Материалдар / Бастауыш сынып оқушыларына арналған рефлексия материалдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сынып оқушыларына арналған рефлексия материалдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқыту жүйесі бұрында білім алушылардың таңдауы бойынша әр түрлі себептермен жүзеге асырылып келген. Ал қазіргі таңда елімізге түскен қиындыққа қарамастан білім саласы өз ісін тоқтатпай қашықтықтан оқытуда барлық техника мен жаңа технологияларды қолдана отырып, білім алушыларға үздіксіз білім беруде. Еліміздің білім және ғылым минстрі Асхат Аймағанбетовтің білім саласындағы әрбір шешімі оң нәтиже беруде. Күнделікті өткізіліп жатқан вебинарлар мен семинарлар, әр түрлі қиындықтармен олқылықтарды түзету барысында жасалынып жатқан іс-шаралардың барлығыда қашықтықтан әр түрлі платформалардың көмегімен іске асуда.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2021
1241
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
РЕФЛЕКСИЯ МЫСАЛДАРЫНЫҢ ЖИНАҒЫ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

1 слайд
РЕФЛЕКСИЯ МЫСАЛДАРЫНЫҢ ЖИНАҒЫ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

1 слайд

РЕФЛЕКСИЯ МЫСАЛДАРЫНЫҢ ЖИНАҒЫ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

1. «Табыс сатысы». Іс-әрекет кезеңдерін бөлуге және тақтада жазуға болады. Сабақ соңында оқушыларға табысқа апаратын баспалда

2 слайд
1. «Табыс сатысы». Іс-әрекет кезеңдерін бөлуге және тақтада жазуға болады. Сабақ соңында оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жұмысын бағалауын ұсыну. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.Мен оны істемеймін. Мен оны істей алмаймын (істеу білмеймін, қолымнан келмейді) Мен оны істегім келеді! Мен оны қалай істей аламын? Мен тырысып көремін... Мен оны істей аламын! Мен оны істеймін! Бұл оп-оңай ғой!

2 слайд

1. «Табыс сатысы». Іс-әрекет кезеңдерін бөлуге және тақтада жазуға болады. Сабақ соңында оқушыларға табысқа апаратын баспалдақ түрінде әрбір кезеңде өз жұмысын бағалауын ұсыну. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.Мен оны істемеймін. Мен оны істей алмаймын (істеу білмеймін, қолымнан келмейді) Мен оны істегім келеді! Мен оны қалай істей аламын? Мен тырысып көремін... Мен оны істей аламын! Мен оны істеймін! Бұл оп-оңай ғой!

2. «Рефлексиялық нысана» техникасы Тақтаға нысананың суреті салынады, ол екі секторға бөлінеді. Сектордың әрқайсысына

3 слайд
2. «Рефлексиялық нысана» техникасы Тақтаға нысананың суреті салынады, ол екі секторға бөлінеді. Сектордың әрқайсысына параметрлер-қалыптасқан әрекеттің рефлексия мәселелері жазылады. Мысалы, мазмұнын бағалау, сабақты өткізу нысандары мен әдістерін бағалау, педагогтің қызметін бағалау, өз әрекетін бағалау. Қатысушы нәтижені бағалауға сәйкес секторларға белгі қояды: нысана орталығына жақын болса, баға ондыққа жақын, нысана шеттерінде баға нөлге тең. Кейін оған қысқаша талдау жүргізеді. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т. Белсенді қатысты Қызықты болды Түсінікті болды Жаңаны білдім

3 слайд

2. «Рефлексиялық нысана» техникасы Тақтаға нысананың суреті салынады, ол екі секторға бөлінеді. Сектордың әрқайсысына параметрлер-қалыптасқан әрекеттің рефлексия мәселелері жазылады. Мысалы, мазмұнын бағалау, сабақты өткізу нысандары мен әдістерін бағалау, педагогтің қызметін бағалау, өз әрекетін бағалау. Қатысушы нәтижені бағалауға сәйкес секторларға белгі қояды: нысана орталығына жақын болса, баға ондыққа жақын, нысана шеттерінде баға нөлге тең. Кейін оған қысқаша талдау жүргізеді. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т. Белсенді қатысты Қызықты болды Түсінікті болды Жаңаны білдім

3. «Аралдар» әдісі Үлкен қағаз парағына эмоциялық «аралдардың» бейнесі бар карта салынады: Қуаныш а., Мұң а., Тү

4 слайд
3. «Аралдар» әдісі Үлкен қағаз парағына эмоциялық «аралдардың» бейнесі бар карта салынады: Қуаныш а., Мұң а., Түсінбестік а., Үрей а., Күту а., Сергектік а., Шабыттану а., Сүйсіну а., Ляззат а., Бермуд үшбұрышы және т.б. Аралдар картасы тақтаға (қабырғаға) ілінеді және оқушылар картаға шығып, картаның тиісті ауданына сабақтан кейін немесе күннің соңында және апта соңында ішкі, эмоциялық-сезімдік жай-күйін көрсететін өз қайығын маркермен (фломастермен) салады немесе бекітеді. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

4 слайд

3. «Аралдар» әдісі Үлкен қағаз парағына эмоциялық «аралдардың» бейнесі бар карта салынады: Қуаныш а., Мұң а., Түсінбестік а., Үрей а., Күту а., Сергектік а., Шабыттану а., Сүйсіну а., Ляззат а., Бермуд үшбұрышы және т.б. Аралдар картасы тақтаға (қабырғаға) ілінеді және оқушылар картаға шығып, картаның тиісті ауданына сабақтан кейін немесе күннің соңында және апта соңында ішкі, эмоциялық-сезімдік жай-күйін көрсететін өз қайығын маркермен (фломастермен) салады немесе бекітеді. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң а-лы Күту а-лы Үрей а-лы Белгісіздік а-лы Түсінбестік а-лыҚуаныш а-лы Ләззат а-лы Сүйсіну а-

5 слайд
Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң а-лы Күту а-лы Үрей а-лы Белгісіздік а-лы Түсінбестік а-лыҚуаныш а-лы Ләззат а-лы Сүйсіну а-лыСергектік а-лы Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

5 слайд

Бермуд үшбұрышы Шабыттану а-лыМұң а-лы Күту а-лы Үрей а-лы Белгісіздік а-лы Түсінбестік а-лыҚуаныш а-лы Ләззат а-лы Сүйсіну а-лыСергектік а-лы Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

4. «Шынығу» әдісі Белгілі қозғалыстарды орындау арқылы рефлексиялық баға беруді ұсынамыз. Келесі қозғалыстар ұсынылуы мүмкін:

6 слайд
4. «Шынығу» әдісі Белгілі қозғалыстарды орындау арқылы рефлексиялық баға беруді ұсынамыз. Келесі қозғалыстар ұсынылуы мүмкін: - Жүресінен отыру – өте төмен баға, келеңсіз көзқарас; - Аяғын тізесіне біршама бүгіп отыру, - жоғары емес баға, немқұрайлы көзқарас; - Әдеттегі тұрған бағыты, жым болып тұру – қанағаттанарлық баға, қалыпты көзқарас; - Қолын шынтағымен көтеру – жақсы баға, оң көзқарас; - Қолын жоғары көтеріп, алақанын соғып, аяқтың ұшымен тұру – өте жоғары баға, масаттанған көзқарас. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

6 слайд

4. «Шынығу» әдісі Белгілі қозғалыстарды орындау арқылы рефлексиялық баға беруді ұсынамыз. Келесі қозғалыстар ұсынылуы мүмкін: - Жүресінен отыру – өте төмен баға, келеңсіз көзқарас; - Аяғын тізесіне біршама бүгіп отыру, - жоғары емес баға, немқұрайлы көзқарас; - Әдеттегі тұрған бағыты, жым болып тұру – қанағаттанарлық баға, қалыпты көзқарас; - Қолын шынтағымен көтеру – жақсы баға, оң көзқарас; - Қолын жоғары көтеріп, алақанын соғып, аяқтың ұшымен тұру – өте жоғары баға, масаттанған көзқарас. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осы жаттығуды уақыттың болуына байланысты ауызша да, жазбаша да орындауға болады. Жазбаша орынд

7 слайд
5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осы жаттығуды уақыттың болуына байланысты ауызша да, жазбаша да орындауға болады. Жазбаша орындау үшін үш бағаннан тұратын кестені толтыру ұсынылады. «Қ» бағанына – «қосу» - сабақта ұнағанның барлығы жазылады, жағымды эмоция тудырған немесе оқушының пікірі бойынша оған қандай да бір мақсатқа жету үшін пайдалы болған ақпарат және жұмыс нысандары. «А» бағанына – «алу» – сабақта ұнамағанның барлығы, жалықтырғыш көрінген, жақтырмаған, түсініксіз болған немесе оқушының пікірі бойынша оған қажетсіз, пайдасыз болып көрінген ақпарат жазылады. «Қыз» бағанына – «қызықты» – оқушылар сабақта солар туралы білген барлық қызықты фактілерді, осы проблема бойынша тағы нені білгісі келетінін, мұғалімге қоятын сұрақтарын жазады. Қосу Алу Қызықты Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

7 слайд

5. «Қосу-алу-қызықты» әдісі Осы жаттығуды уақыттың болуына байланысты ауызша да, жазбаша да орындауға болады. Жазбаша орындау үшін үш бағаннан тұратын кестені толтыру ұсынылады. «Қ» бағанына – «қосу» - сабақта ұнағанның барлығы жазылады, жағымды эмоция тудырған немесе оқушының пікірі бойынша оған қандай да бір мақсатқа жету үшін пайдалы болған ақпарат және жұмыс нысандары. «А» бағанына – «алу» – сабақта ұнамағанның барлығы, жалықтырғыш көрінген, жақтырмаған, түсініксіз болған немесе оқушының пікірі бойынша оған қажетсіз, пайдасыз болып көрінген ақпарат жазылады. «Қыз» бағанына – «қызықты» – оқушылар сабақта солар туралы білген барлық қызықты фактілерді, осы проблема бойынша тағы нені білгісі келетінін, мұғалімге қоятын сұрақтарын жазады. Қосу Алу Қызықты Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

6. «Сауалнама» әдісі Мектеп оқушыларына шағын сауалнама ұсынылады, оны сабақтың қандай элементтеріне ерекше назар ау

8 слайд
6. «Сауалнама» әдісі Мектеп оқушыларына шағын сауалнама ұсынылады, оны сабақтың қандай элементтеріне ерекше назар аударылуына байланысты өзгертуге, толықтыруға болады. Білім алушылардан өз жауабын дәлелдеуді сұрауға болады. 1. Сабақта мен … жұмыс істедім 2. Мен сабақта өз жұмысыма… 3. Сабақ маған …көрінді 4. Сабақта мен… 5. Менің көңіл-күйім… 6. Сабақ материалы маған… 7. Үй тапсырмасы маған … көрінеді Белсенді/енжар Ризамын/риза емеспін Қысқа/ұзын болып Шаршамадым/шаршадым Жақсы болды/нашарлады Түсінікті/түсініксіз Пайдалы/пайдасыз Қызықты/зеріктіретін Жеңіл/қиын Қызықты/қызықсыз Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

8 слайд

6. «Сауалнама» әдісі Мектеп оқушыларына шағын сауалнама ұсынылады, оны сабақтың қандай элементтеріне ерекше назар аударылуына байланысты өзгертуге, толықтыруға болады. Білім алушылардан өз жауабын дәлелдеуді сұрауға болады. 1. Сабақта мен … жұмыс істедім 2. Мен сабақта өз жұмысыма… 3. Сабақ маған …көрінді 4. Сабақта мен… 5. Менің көңіл-күйім… 6. Сабақ материалы маған… 7. Үй тапсырмасы маған … көрінеді Белсенді/енжар Ризамын/риза емеспін Қысқа/ұзын болып Шаршамадым/шаршадым Жақсы болды/нашарлады Түсінікті/түсініксіз Пайдалы/пайдасыз Қызықты/зеріктіретін Жеңіл/қиын Қызықты/қызықсыз Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

7. Көп нұсқалы жауап талап ететін сұрақтар:  Неліктен қиын болды?  Сабақта не аштыңыз, білдіңіз?  Сабақтан сіздің күткеніңі

9 слайд
7. Көп нұсқалы жауап талап ететін сұрақтар:  Неліктен қиын болды?  Сабақта не аштыңыз, білдіңіз?  Сабақтан сіздің күткеніңіз расталды ма?  Сіз бүгінгі сабақтан не алдыңыз?  Сабақ ненің төңірегінде ойлануға мәжбүр етті? Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

9 слайд

7. Көп нұсқалы жауап талап ететін сұрақтар:  Неліктен қиын болды?  Сабақта не аштыңыз, білдіңіз?  Сабақтан сіздің күткеніңіз расталды ма?  Сіз бүгінгі сабақтан не алдыңыз?  Сабақ ненің төңірегінде ойлануға мәжбүр етті? Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

8. «Алғыс білдіремін» әдісі Сабақтың соңында мұғалім әр оқушыға ынтымақтастық үшін рахмет айтқысы келетін балалардың

10 слайд
8. «Алғыс білдіремін» әдісі Сабақтың соңында мұғалім әр оқушыға ынтымақтастық үшін рахмет айтқысы келетін балалардың бірін таңдауды және осы ынтымақтастық нақты неден байқалғанын түсіндіруді сұрайды. Таңдалатындар санынан мұғалімді алып тастау керек. Педагогтің алғыс айту сөзі соңғы болады. Бұл ретте ол қошеметтің ең төмен мөлшері тиген оқушыларды таңдап, оқиғаның осы қатысушысына да ризашылық сөздерін табуға тырысады. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

10 слайд

8. «Алғыс білдіремін» әдісі Сабақтың соңында мұғалім әр оқушыға ынтымақтастық үшін рахмет айтқысы келетін балалардың бірін таңдауды және осы ынтымақтастық нақты неден байқалғанын түсіндіруді сұрайды. Таңдалатындар санынан мұғалімді алып тастау керек. Педагогтің алғыс айту сөзі соңғы болады. Бұл ретте ол қошеметтің ең төмен мөлшері тиген оқушыларды таңдап, оқиғаның осы қатысушысына да ризашылық сөздерін табуға тырысады. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

9. «Өзін-өзі бағалау парағы» Лә

11 слайд
9. «Өзін-өзі бағалау парағы» Ләззат алдым Ештеңе түсінбедім Таң қалдым Жаңа нәрсе білдім Жаңа нәрсе білдім РенжідімЯ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

11 слайд

9. «Өзін-өзі бағалау парағы» Ләззат алдым Ештеңе түсінбедім Таң қалдым Жаңа нәрсе білдім Жаңа нәрсе білдім РенжідімЯ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

10. Өзін-өзі бақылау парағы Бүкіл сабақ бойы жүргізіледі. Оқушының тегі, аты_____________________________ Тапсырма түрі Белг

12 слайд
10. Өзін-өзі бақылау парағы Бүкіл сабақ бойы жүргізіледі. Оқушының тегі, аты_____________________________ Тапсырма түрі Белгі Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

12 слайд

10. Өзін-өзі бақылау парағы Бүкіл сабақ бойы жүргізіледі. Оқушының тегі, аты_____________________________ Тапсырма түрі Белгі Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

11. «Борт журналы» Түйінді сөздер, графикалық модельдер, қысқа сөйлемдер және ой-тұжырымдар, сұрақтар арқылы ақпара

13 слайд
11. «Борт журналы» Түйінді сөздер, графикалық модельдер, қысқа сөйлемдер және ой-тұжырымдар, сұрақтар арқылы ақпаратты тіркеу нысаны. Оқушылар толтыратын, мұғалім құрастыратын «борт журналының» бөліктеріне мысал: тақырыптың түйінді ұғымдары, оқушы анықтауы тиіс байланыстар, маңызды сұрақтар. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

13 слайд

11. «Борт журналы» Түйінді сөздер, графикалық модельдер, қысқа сөйлемдер және ой-тұжырымдар, сұрақтар арқылы ақпаратты тіркеу нысаны. Оқушылар толтыратын, мұғалім құрастыратын «борт журналының» бөліктеріне мысал: тақырыптың түйінді ұғымдары, оқушы анықтауы тиіс байланыстар, маңызды сұрақтар. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

12. «Күнделіктер» Күнделіктің сан алуан түрлері : кәдімгі, күнделік – көркемөнер альбом, екі бөлікті күнделік (бір ба

14 слайд
12. «Күнделіктер» Күнделіктің сан алуан түрлері : кәдімгі, күнделік – көркемөнер альбом, екі бөлікті күнделік (бір бағанда – қадағалайтын фактілер, пікірлер дәйексөз, екіншісінде – түсіндірмелер) және басқасы. Эссе мен «борт журналына» қарағанда, күнделік ұзақ уақыт аралығында жүргізіледі және оқушыға тікелей үдерісті қадағалай отыра, сондай-ақ уақытта өз әрекеттерін салыстыра отыра, анағұрлым терең рефлексия жасауға мүмкіндік береді (кейінге қалдырылған» рефлексия). Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

14 слайд

12. «Күнделіктер» Күнделіктің сан алуан түрлері : кәдімгі, күнделік – көркемөнер альбом, екі бөлікті күнделік (бір бағанда – қадағалайтын фактілер, пікірлер дәйексөз, екіншісінде – түсіндірмелер) және басқасы. Эссе мен «борт журналына» қарағанда, күнделік ұзақ уақыт аралығында жүргізіледі және оқушыға тікелей үдерісті қадағалай отыра, сондай-ақ уақытта өз әрекеттерін салыстыра отыра, анағұрлым терең рефлексия жасауға мүмкіндік береді (кейінге қалдырылған» рефлексия). Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

13. «Үш М және Ә» Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартат

15 слайд
13. «Үш М және Ә» Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады. .Филиал «АО НЦПК « Өрлеу » группа №8 Клименко Л.В тренер Нурпеисова А.Т.

15 слайд

13. «Үш М және Ә» Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады. .Филиал «АО НЦПК « Өрлеу » группа №8 Клименко Л.В тренер Нурпеисова А.Т.

14. "Ал ең соңында айтарым" Оқушыларға жүйелі үш сұраққа жауап беру ұсынылады: • Үміттеріңіз қаншалықты расталды және ол үшін

16 слайд
14. "Ал ең соңында айтарым" Оқушыларға жүйелі үш сұраққа жауап беру ұсынылады: • Үміттеріңіз қаншалықты расталды және ол үшін кімге алғыс білдіресіз (мұғалімді қоспағанда)? • Не расталмады және неліктен? • Менің және біздің келешегіміз? Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

16 слайд

14. "Ал ең соңында айтарым" Оқушыларға жүйелі үш сұраққа жауап беру ұсынылады: • Үміттеріңіз қаншалықты расталды және ол үшін кімге алғыс білдіресіз (мұғалімді қоспағанда)? • Не расталмады және неліктен? • Менің және біздің келешегіміз? Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

15. «Бағалау парағы Рефлексия» Мен ойлаған нәрсені орындадым ба? _____________________________

17 слайд
15. «Бағалау парағы Рефлексия» Мен ойлаған нәрсені орындадым ба? _____________________________________ Мен жобаның басты нәтижесі ретінде жазғанды істеу қолымнан келді ме?__________ Барлығы мен ойластырғандай болды ма?__________________________ Не жақсы орындалды?_________________________________________________ Не жаман орындалды?_________________________________________________ Нені орындау жеңіл болды, ал не кенеттен қиынға соқты?____________ Кім маған жоба үшін РАХМЕТ айтар еді?_________________________ Ересектерден өз жұмысымды бағалауын сұраймын: Анам не деді:____________________ Мұғалім не деді:_______________________________ Жобаны достар қалай бағалады:______________________________ Мен олармен неден келісемін, неден келіспеймін ?_________________________ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

17 слайд

15. «Бағалау парағы Рефлексия» Мен ойлаған нәрсені орындадым ба? _____________________________________ Мен жобаның басты нәтижесі ретінде жазғанды істеу қолымнан келді ме?__________ Барлығы мен ойластырғандай болды ма?__________________________ Не жақсы орындалды?_________________________________________________ Не жаман орындалды?_________________________________________________ Нені орындау жеңіл болды, ал не кенеттен қиынға соқты?____________ Кім маған жоба үшін РАХМЕТ айтар еді?_________________________ Ересектерден өз жұмысымды бағалауын сұраймын: Анам не деді:____________________ Мұғалім не деді:_______________________________ Жобаны достар қалай бағалады:______________________________ Мен олармен неден келісемін, неден келіспеймін ?_________________________ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

16. Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз: • Жарайсың! • Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын. • Сен жақсырақ жұмыс істей алар еді

18 слайд
16. Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз: • Жарайсың! • Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын. • Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

18 слайд

16. Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз: • Жарайсың! • Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын. • Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің. Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

17. «Білім теңізіне қайықты жіберіңіз» Тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген балалар өз қайығын Білім теңізіне жібер

19 слайд
17. «Білім теңізіне қайықты жіберіңіз»   Тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген балалар өз қайығын Білім теңізіне жібереді, ал оған сенімсіз балалар Ереже шығанағында қалады. БІЛІМ ТЕҢІЗІ ЕРЕЖЕ ШЫҒАНАҒЫ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

19 слайд

17. «Білім теңізіне қайықты жіберіңіз»   Тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген балалар өз қайығын Білім теңізіне жібереді, ал оған сенімсіз балалар Ереже шығанағында қалады. БІЛІМ ТЕҢІЗІ ЕРЕЖЕ ШЫҒАНАҒЫ Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

18. «Чемодан, еттартқыш, себет» • - Кейін керек болуы мүмкін - Ақпаратты өңдеймін

20 слайд
18. «Чемодан, еттартқыш, себет» • - Кейін керек болуы мүмкін - Ақпаратты өңдеймін - Барлығын лақтырамын Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

20 слайд

18. «Чемодан, еттартқыш, себет» • - Кейін керек болуы мүмкін - Ақпаратты өңдеймін - Барлығын лақтырамын Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

19. «Көңіл-күй таразысы» Сол жақта суретте - бұлыңғыр күн, бұлт, жаңбыр. Оң жақта күннің көзі, бұлтсыз аспан. Көңіл-күйдің «күн

21 слайд
19. «Көңіл-күй таразысы» Сол жақта суретте - бұлыңғыр күн, бұлт, жаңбыр. Оң жақта күннің көзі, бұлтсыз аспан. Көңіл-күйдің «күнді» немесе «жауынды» болуына байланысты, таразы аяқтары күннің соңында солға немесе оңға ауытқиды. Бұл ретте, төменде, олар соған дейін ауытқыған секторда маятник, саны мен себебі белгіленеді.                                           Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

21 слайд

19. «Көңіл-күй таразысы» Сол жақта суретте - бұлыңғыр күн, бұлт, жаңбыр. Оң жақта күннің көзі, бұлтсыз аспан. Көңіл-күйдің «күнді» немесе «жауынды» болуына байланысты, таразы аяқтары күннің соңында солға немесе оңға ауытқиды. Бұл ретте, төменде, олар соған дейін ауытқыған секторда маятник, саны мен себебі белгіленеді.                                           Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

20. «SMS» Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне

22 слайд
20. «SMS» Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқа хабарлама (SMS) жазу ұсынылады Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.

22 слайд

20. «SMS» Оқушыларға қағаз ұялы телефондарға сабақтың қалай өткендігі туралы, ол қалай жемісті жұмыс істегені туралы бір-біріне қысқа хабарлама (SMS) жазу ұсынылады Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.