Материалдар / Баланың сенсорлық дамуын қалыптастыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баланың сенсорлық дамуын қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд ерекше білімді қажет ететін балалардың ата-аналарына кеңес
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2019
1369
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дайындаған Щапов жалпы орта білім берітін мектебінің дефектологі: Амангалиева Б.И.

1 слайд
Дайындаған Щапов жалпы орта білім берітін мектебінің дефектологі: Амангалиева Б.И.

1 слайд

Дайындаған Щапов жалпы орта білім берітін мектебінің дефектологі: Амангалиева Б.И.

Ата-ана Дене және ой еңбегі Күн тәртібін дұрыс орындауға Адалдық Ізеттілік Жақсы мен жаманды айыру

2 слайд
Ата-ана Дене және ой еңбегі Күн тәртібін дұрыс орындауға Адалдық Ізеттілік Жақсы мен жаманды айыру

2 слайд

Ата-ана Дене және ой еңбегі Күн тәртібін дұрыс орындауға Адалдық Ізеттілік Жақсы мен жаманды айыру

Баланың ой- өрісін, зейінін дамыту үшін ПсихологАта-ана Дефектолог Мұғалім Тәрбиеші

3 слайд
Баланың ой- өрісін, зейінін дамыту үшін ПсихологАта-ана Дефектолог Мұғалім Тәрбиеші

3 слайд

Баланың ой- өрісін, зейінін дамыту үшін ПсихологАта-ана Дефектолог Мұғалім Тәрбиеші

Дефектолог - мүмкіндігі шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы дұрыс бағытты анықтайды. Жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдерін көрс

4 слайд
Дефектолог - мүмкіндігі шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы дұрыс бағытты анықтайды. Жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдерін көрсетеді. Қандай кітап, қандай ойындар ойнауға болатынына кеңес береді.

4 слайд

Дефектолог - мүмкіндігі шектеулі балалар Тәрбие мен оқытудағы дұрыс бағытты анықтайды. Жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдерін көрсетеді. Қандай кітап, қандай ойындар ойнауға болатынына кеңес береді.

Сенсорлық дамудың 3 бағыты Заттардың пішінін анықтау Заттың түр-түсін қабылдауЗаттың көлемін қабылдау

5 слайд
Сенсорлық дамудың 3 бағыты Заттардың пішінін анықтау Заттың түр-түсін қабылдауЗаттың көлемін қабылдау

5 слайд

Сенсорлық дамудың 3 бағыты Заттардың пішінін анықтау Заттың түр-түсін қабылдауЗаттың көлемін қабылдау

Сенсорлық дамуТ ан ы м ды қ үрдісін К өруді Естуді С езінуді Қ абы лдауды

6 слайд
Сенсорлық дамуТ ан ы м ды қ үрдісін К өруді Естуді С езінуді Қ абы лдауды

6 слайд

Сенсорлық дамуТ ан ы м ды қ үрдісін К өруді Естуді С езінуді Қ абы лдауды

Баланы ң сенсорл ық қабілеті н дамыту да ойын терапия сының маңызы зор Кей іпте ндіру ойында ры Мазмұн ды - бейнелі к

7 слайд
Баланы ң сенсорл ық қабілеті н дамыту да ойын терапия сының маңызы зор Кей іпте ндіру ойында ры Мазмұн ды - бейнелі к ойында рДидакт икалық ойында р Қимыл - қозғалыс ойындары

7 слайд

Баланы ң сенсорл ық қабілеті н дамыту да ойын терапия сының маңызы зор Кей іпте ндіру ойында ры Мазмұн ды - бейнелі к ойында рДидакт икалық ойында р Қимыл - қозғалыс ойындары

Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай

8 слайд
Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай түс» «Таңдап ал » «Артық пішінді тап»

8 слайд

Осыған байланысты бірнеше дидактикалық ойындар мен тапсырмалар үлгісі «Мен сияқты жаса» «Заттар мен түстер» «Қандай түс» «Таңдап ал » «Артық пішінді тап»

М ақсат ы : Қ ұры лы с материалдары н көлемдері мен піш індері бойы нш а орналасты ру. Ж үру бары сы : О йы н балаларға а

9 слайд
М ақсат ы : Қ ұры лы с материалдары н көлемдері мен піш індері бойы нш а орналасты ру. Ж үру бары сы : О йы н балаларға арналған құры лы с ж инағы ны ң негізгі детальдары мен ойналады . А лды мен, екі-үш піш інді ойы нш ы қтардан ш ағы н құры лы с тұрғы замы з. Бала анасы мен бірге сол түсті піш індерді тауы п құрасты руы керек. О йы нны ң күрделі нұсқасы «ж асы ры лған құрал» болады . М ұнда бала көзін ж ұмы п оты рады , қалай құрасты ры п ж атқаны н көрмейді. К өзін аш ы п құры лы сты ж асауы керек. «М ен си яқ ты ж аса» ой ы н ы

9 слайд

М ақсат ы : Қ ұры лы с материалдары н көлемдері мен піш індері бойы нш а орналасты ру. Ж үру бары сы : О йы н балаларға арналған құры лы с ж инағы ны ң негізгі детальдары мен ойналады . А лды мен, екі-үш піш інді ойы нш ы қтардан ш ағы н құры лы с тұрғы замы з. Бала анасы мен бірге сол түсті піш індерді тауы п құрасты руы керек. О йы нны ң күрделі нұсқасы «ж асы ры лған құрал» болады . М ұнда бала көзін ж ұмы п оты рады , қалай құрасты ры п ж атқаны н көрмейді. К өзін аш ы п құры лы сты ж асауы керек. «М ен си яқ ты ж аса» ой ы н ы

С у р е т т е р г е қ а р а п о ғ а н с ә й к е с к е л е т ін г е о м е т р и я л ы қ п іш ін д е р д і т а п

10 слайд
С у р е т т е р г е қ а р а п о ғ а н с ә й к е с к е л е т ін г е о м е т р и я л ы қ п іш ін д е р д і т а п ж ә н е о л а р д ы б е р іл г е н з а т т ы ң т ү с ін е с ә й к е с т ү с п е н б о я . « Т а ң д а п а л »

10 слайд

С у р е т т е р г е қ а р а п о ғ а н с ә й к е с к е л е т ін г е о м е т р и я л ы қ п іш ін д е р д і т а п ж ә н е о л а р д ы б е р іл г е н з а т т ы ң т ү с ін е с ә й к е с т ү с п е н б о я . « Т а ң д а п а л »

М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің біреуі бойы нш а балаларды салы сты руға үйрету, логикалы қ ой-өрәстерін дам ы ту. М

11 слайд
М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің біреуі бойы нш а балаларды салы сты руға үйрету, логикалы қ ой-өрәстерін дам ы ту. М ұғалім ж инақ полотносы на бірнеш е ф игураларды қояды . О ларды ң бірі басқа піш інде болады . М ы салы , әртүрлі м өлш ердегі 5 дөңгелек ж әне 1 ш арш ы . А рты қ ф игураны тап. Н еге олай ойлайсы ң? М ұндай тапсы рм аны түрлендіруге болады : әртүрлі м өлш ердегі бірақ түсі бірдей ф игуралар ж әне басқа түстегі бір ф игураны қояды . «А рты қ п іш ін дерді тап » ой ы н ы

11 слайд

М ақсат ы : заттарды ң белгілерінің біреуі бойы нш а балаларды салы сты руға үйрету, логикалы қ ой-өрәстерін дам ы ту. М ұғалім ж инақ полотносы на бірнеш е ф игураларды қояды . О ларды ң бірі басқа піш інде болады . М ы салы , әртүрлі м өлш ердегі 5 дөңгелек ж әне 1 ш арш ы . А рты қ ф игураны тап. Н еге олай ойлайсы ң? М ұндай тапсы рм аны түрлендіруге болады : әртүрлі м өлш ердегі бірақ түсі бірдей ф игуралар ж әне басқа түстегі бір ф игураны қояды . «А рты қ п іш ін дерді тап » ой ы н ы

Кемпірқосақты ң түстерін ата. Баланы ң алды на 7 түрлі лента қоямы з. Енді көзін ж ұму керек болады , (бір лентаны алы

12 слайд
Кемпірқосақты ң түстерін ата. Баланы ң алды на 7 түрлі лента қоямы з. Енді көзін ж ұму керек болады , (бір лентаны алы п тастаймы з) содан соң көзін аш қанда қандай түс ж оқ екенін аж ы ратады . «Қ ан дай түс ж оқ »

12 слайд

Кемпірқосақты ң түстерін ата. Баланы ң алды на 7 түрлі лента қоямы з. Енді көзін ж ұму керек болады , (бір лентаны алы п тастаймы з) содан соң көзін аш қанда қандай түс ж оқ екенін аж ы ратады . «Қ ан дай түс ж оқ »

О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ :

13 слайд
О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ : « Қ а зір б із, б ір б ір ім ізге д о п л а қ ты р а м ы з, ә р л а қ ты р ға н к е зд е қ а н д а й д а б ір түсті а та й м ы з. А л д о п ты то сы п а л ға н о й ы н ш ы со л түск е б а й л а н ы сты б ір за тты а та й д ы . «З аттат м ен түстер»

13 слайд

О й ы н ға қ аты суш ы лар ш ең бер бой ы м ен тұрады . Ж атты қ ты руш ы н ы ң қ олы н да доп . Н ұ с қ а у л ы қ : « Қ а зір б із, б ір б ір ім ізге д о п л а қ ты р а м ы з, ә р л а қ ты р ға н к е зд е қ а н д а й д а б ір түсті а та й м ы з. А л д о п ты то сы п а л ға н о й ы н ш ы со л түск е б а й л а н ы сты б ір за тты а та й д ы . «З аттат м ен түстер»