«Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйе

#1 слайд
Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйене отырып, жеті модулдің бірі- сыни тұрғыдан ойлаудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіну және тәжірибеде қолдануға бағыт- бағдар беру.

1 слайд

Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйене отырып, жеті модулдің бірі- сыни тұрғыдан ойлаудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіну және тәжірибеде қолдануға бағыт- бағдар беру.

• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап а

#2 слайд
• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алуға жетелеу; • өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; • пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдей білу; • шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешуге үйрету;

2 слайд

• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алуға жетелеу; • өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; • пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдей білу; • шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешуге үйрету;

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қ

#3 слайд
Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қалай бағалау керек? Балалар қалай оқиды? Нен і оқыту керек?

3 слайд

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қалай бағалау керек? Балалар қалай оқиды? Нен і оқыту керек?

Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқуш

#4 слайд
Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, дәлелді жауап беруін, шынайы бағалау сауаттылықтарын арттырады;

4 слайд

Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, дәлелді жауап беруін, шынайы бағалау сауаттылықтарын арттырады;

Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түр

#5 слайд
Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалану; • топта және жеке жұмыс істеу ептілігі; • проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау ;

5 слайд

Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалану; • топта және жеке жұмыс істеу ептілігі; • проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау ;

Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрдел

#6 слайд
Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрделі тапсырмалардың шешімін таба білетін, көшбасшылық қабілетке ие, белсенді оқушы. Мизам Дидар (В оқушы) – есте сақтау қабілеті мен зейіні дамыған, ынталы, ашық, достарымен тез тіл табысатын екпінді оқушы. Бірақ жауап беруде ұзақ ойлануды талап етеді. Қабиев Диас (С оқушы) – ынтасы жоқ емес, түсінгенін айта алады, бірақ кейде ойын жеткізуге қиналады, балалармен қарым-қатынасы жақсы, деңгейі орташа.

6 слайд

Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрделі тапсырмалардың шешімін таба білетін, көшбасшылық қабілетке ие, белсенді оқушы. Мизам Дидар (В оқушы) – есте сақтау қабілеті мен зейіні дамыған, ынталы, ашық, достарымен тез тіл табысатын екпінді оқушы. Бірақ жауап беруде ұзақ ойлануды талап етеді. Қабиев Диас (С оқушы) – ынтасы жоқ емес, түсінгенін айта алады, бірақ кейде ойын жеткізуге қиналады, балалармен қарым-қатынасы жақсы, деңгейі орташа.

Бірлесе отырып, шешім қабылдау

#7 слайд
Бірлесе отырып, шешім қабылдау

7 слайд

Бірлесе отырып, шешім қабылдау

Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып а

#8 слайд
Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып алып дауыстап оқиды, тақтадағы тиісті таңбаға орналастырады. • Денсаулық жақсы болу үшін спортпен айналысу керек. • Денсаулық жақсы болу үшін көп ұйықтау керек. “ Полюс» ойын ы + -+ -

8 слайд

Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып алып дауыстап оқиды, тақтадағы тиісті таңбаға орналастырады. • Денсаулық жақсы болу үшін спортпен айналысу керек. • Денсаулық жақсы болу үшін көп ұйықтау керек. “ Полюс» ойын ы + -+ -

Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді

#9 слайд
Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді айттым; • 3. Белсенді қатыстым; • 4. Достарымнан қалмауға тырыстым;

9 слайд

Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді айттым; • 3. Белсенді қатыстым; • 4. Достарымнан қалмауға тырыстым;

Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

#10 слайд
Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

10 слайд

Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!

#11 слайд
Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!

11 слайд

Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!

Файл форматы:
pptx
08.10.2020
550
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі