Баланың сенсорлық дамуын қалыптастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дайындаған Щапов жалпы орта
білім берітін мектебінің
дефектологі: Амангалиева Б.И.
1 слайд
Дайындаған Щапов жалпы орта білім берітін мектебінің дефектологі: Амангалиева Б.И.
2 слайд
Ата-ана Дене және
ой еңбегі
Күн тәртібін дұрыс
орындауға Адалдық
Ізеттілік
Жақсы мен
жаманды айыру
2 слайд
Ата-ана Дене және ой еңбегі Күн тәртібін дұрыс орындауға Адалдық Ізеттілік Жақсы мен жаманды айыру
3 слайд
Баланың ой-
өрісін,
зейінін
дамыту үшін ПсихологАта-ана
Дефектолог
Мұғалім
Тәрбиеші
3 слайд
Баланың ой- өрісін, зейінін дамыту үшін ПсихологАта-ана Дефектолог Мұғалім Тәрбиеші
4 слайд
Дефектолог - мүмкіндігі
шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы
дұрыс бағытты
анықтайды.
Жұмыстың тиімді
әдіс-тәсілдерін
көрсетеді.
Қандай кітап, қандай
ойындар ойнауға
болатынына кеңес береді.
4 слайд
Дефектолог - мүмкіндігі шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы дұрыс бағытты анықтайды. Жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдерін көрсетеді. Қандай кітап, қандай ойындар ойнауға болатынына кеңес береді.
5 слайд
Сенсорлық
дамудың 3 бағыты Заттардың
пішінін анықтау
Заттың түр-түсін
қабылдауЗаттың көлемін
қабылдау
5 слайд
Сенсорлық дамудың 3 бағыты Заттардың пішінін анықтау Заттың түр-түсін қабылдауЗаттың көлемін қабылдау
6 слайд
Сенсорлық
дамуТ ан ы м ды қ үрдісін
К өруді Естуді
С езінуді
Қ абы лдауды
6 слайд
Сенсорлық дамуТ ан ы м ды қ үрдісін К өруді Естуді С езінуді Қ абы лдауды
7 слайд
Баланы
ң
сенсорл
ық
қабілеті
н
дамыту
да ойын
терапия
сының
маңызы
зор Кей іпте
ндіру
ойында
ры
Мазмұн
ды -
бейнелі
к
ойында
рДидакт
икалық
ойында
р Қимыл - қозғалыс
ойындары
7 слайд
Баланы ң сенсорл ық қабілеті н дамыту да ойын терапия сының маңызы зор Кей іпте ндіру ойында ры Мазмұн ды - бейнелі к ойында рДидакт икалық ойында р Қимыл - қозғалыс ойындары
8 слайд
Осыған
байланысты
бірнеше
дидактикалық
ойындар мен
тапсырмалар үлгісі «Мен
сияқты
жаса»
«Заттар
мен
түстер»
«Қандай
түс» «Таңдап ал
»
«Артық
пішінді
тап»
8 слайд
Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай түс» «Таңдап ал » «Артық пішінді тап»
9 слайд
М ақсат ы : Қ ұры лы с
материалдары н көлемдері мен
піш індері бойы нш а орналасты ру.
Ж үру бары сы : О йы н балаларға
арналған құры лы с ж инағы ны ң
негізгі детальдары мен ойналады .
А лды мен, екі-үш піш інді
ойы нш ы қтардан ш ағы н құры лы с
тұрғы замы з. Бала анасы мен бірге
сол түсті піш індерді тауы п
құрасты руы керек. О йы нны ң
күрделі нұсқасы «ж асы ры лған
құрал» болады . М ұнда бала көзін
ж ұмы п оты рады , қалай
құрасты ры п ж атқаны н көрмейді.
К өзін аш ы п құры лы сты ж асауы
керек.
«М ен си яқ ты ж аса»
ой ы н ы
9 слайд
М ақсат ы : Қ ұры лы с материалдары н көлемдері мен піш індері бойы нш а орналасты ру. Ж үру бары сы : О йы н балаларға арналған құры лы с ж инағы ны ң негізгі детальдары мен ойналады . А лды мен, екі-үш піш інді ойы нш ы қтардан ш ағы н құры лы с тұрғы замы з. Бала анасы мен бірге сол түсті піш індерді тауы п құрасты руы керек. О йы нны ң күрделі нұсқасы «ж асы ры лған құрал» болады . М ұнда бала көзін ж ұмы п оты рады , қалай құрасты ры п ж атқаны н көрмейді. К өзін аш ы п құры лы сты ж асауы керек. «М ен си яқ ты ж аса» ой ы н ы
10 слайд
С у р е т т е р г е қ а р а п
о ғ а н с ә й к е с
к е л е т ін
г е о м е т р и я л ы қ
п іш ін д е р д і т а п
ж ә н е о л а р д ы
б е р іл г е н з а т т ы ң
т ү с ін е с ә й к е с
т ү с п е н б о я .
« Т а ң д а п а л »
10 слайд
С у р е т т е р г е қ а р а п о ғ а н с ә й к е с к е л е т ін г е о м е т р и я л ы қ п іш ін д е р д і т а п ж ә н е о л а р д ы б е р іл г е н з а т т ы ң т ү с ін е с ә й к е с т ү с п е н б о я . « Т а ң д а п а л »
11 слайд
М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің
біреуі бойы нш а балаларды
салы сты руға үйрету, логикалы қ
ой-өрәстерін дам ы ту. М ұғалім
ж инақ полотносы на бірнеш е
ф игураларды қояды . О ларды ң бірі
басқа піш інде болады . М ы салы ,
әртүрлі м өлш ердегі 5 дөңгелек
ж әне 1 ш арш ы . А рты қ ф игураны
тап. Н еге олай ойлайсы ң? М ұндай
тапсы рм аны түрлендіруге болады :
әртүрлі м өлш ердегі бірақ түсі
бірдей ф игуралар ж әне басқа
түстегі бір ф игураны қояды .
«А рты қ п іш ін дерді тап »
ой ы н ы
11 слайд
М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің біреуі бойы нш а балаларды салы сты руға үйрету, логикалы қ ой-өрәстерін дам ы ту. М ұғалім ж инақ полотносы на бірнеш е ф игураларды қояды . О ларды ң бірі басқа піш інде болады . М ы салы , әртүрлі м өлш ердегі 5 дөңгелек ж әне 1 ш арш ы . А рты қ ф игураны тап. Н еге олай ойлайсы ң? М ұндай тапсы рм аны түрлендіруге болады : әртүрлі м өлш ердегі бірақ түсі бірдей ф игуралар ж әне басқа түстегі бір ф игураны қояды . «А рты қ п іш ін дерді тап » ой ы н ы
12 слайд
Кемпірқосақты ң түстерін ата.
Баланы ң алды на
7 түрлі лента қоямы з. Енді
көзін ж ұму керек болады , (бір
лентаны алы п тастаймы з)
содан соң көзін аш қанда
қандай түс ж оқ екенін
аж ы ратады .
«Қ ан дай түс ж оқ »
12 слайд
Кемпірқосақты ң түстерін ата. Баланы ң алды на 7 түрлі лента қоямы з. Енді көзін ж ұму керек болады , (бір лентаны алы п тастаймы з) содан соң көзін аш қанда қандай түс ж оқ екенін аж ы ратады . «Қ ан дай түс ж оқ »
13 слайд
О й ы н ға қ аты суш ы лар
ш ең бер бой ы м ен тұрады .
Ж атты қ ты руш ы н ы ң
қ олы н да доп .
Н ұ с қ а у л ы қ :
« Қ а зір б із, б ір
б ір ім ізге д о п
л а қ ты р а м ы з, ә р
л а қ ты р ға н к е зд е
қ а н д а й д а б ір түсті
а та й м ы з. А л д о п ты
то сы п а л ға н о й ы н ш ы
со л түск е б а й л а н ы сты
б ір за тты а та й д ы .
«З аттат м ен түстер»
13 слайд
О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ : « Қ а зір б із, б ір б ір ім ізге д о п л а қ ты р а м ы з, ә р л а қ ты р ға н к е зд е қ а н д а й д а б ір түсті а та й м ы з. А л д о п ты то сы п а л ға н о й ы н ш ы со л түск е б а й л а н ы сты б ір за тты а та й д ы . «З аттат м ен түстер»