1 слайд
Дайындаған Щапов жалпы орта
білім берітін мектебінің
дефектологі: Амангалиева Б.И.
2 слайд
Ата-ана Дене және
ой еңбегі
Күн тәртібін дұрыс
орындауға Адалдық
Ізеттілік
Жақсы мен
жаманды айыру
3 слайд
Баланың ой-
өрісін,
зейінін
дамыту үшін ПсихологАта-ана
Дефектолог
Мұғалім
Тәрбиеші
4 слайд
Дефектолог - мүмкіндігі
шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы
дұрыс бағытты
анықтайды.
Жұмыстың тиімді
әдіс-тәсілдерін
көрсетеді.
Қандай кітап, қандай
ойындар ойнауға
болатынына кеңес береді.
5 слайд
Сенсорлық
дамудың 3 бағыты Заттардың
пішінін анықтау
Заттың түр-түсін
қабылдауЗаттың көлемін
қабылдау
6 слайд
Сенсорлық
дамуТ ан ы м ды қ үрдісін
К өруді Естуді
С езінуді
Қ абы лдауды
7 слайд
Баланы
ң
сенсорл
ық
қабілеті
н
дамыту
да ойын
терапия
сының
маңызы
зор Кей іпте
ндіру
ойында
ры
Мазмұн
ды -
бейнелі
к
ойында
рДидакт
икалық
ойында
р Қимыл - қозғалыс
ойындары
8 слайд
Осыған
байланысты
бірнеше
дидактикалық
ойындар мен
тапсырмалар үлгісі «Мен
сияқты
жаса»
«Заттар
мен
түстер»
«Қандай
түс» «Таңдап ал
»
«Артық
пішінді
тап»
9 слайд
М ақсат ы : Қ ұры лы с
материалдары н көлемдері мен
піш індері бойы нш а орналасты ру.
Ж үру бары сы : О йы н балаларға
арналған құры лы с ж инағы ны ң
негізгі детальдары мен ойналады .
А лды мен, екі-үш піш інді
ойы нш ы қтардан ш ағы н құры лы с
тұрғы замы з. Бала анасы мен бірге
сол түсті піш індерді тауы п
құрасты руы керек. О йы нны ң
күрделі нұсқасы «ж асы ры лған
құрал» болады . М ұнда бала көзін
ж ұмы п оты рады , қалай
құрасты ры п ж атқаны н көрмейді.
К өзін аш ы п құры лы сты ж асауы
керек.
«М ен си яқ ты ж аса»
ой ы н ы
10 слайд
С у р е т т е р г е қ а р а п
о ғ а н с ә й к е с
к е л е т ін
г е о м е т р и я л ы қ
п іш ін д е р д і т а п
ж ә н е о л а р д ы
б е р іл г е н з а т т ы ң
т ү с ін е с ә й к е с
т ү с п е н б о я .
« Т а ң д а п а л »
11 слайд
М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің
біреуі бойы нш а балаларды
салы сты руға үйрету, логикалы қ
ой-өрәстерін дам ы ту. М ұғалім
ж инақ полотносы на бірнеш е
ф игураларды қояды . О ларды ң бірі
басқа піш інде болады . М ы салы ,
әртүрлі м өлш ердегі 5 дөңгелек
ж әне 1 ш арш ы . А рты қ ф игураны
тап. Н еге олай ойлайсы ң? М ұндай
тапсы рм аны түрлендіруге болады :
әртүрлі м өлш ердегі бірақ түсі
бірдей ф игуралар ж әне басқа
түстегі бір ф игураны қояды .
«А рты қ п іш ін дерді тап »
ой ы н ы
12 слайд
Кемпірқосақты ң түстерін ата.
Баланы ң алды на
7 түрлі лента қоямы з. Енді
көзін ж ұму керек болады , (бір
лентаны алы п тастаймы з)
содан соң көзін аш қанда
қандай түс ж оқ екенін
аж ы ратады .
«Қ ан дай түс ж оқ »
13 слайд
О й ы н ға қ аты суш ы лар
ш ең бер бой ы м ен тұрады .
Ж атты қ ты руш ы н ы ң
қ олы н да доп .
Н ұ с қ а у л ы қ :
« Қ а зір б із, б ір
б ір ім ізге д о п
л а қ ты р а м ы з, ә р
л а қ ты р ға н к е зд е
қ а н д а й д а б ір түсті
а та й м ы з. А л д о п ты
то сы п а л ға н о й ы н ш ы
со л түск е б а й л а н ы сты
б ір за тты а та й д ы .
«З аттат м ен түстер»
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз