Басқару есебі жөніндегі жалпы түсінік
Басқару есебі жөніндегі жалпы түсінік

#1 слайд
Басқару есебі жөніндегі
жалпы түсінік
1 слайд
Басқару есебі жөніндегі жалпы түсінік
#2 слайд
Басқару есебі жөніндегі жалпы түсінік
Жоспар:
1.Басқару есебінің мәні мен мағынасы
2.Басқару есебінің ішкі жүйесі
3.Басқару есебінің пайдаланушылары
4.Сыртқы пайдаланушыларға арналған ақпарат
2 слайд
Басқару есебі жөніндегі жалпы түсінік Жоспар: 1.Басқару есебінің мәні мен мағынасы 2.Басқару есебінің ішкі жүйесі 3.Басқару есебінің пайдаланушылары 4.Сыртқы пайдаланушыларға арналған ақпарат
#3 слайд
1.Басқару есебінің мәні мен мағынасы
Басқару есебі термині екі сөзден тұрады: "басқару" және "есеп". Олардың
әрқайсысының мағынасы келесідей:
1.Басқару – бұл ұйымды немесе процесті басқару, бағыттау, бақылау, және
мақсаттарға жету үшін ресурстарды тиімді пайдалану әрекеті.
2.Есеп – бұл белгілі бір уақыт аралығында орындалған қызметтер мен
шығындар, кірістер, нәтижелер туралы ақпаратты жинау, сақтау және талдау
процесі. Басқару есебі термині осы екі сөздің бірігуінен пайда болған.
Басқару есебі – бұл ұйымның ішкі жүйесін басқару үшін қажетті ақпаратты
жинау, өңдеу және талдау жүйесі.
Оның негізгі мақсаты – басқарушыларға тиімді шешімдер қабылдау үшін
қажетті ақпаратты ұсыну.
3 слайд
1.Басқару есебінің мәні мен мағынасы Басқару есебі термині екі сөзден тұрады: "басқару" және "есеп". Олардың әрқайсысының мағынасы келесідей: 1.Басқару – бұл ұйымды немесе процесті басқару, бағыттау, бақылау, және мақсаттарға жету үшін ресурстарды тиімді пайдалану әрекеті. 2.Есеп – бұл белгілі бір уақыт аралығында орындалған қызметтер мен шығындар, кірістер, нәтижелер туралы ақпаратты жинау, сақтау және талдау процесі. Басқару есебі термині осы екі сөздің бірігуінен пайда болған. Басқару есебі – бұл ұйымның ішкі жүйесін басқару үшін қажетті ақпаратты жинау, өңдеу және талдау жүйесі. Оның негізгі мақсаты – басқарушыларға тиімді шешімдер қабылдау үшін қажетті ақпаратты ұсыну.
#4 слайд
Директор
орынбасар
бухгалтер
атқарушы
қызметкер
Тех
персонал
Басқару құрылымы
тігінен көлденең
Оқу бөлімі
Гуманитар-
лық бөлім
Аграр бөлімі
Есептеу
бөлімі
аспазшы
Ветерина-
рия
заңгер
бухгалтер
дизайнер
програмист
Дене тәрбие
мұғалімі
4 слайд
Директор орынбасар бухгалтер атқарушы қызметкер Тех персонал Басқару құрылымы тігінен көлденең Оқу бөлімі Гуманитар- лық бөлім Аграр бөлімі Есептеу бөлімі аспазшы Ветерина- рия заңгер бухгалтер дизайнер програмист Дене тәрбие мұғалімі
#5 слайд
2.Басқару есебінің ішкі жүйесі
1. Ақпарат жинау
Басқару есебінің алғашқы кезеңі – ұйымның барлық операциялары, өндіріс
процестері, қаржылық көрсеткіштері туралы ақпаратты жинау.
2. Ақпаратты өңдеу
Жиналған ақпарат жүйеге енгізіліп, өңделеді. Өңдеу барысында:
Кіріс пен шығыстың, табыстар мен шығындардың сәйкестігі тексеріледі.
Деректер статистикалық әдістермен өңделіп, қажетті талдау жасалады.
3. Бақылау және талдау
Басқару есебінің негізгі міндеттерінің бірі – кәсіпорынның қаржылық және
өндірістік жағдайын бақылау.
4. Шешім қабылдау
Басқарушыларға шешім қабылдау үшін нақты деректер мен ұсыныстар
ұсынады.
5 слайд
2.Басқару есебінің ішкі жүйесі 1. Ақпарат жинау Басқару есебінің алғашқы кезеңі – ұйымның барлық операциялары, өндіріс процестері, қаржылық көрсеткіштері туралы ақпаратты жинау. 2. Ақпаратты өңдеу Жиналған ақпарат жүйеге енгізіліп, өңделеді. Өңдеу барысында: Кіріс пен шығыстың, табыстар мен шығындардың сәйкестігі тексеріледі. Деректер статистикалық әдістермен өңделіп, қажетті талдау жасалады. 3. Бақылау және талдау Басқару есебінің негізгі міндеттерінің бірі – кәсіпорынның қаржылық және өндірістік жағдайын бақылау. 4. Шешім қабылдау Басқарушыларға шешім қабылдау үшін нақты деректер мен ұсыныстар ұсынады.
#6 слайд
5. Жоспарлау және болжам жасау
Жоспарлау процесі:
Қаржылық және өндірістік жоспарларды (тактикалық,стратегиялық) қалыптастыру.
Болашақ кезеңдерге арналған бюджеттер мен қаржылық көрсеткіштерді болжамдау.
6. Ұйым ішіндегі үйлестіру
Басқару есебі ұйымның әртүрлі бөлімшелері арасында ақпарат алмасуды қамтамасыз
етеді. Үйлестіру:
Өндірістік бөлімдер мен қаржылық бөлімдер арасында ақпарат алмасу.
Қызмет көрсетуші және логистикалық бөлімдердің жұмысын үйлестіру.
7. Нәтижелерді бағалау және бақылау
Соңғы кезеңде басқару есебі нәтижелерді бағалау және іс-шараларды қайта қарау үшін
қажет. Бұл кезеңде:
Ағымдағы және өткен көрсеткіштер салыстырылады.
Мақсаттарға жету деңгейі бағаланып, қажетті түзетулер енгізіледі.
Басқару стратегиясын немесе тактикасын өзгерту қажет болса, олар белгіленеді.
6 слайд
5. Жоспарлау және болжам жасау Жоспарлау процесі: Қаржылық және өндірістік жоспарларды (тактикалық,стратегиялық) қалыптастыру. Болашақ кезеңдерге арналған бюджеттер мен қаржылық көрсеткіштерді болжамдау. 6. Ұйым ішіндегі үйлестіру Басқару есебі ұйымның әртүрлі бөлімшелері арасында ақпарат алмасуды қамтамасыз етеді. Үйлестіру: Өндірістік бөлімдер мен қаржылық бөлімдер арасында ақпарат алмасу. Қызмет көрсетуші және логистикалық бөлімдердің жұмысын үйлестіру. 7. Нәтижелерді бағалау және бақылау Соңғы кезеңде басқару есебі нәтижелерді бағалау және іс-шараларды қайта қарау үшін қажет. Бұл кезеңде: Ағымдағы және өткен көрсеткіштер салыстырылады. Мақсаттарға жету деңгейі бағаланып, қажетті түзетулер енгізіледі. Басқару стратегиясын немесе тактикасын өзгерту қажет болса, олар белгіленеді.
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
Сыртқы пайдаланушыларға арналған басқару есебі ақпараттарының
түрлері мыналар болуы мүмкін:
1. Қаржылық есептілік
2. Инвестициялық ақпарат
3. Салықтық ақпарат
4. Несие және қарыздық ақпарат
5. Заңды және реттеуші ақпарат
5.Бақылау органдарына арналған есептер:
6. Өндірістік және коммерциялық ақпарат
7.Өндірістік тиімділік туралы ақпарат
8.Сату және нарықтағы үлес туралы ақпарат
8 слайд
Сыртқы пайдаланушыларға арналған басқару есебі ақпараттарының түрлері мыналар болуы мүмкін: 1. Қаржылық есептілік 2. Инвестициялық ақпарат 3. Салықтық ақпарат 4. Несие және қарыздық ақпарат 5. Заңды және реттеуші ақпарат 5.Бақылау органдарына арналған есептер: 6. Өндірістік және коммерциялық ақпарат 7.Өндірістік тиімділік туралы ақпарат 8.Сату және нарықтағы үлес туралы ақпарат
шағым қалдыра аласыз













