Бәсекеге қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагогикалық кеңеске арналған баяндама.
«Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны
қалыптастыру»
«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен
байланысты әлемдік стандартқа сай
мүдделі жаңа білім беру өте-мөте қажет»
( Н.Ә.Назарбаев)
1 слайд
Педагогикалық кеңеске арналған баяндама. «Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру» «Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте-мөте қажет» ( Н.Ә.Назарбаев)
2 слайд
“ Қазақстанның болашағы
бүгінгі жастар. Сіздер оларға
қалай білім берсеңіздер
Қазақстан сол деңгейде
болады.”
“ Жастар жалын жүректі,
ершіл намысты, биік рухты
болса – ол елдің еңсесіде биік
болады”
( Н.Ә.Назарбаев)
2 слайд
“ Қазақстанның болашағы бүгінгі жастар. Сіздер оларға қалай білім берсеңіздер Қазақстан сол деңгейде болады.” “ Жастар жалын жүректі, ершіл намысты, биік рухты болса – ол елдің еңсесіде биік болады” ( Н.Ә.Назарбаев)
3 слайд
ХХІ
ғасырБәсеке ғасыры
Зерделі
дарындылар
ғасыры
Әлемдік өркениет
төрінен орын алу
ғасырыБілімділер
ғасыры
3 слайд
ХХІ ғасырБәсеке ғасыры Зерделі дарындылар ғасыры Әлемдік өркениет төрінен орын алу ғасырыБілімділер ғасыры
4 слайд
Егеменді елдің басты
мақсаты:
өркениетті елдер
қатарына көтерілу,
ол өркениетке жетуде
жан-жақты дамыған
рухани дүниесі бай
тұлғаның алатын орнының
ерекшелігі.
4 слайд
Егеменді елдің басты мақсаты: өркениетті елдер қатарына көтерілу, ол өркениетке жетуде жан-жақты дамыған рухани дүниесі бай тұлғаның алатын орнының ерекшелігі.
5 слайд
Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастырудың
маңызы
•
Жаһандану заманында әрбір адамның білім
сапасын, қабілеттік деңгейін, іскерлік мүмкіндігін
анықтайтын адам ресурстарын дамыту мәселелері
күн тәртібіне өткір қойылып, адамның білімі мен
біліктілігі қазіргі кезеңде мемлекеттердің бәсекеге
қабілеттілігінің ең маңызды көрсеткішіне
айналып отыр. Бәсекеге қабілетті,
интеллектуалдық күші жетік маман кадрлар
болмай, әлемдік бәсекеге төтеп бере алатындай
экономика дамымайды. Қай заманда да
өркениеттің өрлеуі интеллекуалдық
шығармашылық қабілеттің негізінде іске аспақ.
5 слайд
Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастырудың маңызы • Жаһандану заманында әрбір адамның білім сапасын, қабілеттік деңгейін, іскерлік мүмкіндігін анықтайтын адам ресурстарын дамыту мәселелері күн тәртібіне өткір қойылып, адамның білімі мен біліктілігі қазіргі кезеңде мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігінің ең маңызды көрсеткішіне айналып отыр. Бәсекеге қабілетті, интеллектуалдық күші жетік маман кадрлар болмай, әлемдік бәсекеге төтеп бере алатындай экономика дамымайды. Қай заманда да өркениеттің өрлеуі интеллекуалдық шығармашылық қабілеттің негізінде іске аспақ.
6 слайд
Әр ұстаз ХХІ ғасыр
мұғаліміне сай болуы үшін –
ізденімпаз ғалым, жан-
жақты шебер, тынымсыз
еңбекқор, терең қазыналы
білімпаз, кез-келген ортаның
ұйытқысы болуы керек .
6 слайд
Әр ұстаз ХХІ ғасыр мұғаліміне сай болуы үшін – ізденімпаз ғалым, жан- жақты шебер, тынымсыз еңбекқор, терең қазыналы білімпаз, кез-келген ортаның ұйытқысы болуы керек .
7 слайд
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты
Бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін
орта, оның жүрегі — мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің
шығармашылығындағы ерекше тұс — оның сабақты
түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана
білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау — әр
мұғалімнің борышы. Ол өз кәсібін, өз пәнін , барлық
шәкіртін, мектебін шексіз сүйетін адам. Өзгермелі
қоғамдағы жаңа формация мұғалімі – педагогикалық
құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі
жетілдіруге талпынған, рухани дамыған, толысқан
шығармашыл тұлға құзыреті. Жаңа формация мұғалімі
табысы, біліктері арқылы қалыптасады, дамиды. Нарық
жағдайындағы мұғалімге қойылатын талаптар : бәсекеге
қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби
шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі.
7 слайд
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты Бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі — мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс — оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау — әр мұғалімнің борышы. Ол өз кәсібін, өз пәнін , барлық шәкіртін, мектебін шексіз сүйетін адам. Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі – педагогикалық құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға құзыреті. Жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын талаптар : бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі.
8 слайд
Адам мен адамды, ел
мен елді теңестіретін
білім.
Қазіргі білім берудің
басты мақсаты:
Жан-жақты дамыған,
рухани бай жеке тұлға
қалыптастыру.
8 слайд
Адам мен адамды, ел мен елді теңестіретін білім. Қазіргі білім берудің басты мақсаты: Жан-жақты дамыған, рухани бай жеке тұлға қалыптастыру.
9 слайд
Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны
қалыптастыру барлық
педагогикалық ұжымдардың бірігуін
талап етеді.
Бәсекеге қабілетті білім беру
кеңістігін құруға Қазақстанның
білім беру реформасы
бағыттарының біріне жалпы орта
білім берудің жоғарғы деңгейіндегі
бағдарлы оқытуы жатады.
9 слайд
Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру барлық педагогикалық ұжымдардың бірігуін талап етеді. Бәсекеге қабілетті білім беру кеңістігін құруға Қазақстанның білім беру реформасы бағыттарының біріне жалпы орта білім берудің жоғарғы деңгейіндегі бағдарлы оқытуы жатады.
10 слайд
Қазақстан Республикасының « Білім туралы» жаңа
Заңы – дәл осы бәсекеге қабілетті Отандық білім беру
жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Қабылданған
жаңа Заңның міндеттері:
1) Әлемдік білім беру кеңістігіне кіру ( интеграция )
2) Педагог қызметкерлердің мәртебесін көтеру.
3) Білім берудің құрылымы мен мазмұнын жаңарту.
4) Оқыту технологиясын жетілдіру.
5) Білім беру сапасының ұлттық бағалау жүйесін
дамыту
6) Білім беру жүйесінің халықаралық
білім сыныптамасы стандартына
сәйкестендірілуі
10 слайд
Қазақстан Республикасының « Білім туралы» жаңа Заңы – дәл осы бәсекеге қабілетті Отандық білім беру жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Қабылданған жаңа Заңның міндеттері: 1) Әлемдік білім беру кеңістігіне кіру ( интеграция ) 2) Педагог қызметкерлердің мәртебесін көтеру. 3) Білім берудің құрылымы мен мазмұнын жаңарту. 4) Оқыту технологиясын жетілдіру. 5) Білім беру сапасының ұлттық бағалау жүйесін дамыту 6) Білім беру жүйесінің халықаралық білім сыныптамасы стандартына сәйкестендірілуі
11 слайд
Қазіргі бәсекеге қабілеттілік - педагогикалық
қызмет мұғалімдерінен мынаны талап етеді:
1.Оқудың жеке тұлғасын дамытудағы
басымдылық және еркін бағдарлауға
тәрбиелеу;
2. Шығармашылық процестерді басқара алуы;
3. Ғылым жетістіктерін, оның даму
заңдылықтарын компьютерлік оқыту
өнерін терең меңгерген жан-жақты
дамыған шығармашыл тұлғаны
тәрбиелеп шығару;
11 слайд
Қазіргі бәсекеге қабілеттілік - педагогикалық қызмет мұғалімдерінен мынаны талап етеді: 1.Оқудың жеке тұлғасын дамытудағы басымдылық және еркін бағдарлауға тәрбиелеу; 2. Шығармашылық процестерді басқара алуы; 3. Ғылым жетістіктерін, оның даму заңдылықтарын компьютерлік оқыту өнерін терең меңгерген жан-жақты дамыған шығармашыл тұлғаны тәрбиелеп шығару;
12 слайд
Жеке тұлғаның дамуында маңызды рөл
атқаратын:
•
Оқушының өз бетінше жұмысын тиімді
ұйымдастыра білуі;
•
Сол арқылы материалдарды сапалы
меңгертудің жүйесін жасау;
•
Оқушылардың түрлі дара қабілеттерін
арттыру.
12 слайд
Жеке тұлғаның дамуында маңызды рөл атқаратын: • Оқушының өз бетінше жұмысын тиімді ұйымдастыра білуі; • Сол арқылы материалдарды сапалы меңгертудің жүйесін жасау; • Оқушылардың түрлі дара қабілеттерін арттыру.
13 слайд
Жеке тұлғаның нәтижеге бағытталған білім
беруде күтілетін құзыретілігін
төмендегіше сипаттауға болады:
-өзінің даралығын сезініп, өзін-өзі дамыта білуі;
-өзінің қызметін бағалай білуі;
-түйіткіл мәселені шешудің ең тиімді жолдарын
таба білу;
-өз алдына мақсат коя білуі және оны жүзеге асыра
білуі;
-өз әрекетінің нәтижелерін бағалай білуі;
-өз бетінше алынған ақпаратты таңдай білуі;
-түрлі өмірлік жағдайларында пайдалы, тиімді
шешім қабылдай білуі;
13 слайд
Жеке тұлғаның нәтижеге бағытталған білім беруде күтілетін құзыретілігін төмендегіше сипаттауға болады: -өзінің даралығын сезініп, өзін-өзі дамыта білуі; -өзінің қызметін бағалай білуі; -түйіткіл мәселені шешудің ең тиімді жолдарын таба білу; -өз алдына мақсат коя білуі және оны жүзеге асыра білуі; -өз әрекетінің нәтижелерін бағалай білуі; -өз бетінше алынған ақпаратты таңдай білуі; -түрлі өмірлік жағдайларында пайдалы, тиімді шешім қабылдай білуі;
14 слайд
Ұстазға қойылатын талап – орта мектепті
бітіруші түлектің бәсекелесу мүмкінділігін
тудыра алуын қадағалау . Оның басты
мақсаты-бала бойындағы табиғи
қабілеттерін дамытудың сапасын арттыра
отырып,жеке тұлға мен қоғамның
қажеттілігін қанағаттандыру.Жаңа
иновациялық үрдісті кеңінен
пайдалану,ғылымның соңғы жаңалықтарын
тиімді пайдалану.
14 слайд
Ұстазға қойылатын талап – орта мектепті бітіруші түлектің бәсекелесу мүмкінділігін тудыра алуын қадағалау . Оның басты мақсаты-бала бойындағы табиғи қабілеттерін дамытудың сапасын арттыра отырып,жеке тұлға мен қоғамның қажеттілігін қанағаттандыру.Жаңа иновациялық үрдісті кеңінен пайдалану,ғылымның соңғы жаңалықтарын тиімді пайдалану.
15 слайд
Қазіргі оқушы:
Дүниетанымы, қабілеті жоғары,
дарынды, өнерпаз, іздемпаз,
талапты,өз алдына мақсат қоя
білетін,өзіндік көзқарасы бар
жеке тұлға
15 слайд
Қазіргі оқушы: Дүниетанымы, қабілеті жоғары, дарынды, өнерпаз, іздемпаз, талапты,өз алдына мақсат қоя білетін,өзіндік көзқарасы бар жеке тұлға
16 слайд
16 слайд