Балабақшаға арналған картотека




1 слайд
Картотека №1
Сурет құрастыр
Мақсаты: Балалардың ой жүйріктігін дамыту,
ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.
Барысы: Балаларға 6 бөлікке бөлінген сурет
беріледі. Балалар сол суретті ойланып
құрастырады.
Картотека №2
Кімнің ойыншығы көп.
Мақсаты: Балаларда аз, көп ұғымдарын
қалыптастыру.
Барысы: Шашылған ойыншықтарды жинау
арқылы, ойыншықтарды санап кімде ең көп
ойыншық жигағанын анықтайды.
1 слайд
Картотека №1 Сурет құрастыр Мақсаты: Балалардың ой жүйріктігін дамыту, ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу. Барысы: Балаларға 6 бөлікке бөлінген сурет беріледі. Балалар сол суретті ойланып құрастырады. Картотека №2 Кімнің ойыншығы көп. Мақсаты: Балаларда аз, көп ұғымдарын қалыптастыру. Барысы: Шашылған ойыншықтарды жинау арқылы, ойыншықтарды санап кімде ең көп ойыншық жигағанын анықтайды.

2 слайд
Картотека №3
Ағаштың пайдасы
Мақсаты: Балаларды табиғатты қорғауға,
бағалауға тәрбиелеу.
Барысы: Балалар әр түрлі ағаштармен танысып,
ой алмасады.
Картотека №4
Балабақшаны гүлдендірейік
Мақсаты: Балаларды ұқыптылыққа,
алғырлыққа, әдемілікке тәрбиелеу.
Барысы: Балалар әртүрлі тақырыпта сурет
салып, топ бөлмелерін безендіреді .
2 слайд
Картотека №3 Ағаштың пайдасы Мақсаты: Балаларды табиғатты қорғауға, бағалауға тәрбиелеу. Барысы: Балалар әр түрлі ағаштармен танысып, ой алмасады. Картотека №4 Балабақшаны гүлдендірейік Мақсаты: Балаларды ұқыптылыққа, алғырлыққа, әдемілікке тәрбиелеу. Барысы: Балалар әртүрлі тақырыпта сурет салып, топ бөлмелерін безендіреді .

3 слайд
Картотека №6Картотека №5
Дыбыстарды белгілейік
Мақсаты: Балаларды дауысты, дауыссыз
дыбыстырды ажыратуға дағдыландыру.
Барысы: Тәрбиеші балаларға мынадай сөздер
береді: алма, кітап, аю және т.б. Осы сөздерден
дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуы керек.
Ертегі кейіпкерлерін ата
Мақсаты: Балалардың ертегіге қызығушылығын
арттыру
Барысы: «7 лақ» ертегісі кейіпкерлерін рөлге
бөліп сомдайды
3 слайд
Картотека №6Картотека №5 Дыбыстарды белгілейік Мақсаты: Балаларды дауысты, дауыссыз дыбыстырды ажыратуға дағдыландыру. Барысы: Тәрбиеші балаларға мынадай сөздер береді: алма, кітап, аю және т.б. Осы сөздерден дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуы керек. Ертегі кейіпкерлерін ата Мақсаты: Балалардың ертегіге қызығушылығын арттыру Барысы: «7 лақ» ертегісі кейіпкерлерін рөлге бөліп сомдайды

4 слайд
Картотека №8Картотека №7
Ерекшелігін тап
Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамытып,
жылдамдыққа, ұқыптылыққа үйрету.
Барысы: балаларға ұқсас суреттер беріліп, балалар
айырмашылығын табады.
Гүл сыйлаймыз
Мақсаты: балаларды бауырмалдыққа тәрбиелеп,
еңбекке баулу.
Барысы: балалар түрлі-түсті қағаздардан гүл
жасап, достарына сыйлайды.
4 слайд
Картотека №8Картотека №7 Ерекшелігін тап Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамытып, жылдамдыққа, ұқыптылыққа үйрету. Барысы: балаларға ұқсас суреттер беріліп, балалар айырмашылығын табады. Гүл сыйлаймыз Мақсаты: балаларды бауырмалдыққа тәрбиелеп, еңбекке баулу. Барысы: балалар түрлі-түсті қағаздардан гүл жасап, достарына сыйлайды.

5 слайд
Картотека №10Картотека №9
Досымды сипатта
Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке,
бауырмалдылыққа тәрбиелеу.
Барысы: балалар өздерінің достары жайлы
сипаттап, жазып, оқиды. Ерекшелігін тап
Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамытып,
жылдамдыққа, ұқыптылыққа үйрету.
Барысы: балаларға ұқсас суреттер беріліп, балалар
айырмашылығын табады.
5 слайд
Картотека №10Картотека №9 Досымды сипатта Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке, бауырмалдылыққа тәрбиелеу. Барысы: балалар өздерінің достары жайлы сипаттап, жазып, оқиды. Ерекшелігін тап Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамытып, жылдамдыққа, ұқыптылыққа үйрету. Барысы: балаларға ұқсас суреттер беріліп, балалар айырмашылығын табады.

6 слайд
Картотека №12 Картотека №11
Досымды сипатта
Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке,
бауырмалдылыққа тәрбиелеу.
Барысы: балалар өздерінің достары жайлы
сипаттап, тәрбиеші қойған сұрақтарға жауап береді.. Егер, онда
Мақсаты: балаларды маусымдық ауа райы
өзгерістеріне тәрбиелеу.
Барысы: тәрбиеші ауа райына байланысты
мыныдай сұрақтар қояды: егер жаңбыр жауса....,
егер күн суытса....., деген секілді сөз бастап балалар
онда қолшатыр ұстау керек, онда жылы киіну керек
деген секілді жалғастырады.
6 слайд
Картотека №12 Картотека №11 Досымды сипатта Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке, бауырмалдылыққа тәрбиелеу. Барысы: балалар өздерінің достары жайлы сипаттап, тәрбиеші қойған сұрақтарға жауап береді.. Егер, онда Мақсаты: балаларды маусымдық ауа райы өзгерістеріне тәрбиелеу. Барысы: тәрбиеші ауа райына байланысты мыныдай сұрақтар қояды: егер жаңбыр жауса...., егер күн суытса....., деген секілді сөз бастап балалар онда қолшатыр ұстау керек, онда жылы киіну керек деген секілді жалғастырады.

7 слайд
Картотека №14 Картотека №13
Болады, болмайды
Мақсаты: балаларды тілалғыштыққа, тәртіпке,
ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Барысы: балаларға дұрыс қимыл мен бұрыс қимыл
жасалған суреттер көрсетіп таңдау жасауына
көмектесу. Кім көп жинайды
Мақсаты: Балаларда аз, көп ұғымдарын
қалыптастыру.
Барысы: Шашылған ойыншықтарды жинау
арқылы, ойыншықтарды санап кімде ең көп
ойыншық жинағанын анықтайды.
7 слайд
Картотека №14 Картотека №13 Болады, болмайды Мақсаты: балаларды тілалғыштыққа, тәртіпке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Барысы: балаларға дұрыс қимыл мен бұрыс қимыл жасалған суреттер көрсетіп таңдау жасауына көмектесу. Кім көп жинайды Мақсаты: Балаларда аз, көп ұғымдарын қалыптастыру. Барысы: Шашылған ойыншықтарды жинау арқылы, ойыншықтарды санап кімде ең көп ойыншық жинағанын анықтайды.

8 слайд
Картотека №16Картотека №15
Ақтөс біздің досымыз
Мақсаты: Ит адамның досы екенін балаларға
түсіндіру. Ит мүсінін жасауды шымшу, созу
әдістерін пайдаланып ит мүсінін мүсіндеу.
Балаларды татулыққа, қамқорлыққа баулу.
Барысы: Иттің мүсінін еңбек құралдары арқылы
жасап, Ақтөс ретінде рөлге еніп әртүрлі ойындар,
сұрақ жауатар орындайды. Досыма сыйлық
Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке,
бауырмалдылыққа тәрбиелеу.
Барысы: балалар бір-біріне сурет салып, қолдан
сыйлықтар жасап, бір-біріне сыйлайды.
8 слайд
Картотека №16Картотека №15 Ақтөс біздің досымыз Мақсаты: Ит адамның досы екенін балаларға түсіндіру. Ит мүсінін жасауды шымшу, созу әдістерін пайдаланып ит мүсінін мүсіндеу. Балаларды татулыққа, қамқорлыққа баулу. Барысы: Иттің мүсінін еңбек құралдары арқылы жасап, Ақтөс ретінде рөлге еніп әртүрлі ойындар, сұрақ жауатар орындайды. Досыма сыйлық Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке, бауырмалдылыққа тәрбиелеу. Барысы: балалар бір-біріне сурет салып, қолдан сыйлықтар жасап, бір-біріне сыйлайды.

9 слайд
Картотека №18 Картотека №17
Досыңды тап
Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке,
бауырмалдылыққа тәрбиелеу.
Барысы: балалар өзінің досын сипаттап жазады,
соны оқып балалар кім екенін табады. Менің досым
Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке,
бауырмалдылыққа тәрбиелеу.
Барысы: балалар досымен бірлескен сурет салады.
9 слайд
Картотека №18 Картотека №17 Досыңды тап Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке, бауырмалдылыққа тәрбиелеу. Барысы: балалар өзінің досын сипаттап жазады, соны оқып балалар кім екенін табады. Менің досым Мақсаты: балаларды достыққа, бірлікке, бауырмалдылыққа тәрбиелеу. Барысы: балалар досымен бірлескен сурет салады.

10 слайд
Картотека №20Картотека №19
Назови имя своего друга
Цель: воспитание детей в дружбе, доброте и
единстве
Игровые действия: дети сидят в кругу, ребенок
бросает мяч другу, указывая на имя друга, тот
ребенок встает и будет говорит о себе. Find a friend
Мақсаты: балаларды логикалық ойлау
жылдамдығына, дұрыс шешім қабылдауға, бір
сұраққа әртүрлі жауап іздеуге тәрбиелеу.
Барысы: балалар әртүрлі пішіндер, көкөністер бар
карточкалар алады және карточкалардан сәйкес
келетін досының карточкасымен қосып ортақ атау
береді. Мысалы: қызанақ-қияр-көкөністер
қияр-сопақ-пішіні деген секілді.
10 слайд
Картотека №20Картотека №19 Назови имя своего друга Цель: воспитание детей в дружбе, доброте и единстве Игровые действия: дети сидят в кругу, ребенок бросает мяч другу, указывая на имя друга, тот ребенок встает и будет говорит о себе. Find a friend Мақсаты: балаларды логикалық ойлау жылдамдығына, дұрыс шешім қабылдауға, бір сұраққа әртүрлі жауап іздеуге тәрбиелеу. Барысы: балалар әртүрлі пішіндер, көкөністер бар карточкалар алады және карточкалардан сәйкес келетін досының карточкасымен қосып ортақ атау береді. Мысалы: қызанақ-қияр-көкөністер қияр-сопақ-пішіні деген секілді.

11 слайд
Картотека №22Картотека №21
Досқа тілек
Мақсаты: балаларды достыққа, бауырмалдыққа,
бірлікке тәрбиелеу.
Барысы: балалар тілектер жазылған қағаздар
арсынан өзінің дрсына сәйкес тілек таңдап, досына
тілек айтады.
Ойыншықтарды топтаймыз
Мақсаты: балаларды жинақылыққа, ұқыптылыққа,
тәртіптілікке тәрбиелеу
Барысы: балалар қуыршақтар тобы, көліктер тобы,
құрылыстар тобы деген секілді топтарға бөлініп,
өзінің тобына сәйкес ойыншықтарды жинайды.
11 слайд
Картотека №22Картотека №21 Досқа тілек Мақсаты: балаларды достыққа, бауырмалдыққа, бірлікке тәрбиелеу. Барысы: балалар тілектер жазылған қағаздар арсынан өзінің дрсына сәйкес тілек таңдап, досына тілек айтады. Ойыншықтарды топтаймыз Мақсаты: балаларды жинақылыққа, ұқыптылыққа, тәртіптілікке тәрбиелеу Барысы: балалар қуыршақтар тобы, көліктер тобы, құрылыстар тобы деген секілді топтарға бөлініп, өзінің тобына сәйкес ойыншықтарды жинайды.

12 слайд
Картотека №24Картотека №23
Сүйікті ойыншығың туралы әңгіме
Мақсаты: балаларды сөз саптауға, көпшілікте
сөйлей білуге, ой жүйріктігіне тәрбиелеу.
Барысы: балалар өзіне ең жақын, ұйықтағанда
қасында алып жататын, үнемі бірге алып жүретін,
жақсы көретін ойыншығын әкеліп, сол туралы
әңгімелеп баяндайды.
Әр вагонда қанша сыйлық бар
Мақсаты: балаларды логикалық ойлау
жылдамдығына, азе, көп ұғымдарын таныстыру.
Барысы: балалар паровоз секілді кезекте жүріп
ойыншық жинайды және әр кім өз ойыншығын
санап, ең көп ойыншық жинаған вагонды табады.
12 слайд
Картотека №24Картотека №23 Сүйікті ойыншығың туралы әңгіме Мақсаты: балаларды сөз саптауға, көпшілікте сөйлей білуге, ой жүйріктігіне тәрбиелеу. Барысы: балалар өзіне ең жақын, ұйықтағанда қасында алып жататын, үнемі бірге алып жүретін, жақсы көретін ойыншығын әкеліп, сол туралы әңгімелеп баяндайды. Әр вагонда қанша сыйлық бар Мақсаты: балаларды логикалық ойлау жылдамдығына, азе, көп ұғымдарын таныстыру. Барысы: балалар паровоз секілді кезекте жүріп ойыншық жинайды және әр кім өз ойыншығын санап, ең көп ойыншық жинаған вагонды табады.

13 слайд
Картотека №26 Картотека №25
Еңбек құралын ажырат
Мақсаты: балаларды логикалық ойлау
жылдамдығына, дұрыс шешім қабылдауға, бір
сұраққа дұрыс жауап іздеуге тәрбиелеу.
Барысы: балалар әртүрлі пішіндер, әр түрлі
құралдардың аз бөлігі көрсетіледі. Балалар толық
емес суреттің жауабын тауып, толық суретті табады.
Кімде қанша ойыншық бар.
Мақсаты: Балаларда аз, көп ұғымдарын
қалыптастыру.
Барысы: Шашылған ойыншықтарды жинау
арқылы, ойыншықтарды санап кімде ең көп
ойыншық жигағанын анықтайды.
13 слайд
Картотека №26 Картотека №25 Еңбек құралын ажырат Мақсаты: балаларды логикалық ойлау жылдамдығына, дұрыс шешім қабылдауға, бір сұраққа дұрыс жауап іздеуге тәрбиелеу. Барысы: балалар әртүрлі пішіндер, әр түрлі құралдардың аз бөлігі көрсетіледі. Балалар толық емес суреттің жауабын тауып, толық суретті табады. Кімде қанша ойыншық бар. Мақсаты: Балаларда аз, көп ұғымдарын қалыптастыру. Барысы: Шашылған ойыншықтарды жинау арқылы, ойыншықтарды санап кімде ең көп ойыншық жигағанын анықтайды.

14 слайд
Картотека №28Картотека №27
Қуыршақтың киіміндегі ою-өрнекті
ата
Мақсаты: балаларға ұлттық ою-өрнекті
таныстыру.
Барысы: балаларға ою-өрнек салынған киімі бар
қуыршақ көрсетіліп, балалар оюдың атауын,
қандай мағына беретінін айтады. Менің күшігім
Мақсаты: балаларды мейірімділікке, ептілікке,
сөз саптауға тәрбиелеу.
Барысы: балалар өздерінің күшіктерінің суретін
салып, күшіктері туралы сипаттап, әңгімелеп
береді.
14 слайд
Картотека №28Картотека №27 Қуыршақтың киіміндегі ою-өрнекті ата Мақсаты: балаларға ұлттық ою-өрнекті таныстыру. Барысы: балаларға ою-өрнек салынған киімі бар қуыршақ көрсетіліп, балалар оюдың атауын, қандай мағына беретінін айтады. Менің күшігім Мақсаты: балаларды мейірімділікке, ептілікке, сөз саптауға тәрбиелеу. Барысы: балалар өздерінің күшіктерінің суретін салып, күшіктері туралы сипаттап, әңгімелеп береді.

15 слайд
Картотека №30 Картотека №29
Ойыншықтар әлеміне саяхат
Мақсаты: балаларды еркіндікке, ойлануға
тәрбиелеу.
Барысы: балалар қнатқан ойыншығымен,
қалаған ойынын ойнайды. Сүйікті ойыншығым
Мақсаты: балаларды сөз саптауға, көпшілікте
сөйлей білуге, ой жүйріктігіне тәрбиелеу.
Барысы: балалар өзіне ең жақын, ұйықтағанда
қасында алып жататын, үнемі бірге алып
жүретін, жақсы көретін ойыншығын әкеліп, сол
туралы әңгімелеп баяндайды.
15 слайд
Картотека №30 Картотека №29 Ойыншықтар әлеміне саяхат Мақсаты: балаларды еркіндікке, ойлануға тәрбиелеу. Барысы: балалар қнатқан ойыншығымен, қалаған ойынын ойнайды. Сүйікті ойыншығым Мақсаты: балаларды сөз саптауға, көпшілікте сөйлей білуге, ой жүйріктігіне тәрбиелеу. Барысы: балалар өзіне ең жақын, ұйықтағанда қасында алып жататын, үнемі бірге алып жүретін, жақсы көретін ойыншығын әкеліп, сол туралы әңгімелеп баяндайды.

16 слайд
Картотека №32Картотека №31
Жиһаздар не үшін қажет
Мақсаты: балаларға тәртіптілікті,
жинақылықты, ұқыптылықты үйрету
Барысы : балалар өз жеке шкафын тәртіпке
келтіру арқылы жиөаздардың орны
маңыздылығымен танысады. Бал – бала
Мақсаты: балаларды өжеттл ікке, ой
жүйріктігіне тәрбиелеу, тілін дамыту.
Барысы: балаларға тәрбиеші бір тақырып
береді. Осыған байланысты балалар кезекпен
өздері білетін тақпақ, ән, мақалдар, мысалдар т.б.
айтады.
16 слайд
Картотека №32Картотека №31 Жиһаздар не үшін қажет Мақсаты: балаларға тәртіптілікті, жинақылықты, ұқыптылықты үйрету Барысы : балалар өз жеке шкафын тәртіпке келтіру арқылы жиөаздардың орны маңыздылығымен танысады. Бал – бала Мақсаты: балаларды өжеттл ікке, ой жүйріктігіне тәрбиелеу, тілін дамыту. Барысы: балаларға тәрбиеші бір тақырып береді. Осыған байланысты балалар кезекпен өздері білетін тақпақ, ән, мақалдар, мысалдар т.б. айтады.

17 слайд
Картотека №34 Картотека №33
Point to
Мақсаты: жаңа лексикалық бірліктерін
қолданысқа енгізу
Барысы: балалардың алдарында тақтада
тақырыптарға сай 5немесе6 сурет ілулі тұрады.
Алдымен балалар барлық суреттердің ағылшын
атауларын қайталайды. Содан кейін әр бала
тақтаға жақындап, аталған атауының суретіне
нұсқап көрсетеді Сөздерді буынға бөл
Мақсаты: балаларға буын туралы, сөздердің
дұрыс бөлінуі , жазылуы туралы үйрету.
Барысы: балалар әртүрлі араласқан буындар
арасынан дұрыс және бір-біріне сәйкес
буындарды біріктіреді.
17 слайд
Картотека №34 Картотека №33 Point to Мақсаты: жаңа лексикалық бірліктерін қолданысқа енгізу Барысы: балалардың алдарында тақтада тақырыптарға сай 5немесе6 сурет ілулі тұрады. Алдымен балалар барлық суреттердің ағылшын атауларын қайталайды. Содан кейін әр бала тақтаға жақындап, аталған атауының суретіне нұсқап көрсетеді Сөздерді буынға бөл Мақсаты: балаларға буын туралы, сөздердің дұрыс бөлінуі , жазылуы туралы үйрету. Барысы: балалар әртүрлі араласқан буындар арасынан дұрыс және бір-біріне сәйкес буындарды біріктіреді.

18 слайд
Картотека №36 Картотека №35
Топтағы жиһаздарды ата
Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамыту,
қажеттілікке үйрету.
Барысы: балаларға қандайда бір жиһаздың
пішіні, не үшін қолданылатыны, түсі қандай
екені айтылады, балалар сол жиһазды тауып,
бірінші бару керек. Чего то не хватает
Цель игры : развивать умение находить
недостающие части,развивать мышление, учить
детей делать определенные выводы.
Игровые действия: Детям предлагаются
разрезные картинки, у каждой не хватает какой-
нибудь детали, дети должны собрать картинку.
Деткам такие игры очень нравятся.
18 слайд
Картотека №36 Картотека №35 Топтағы жиһаздарды ата Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамыту, қажеттілікке үйрету. Барысы: балаларға қандайда бір жиһаздың пішіні, не үшін қолданылатыны, түсі қандай екені айтылады, балалар сол жиһазды тауып, бірінші бару керек. Чего то не хватает Цель игры : развивать умение находить недостающие части,развивать мышление, учить детей делать определенные выводы. Игровые действия: Детям предлагаются разрезные картинки, у каждой не хватает какой- нибудь детали, дети должны собрать картинку. Деткам такие игры очень нравятся.

19 слайд
Картотека №38Картотека №37
Сандықтағы затты ата
Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамыту,
сезіну қабілетін арттыру
Барысы: сандыққа бір зат салынады сол затты
бала сипау арқылы табады. Заттарды санап, цифрмен белгіле
Мақсаты: балалардың логикасын дамыту,
сұраққа жауап табуға көмектесу
Барысы: балаларға әртүрлі заттар беріледі,
балалар бірдей заттарды қосып, санап, сәйкес
санды табады.
19 слайд
Картотека №38Картотека №37 Сандықтағы затты ата Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамыту, сезіну қабілетін арттыру Барысы: сандыққа бір зат салынады сол затты бала сипау арқылы табады. Заттарды санап, цифрмен белгіле Мақсаты: балалардың логикасын дамыту, сұраққа жауап табуға көмектесу Барысы: балаларға әртүрлі заттар беріледі, балалар бірдей заттарды қосып, санап, сәйкес санды табады.

20 слайд
Картотека №40Картотека №39
Әуенді сандық
Мақсаты: есте сақтау және музыкалық есту
қабілетін дамыту.
Барысы: Балалар жарты шеңберде отырады.
Олардың алдында үстелде суреттер, олар барлық
ойыншыларға көрінеді. Қандай да бір
музыкалық туындыны ойналады. Шақырылған
бала музыкаға сәйкес суретті тауып, әуеннің
атауын табуы керек. Неге ұқсайды
Мақсаты: геометриялық фигуралар туралы білімдерін
бекіту.бірдей формадағы заттар, оларды салыстыру
және топтарға біріктіру,ойлау, көрнекі қабылдау, назар,
жад.
Барысы: Ойынға бірнеше адам қатыса алады. Балалар
үстел үстінде отыр. Тәрбиеші әр балаға геометриялық
фигурасы бар карточка-пазлды береді. Былай деп
сұрайды: "Қандай сенде пішін? Бұл фигураға ұқсас
затты тауып, пазл жина".
20 слайд
Картотека №40Картотека №39 Әуенді сандық Мақсаты: есте сақтау және музыкалық есту қабілетін дамыту. Барысы: Балалар жарты шеңберде отырады. Олардың алдында үстелде суреттер, олар барлық ойыншыларға көрінеді. Қандай да бір музыкалық туындыны ойналады. Шақырылған бала музыкаға сәйкес суретті тауып, әуеннің атауын табуы керек. Неге ұқсайды Мақсаты: геометриялық фигуралар туралы білімдерін бекіту.бірдей формадағы заттар, оларды салыстыру және топтарға біріктіру,ойлау, көрнекі қабылдау, назар, жад. Барысы: Ойынға бірнеше адам қатыса алады. Балалар үстел үстінде отыр. Тәрбиеші әр балаға геометриялық фигурасы бар карточка-пазлды береді. Былай деп сұрайды: "Қандай сенде пішін? Бұл фигураға ұқсас затты тауып, пазл жина".

21 слайд
Картотека №42 Картотека №41
Адам табиғаттан не алады
Мақсаты: Балаларды табиғатта болып жатқан
процестерді түсінуге үйрету; жердегі бүкіл тірі
адамның өсімдік жамылғысының жағдайына
тәуелділігін көрсету.
Барысы: Тәрбиеші әр түрлі өсімдіктер мен бұталарды
айтады. Ал балалар тұрғылықты жерде өсетін
өсімдіктерді ғана таңдайды. Егер өссе-балалар
алақанға шапалақтап немесе бір қадам секіреді
(қозғалысты кез келгенін таңдауға болады, егер жоқ
болса-балалар үнсіз қалады) Топқа жиһаздар не үшін қажет?
Мақсаты: балалардың есте сақтау қабілетін, ой
жүйріктігін дамыту, қажеттілікке үйрету.
Барысы: балаларға қандайда бір жиһаздың
пішіні, не үшін қолданылатыны, түсі қандай
екені айтылады, балалар сол жиһазды тауып,
бірінші бару керек.
21 слайд
Картотека №42 Картотека №41 Адам табиғаттан не алады Мақсаты: Балаларды табиғатта болып жатқан процестерді түсінуге үйрету; жердегі бүкіл тірі адамның өсімдік жамылғысының жағдайына тәуелділігін көрсету. Барысы: Тәрбиеші әр түрлі өсімдіктер мен бұталарды айтады. Ал балалар тұрғылықты жерде өсетін өсімдіктерді ғана таңдайды. Егер өссе-балалар алақанға шапалақтап немесе бір қадам секіреді (қозғалысты кез келгенін таңдауға болады, егер жоқ болса-балалар үнсіз қалады) Топқа жиһаздар не үшін қажет? Мақсаты: балалардың есте сақтау қабілетін, ой жүйріктігін дамыту, қажеттілікке үйрету. Барысы: балаларға қандайда бір жиһаздың пішіні, не үшін қолданылатыны, түсі қандай екені айтылады, балалар сол жиһазды тауып, бірінші бару керек.

22 слайд
Картотека №44Картотека №43
Мен отбасыма көмектесемін
Мақсаты: балалардың мейірімділікке,
бауырмалдыққа тәрбиелеу
Барысы: тәрбиеші балаларға отбасыңда қанша
адам бар?, сен анаңа көмектесесіңбе? Деген
секілді сұрақтар қояды. Балалар сұрақтарға
кезекпен жауап береді.
Анамызға көмектесеміз
Мақсаты: балалардың мейірімділікке,
бауырмалдыққа тәрбиелеу
Барысы: тәрбиеші балаларға қуыршықтардың
киімін, ыдыс аяғын беріп, балалар мен анама
тамақ әзірлеуге көмектесемін, мен анама киім
үтіктеп көмектесемін, деген сияқты істерді бөліп
жасайды.
22 слайд
Картотека №44Картотека №43 Мен отбасыма көмектесемін Мақсаты: балалардың мейірімділікке, бауырмалдыққа тәрбиелеу Барысы: тәрбиеші балаларға отбасыңда қанша адам бар?, сен анаңа көмектесесіңбе? Деген секілді сұрақтар қояды. Балалар сұрақтарға кезекпен жауап береді. Анамызға көмектесеміз Мақсаты: балалардың мейірімділікке, бауырмалдыққа тәрбиелеу Барысы: тәрбиеші балаларға қуыршықтардың киімін, ыдыс аяғын беріп, балалар мен анама тамақ әзірлеуге көмектесемін, мен анама киім үтіктеп көмектесемін, деген сияқты істерді бөліп жасайды.

23 слайд
Картотека №46Картотека №45
Ағама көмектесемін
Мақсаты: балалардың мейірімділікке,
бауырмалдыққа тәрбиелеу
Барысы: шарларға әр түрлі сұрақтар: ағаңа
қалай көмектесесің?, ағаңның жасы нешеде?
Ағаңның есімі кім? Деген секілді сұрақтар
салынады. Балалар таңдаған шарындағы сұраққа
жауа береді.
Отбасыма тілек
Мақсаты: балалардың мейірімділікке,
бауырмалдыққа тәрбиелеу
Барысы: балалар қағазға отбасының суретін
салып , қағаздың келесі бетіне отбасына арнап
тілек жазады.
23 слайд
Картотека №46Картотека №45 Ағама көмектесемін Мақсаты: балалардың мейірімділікке, бауырмалдыққа тәрбиелеу Барысы: шарларға әр түрлі сұрақтар: ағаңа қалай көмектесесің?, ағаңның жасы нешеде? Ағаңның есімі кім? Деген секілді сұрақтар салынады. Балалар таңдаған шарындағы сұраққа жауа береді. Отбасыма тілек Мақсаты: балалардың мейірімділікке, бауырмалдыққа тәрбиелеу Барысы: балалар қағазға отбасының суретін салып , қағаздың келесі бетіне отбасына арнап тілек жазады.

24 слайд
Картотека №48 Картотека №47
Менің отбасым
Мақсаты: балалардың мейірімділікке,
бауырмалдыққа, отбасына жылы сөйлеуге,
сөйлеу мәнерін дамытуға тәрбиелеу
Барысы: Тәрбиеші балаға доп лақтырып, белгілі
бір отбасы мүшелеріне арналған жылы сөзді
атауды ұсынады: мысалы, ана-анашым, әкем-
әкешім т. б.
Жылдам сана
Мақсаты: балаларды есепте жаттықтыру.
Барысы: балалар тәрбиеші қандай сан айтса
сонша кортоптың суреті салынған суретті
жылдам көрсетуі қажет.
24 слайд
Картотека №48 Картотека №47 Менің отбасым Мақсаты: балалардың мейірімділікке, бауырмалдыққа, отбасына жылы сөйлеуге, сөйлеу мәнерін дамытуға тәрбиелеу Барысы: Тәрбиеші балаға доп лақтырып, белгілі бір отбасы мүшелеріне арналған жылы сөзді атауды ұсынады: мысалы, ана-анашым, әкем- әкешім т. б. Жылдам сана Мақсаты: балаларды есепте жаттықтыру. Барысы: балалар тәрбиеші қандай сан айтса сонша кортоптың суреті салынған суретті жылдам көрсетуі қажет.

25 слайд
Картотека №50Картотека №49
Сөзді буынға бөлейік
Мақсаты: балаларда буын туралы түсінік
қалыптастыру, дұрыс буынға бөлуді үйрету.
Барысы: тәрбиеші буынға бөлінген сөздерді
береді. Балалар буынға дұрыс және бұрыс
бөлінген сөздерді бөліп жазады. Кімнің сыйлығы
Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамыту,
мейірімділікке тәрбиелеу
Барыс...
25 слайд
Картотека №50Картотека №49 Сөзді буынға бөлейік Мақсаты: балаларда буын туралы түсінік қалыптастыру, дұрыс буынға бөлуді үйрету. Барысы: тәрбиеші буынға бөлінген сөздерді береді. Балалар буынға дұрыс және бұрыс бөлінген сөздерді бөліп жазады. Кімнің сыйлығы Мақсаты: балалардың ой жүйріктігін дамыту, мейірімділікке тәрбиелеу Барыс...