Бәсекеге қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бәсекеге қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасын меңгеру аясында әр оқушы- өз ойын еркін айтатын, өзіне сенімділігі берік, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамыған, зерттеу жұмысын жүргізе алатын, топпен және жеке жұмыс жасай білетін, ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалана білетін жеке қалыптасқан тұлға ретінде дамиды
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Педагогикалық кеңеске арналған баяндама. «Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру» «Қазіргі заманда жастарға ақпараттық те

#1 слайд
Педагогикалық кеңеске арналған баяндама. «Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру» «Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте-мөте қажет» ( Н.Ә.Назарбаев)

1 слайд

Педагогикалық кеңеске арналған баяндама. «Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру» «Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте-мөте қажет» ( Н.Ә.Назарбаев)

“ Қазақстанның болашағы бүгінгі жастар. Сіздер оларға қалай білім берсеңіздер Қазақстан сол деңгейде болады.” “ Жастар ж

#2 слайд
“ Қазақстанның болашағы бүгінгі жастар. Сіздер оларға қалай білім берсеңіздер Қазақстан сол деңгейде болады.” “ Жастар жалын жүректі, ершіл намысты, биік рухты болса – ол елдің еңсесіде биік болады” ( Н.Ә.Назарбаев)

2 слайд

“ Қазақстанның болашағы бүгінгі жастар. Сіздер оларға қалай білім берсеңіздер Қазақстан сол деңгейде болады.” “ Жастар жалын жүректі, ершіл намысты, биік рухты болса – ол елдің еңсесіде биік болады” ( Н.Ә.Назарбаев)

ХХІ ғасыр Бәсеке ғасыры Зерделі дарындылар ғасыры Әлемдік өркениет төрінен орын алу ғасыры Білімділер ғасыры

#3 слайд
ХХІ ғасыр Бәсеке ғасыры Зерделі дарындылар ғасыры Әлемдік өркениет төрінен орын алу ғасыры Білімділер ғасыры

3 слайд

ХХІ ғасыр Бәсеке ғасыры Зерделі дарындылар ғасыры Әлемдік өркениет төрінен орын алу ғасыры Білімділер ғасыры

Егеменді елдің басты мақсаты:  өркениетті елдер қатарына көтерілу,  ол өркениетке жетуде жан-жақты дамыған руха

#4 слайд
Егеменді елдің басты мақсаты:  өркениетті елдер қатарына көтерілу,  ол өркениетке жетуде жан-жақты дамыған рухани дүниесі бай тұлғаның алатын орнының ерекшелігі.

4 слайд

Егеменді елдің басты мақсаты:  өркениетті елдер қатарына көтерілу,  ол өркениетке жетуде жан-жақты дамыған рухани дүниесі бай тұлғаның алатын орнының ерекшелігі.

Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастырудың маңызы •Жаһандану заманында әрбір адамның білім сапасын, қабілеттік деңгейін, іскерлі

#5 слайд
Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастырудың маңызы •Жаһандану заманында әрбір адамның білім сапасын, қабілеттік деңгейін, іскерлік мүмкіндігін анықтайтын адам ресурстарын дамыту мәселелері күн тәртібіне өткір қойылып, адамның білімі мен біліктілігі қазіргі кезеңде мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігінің ең маңызды көрсеткішіне айналып отыр. Бәсекеге қабілетті, интеллектуалдық күші жетік маман кадрлар болмай, әлемдік бәсекеге төтеп бере алатындай экономика дамымайды. Қай заманда да өркениеттің өрлеуі интеллекуалдық шығармашылық қабілеттің негізінде іске аспақ.

5 слайд

Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастырудың маңызы •Жаһандану заманында әрбір адамның білім сапасын, қабілеттік деңгейін, іскерлік мүмкіндігін анықтайтын адам ресурстарын дамыту мәселелері күн тәртібіне өткір қойылып, адамның білімі мен біліктілігі қазіргі кезеңде мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігінің ең маңызды көрсеткішіне айналып отыр. Бәсекеге қабілетті, интеллектуалдық күші жетік маман кадрлар болмай, әлемдік бәсекеге төтеп бере алатындай экономика дамымайды. Қай заманда да өркениеттің өрлеуі интеллекуалдық шығармашылық қабілеттің негізінде іске аспақ.

Әр ұстаз ХХІ ғасыр мұғаліміне сай болуы үшін – ізденімпаз ғалым, жан- жақты шебер, тынымсыз еңбекқор, терең қазыналы

#6 слайд
Әр ұстаз ХХІ ғасыр мұғаліміне сай болуы үшін – ізденімпаз ғалым, жан- жақты шебер, тынымсыз еңбекқор, терең қазыналы білімпаз, кез-келген ортаның ұйытқысы болуы керек.

6 слайд

Әр ұстаз ХХІ ғасыр мұғаліміне сай болуы үшін – ізденімпаз ғалым, жан- жақты шебер, тынымсыз еңбекқор, терең қазыналы білімпаз, кез-келген ортаның ұйытқысы болуы керек.

Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты Бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі — мұғалім. Ізд

#7 слайд
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты  Бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі — мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс — оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау — әр мұғалімнің борышы. Ол өз кәсібін, өз пәнін , барлық шәкіртін, мектебін шексіз сүйетін адам. Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі – педагогикалық құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға құзыреті. Жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын талаптар : бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі.

7 слайд

Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты  Бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі — мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс — оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау — әр мұғалімнің борышы. Ол өз кәсібін, өз пәнін , барлық шәкіртін, мектебін шексіз сүйетін адам. Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі – педагогикалық құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға құзыреті. Жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын талаптар : бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы, кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі.

Адам мен адамды, ел мен елді теңестіретін білім. Қазіргі білім берудің басты мақсаты: Жан-жақты дамыған, рухани бай жеке т

#8 слайд
Адам мен адамды, ел мен елді теңестіретін білім. Қазіргі білім берудің басты мақсаты: Жан-жақты дамыған, рухани бай жеке тұлға қалыптастыру.

8 слайд

Адам мен адамды, ел мен елді теңестіретін білім. Қазіргі білім берудің басты мақсаты: Жан-жақты дамыған, рухани бай жеке тұлға қалыптастыру.

Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру барлық педагогикалық ұжымдардың бірігуін талап етеді. Бәсекеге қабіле

#9 слайд
Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру барлық педагогикалық ұжымдардың бірігуін талап етеді. Бәсекеге қабілетті білім беру кеңістігін құруға Қазақстанның білім беру реформасы бағыттарының біріне жалпы орта білім берудің жоғарғы деңгейіндегі бағдарлы оқытуы жатады.

9 слайд

Бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру барлық педагогикалық ұжымдардың бірігуін талап етеді. Бәсекеге қабілетті білім беру кеңістігін құруға Қазақстанның білім беру реформасы бағыттарының біріне жалпы орта білім берудің жоғарғы деңгейіндегі бағдарлы оқытуы жатады.

Қазақстан Республикасының « Білім туралы» жаңа Заңы – дәл осы бәсекеге қабілетті Отандық білім беру жүйесін қалыптастыруға бағ

#10 слайд
Қазақстан Республикасының « Білім туралы» жаңа Заңы – дәл осы бәсекеге қабілетті Отандық білім беру жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Қабылданған жаңа Заңның міндеттері: 1) Әлемдік білім беру кеңістігіне кіру ( интеграция ) 2) Педагог қызметкерлердің мәртебесін көтеру. 3)Білім берудің құрылымы мен мазмұнын жаңарту. 4) Оқыту технологиясын жетілдіру. 5) Білім беру сапасының ұлттық бағалау жүйесін дамыту 6)Білім беру жүйесінің халықаралық білім сыныптамасы стандартына сәйкестендірілуі

10 слайд

Қазақстан Республикасының « Білім туралы» жаңа Заңы – дәл осы бәсекеге қабілетті Отандық білім беру жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Қабылданған жаңа Заңның міндеттері: 1) Әлемдік білім беру кеңістігіне кіру ( интеграция ) 2) Педагог қызметкерлердің мәртебесін көтеру. 3)Білім берудің құрылымы мен мазмұнын жаңарту. 4) Оқыту технологиясын жетілдіру. 5) Білім беру сапасының ұлттық бағалау жүйесін дамыту 6)Білім беру жүйесінің халықаралық білім сыныптамасы стандартына сәйкестендірілуі

Қазіргі бәсекеге қабілеттілік - педагогикалық қызмет мұғалімдерінен мынаны талап етеді: 1.Оқудың жеке тұлғасын дамытудағы б

#11 слайд
Қазіргі бәсекеге қабілеттілік - педагогикалық қызмет мұғалімдерінен мынаны талап етеді: 1.Оқудың жеке тұлғасын дамытудағы басымдылық және еркін бағдарлауға тәрбиелеу; 2. Шығармашылық процестерді басқара алуы; 3. Ғылым жетістіктерін, оның даму заңдылықтарын компьютерлік оқыту өнерін терең меңгерген жан-жақты дамыған шығармашыл тұлғаны тәрбиелеп шығару;

11 слайд

Қазіргі бәсекеге қабілеттілік - педагогикалық қызмет мұғалімдерінен мынаны талап етеді: 1.Оқудың жеке тұлғасын дамытудағы басымдылық және еркін бағдарлауға тәрбиелеу; 2. Шығармашылық процестерді басқара алуы; 3. Ғылым жетістіктерін, оның даму заңдылықтарын компьютерлік оқыту өнерін терең меңгерген жан-жақты дамыған шығармашыл тұлғаны тәрбиелеп шығару;

Жеке тұлғаның дамуында маңызды рөл атқаратын: •Оқушының өз бетінше жұмысын тиімді ұйымдастыра білуі; •Сол арқылы материалдар

#12 слайд
Жеке тұлғаның дамуында маңызды рөл атқаратын: •Оқушының өз бетінше жұмысын тиімді ұйымдастыра білуі; •Сол арқылы материалдарды сапалы меңгертудің жүйесін жасау; •Оқушылардың түрлі дара қабілеттерін арттыру.

12 слайд

Жеке тұлғаның дамуында маңызды рөл атқаратын: •Оқушының өз бетінше жұмысын тиімді ұйымдастыра білуі; •Сол арқылы материалдарды сапалы меңгертудің жүйесін жасау; •Оқушылардың түрлі дара қабілеттерін арттыру.

Жеке тұлғаның нәтижеге бағытталған білім беруде күтілетін құзыретілігін төмендегіше сипаттауға болады: -өзінің даралығын

#13 слайд
Жеке тұлғаның нәтижеге бағытталған білім беруде күтілетін құзыретілігін төмендегіше сипаттауға болады: -өзінің даралығын сезініп, өзін-өзі дамыта білуі; -өзінің қызметін бағалай білуі; -түйіткіл мәселені шешудің ең тиімді жолдарын таба білу; -өз алдына мақсат коя білуі және оны жүзеге асыра білуі; -өз әрекетінің нәтижелерін бағалай білуі; -өз бетінше алынған ақпаратты таңдай білуі; -түрлі өмірлік жағдайларында пайдалы, тиімді шешім қабылдай білуі;

13 слайд

Жеке тұлғаның нәтижеге бағытталған білім беруде күтілетін құзыретілігін төмендегіше сипаттауға болады: -өзінің даралығын сезініп, өзін-өзі дамыта білуі; -өзінің қызметін бағалай білуі; -түйіткіл мәселені шешудің ең тиімді жолдарын таба білу; -өз алдына мақсат коя білуі және оны жүзеге асыра білуі; -өз әрекетінің нәтижелерін бағалай білуі; -өз бетінше алынған ақпаратты таңдай білуі; -түрлі өмірлік жағдайларында пайдалы, тиімді шешім қабылдай білуі;

Ұстазға қойылатын талап – орта мектепті бітіруші түлектің бәсекелесу мүмкінділігін тудыра алуын қадағалау . Оның басты мақса

#14 слайд
Ұстазға қойылатын талап – орта мектепті бітіруші түлектің бәсекелесу мүмкінділігін тудыра алуын қадағалау . Оның басты мақсаты-бала бойындағы табиғи қабілеттерін дамытудың сапасын арттыра отырып,жеке тұлға мен қоғамның қажеттілігін қанағаттандыру.Жаңа иновациялық үрдісті кеңінен пайдалану,ғылымның соңғы жаңалықтарын тиімді пайдалану.

14 слайд

Ұстазға қойылатын талап – орта мектепті бітіруші түлектің бәсекелесу мүмкінділігін тудыра алуын қадағалау . Оның басты мақсаты-бала бойындағы табиғи қабілеттерін дамытудың сапасын арттыра отырып,жеке тұлға мен қоғамның қажеттілігін қанағаттандыру.Жаңа иновациялық үрдісті кеңінен пайдалану,ғылымның соңғы жаңалықтарын тиімді пайдалану.

Қазіргі оқушы: Дүниетанымы, қабілеті жоғары, дарынды, өнерпаз, іздемпаз, талапты,өз алдына мақсат қоя білетін,өзіндік көзқарас

#15 слайд
Қазіргі оқушы: Дүниетанымы, қабілеті жоғары, дарынды, өнерпаз, іздемпаз, талапты,өз алдына мақсат қоя білетін,өзіндік көзқарасы бар жеке тұлға

15 слайд

Қазіргі оқушы: Дүниетанымы, қабілеті жоғары, дарынды, өнерпаз, іздемпаз, талапты,өз алдына мақсат қоя білетін,өзіндік көзқарасы бар жеке тұлға

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
pptx
08.01.2018
647
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі