"Балалардың сыртқы деструктивті әсерлерге төзімділігі". Педагогикалық қолдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ
СЫРТҚЫ
ДЕСТРУКТИВТІ
ӘСЕРЛЕРГЕ
ТӨЗІМДІЛІГІ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
1 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ СЫРТҚЫ ДЕСТРУКТИВТІ ӘСЕРЛЕРГЕ ТӨЗІМДІЛІГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
2 слайд
БАЛАЛАРҒА «ТЕРІС ӘСЕР
ЕТЕТІН (ДЕСТРУКТИВТІ)
СЫРТҚЫ ФАКТОРЛАР»
ҰҒЫМЫН ҚАЛАЙ
ТҮСІНЕСІЗ?
МҰНДАЙ ТӘУЕКЕЛДЕР
СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗ ҮШІН
ҚАНШАЛЫҚ ҚАУІПТІ?
2 слайд
БАЛАЛАРҒА «ТЕРІС ӘСЕР ЕТЕТІН (ДЕСТРУКТИВТІ) СЫРТҚЫ ФАКТОРЛАР» ҰҒЫМЫН ҚАЛАЙ ТҮСІНЕСІЗ? МҰНДАЙ ТӘУЕКЕЛДЕР СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗ ҮШІН ҚАНШАЛЫҚ ҚАУІПТІ?
3 слайд
БАЛАНЫҢ
(ДЕСТРУКТИВТІ)
СЫРТҚЫ ТЕРІС
ӘСЕРЛЕРГЕ
ТӨЗІМДІЛІГІН ҚАЛАЙ
ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ
БОЛАДЫ?
3 слайд
БАЛАНЫҢ (ДЕСТРУКТИВТІ) СЫРТҚЫ ТЕРІС ӘСЕРЛЕРГЕ ТӨЗІМДІЛІГІН ҚАЛАЙ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ БОЛАДЫ?
4 слайд
ТОППЕН
ЖҰМЫС
3.
Құмар ойындар: зерттеулер көрсеткендей, құмар ойындар
жасөспірімдердің миының дамуына, тәуелділіктің
қалыптасуына ықпал етеді және психикалық бұзылулардың
даму қаупін арттырады (Derevensky et al., 2010).
2.
Маркетингтік манипуляциялар және жарнама: көптеген
зерттеулер маркетинг пен жарнаманың балалардың дамуына
теріс әсер ететіндігін көрсетеді. Мысалы, кейбір тағамдардың
жарнамасы балалармен жасөспірімдердің дұрыс емес
тамақтану әдеттерін дамытуға әкеледі (Harris et al., 2009).
1.
Әлеуметтік желілер: зерттеулер көрсеткендей, әлеуметтік
желілердіұзақ уақыт пайдалану депрессия, ұйқының
бұзылуы, жасөспірімдердің әлеуметтік оқшауланусезімі,
кибербуллинг қаупінің өсуіне әкеледі. (Twenge & Campbell,
2018; Katherine Keyes, John E. Pachankis, 2019 және т.б.).
Балаңызға
қандай
кеңестер
берер
едіңіз?
4 слайд
ТОППЕН ЖҰМЫС 3. Құмар ойындар: зерттеулер көрсеткендей, құмар ойындар жасөспірімдердің миының дамуына, тәуелділіктің қалыптасуына ықпал етеді және психикалық бұзылулардың даму қаупін арттырады (Derevensky et al., 2010). 2. Маркетингтік манипуляциялар және жарнама: көптеген зерттеулер маркетинг пен жарнаманың балалардың дамуына теріс әсер ететіндігін көрсетеді. Мысалы, кейбір тағамдардың жарнамасы балалармен жасөспірімдердің дұрыс емес тамақтану әдеттерін дамытуға әкеледі (Harris et al., 2009). 1. Әлеуметтік желілер: зерттеулер көрсеткендей, әлеуметтік желілердіұзақ уақыт пайдалану депрессия, ұйқының бұзылуы, жасөспірімдердің әлеуметтік оқшауланусезімі, кибербуллинг қаупінің өсуіне әкеледі. (Twenge & Campbell, 2018; Katherine Keyes, John E. Pachankis, 2019 және т.б.). Балаңызға қандай кеңестер берер едіңіз?
5 слайд
Интернет контент: көптеген зерттеулер интернет
контентінің ұзақ мерзімді әсерін жасөспірімдердің
агрессивті мінез-құлқы мен теріс жолға түсу қаупінің
артуымен байланыстырады (Аnderson et al., 2010).
Психологиялық қысым: ғылыми дәлелдер қоршаған орта
мен әлеуметтік ортаның психологиялық қысымы балалар
мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығына
айтарлықтай әсер етуі мүмкін екенін көрсетеді (Luthar &
Cicchetti, 2000).
Есірткі және алкоголь: зерттеулер есірткі мен алкоголь
пайдаланатын жасөспірімдердің бойында тәуелділік пен
басқа да күрделі мәселелердің даму қаупі жоғары екенін
көрсетеді (Volkow et al., 2019).
4.
5.
6.
Балаңызға
қандай
кеңестер
берер
едіңіз?
5 слайд
Интернет контент: көптеген зерттеулер интернет контентінің ұзақ мерзімді әсерін жасөспірімдердің агрессивті мінез-құлқы мен теріс жолға түсу қаупінің артуымен байланыстырады (Аnderson et al., 2010). Психологиялық қысым: ғылыми дәлелдер қоршаған орта мен әлеуметтік ортаның психологиялық қысымы балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығына айтарлықтай әсер етуі мүмкін екенін көрсетеді (Luthar & Cicchetti, 2000). Есірткі және алкоголь: зерттеулер есірткі мен алкоголь пайдаланатын жасөспірімдердің бойында тәуелділік пен басқа да күрделі мәселелердің даму қаупі жоғары екенін көрсетеді (Volkow et al., 2019). 4. 5. 6. Балаңызға қандай кеңестер берер едіңіз?
6 слайд
•Ашық диалог пен қолдау
•Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын
үйрету
•Позитивті мінез-құлықты модельдеу
•Зиянды контентке қол жеткізуді шектеу
•Әлеуметтік байланыстарды
қолдау
Ата-аналар балаларын сыртқы деструктивті
әсерлерден қалай қорғай алады?
6 слайд
•Ашық диалог пен қолдау •Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын үйрету •Позитивті мінез-құлықты модельдеу •Зиянды контентке қол жеткізуді шектеу •Әлеуметтік байланыстарды қолдау Ата-аналар балаларын сыртқы деструктивті әсерлерден қалай қорғай алады?
7 слайд
«Балаға қалай көмектесуге
болады» кейс-стадиі
1- кейс: бала үнемі көретін танымал блогер
ылғи да
энергетикалық сусындарды жарнамалайды.
2- кейс: әлеуметтік желіде байқау өткізіледі, оған
қатысу үшін парақшаға лайк басып,
репост жасап, түсініктеме қалдыру қажет. Көбінесе
мұндай жарыстар үлкен сыйлықтар беруге уәде
етеді.
3-кейс: жасөспірім белгілі бір киім
сатып алғысы келеді, өйткені «оның
барлық достары осы брендті киеді».
7 слайд
«Балаға қалай көмектесуге болады» кейс-стадиі 1- кейс: бала үнемі көретін танымал блогер ылғи да энергетикалық сусындарды жарнамалайды. 2- кейс: әлеуметтік желіде байқау өткізіледі, оған қатысу үшін парақшаға лайк басып, репост жасап, түсініктеме қалдыру қажет. Көбінесе мұндай жарыстар үлкен сыйлықтар беруге уәде етеді. 3-кейс: жасөспірім белгілі бір киім сатып алғысы келеді, өйткені «оның барлық достары осы брендті киеді».
8 слайд
«Отбасылық күнделік» ми шабуылы
8 слайд
«Отбасылық күнделік» ми шабуылы
9 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
● Бұл жаттығуларды орындау кезінде қандай
қиындықтарға тап болдыңыз?
● Жаттығулардың ішінде сіз әсіресе пайдалы
немесе қызықты деп санайтын және үйде
қолдануға тырысқыңыз келетін жаттығулар бар
ма?
● Балаларыңызбен ашық қарым-қатынас
дағдыларын жақсарту үшін қандай әдістерді
немесе жаттығуларды қолдану керек деп
ойлайсыз?
9 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ ● Бұл жаттығуларды орындау кезінде қандай қиындықтарға тап болдыңыз? ● Жаттығулардың ішінде сіз әсіресе пайдалы немесе қызықты деп санайтын және үйде қолдануға тырысқыңыз келетін жаттығулар бар ма? ● Балаларыңызбен ашық қарым-қатынас дағдыларын жақсарту үшін қандай әдістерді немесе жаттығуларды қолдану керек деп ойлайсыз?