Балалардың оқуы мен жазуының бұзылуы және түзету жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Балалардың оқуы мен жазуының бұзылуы және түзету жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл кемістгі бар балаларға арналған түзету жұмыстары туралы баяндама
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
БАЯНДАМА: Балалардың оқуы мен л жазуының бұзылуы Логопед:Қошқарбаева Г.

#1 слайд
БАЯНДАМА: Балалардың оқуы мен л жазуының бұзылуы Логопед:Қошқарбаева Г. 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫ

1 слайд

БАЯНДАМА: Балалардың оқуы мен л жазуының бұзылуы Логопед:Қошқарбаева Г. 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫ

БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУЫ МЕН ЖАЗУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ Дисграфия (жазудың ерекше кемістіктері) Оптикалық, акустикалық, моторлы, аграмматика лы

#2 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУЫ МЕН ЖАЗУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ Дисграфия (жазудың ерекше кемістіктері) Оптикалық, акустикалық, моторлы, аграмматика лық Алексия (Оқуды толық меңгеруге қабілеті жетпейді) Дислексия ( Оқудың ерекше кемістіктері) Фонематика лық,семантика лық,аграммати калық,мнести калық,оптика лық,тактильді

2 слайд

БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУЫ МЕН ЖАЗУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ Дисграфия (жазудың ерекше кемістіктері) Оптикалық, акустикалық, моторлы, аграмматика лық Алексия (Оқуды толық меңгеруге қабілеті жетпейді) Дислексия ( Оқудың ерекше кемістіктері) Фонематика лық,семантика лық,аграммати калық,мнести калық,оптика лық,тактильді

Дисграфия Акустикалық Оптикалық Моторлы Аграмматика лық Әріптің ,сөздің, көру бейнесінің қалыптасуы

#3 слайд
Дисграфия Акустикалық Оптикалық Моторлы Аграмматика лық Әріптің ,сөздің, көру бейнесінің қалыптасуы бұзылады.Жеке әріптер түрліше қабылданады. Көріп қабылдауы нақты болмағандықтан олар жазуда алмастырады. (П-Н,П-И,Ц-Щ- Ш,М-Л)Артикуляциясы және дыбысталуы бойынша ұқсас әріптерді жиі тастап кету, алмастыру,бұзы лысы.Бала қалай айтса, солай жазады. (Р-Л,Б-П,А-Ә, К-Г,Ш-Ж) Жазу кезінде қол қимыл- қозғалысы ның қиындығы, сөздің дыбыстық және көру бейнелері мен моторлы бейнелерінің бұзылысы Сөйлеу тілінің грамматикалық жағының дамымауымен байланысты. (морфологиялы қ,синтаксистік, жалпылау) Бұндай дисграфия түрі сөз,сөйлем , мәтін деңгейінде көрінеді

3 слайд

Дисграфия Акустикалық Оптикалық Моторлы Аграмматика лық Әріптің ,сөздің, көру бейнесінің қалыптасуы бұзылады.Жеке әріптер түрліше қабылданады. Көріп қабылдауы нақты болмағандықтан олар жазуда алмастырады. (П-Н,П-И,Ц-Щ- Ш,М-Л)Артикуляциясы және дыбысталуы бойынша ұқсас әріптерді жиі тастап кету, алмастыру,бұзы лысы.Бала қалай айтса, солай жазады. (Р-Л,Б-П,А-Ә, К-Г,Ш-Ж) Жазу кезінде қол қимыл- қозғалысы ның қиындығы, сөздің дыбыстық және көру бейнелері мен моторлы бейнелерінің бұзылысы Сөйлеу тілінің грамматикалық жағының дамымауымен байланысты. (морфологиялы қ,синтаксистік, жалпылау) Бұндай дисграфия түрі сөз,сөйлем , мәтін деңгейінде көрінеді

Дислексия СемантикалықФонематикалық Аграмматикалық Олар оқығандарын түсінбейді,механик лық түрде ж

#4 слайд
Дислексия СемантикалықФонематикалық Аграмматикалық Олар оқығандарын түсінбейді,механик лық түрде жалғастыра береді.Ауызша сөйлеу тілін ойша қалыпқа келтіру қабілеттері жеткіліксіз.Мыс: Ба-ла та-мақ іш- ті.Оқиды , бірақ түсінбейді.Фонематика лық жүйе қызметінің жетілмегендігі мен байланысты Мыс:с-з,ш-ж,р- л,к-г,қаз- қас,маса-сам а . Сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымының, морфологиялық және синтаксистік жалпылаудың дамымауымен белгіленеді.

4 слайд

Дислексия СемантикалықФонематикалық Аграмматикалық Олар оқығандарын түсінбейді,механик лық түрде жалғастыра береді.Ауызша сөйлеу тілін ойша қалыпқа келтіру қабілеттері жеткіліксіз.Мыс: Ба-ла та-мақ іш- ті.Оқиды , бірақ түсінбейді.Фонематика лық жүйе қызметінің жетілмегендігі мен байланысты Мыс:с-з,ш-ж,р- л,к-г,қаз- қас,маса-сам а . Сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымының, морфологиялық және синтаксистік жалпылаудың дамымауымен белгіленеді.

Оптикалық Мнестикалық Тактильді Барлық әріптерді меңгерудің қиындығымен ,олардың ажыратылмаған алмастыруларымен сипаттала

#5 слайд
Оптикалық Мнестикалық Тактильді Барлық әріптерді меңгерудің қиындығымен ,олардың ажыратылмаған алмастыруларымен сипатталады.Сөйлем ішінде 3-5дыбысты н/е сөздің қатарын айта алмайды. Санын азайтады дыбыстарды,сөздерді тастап кетеді. Графикалық ұқсас әріптер мен олардың өзара алмастырылуым ен және оларды меңгерудің қиындығымен белгіленеді.( з-в,м- л,п-т,и-ш,) Жанарлары көрмейтін балаларда байқалады.Брайль әліппесіндегі тактильді қабылданатын әріптерді ажыратудың қиындығы

5 слайд

Оптикалық Мнестикалық Тактильді Барлық әріптерді меңгерудің қиындығымен ,олардың ажыратылмаған алмастыруларымен сипатталады.Сөйлем ішінде 3-5дыбысты н/е сөздің қатарын айта алмайды. Санын азайтады дыбыстарды,сөздерді тастап кетеді. Графикалық ұқсас әріптер мен олардың өзара алмастырылуым ен және оларды меңгерудің қиындығымен белгіленеді.( з-в,м- л,п-т,и-ш,) Жанарлары көрмейтін балаларда байқалады.Брайль әліппесіндегі тактильді қабылданатын әріптерді ажыратудың қиындығы

Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылуын түзету жұмыстары Оқу мен жазудың бұзылу механизмдері көптеген жағдайда ұқсас болады.Со

#6 слайд
Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылуын түзету жұмыстары Оқу мен жазудың бұзылу механизмдері көптеген жағдайда ұқсас болады.Сондықтан логопедиялық түзету жұмыстарының бағыттары бірдей келеді. -өз денесін бағдарлау ,оң,сол дене мүшелерін ажырату -Қоршаған кеңістікті бағдарлау ; -Сөздің дыбыстық құрамын талдау,(жай түрінен күрделіге қарай) -Шатастыратын дыбыстарды естігенде ,айтқанда ажырату;

6 слайд

Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылуын түзету жұмыстары Оқу мен жазудың бұзылу механизмдері көптеген жағдайда ұқсас болады.Сондықтан логопедиялық түзету жұмыстарының бағыттары бірдей келеді. -өз денесін бағдарлау ,оң,сол дене мүшелерін ажырату -Қоршаған кеңістікті бағдарлау ; -Сөздің дыбыстық құрамын талдау,(жай түрінен күрделіге қарай) -Шатастыратын дыбыстарды естігенде ,айтқанда ажырату;

Жұмыс барысында төмендегідей тапсырмаларды қолдану тиімді *сөздегі дауысты дыбыстарды теріп жазу(қора-о-а) *буындық құрамына

#7 слайд
Жұмыс барысында төмендегідей тапсырмаларды қолдану тиімді *сөздегі дауысты дыбыстарды теріп жазу(қора-о-а) *буындық құрамына байланысты суреттерді іріктеу н/е цифрді көрсету *суретті пайдаланып сөздің түсіп қалған буынын табу (ба -пан,қай- , -шина) *Суреттегі заттардың атын атап бірінші буынын бөліп сөз құрау,Мыс: «сабын» , «қалам»(сақа) *ретсіз берілген буындардан сөз құрау (қу,шақ,ыр,тап,кі)

7 слайд

Жұмыс барысында төмендегідей тапсырмаларды қолдану тиімді *сөздегі дауысты дыбыстарды теріп жазу(қора-о-а) *буындық құрамына байланысты суреттерді іріктеу н/е цифрді көрсету *суретті пайдаланып сөздің түсіп қалған буынын табу (ба -пан,қай- , -шина) *Суреттегі заттардың атын атап бірінші буынын бөліп сөз құрау,Мыс: «сабын» , «қалам»(сақа) *ретсіз берілген буындардан сөз құрау (қу,шақ,ыр,тап,кі)

*сөз қорын байыту синоним , антоним, амоним ,жаңа сөздер пайдалану арқылы *сөздің буындық құрамын талдау және жинақтау *сө

#8 слайд
*сөз қорын байыту синоним , антоним, амоним ,жаңа сөздер пайдалану арқылы *сөздің буындық құрамын талдау және жинақтау *сөз құрамы (сөз түбірі,түбірлес сөздер,жалғау,жұрнақтар) Түзету жұмыстарының барлық кезеңінде балалардың танымдық процестерін,сөз қорын,грамматикалық құрылымын дамытуға бағытталған жұмыс түрлері қарастырылады.

8 слайд

*сөз қорын байыту синоним , антоним, амоним ,жаңа сөздер пайдалану арқылы *сөздің буындық құрамын талдау және жинақтау *сөз құрамы (сөз түбірі,түбірлес сөздер,жалғау,жұрнақтар) Түзету жұмыстарының барлық кезеңінде балалардың танымдық процестерін,сөз қорын,грамматикалық құрылымын дамытуға бағытталған жұмыс түрлері қарастырылады.

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
pptx
10.04.2019
2260
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі