Баққожа Мұқай "Өмірзая" романы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
11-сынып ЖМБ
Қазақ әдебиеті Бөлімнің атауы:
II бөлім
Заман шындығыШоқбарова Меруерт
Қазиханқызы
№ 49 ЖОББМ Сабақтың тақырыбы: 3-сабақ
Баққожа Мұқай «Өмірзая»
романындағы кейіпкерлер жүйесі .
1
2
3 11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау
мен даралау арқылы өмір шындығын корсету.
Оқу мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлер
жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейіпкерлердің суреттелуіне,
іс-әрекетіне талдау жасайды, өмір шындығын салыстыра көрсетеді.
Кейбір оқушылар орындай алады: Негізігі идеяны бүгінгі күнмен
салыстыра алады, мәселеге өзіндік көзқараспен баға береді .
Сабақ мақсаттары:
Бағалау
критерий лері - Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы
өмір шындығын көрсетеді;
-Кейіпкерлердің суреттелуі, іс-әрекетіне талдау жасайды, шығармадағы
көтерілген мәселені таба алады;
-Негізігі идеяны бүгінгі күнмен салыстырады, мәселеге өзіндік көзқарасымен
баға береді .
Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсаттары сараланып,
оқушылардың қажеттілігіне сай SMART форматында жасалды.
1 слайд
11-сынып ЖМБ Қазақ әдебиеті Бөлімнің атауы: II бөлім Заман шындығыШоқбарова Меруерт Қазиханқызы № 49 ЖОББМ Сабақтың тақырыбы: 3-сабақ Баққожа Мұқай «Өмірзая» романындағы кейіпкерлер жүйесі . 1 2 3 11.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын корсету. Оқу мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейіпкерлердің суреттелуіне, іс-әрекетіне талдау жасайды, өмір шындығын салыстыра көрсетеді. Кейбір оқушылар орындай алады: Негізігі идеяны бүгінгі күнмен салыстыра алады, мәселеге өзіндік көзқараспен баға береді . Сабақ мақсаттары: Бағалау критерий лері - Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді; -Кейіпкерлердің суреттелуі, іс-әрекетіне талдау жасайды, шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; -Негізігі идеяны бүгінгі күнмен салыстырады, мәселеге өзіндік көзқарасымен баға береді . Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсаттары сараланып, оқушылардың қажеттілігіне сай SMART форматында жасалды.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
«АЯҒАН» сөзінің әр
әрпіне романға
қатысы бар, оның
мазмұнын ашатын сөз
құрастыруды тапсыру
арқылы
сабақтың тақырыбы
анықталады Сабақтың ортасы
28 мин
Сабақтың соңы
5мин
«Кері
байланыс»
«Ұстазға хат»
кері
байланысы Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушыларды
түрлі-түсті
стикерлер
арқылы 3 топқа
бөлу . Үй тапсырмасы «Тез
жауап» әдісі
«Ұстазға хат»
әдісі арқылы
кері байланыс
жасайды.
Бүгінгі
тақырыпты
түсінгені,
түсінбегені
туралы
мұғалімге хат
қалдырады. I топ «Әдебиет
лотосы» әдісі
II топ «Кейіпкерлер
эмоциясының кестесі»
әдісі III топ «Кейіпкерлермен
байланыс» әдісі1 тапсырма
Т.
2тапсырма
ЖЖ.
«Көршіңмен талқыла»
әдісі
4 жұпқа роман туралы өзіндік
көзқарастарын білдіретін
тапсырмалар беремін 3 тапсырма
Ж ,
«Пікірталас алаңы »
әдісі
Шығармада кай кезеңнің
өмір шындығы әшкере
болды? деген сұраққа
сыныппен жауап береді.
ҚБ. «Қол сигналдары»
әдісі
Әрбір тапсырмалардан кейін Дескриптор
жасалды ҚБ.
«Жапондық
бағалау» әдісі
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ «АЯҒАН» сөзінің әр әрпіне романға қатысы бар, оның мазмұнын ашатын сөз құрастыруды тапсыру арқылы сабақтың тақырыбы анықталады Сабақтың ортасы 28 мин Сабақтың соңы 5мин «Кері байланыс» «Ұстазға хат» кері байланысы Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түрлі-түсті стикерлер арқылы 3 топқа бөлу . Үй тапсырмасы «Тез жауап» әдісі «Ұстазға хат» әдісі арқылы кері байланыс жасайды. Бүгінгі тақырыпты түсінгені, түсінбегені туралы мұғалімге хат қалдырады. I топ «Әдебиет лотосы» әдісі II топ «Кейіпкерлер эмоциясының кестесі» әдісі III топ «Кейіпкерлермен байланыс» әдісі1 тапсырма Т. 2тапсырма ЖЖ. «Көршіңмен талқыла» әдісі 4 жұпқа роман туралы өзіндік көзқарастарын білдіретін тапсырмалар беремін 3 тапсырма Ж , «Пікірталас алаңы » әдісі Шығармада кай кезеңнің өмір шындығы әшкере болды? деген сұраққа сыныппен жауап береді. ҚБ. «Қол сигналдары» әдісі Әрбір тапсырмалардан кейін Дескриптор жасалды ҚБ. «Жапондық бағалау» әдісі
3 слайд
«Әдебиет лотосы»
әдісі
«Кейіпкерлер
эмоциясының
кестесі» әдісі
«Кейіпкерлермен
байланыс» әдісі «Көршіңмен
талқыла» әдісі
«Пікірталас алаңы»
әдісі
C аралау
тәсілдеріЖ ұптық
жұмыс
жеке жұмыс
топтық жұмыс
ҚБ.
«Жапондық
бағалау» әдісі
Кері байлданыс
«Ұстазға хат»Саралау
тапсырмалары
-Негізігі идеяны бүгінгі күнмен
салыстырады;
-Кейіпкерлердің өмірлік ұстанымын
анықтайды;
-Сұраққа сыни көзқараспен жауап
береді;
-Ой-пірін дәлелдей алады;
-Шығарманың өмір шындығына баға
береді.К
р
и
т
е
р
и
а
л
д
ы
б
а
ғ
а
л
а
у
3 слайд
«Әдебиет лотосы» әдісі «Кейіпкерлер эмоциясының кестесі» әдісі «Кейіпкерлермен байланыс» әдісі «Көршіңмен талқыла» әдісі «Пікірталас алаңы» әдісі C аралау тәсілдеріЖ ұптық жұмыс жеке жұмыс топтық жұмыс ҚБ. «Жапондық бағалау» әдісі Кері байлданыс «Ұстазға хат»Саралау тапсырмалары -Негізігі идеяны бүгінгі күнмен салыстырады; -Кейіпкерлердің өмірлік ұстанымын анықтайды; -Сұраққа сыни көзқараспен жауап береді; -Ой-пірін дәлелдей алады; -Шығарманың өмір шындығына баға береді.К р и т е р и а л д ы б а ғ а л а у
4 слайд
Жаңартылған білім беру
бағдарламасы
Саралау
НәтижеЫқшам c абақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
«Даналыққа біз үш түрлі жолмен жетеміз, ең ізгі жол - санамен саралау, ең оңай жол -
еліктеу, ең қиын жол – тәжірибеден тәлім алу»
КонфуцийЫқшам c абақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
4 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасы Саралау НәтижеЫқшам c абақтың сабақты жоспарлауға ықпалы «Даналыққа біз үш түрлі жолмен жетеміз, ең ізгі жол - санамен саралау, ең оңай жол - еліктеу, ең қиын жол – тәжірибеден тәлім алу» КонфуцийЫқшам c абақтың сабақты жоспарлауға ықпалы