динамикалық бақылау жасау арқылы қамтамасыз етіледі. Консилиум құрамына директордың бұйрығымен дефектолог, логопед, әлеуметтік педагог, психолог, медбике, дене шынықтыру нұсқаушысы, топ тәрбиешісі енгізіледі. Мамандар бөбекжайға қабылданған мүмкіндігі шектеулі балаларға 2 апта мерзімінде жеке бақылау жүргізеді. Жұмыстың түзетушілік-дамытушылық кезеңінде балаға әсер ететін шаралар кешенін қарастырады. Жетекші әрекет түрін қалыпқа келтіру және жетілдіру, жеке даму кемшіліктерін түзету, яғни мүмкіндігі шектеулі баламен жеке дамыту, түзету жұмыстарын жүргізу.

8 слайд
Жұмыстың мектепке дейінгі білім берушілік
кезеңі. Балаларды мектепке дейінгі ұйымда оқу іс-
әрекетін меңгеру тәсілдеріне үйретуді, әрбір жас
кезеңіне тән олардың танымдық белсенділігін
дамытуды, сондай-ақ баланың жеке басының
мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін ескере отырып,
топ тәрбиешілері мектепке оқуға даярлауды
қарастырады.
Әлеуметтік тәрбие жұмысы. Әлеуметтік педагог
мүмкіндігі шектеулі балалардың үйіне барып, ата-
анасымен пікірлесіп отбасының әлеуметтік
жағдайын анықтайды, яғни бала мен отбасының
дербестігін арттыруға, дамуында ауытқушылығы
бар тәрбиеленушілердің қалыпты дамыған
құрдастары арасында ерте, толыққанды
әлеуметтік кіріктіруге, мектепалды баланың
әрекеті мен мінезіндегі адамгершілік бағыттарының
қалыптасуына, мүмкіндігі шектеулі баланың жеке
басының қасиеттеріне бақылау жүргізеді.
8 слайд
Жұмыстың мектепке дейінгі білім берушілік кезеңі. Балаларды мектепке дейінгі ұйымда оқу іс- әрекетін меңгеру тәсілдеріне үйретуді, әрбір жас кезеңіне тән олардың танымдық белсенділігін дамытуды, сондай-ақ баланың жеке басының мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, топ тәрбиешілері мектепке оқуға даярлауды қарастырады. Әлеуметтік тәрбие жұмысы. Әлеуметтік педагог мүмкіндігі шектеулі балалардың үйіне барып, ата- анасымен пікірлесіп отбасының әлеуметтік жағдайын анықтайды, яғни бала мен отбасының дербестігін арттыруға, дамуында ауытқушылығы бар тәрбиеленушілердің қалыпты дамыған құрдастары арасында ерте, толыққанды әлеуметтік кіріктіруге, мектепалды баланың әрекеті мен мінезіндегі адамгершілік бағыттарының қалыптасуына, мүмкіндігі шектеулі баланың жеке басының қасиеттеріне бақылау жүргізеді.

9 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Қорыта айтқанда, бала − ата-ана − педагог, отбасы және білім
беретін ұйымдар арасындағы сабақтастықтың ойдағыдай жүзеге
асуы тұлғаның әлеуметтік бейімделуінің алғы шарттарының бірі
болмақ. Біз, балалар үшін бала өз әрекетінің қатысы мен
керектігін сезінетіндей жағдай жасауымыз керек. Мемлекетіміздің
әрбір азаматы – ұлттық құндылықтарымыз, әр баласы
еліміздің ертеңі екенін ескерсек әрбір мүмкіндігі шектеулі
балалардың сапалы білім алып, азамат болып қалыптасуына
жағдай жасау біздің міндетіміз. Және өзім «Бәріне бірдей
мүмкіндік», «Сапалы білім – барлығы үшін» деген ұстанымды
қолдаймын
9 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Қорыта айтқанда, бала − ата-ана − педагог, отбасы және білім беретін ұйымдар арасындағы сабақтастықтың ойдағыдай жүзеге асуы тұлғаның әлеуметтік бейімделуінің алғы шарттарының бірі болмақ. Біз, балалар үшін бала өз әрекетінің қатысы мен керектігін сезінетіндей жағдай жасауымыз керек. Мемлекетіміздің әрбір азаматы – ұлттық құндылықтарымыз, әр баласы еліміздің ертеңі екенін ескерсек әрбір мүмкіндігі шектеулі балалардың сапалы білім алып, азамат болып қалыптасуына жағдай жасау біздің міндетіміз. Және өзім «Бәріне бірдей мүмкіндік», «Сапалы білім – барлығы үшін» деген ұстанымды қолдаймын

10 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер
1 «ӨРЛЕУ» БАҰО» АҚ филиалы «Батыс Қазақстан облысы
бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру
институты» // Инклюзивтік білім беру жағдайында мектеп
жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіру .
2. Қазақстан Республикасындағы Білім
беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға
арналған мемлекеттік бағдарламасы.
Астана. 2010 ж
3. Интернет желісі
10 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер 1 «ӨРЛЕУ» БАҰО» АҚ филиалы «Батыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты» // Инклюзивтік білім беру жағдайында мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіру . 2. Қазақстан Республикасындағы Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Астана. 2010 ж 3. Интернет желісі