Бастауыш сынып оқушыларының тілдік құзыреттілігін қалыптастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының
тілдік құзыреттілігін қалыптастыру
1 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік құзыреттілігін қалыптастыру
2 слайд
Құзыреттілік – оқу арқылы
меңгерілетін білімге,
тәжірибеге, бейімділікке
негізделген жалпы
қабілеттілік.
Құзыреттілікке ие бола
отырып, студент:
өзін ауызша және жазбаша көрсете білу,
сауалнама, өтініш, түйіндеме, хат жазу;
қоршаған адамдармен және оқиғалармен қарым-
қатынас жасаудың өзіндік тәсілдері;
сұрақ қоя білу, тренинг диалогын дұрыс жүргізу;
сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлеріне (монолог,
диалог, оқу, жазу), лингвистикалық және тілдік
құзыреттіліктерге ие болу;
топтағы бірлескен іс-әрекеттің өзіндік тәсілдерін,
қарым-қатынас жағдайындағы іс-әрекет тәсілдерін;
ымыраға келу және таба білу.
2 слайд
Құзыреттілік – оқу арқылы меңгерілетін білімге, тәжірибеге, бейімділікке негізделген жалпы қабілеттілік. Құзыреттілікке ие бола отырып, студент: өзін ауызша және жазбаша көрсете білу, сауалнама, өтініш, түйіндеме, хат жазу; қоршаған адамдармен және оқиғалармен қарым- қатынас жасаудың өзіндік тәсілдері; сұрақ қоя білу, тренинг диалогын дұрыс жүргізу; сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлеріне (монолог, диалог, оқу, жазу), лингвистикалық және тілдік құзыреттіліктерге ие болу; топтағы бірлескен іс-әрекеттің өзіндік тәсілдерін, қарым-қатынас жағдайындағы іс-әрекет тәсілдерін; ымыраға келу және таба білу.
3 слайд
Коммуникативтік құзыреттілік келесі
құзыреттерді қамтиды:
4 1
3 2 СӨЙЛЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ
ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІККОМПЕНСАТОРЛЫҚ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІК
ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ
ҚҰЗЫРЕТТІЛІК
3 слайд
Коммуникативтік құзыреттілік келесі құзыреттерді қамтиды: 4 1 3 2 СӨЙЛЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІККОМПЕНСАТОРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК
4 слайд
Тілдік құзыреттілік тілдің өзін
білуді, оның құрылымы мен
қызметін және осы тілдің
әртүрлі нормаларын білуді
білдіреді. Құзыреттілікті
қалыптастыру мектеп
оқушыларының
эмоционалдық-танымдық
дамуымен тығыз байланысты,
оның білім, білік және дағды
тізбесі арқылы сипатталатын
жалпы тілдік құзыреттіліктердің
бірнеше құрамдас бөліктері
бар:
бұрын оқыған материалды жүйелеу;
шет тілінің барлық дыбыстарының адекватты
айтылуы және дыбыстық айырмашылығы;
сөздер мен сөз тіркестерінде дұрыс екпінді сақтау;
сөйлемнің негізгі түрлерінің интонация
ерекшеліктерін сақтау;
оқу мен емленің негізгі ережелерін қолдану;
лексикалық бірліктерді (сөздер, сөз тіркестері,
бағалау лексикасы, сөйлеу клишелері) және
грамматикалық құбылыстарды тану және
сөйлеуде қолдану;
4 слайд
Тілдік құзыреттілік тілдің өзін білуді, оның құрылымы мен қызметін және осы тілдің әртүрлі нормаларын білуді білдіреді. Құзыреттілікті қалыптастыру мектеп оқушыларының эмоционалдық-танымдық дамуымен тығыз байланысты, оның білім, білік және дағды тізбесі арқылы сипатталатын жалпы тілдік құзыреттіліктердің бірнеше құрамдас бөліктері бар: бұрын оқыған материалды жүйелеу; шет тілінің барлық дыбыстарының адекватты айтылуы және дыбыстық айырмашылығы; сөздер мен сөз тіркестерінде дұрыс екпінді сақтау; сөйлемнің негізгі түрлерінің интонация ерекшеліктерін сақтау; оқу мен емленің негізгі ережелерін қолдану; лексикалық бірліктерді (сөздер, сөз тіркестері, бағалау лексикасы, сөйлеу клишелері) және грамматикалық құбылыстарды тану және сөйлеуде қолдану;
5 слайд
Тілдік құзыреттілік келесі негізгі
дағдыларды қамтиды:
1. Қарапайым түпнұсқа мәтіндерді оқып, мағынасын түсініңіз
(мазмұнның мәнін салыстырмалы түрде түсіну және толық
түсіну);
2. Оқу, еңбек, мәдени-тұрмыстық салаларда қарым-қатынас
жасай білу;
3. Өзіңіз туралы негізгі мәліметтерді ауызша бере білу, өз
ұстанымын және бағасын білдіру.
4. Негізгі ақпаратты жазбаша білдіру және жеткізу қабілеті
5 слайд
Тілдік құзыреттілік келесі негізгі дағдыларды қамтиды: 1. Қарапайым түпнұсқа мәтіндерді оқып, мағынасын түсініңіз (мазмұнның мәнін салыстырмалы түрде түсіну және толық түсіну); 2. Оқу, еңбек, мәдени-тұрмыстық салаларда қарым-қатынас жасай білу; 3. Өзіңіз туралы негізгі мәліметтерді ауызша бере білу, өз ұстанымын және бағасын білдіру. 4. Негізгі ақпаратты жазбаша білдіру және жеткізу қабілеті
6 слайд
Тілдік құзыреттіліктің кезеңдері
2. Практикалық:
-
таңдап алынған тақырыпқа сәйкес
орта құру;
-
мәтінді және иллюстрацияны қою;
-
көрнекілік пен интерактивтілікті құру;1. Дайындық:
- таңдап алынған тақырыпқа материал
іріктеу;
- алынған ақпаратты талдау мен
мағынасын сезіну;
3.
Шығармашылық есеп
берумен жұмыс. 4. Шығармашылық жобаны
қорғауға дайындық.
6 слайд
Тілдік құзыреттіліктің кезеңдері 2. Практикалық: - таңдап алынған тақырыпқа сәйкес орта құру; - мәтінді және иллюстрацияны қою; - көрнекілік пен интерактивтілікті құру;1. Дайындық: - таңдап алынған тақырыпқа материал іріктеу; - алынған ақпаратты талдау мен мағынасын сезіну; 3. Шығармашылық есеп берумен жұмыс. 4. Шығармашылық жобаны қорғауға дайындық.
7 слайд
Шет тілін оқытудың мақсаты – тілдік білім,
білік, дағдылардың жиынтығын білдіретін
тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, оны
меңгеру оқытылатын тілдің тілдік
нормаларына сәйкес шет тілінің сөйлеу
әрекетін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Шет тілдерін оқыту кезінде диалогтық
сөйлеу ажырамас құрамдас бөліктердің бірі
болып табылады, өйткені сөйлеу тілінің көп
бөлігін (70%) алады.
7 слайд
Шет тілін оқытудың мақсаты – тілдік білім, білік, дағдылардың жиынтығын білдіретін тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, оны меңгеру оқытылатын тілдің тілдік нормаларына сәйкес шет тілінің сөйлеу әрекетін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Шет тілдерін оқыту кезінде диалогтық сөйлеу ажырамас құрамдас бөліктердің бірі болып табылады, өйткені сөйлеу тілінің көп бөлігін (70%) алады.
8 слайд
“”
•
Болашақ мұғалімдер оқушылардың танымдық
және эмоционалдық қабілеттерін пайдалана
отырып, әлеуметтік ерекшеліктерін ескере
отырып, проблемаларды шешуге және жобалар
жасауға жағдай жасай білуі керек.
8 слайд
“” • Болашақ мұғалімдер оқушылардың танымдық және эмоционалдық қабілеттерін пайдалана отырып, әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, проблемаларды шешуге және жобалар жасауға жағдай жасай білуі керек.
9 слайд
Проблемалық жағдаяттың егжей-тегжейіне тоқтала отырып, мұғалім оқушылармен бірге оның
сол ұғымдардың күнделікті жағдайлармен байланысын анықтайды, оқушылардың мәселені
шешу қабілетін ашады, оларға қолда бар ресурстарды көрсетеді .
Мұғалімдер студенттерге олардың академиялық талаптарын нақты және түсінікті түрде
түсіндіруі, оларды әртүрлі жұмыс түрлеріне (жеке және топтық) тартуы, сыныптағы тәртіптік
проблемалардың алдын алу стратегияларын әзірлеуі, қолайлы жұмыс жағдайын жасайды.Мұғалімдерден өз оқушыларының күшті және әлсіз жақтары туралы ақпаратты жинау және
жинақтау, және белгілі бір пәннің құзыреттіліктерінің даму деңгейін бағалауға арналған
құралдар қолдану мүмкіндігі талап етіледі.
9 слайд
Проблемалық жағдаяттың егжей-тегжейіне тоқтала отырып, мұғалім оқушылармен бірге оның сол ұғымдардың күнделікті жағдайлармен байланысын анықтайды, оқушылардың мәселені шешу қабілетін ашады, оларға қолда бар ресурстарды көрсетеді . Мұғалімдер студенттерге олардың академиялық талаптарын нақты және түсінікті түрде түсіндіруі, оларды әртүрлі жұмыс түрлеріне (жеке және топтық) тартуы, сыныптағы тәртіптік проблемалардың алдын алу стратегияларын әзірлеуі, қолайлы жұмыс жағдайын жасайды.Мұғалімдерден өз оқушыларының күшті және әлсіз жақтары туралы ақпаратты жинау және жинақтау, және белгілі бір пәннің құзыреттіліктерінің даму деңгейін бағалауға арналған құралдар қолдану мүмкіндігі талап етіледі.
10 слайд
Қарым-қатынас саласы – коммуникация түрлері мен құрамдас бөліктерін талқылау.
Шет тілдерін қалай оқыту және үйрену керектігі туралы әңгімелеу.
Ағылшын тілі сабақтарында әртүрлі оқу жағдайларын талқылау.
Ағылшын тілі мұғалімінің жұмысын, жұмыс ерекшеліктері мен шарттарын талқылау.
Мұғалімнің уақыты – міндеттері мен іс-әрекетін қалай ұйымдастыру керектігі туралы айту.
Ақауларды жою – сыныптағы тәртіп пен басқару туралы айту.
Бос уақыттағы әрекеттерді талқылау.Бейіндік шет тілі құзыреттілігінің лингвистикалық-дидактикалық құрамдас
бөлігі болашақ шет тілі мұғалімдеріне арналған оқу бағдарламасының
мазмұнында жүзеге асырылады: кәсіби педагогикалық іс-әрекетінің
аспектілерін тікелей көрсетеді. Кәсіби қарым-қатынастың келесі жағдайларын
таңдадық:
10 слайд
Қарым-қатынас саласы – коммуникация түрлері мен құрамдас бөліктерін талқылау. Шет тілдерін қалай оқыту және үйрену керектігі туралы әңгімелеу. Ағылшын тілі сабақтарында әртүрлі оқу жағдайларын талқылау. Ағылшын тілі мұғалімінің жұмысын, жұмыс ерекшеліктері мен шарттарын талқылау. Мұғалімнің уақыты – міндеттері мен іс-әрекетін қалай ұйымдастыру керектігі туралы айту. Ақауларды жою – сыныптағы тәртіп пен басқару туралы айту. Бос уақыттағы әрекеттерді талқылау.Бейіндік шет тілі құзыреттілігінің лингвистикалық-дидактикалық құрамдас бөлігі болашақ шет тілі мұғалімдеріне арналған оқу бағдарламасының мазмұнында жүзеге асырылады: кәсіби педагогикалық іс-әрекетінің аспектілерін тікелей көрсетеді. Кәсіби қарым-қатынастың келесі жағдайларын таңдадық: