Материалдар / Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын арттыру жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын арттыру жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентацияда бастауыш сынып білім беру жүйесінде білім сапасын арттыру жайлы ақпараттар оқушымен мұғалімнің бірлесіп, білім сапасын арттыру жолдарыеа тоқталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2024
574
5 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын арттыру Бастауыш сынып мұғалімдер семинары 5 қаңтар 2024 жыл

1 слайд
Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын арттыру Бастауыш сынып мұғалімдер семинары 5 қаңтар 2024 жыл

1 слайд

Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын арттыру Бастауыш сынып мұғалімдер семинары 5 қаңтар 2024 жыл

Сапалы білім беру дегеніміз – ғылымға негізделген жүйелі бағдарлама бойынша теориялық, практикалық іске қабілетті, еңбекке

2 слайд
Сапалы білім беру дегеніміз – ғылымға негізделген жүйелі бағдарлама бойынша теориялық, практикалық іске қабілетті, еңбекке баулу, дүниетанымын кеңейту және баланың бойындағы бар қабілетін кемеліне келтіріп жан- жақты тұлға тәрбиелеу болып табылады. Қазіргі кездегі білім берудегі басты мақсат- жан-жақты білімді, өмір сүруге бейім, өзіндік ой - талғамы бар, адамгершілігі жоғары, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу.

2 слайд

Сапалы білім беру дегеніміз – ғылымға негізделген жүйелі бағдарлама бойынша теориялық, практикалық іске қабілетті, еңбекке баулу, дүниетанымын кеңейту және баланың бойындағы бар қабілетін кемеліне келтіріп жан- жақты тұлға тәрбиелеу болып табылады. Қазіргі кездегі білім берудегі басты мақсат- жан-жақты білімді, өмір сүруге бейім, өзіндік ой - талғамы бар, адамгершілігі жоғары, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Білім беру саласындағы реформалардың басты нәтижелерінің бірі – мұғалім имиджі және мәртебесінің көтерілуі. Өйткені, ұстаз –

3 слайд
  Білім беру саласындағы реформалардың басты нәтижелерінің бірі – мұғалім имиджі және мәртебесінің көтерілуі. Өйткені, ұстаз – мектеп жүрегі. Мұғалім - қай кезде де ең алдымен кәсіби деңгейі жоғары, интеллектуалдық, шығармашылық әлеуеті мол тұлға болуы керек. Мектептегі жұмыс пен оқушы жетістіктерін өзгертудегі негізгі тұлға – мұғалім. Сонымен қатар мұғалім: 1. Мұғалімнің өз пәнін жетік білуі керек. 2. Оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын білуі керек. 3. Ақпараттық - коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктерін игеруі қажет. Себебі сапалы білім беру осы 3 элементке негізделеді. Ал осы 3 элемент білім сапасын арттыруына әкеледі.

3 слайд

  Білім беру саласындағы реформалардың басты нәтижелерінің бірі – мұғалім имиджі және мәртебесінің көтерілуі. Өйткені, ұстаз – мектеп жүрегі. Мұғалім - қай кезде де ең алдымен кәсіби деңгейі жоғары, интеллектуалдық, шығармашылық әлеуеті мол тұлға болуы керек. Мектептегі жұмыс пен оқушы жетістіктерін өзгертудегі негізгі тұлға – мұғалім. Сонымен қатар мұғалім: 1. Мұғалімнің өз пәнін жетік білуі керек. 2. Оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын білуі керек. 3. Ақпараттық - коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктерін игеруі қажет. Себебі сапалы білім беру осы 3 элементке негізделеді. Ал осы 3 элемент білім сапасын арттыруына әкеледі.

ХХІ ғасыр білекке емес – білімге, күшке емес – епке тоқтаған заман. ХХІ ғасырда нені оқыту керек? Мұғалімдер оқушыларды ХХІ

4 слайд
ХХІ ғасыр білекке емес – білімге, күшке емес – епке тоқтаған заман. ХХІ ғасырда нені оқыту керек? Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?

4 слайд

ХХІ ғасыр білекке емес – білімге, күшке емес – епке тоқтаған заман. ХХІ ғасырда нені оқыту керек? Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?

Қазақ мектебінің бүгінгі жайы мен ертеңі, оқушылардың білімділік және тәрбиелік деңгейі шешуші дәрежеде мұғалімге, ата-анаға

5 слайд
Қазақ мектебінің бүгінгі жайы мен ертеңі, оқушылардың білімділік және тәрбиелік деңгейі шешуші дәрежеде мұғалімге, ата-анаға және қоғам қауымдастығына жүргізілген жұмыстарға, ізденісіне байланысты. Бастауыш сыныптарға арналған бағдарламалар педагогикалық үрдісті жаңаша қарауды талап етеді.

5 слайд

Қазақ мектебінің бүгінгі жайы мен ертеңі, оқушылардың білімділік және тәрбиелік деңгейі шешуші дәрежеде мұғалімге, ата-анаға және қоғам қауымдастығына жүргізілген жұмыстарға, ізденісіне байланысты. Бастауыш сыныптарға арналған бағдарламалар педагогикалық үрдісті жаңаша қарауды талап етеді.

Бүгінгі ұстаздардың мақсат-міндеттері:  Оқушылардың дүниетанымын және білім қорын кеңейту;  пәнге қызығушылығын арттыру; 

6 слайд
Бүгінгі ұстаздардың мақсат-міндеттері:  Оқушылардың дүниетанымын және білім қорын кеңейту;  пәнге қызығушылығын арттыру;  ақпараттық-коммуникациялық технологияны терең меңгерген, өз Отанын шексіз сүйетін, мемлекеттік тілді құрметтейтін, білімді, іскер, адамгершілігі мол, жан-жақты жетілген жаңашыл тұлғаны қалыптастыру.  оқушыға білім, білік, дағдыларын игерту;  қабылдауын, ойлауын, қиялын, сезімдерін, яғни жан-жақты қабілеттерін дамыту;  жаңа технологиялардың тиімді жолдарын қолдану;  оқушылардың білім сапасын жүйелі түрде жоғары деңгейге көтеру.

6 слайд

Бүгінгі ұстаздардың мақсат-міндеттері:  Оқушылардың дүниетанымын және білім қорын кеңейту;  пәнге қызығушылығын арттыру;  ақпараттық-коммуникациялық технологияны терең меңгерген, өз Отанын шексіз сүйетін, мемлекеттік тілді құрметтейтін, білімді, іскер, адамгершілігі мол, жан-жақты жетілген жаңашыл тұлғаны қалыптастыру.  оқушыға білім, білік, дағдыларын игерту;  қабылдауын, ойлауын, қиялын, сезімдерін, яғни жан-жақты қабілеттерін дамыту;  жаңа технологиялардың тиімді жолдарын қолдану;  оқушылардың білім сапасын жүйелі түрде жоғары деңгейге көтеру.

П е д а г о г и к а л ы қ ү р д і с т е ж ү й е л і ж ұ м ы с ж ү р г і з е а л а т ы н ;П е д а г о г и к а л ы қ ө

7 слайд
П е д а г о г и к а л ы қ ү р д і с т е ж ү й е л і ж ұ м ы с ж ү р г і з е а л а т ы н ;П е д а г о г и к а л ы қ ө з г е р і с т е р г е т е з т ө с е л е т і н ;Ж а с е р е к ш е л і к п с и х о л о г и я с ы н а н х а б а р д а рО қ у ш ы л а р м е н о р т а қ т і л т а б ы с а а л а т ы н ;Б і л і м д і , і с к е р , т е х н о л о г и я н ы ң а ғ ы м ы м е н ө з г е р е а л а т ы н ш е б е р б о л у к е р е к ; Оқушымен ортақ тіл табысу үшін мұғалімнің жан – жақты білімі болу қажет. Қазіргі мұғалімге:

7 слайд

П е д а г о г и к а л ы қ ү р д і с т е ж ү й е л і ж ұ м ы с ж ү р г і з е а л а т ы н ;П е д а г о г и к а л ы қ ө з г е р і с т е р г е т е з т ө с е л е т і н ;Ж а с е р е к ш е л і к п с и х о л о г и я с ы н а н х а б а р д а рО қ у ш ы л а р м е н о р т а қ т і л т а б ы с а а л а т ы н ;Б і л і м д і , і с к е р , т е х н о л о г и я н ы ң а ғ ы м ы м е н ө з г е р е а л а т ы н ш е б е р б о л у к е р е к ; Оқушымен ортақ тіл табысу үшін мұғалімнің жан – жақты білімі болу қажет. Қазіргі мұғалімге:

Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған мәселе – білім беру, ғылымды дамыту. Өркениет б

8 слайд
Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған мәселе – білім беру, ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі,ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы – мектеп, ал мектептің жаны – мұғалімдердің басты міндеті - өз ұлтының тарихын, мәдениетін, тілін қастерлей және оны жалпы азаматтық деңгейдегі рухани құндылықтарға ұштастыра білетін тұлға тәрбиелеу.

8 слайд

Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған мәселе – білім беру, ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі,ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы – мектеп, ал мектептің жаны – мұғалімдердің басты міндеті - өз ұлтының тарихын, мәдениетін, тілін қастерлей және оны жалпы азаматтық деңгейдегі рухани құндылықтарға ұштастыра білетін тұлға тәрбиелеу.

Осы орайда, «Сабақ беру – үйреншікті жай шеберлік емес, ол – үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» деген, Жүсіпбек Аймауытовты

9 слайд
Осы орайда, «Сабақ беру – үйреншікті жай шеберлік емес, ол – үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» деген, Жүсіпбек Аймауытовтың сөзін айта кету артық болмас.

9 слайд

Осы орайда, «Сабақ беру – үйреншікті жай шеберлік емес, ол – үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер» деген, Жүсіпбек Аймауытовтың сөзін айта кету артық болмас.

Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады: 1. Сабақта кең көлем

10 слайд
Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады: 1. Сабақта кең көлемде көрнекі , АКТ құралын саралап пайдалану; 2. Сабақты түрлендіріп өткізу; 3. Сабақта оқушылар көп емес, нақты білім беруге тырысу; 4. Адамгершлік құндылыққа назар аудару, барлық балаға мүмкіндік беру 5. Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету.

10 слайд

Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады: 1. Сабақта кең көлемде көрнекі , АКТ құралын саралап пайдалану; 2. Сабақты түрлендіріп өткізу; 3. Сабақта оқушылар көп емес, нақты білім беруге тырысу; 4. Адамгершлік құндылыққа назар аудару, барлық балаға мүмкіндік беру 5. Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету.

Оқушыларға қойылатын талап:  Алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу;  Қорытынды жасап отыру.  Қосымша материалдар табу, і

11 слайд
Оқушыларға қойылатын талап:  Алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу;  Қорытынды жасап отыру.  Қосымша материалдар табу, іздену.  Өзгенің ойын тыңдап, сыйлау.  Өзін - өзі талдауды, өзін - өзі бағалай білуді меңгеру;

11 слайд

Оқушыларға қойылатын талап:  Алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу;  Қорытынды жасап отыру.  Қосымша материалдар табу, іздену.  Өзгенің ойын тыңдап, сыйлау.  Өзін - өзі талдауды, өзін - өзі бағалай білуді меңгеру;

 Мұғалім алдын - ала сабақ жоспарын құруда түрлі интерактивті оқыту формаларын, СТО - ның әдіс - тәсілдерін қолдану арқылы ұй

12 слайд
 Мұғалім алдын - ала сабақ жоспарын құруда түрлі интерактивті оқыту формаларын, СТО - ның әдіс - тәсілдерін қолдану арқылы ұйымдастырады. Сабақ бір сарынды болып кетпеу үшін шағын топтар жұмыстарын, жарыстар, тренингтер ұйымдастырады. Себебі, психологтардың дәлелдеуінше іс - әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс - әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды. Сондықтан оқушылардың өзара бірлескен белсенді іс - әрекеті арқылы ғана саналы білімдер қалыптастыруға болады. Мұндай технологияны ендіруде жұмыссыз отыратын оқушылар болмайды. Оларда сабаққа деген қызығушылық жоғары болады, сабаққа қатыспаушылық болмайды, олар өздерінің даму динамикасын, жетілгендерін жақсы сезінеді. 

12 слайд

 Мұғалім алдын - ала сабақ жоспарын құруда түрлі интерактивті оқыту формаларын, СТО - ның әдіс - тәсілдерін қолдану арқылы ұйымдастырады. Сабақ бір сарынды болып кетпеу үшін шағын топтар жұмыстарын, жарыстар, тренингтер ұйымдастырады. Себебі, психологтардың дәлелдеуінше іс - әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс - әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды. Сондықтан оқушылардың өзара бірлескен белсенді іс - әрекеті арқылы ғана саналы білімдер қалыптастыруға болады. Мұндай технологияны ендіруде жұмыссыз отыратын оқушылар болмайды. Оларда сабаққа деген қызығушылық жоғары болады, сабаққа қатыспаушылық болмайды, олар өздерінің даму динамикасын, жетілгендерін жақсы сезінеді. 

Қорытынды: Білім сапасын көтерудің негізі – білім беруді демократияландыруды көздейтін оқытудың жаңа технологияларын енг

13 слайд
Қорытынды: Білім сапасын көтерудің негізі – білім беруді демократияландыруды көздейтін оқытудың жаңа технологияларын енгізу. Басты байлық – адам, ал адам байлығы – білім. Сондықтан да, күллі әлемдік жаңа идеология ең әуелі білімнің теңдессіз күшіне арқа сүйейді. ХХІ ғасыр - білекке емес - білімге, күшке емес - епке тоқтаған заман. Заман талабына сай білімді, білікті, дүниетанымы кең, шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлға қалыптастыру. Осы мақсат негізінде: - жас ұрпақтың қабілеті мен талантын ашу; - шығармашылық, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру; - өз алдына мақсат қою арқылы оны жүзеге асыра білу; - өз әрекетінің нәтижелерін бағалай білу.

13 слайд

Қорытынды: Білім сапасын көтерудің негізі – білім беруді демократияландыруды көздейтін оқытудың жаңа технологияларын енгізу. Басты байлық – адам, ал адам байлығы – білім. Сондықтан да, күллі әлемдік жаңа идеология ең әуелі білімнің теңдессіз күшіне арқа сүйейді. ХХІ ғасыр - білекке емес - білімге, күшке емес - епке тоқтаған заман. Заман талабына сай білімді, білікті, дүниетанымы кең, шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлға қалыптастыру. Осы мақсат негізінде: - жас ұрпақтың қабілеті мен талантын ашу; - шығармашылық, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру; - өз алдына мақсат қою арқылы оны жүзеге асыра білу; - өз әрекетінің нәтижелерін бағалай білу.

14 слайд

14 слайд

Мұғалім. Бұл адамның ардақты аты, Білімдік бар биікке шығар саты. Ең алғаш басталады осы адамнан, Сүйеді сондықтан да жақын, жат

15 слайд
Мұғалім. Бұл адамның ардақты аты, Білімдік бар биікке шығар саты. Ең алғаш басталады осы адамнан, Сүйеді сондықтан да жақын, жаты... Бар ғалым, барлық қоғам мұғалімді, Сыйлайды мәңгі бақи беріп төрін, - -деп, Сәбит Мұқанов айтқандай, үнемі сыйлы, қадірлі, сүйікті болып, шәкірттерімізді білім нәрімен сусындатып, белестерге жете берейік. Сондықтан баланы жеке тұлға ретінде өздігінен дамуға итермелеуіміз керек. Себебі жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білім алу арқылы өз бетінше дамуын қойып отыр. Бұл мақсатқа жетуде өз бетінше жұмыстардың алар орны ерекше.

15 слайд

Мұғалім. Бұл адамның ардақты аты, Білімдік бар биікке шығар саты. Ең алғаш басталады осы адамнан, Сүйеді сондықтан да жақын, жаты... Бар ғалым, барлық қоғам мұғалімді, Сыйлайды мәңгі бақи беріп төрін, - -деп, Сәбит Мұқанов айтқандай, үнемі сыйлы, қадірлі, сүйікті болып, шәкірттерімізді білім нәрімен сусындатып, белестерге жете берейік. Сондықтан баланы жеке тұлға ретінде өздігінен дамуға итермелеуіміз керек. Себебі жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білім алу арқылы өз бетінше дамуын қойып отыр. Бұл мақсатқа жетуде өз бетінше жұмыстардың алар орны ерекше.