бас әріппен жазылатын сөздер презентация 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Үлгілі орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі: Сыдықбаева Гүлнұр Ержанқызы
Сабақ тақырыбы: Бас әріппен жазылатын сөздер.
Оқу мақсаттары: 1.3.9.3. Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттарын, жер-су атаулары, үй
жануарларына берілген атауларды анықтау)
1.3.7.1. Мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем мәтінді тексеру және қателерін түзету.
1.3.8.1. Жазу жолын жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақ мақсаттары:
Барлығы: Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттарын, жер-
су атаулары, үй жануарларына берілген атауларды біледі,
жазады, оқиды.
Көптеген: Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі
аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына берілген
атауларды өз бетінше оқиды атайды
Кейбірі: Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі
аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына) берілген
атауларды анықтайды, қолданады
.
Бағалау критерийлері:
•Бас әріппен жазылатын
сөздерді біледі, оқиды,
табады, жазады.
•Жер су атаулары, кісі аттары,
үй жануарларына берілген
атауларды анықтайды,
қолданады
1 слайд
Жамбыл облысы Байзақ ауданы Үлгілі орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі: Сыдықбаева Гүлнұр Ержанқызы Сабақ тақырыбы: Бас әріппен жазылатын сөздер. Оқу мақсаттары: 1.3.9.3. Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына берілген атауларды анықтау) 1.3.7.1. Мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем мәтінді тексеру және қателерін түзету. 1.3.8.1. Жазу жолын жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Сабақ мақсаттары: Барлығы: Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттарын, жер- су атаулары, үй жануарларына берілген атауларды біледі, жазады, оқиды. Көптеген: Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына берілген атауларды өз бетінше оқиды атайды Кейбірі: Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттарын, жер-су атаулары, үй жануарларына) берілген атауларды анықтайды, қолданады . Бағалау критерийлері: •Бас әріппен жазылатын сөздерді біледі, оқиды, табады, жазады. •Жер су атаулары, кісі аттары, үй жануарларына берілген атауларды анықтайды, қолданады
2 слайд
«Еркін
микрофон»
әдісі
(Мадақтау)
«Дана үкі»
(Смайликте)
«Түймедақ»
әдісі
(Жалауша)
«Интервью»
әдісі
(Басбармақ)
2 слайд
«Еркін микрофон» әдісі (Мадақтау) «Дана үкі» (Смайликте) «Түймедақ» әдісі (Жалауша) «Интервью» әдісі (Басбармақ)
3 слайд
Саралау
Қиналған оқушыларға
көмектесу үшін
оқушылардың қасына
барып,жетекші сұрақтар
қою немесе бағыт беру
арқылы көмектесу.
Қабілетті оқушыға
тапсырманы түрлендіру:
Тапсырма: Берілген сөздерді
алфавит ретімен жаз.
Гүлсім, Ержан,Тоқтар, Сәбит ,
Ақтау, Арман, Әлжан,Балқаш,
Бақыт, Жайық, Жанар, Нағима,
Олжас, Қарағанды.
Рефлексия
3 слайд
Саралау Қиналған оқушыларға көмектесу үшін оқушылардың қасына барып,жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмектесу. Қабілетті оқушыға тапсырманы түрлендіру: Тапсырма: Берілген сөздерді алфавит ретімен жаз. Гүлсім, Ержан,Тоқтар, Сәбит , Ақтау, Арман, Әлжан,Балқаш, Бақыт, Жайық, Жанар, Нағима, Олжас, Қарағанды. Рефлексия