Баланың сенсорлық дамуын қалыптастыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баланың сенсорлық дамуын қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд ерекше білімді қажет ететін балалардың ата-аналарына кеңес
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Дайындаған Щапов жалпы орта білім берітін мектебінің дефектологі: Амангалиева Б.И.

#1 слайд
Дайындаған Щапов жалпы орта білім берітін мектебінің дефектологі: Амангалиева Б.И.

1 слайд

Дайындаған Щапов жалпы орта білім берітін мектебінің дефектологі: Амангалиева Б.И.

Ата-ана Дене және ой еңбегі Күн тәртібін дұрыс орындауға Адалдық Ізеттілік Жақсы мен жаманды айыру

#2 слайд
Ата-ана Дене және ой еңбегі Күн тәртібін дұрыс орындауға Адалдық Ізеттілік Жақсы мен жаманды айыру

2 слайд

Ата-ана Дене және ой еңбегі Күн тәртібін дұрыс орындауға Адалдық Ізеттілік Жақсы мен жаманды айыру

Баланың ой- өрісін, зейінін дамыту үшін ПсихологАта-ана Дефектолог Мұғалім Тәрбиеші

#3 слайд
Баланың ой- өрісін, зейінін дамыту үшін ПсихологАта-ана Дефектолог Мұғалім Тәрбиеші

3 слайд

Баланың ой- өрісін, зейінін дамыту үшін ПсихологАта-ана Дефектолог Мұғалім Тәрбиеші

Дефектолог - мүмкіндігі шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы дұрыс бағытты анықтайды. Жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдерін көрс

#4 слайд
Дефектолог - мүмкіндігі шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы дұрыс бағытты анықтайды. Жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдерін көрсетеді. Қандай кітап, қандай ойындар ойнауға болатынына кеңес береді.

4 слайд

Дефектолог - мүмкіндігі шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы дұрыс бағытты анықтайды. Жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдерін көрсетеді. Қандай кітап, қандай ойындар ойнауға болатынына кеңес береді.

Сенсорлық дамудың 3 бағыты Заттардың пішінін анықтау Заттың түр-түсін қабылдауЗаттың көлемін қабылдау

#5 слайд
Сенсорлық дамудың 3 бағыты Заттардың пішінін анықтау Заттың түр-түсін қабылдауЗаттың көлемін қабылдау

5 слайд

Сенсорлық дамудың 3 бағыты Заттардың пішінін анықтау Заттың түр-түсін қабылдауЗаттың көлемін қабылдау

Сенсорлық дамуТ ан ы м ды қ үрдісін К өруді Естуді С езінуді Қ абы лдауды

#6 слайд
Сенсорлық дамуТ ан ы м ды қ үрдісін К өруді Естуді С езінуді Қ абы лдауды

6 слайд

Сенсорлық дамуТ ан ы м ды қ үрдісін К өруді Естуді С езінуді Қ абы лдауды

Баланы ң сенсорл ық қабілеті н дамыту да ойын терапия сының маңызы зор Кей іпте ндіру ойында ры Мазмұн ды - бейнелі к

#7 слайд
Баланы ң сенсорл ық қабілеті н дамыту да ойын терапия сының маңызы зор Кей іпте ндіру ойында ры Мазмұн ды - бейнелі к ойында рДидакт икалық ойында р Қимыл - қозғалыс ойындары

7 слайд

Баланы ң сенсорл ық қабілеті н дамыту да ойын терапия сының маңызы зор Кей іпте ндіру ойында ры Мазмұн ды - бейнелі к ойында рДидакт икалық ойында р Қимыл - қозғалыс ойындары

Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай

#8 слайд
Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай түс» «Таңдап ал » «Артық пішінді тап»

8 слайд

Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай түс» «Таңдап ал » «Артық пішінді тап»

М ақсат ы : Қ ұры лы с материалдары н көлемдері мен піш індері бойы нш а орналасты ру. Ж үру бары сы : О йы н балаларға а

#9 слайд
М ақсат ы : Қ ұры лы с материалдары н көлемдері мен піш індері бойы нш а орналасты ру. Ж үру бары сы : О йы н балаларға арналған құры лы с ж инағы ны ң негізгі детальдары мен ойналады . А лды мен, екі-үш піш інді ойы нш ы қтардан ш ағы н құры лы с тұрғы замы з. Бала анасы мен бірге сол түсті піш індерді тауы п құрасты руы керек. О йы нны ң күрделі нұсқасы «ж асы ры лған құрал» болады . М ұнда бала көзін ж ұмы п оты рады , қалай құрасты ры п ж атқаны н көрмейді. К өзін аш ы п құры лы сты ж асауы керек. «М ен си яқ ты ж аса» ой ы н ы

9 слайд

М ақсат ы : Қ ұры лы с материалдары н көлемдері мен піш індері бойы нш а орналасты ру. Ж үру бары сы : О йы н балаларға арналған құры лы с ж инағы ны ң негізгі детальдары мен ойналады . А лды мен, екі-үш піш інді ойы нш ы қтардан ш ағы н құры лы с тұрғы замы з. Бала анасы мен бірге сол түсті піш індерді тауы п құрасты руы керек. О йы нны ң күрделі нұсқасы «ж асы ры лған құрал» болады . М ұнда бала көзін ж ұмы п оты рады , қалай құрасты ры п ж атқаны н көрмейді. К өзін аш ы п құры лы сты ж асауы керек. «М ен си яқ ты ж аса» ой ы н ы

С у р е т т е р г е қ а р а п о ғ а н с ә й к е с к е л е т ін г е о м е т р и я л ы қ п іш ін д е р д і т а п

#10 слайд
С у р е т т е р г е қ а р а п о ғ а н с ә й к е с к е л е т ін г е о м е т р и я л ы қ п іш ін д е р д і т а п ж ә н е о л а р д ы б е р іл г е н з а т т ы ң т ү с ін е с ә й к е с т ү с п е н б о я . « Т а ң д а п а л »

10 слайд

С у р е т т е р г е қ а р а п о ғ а н с ә й к е с к е л е т ін г е о м е т р и я л ы қ п іш ін д е р д і т а п ж ә н е о л а р д ы б е р іл г е н з а т т ы ң т ү с ін е с ә й к е с т ү с п е н б о я . « Т а ң д а п а л »

М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің біреуі бойы нш а балаларды салы сты руға үйрету, логикалы қ ой-өрәстерін дам ы ту. М

#11 слайд
М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің біреуі бойы нш а балаларды салы сты руға үйрету, логикалы қ ой-өрәстерін дам ы ту. М ұғалім ж инақ полотносы на бірнеш е ф игураларды қояды . О ларды ң бірі басқа піш інде болады . М ы салы , әртүрлі м өлш ердегі 5 дөңгелек ж әне 1 ш арш ы . А рты қ ф игураны тап. Н еге олай ойлайсы ң? М ұндай тапсы рм аны түрлендіруге болады : әртүрлі м өлш ердегі бірақ түсі бірдей ф игуралар ж әне басқа түстегі бір ф игураны қояды . «А рты қ п іш ін дерді тап » ой ы н ы

11 слайд

М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің біреуі бойы нш а балаларды салы сты руға үйрету, логикалы қ ой-өрәстерін дам ы ту. М ұғалім ж инақ полотносы на бірнеш е ф игураларды қояды . О ларды ң бірі басқа піш інде болады . М ы салы , әртүрлі м өлш ердегі 5 дөңгелек ж әне 1 ш арш ы . А рты қ ф игураны тап. Н еге олай ойлайсы ң? М ұндай тапсы рм аны түрлендіруге болады : әртүрлі м өлш ердегі бірақ түсі бірдей ф игуралар ж әне басқа түстегі бір ф игураны қояды . «А рты қ п іш ін дерді тап » ой ы н ы

Кемпірқосақты ң түстерін ата. Баланы ң алды на 7 түрлі лента қоямы з. Енді көзін ж ұму керек болады , (бір лентаны алы

#12 слайд
Кемпірқосақты ң түстерін ата. Баланы ң алды на 7 түрлі лента қоямы з. Енді көзін ж ұму керек болады , (бір лентаны алы п тастаймы з) содан соң көзін аш қанда қандай түс ж оқ екенін аж ы ратады . «Қ ан дай түс ж оқ »

12 слайд

Кемпірқосақты ң түстерін ата. Баланы ң алды на 7 түрлі лента қоямы з. Енді көзін ж ұму керек болады , (бір лентаны алы п тастаймы з) содан соң көзін аш қанда қандай түс ж оқ екенін аж ы ратады . «Қ ан дай түс ж оқ »

О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ :

#13 слайд
О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ : « Қ а зір б із, б ір б ір ім ізге д о п л а қ ты р а м ы з, ә р л а қ ты р ға н к е зд е қ а н д а й д а б ір түсті а та й м ы з. А л д о п ты то сы п а л ға н о й ы н ш ы со л түск е б а й л а н ы сты б ір за тты а та й д ы . «З аттат м ен түстер»

13 слайд

О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ : « Қ а зір б із, б ір б ір ім ізге д о п л а қ ты р а м ы з, ә р л а қ ты р ға н к е зд е қ а н д а й д а б ір түсті а та й м ы з. А л д о п ты то сы п а л ға н о й ы н ш ы со л түск е б а й л а н ы сты б ір за тты а та й д ы . «З аттат м ен түстер»

Файл форматы:
pptx
13.06.2019
1524
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі