Материалдар / Балалардың оқуы мен жазуының бұзылуы және түзету жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балалардың оқуы мен жазуының бұзылуы және түзету жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл кемістгі бар балаларға арналған түзету жұмыстары туралы баяндама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2019
1652
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
БАЯНДАМА: Балалардың оқуы мен л жазуының бұзылуы Логопед:Қошқарбаева Г.

1 слайд
БАЯНДАМА: Балалардың оқуы мен л жазуының бұзылуы Логопед:Қошқарбаева Г. 2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫ

БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУЫ МЕН ЖАЗУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ Дисграфия (жазудың ерекше кемістіктері) Оптикалық, акустикалық, моторлы, аграмматика лы

2 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУЫ МЕН ЖАЗУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ Дисграфия (жазудың ерекше кемістіктері) Оптикалық, акустикалық, моторлы, аграмматика лық Алексия (Оқуды толық меңгеруге қабілеті жетпейді) Дислексия ( Оқудың ерекше кемістіктері) Фонематика лық,семантика лық,аграммати калық,мнести калық,оптика лық,тактильді

Дисграфия Акустикалық Оптикалық Моторлы Аграмматика лық Әріптің ,сөздің, көру бейнесінің қалыптасуы

3 слайд
Дисграфия Акустикалық Оптикалық Моторлы Аграмматика лық Әріптің ,сөздің, көру бейнесінің қалыптасуы бұзылады.Жеке әріптер түрліше қабылданады. Көріп қабылдауы нақты болмағандықтан олар жазуда алмастырады. (П-Н,П-И,Ц-Щ- Ш,М-Л)Артикуляциясы және дыбысталуы бойынша ұқсас әріптерді жиі тастап кету, алмастыру,бұзы лысы.Бала қалай айтса, солай жазады. (Р-Л,Б-П,А-Ә, К-Г,Ш-Ж) Жазу кезінде қол қимыл- қозғалысы ның қиындығы, сөздің дыбыстық және көру бейнелері мен моторлы бейнелерінің бұзылысы Сөйлеу тілінің грамматикалық жағының дамымауымен байланысты. (морфологиялы қ,синтаксистік, жалпылау) Бұндай дисграфия түрі сөз,сөйлем , мәтін деңгейінде көрінеді

Дислексия СемантикалықФонематикалық Аграмматикалық Олар оқығандарын түсінбейді,механик лық түрде ж

4 слайд
Дислексия СемантикалықФонематикалық Аграмматикалық Олар оқығандарын түсінбейді,механик лық түрде жалғастыра береді.Ауызша сөйлеу тілін ойша қалыпқа келтіру қабілеттері жеткіліксіз.Мыс: Ба-ла та-мақ іш- ті.Оқиды , бірақ түсінбейді.Фонематика лық жүйе қызметінің жетілмегендігі мен байланысты Мыс:с-з,ш-ж,р- л,к-г,қаз- қас,маса-сам а . Сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымының, морфологиялық және синтаксистік жалпылаудың дамымауымен белгіленеді.

Оптикалық Мнестикалық Тактильді Барлық әріптерді меңгерудің қиындығымен ,олардың ажыратылмаған алмастыруларымен сипаттала

5 слайд
Оптикалық Мнестикалық Тактильді Барлық әріптерді меңгерудің қиындығымен ,олардың ажыратылмаған алмастыруларымен сипатталады.Сөйлем ішінде 3-5дыбысты н/е сөздің қатарын айта алмайды. Санын азайтады дыбыстарды,сөздерді тастап кетеді. Графикалық ұқсас әріптер мен олардың өзара алмастырылуым ен және оларды меңгерудің қиындығымен белгіленеді.( з-в,м- л,п-т,и-ш,) Жанарлары көрмейтін балаларда байқалады.Брайль әліппесіндегі тактильді қабылданатын әріптерді ажыратудың қиындығы

Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылуын түзету жұмыстары Оқу мен жазудың бұзылу механизмдері көптеген жағдайда ұқсас болады.Со

6 слайд
Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылуын түзету жұмыстары Оқу мен жазудың бұзылу механизмдері көптеген жағдайда ұқсас болады.Сондықтан логопедиялық түзету жұмыстарының бағыттары бірдей келеді. -өз денесін бағдарлау ,оң,сол дене мүшелерін ажырату -Қоршаған кеңістікті бағдарлау ; -Сөздің дыбыстық құрамын талдау,(жай түрінен күрделіге қарай) -Шатастыратын дыбыстарды естігенде ,айтқанда ажырату;

Жұмыс барысында төмендегідей тапсырмаларды қолдану тиімді *сөздегі дауысты дыбыстарды теріп жазу(қора-о-а) *буындық құрамына

7 слайд
Жұмыс барысында төмендегідей тапсырмаларды қолдану тиімді *сөздегі дауысты дыбыстарды теріп жазу(қора-о-а) *буындық құрамына байланысты суреттерді іріктеу н/е цифрді көрсету *суретті пайдаланып сөздің түсіп қалған буынын табу (ба -пан,қай- , -шина) *Суреттегі заттардың атын атап бірінші буынын бөліп сөз құрау,Мыс: «сабын» , «қалам»(сақа) *ретсіз берілген буындардан сөз құрау (қу,шақ,ыр,тап,кі)

*сөз қорын байыту синоним , антоним, амоним ,жаңа сөздер пайдалану арқылы *сөздің буындық құрамын талдау және жинақтау *сө

8 слайд
*сөз қорын байыту синоним , антоним, амоним ,жаңа сөздер пайдалану арқылы *сөздің буындық құрамын талдау және жинақтау *сөз құрамы (сөз түбірі,түбірлес сөздер,жалғау,жұрнақтар) Түзету жұмыстарының барлық кезеңінде балалардың танымдық процестерін,сөз қорын,грамматикалық құрылымын дамытуға бағытталған жұмыс түрлері қарастырылады.

9 слайд

10 слайд

11 слайд