Материалдар / Бастауыш сыныпта ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану барысында оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныпта ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану барысында оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация Бастауыш сыныпта ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану барысында оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру тақырыбына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2018
930
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Бастауыш сыныпта ақпараттық- коммуникативтік технологияны қолдану арқылы оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру»

1 слайд
«Бастауыш сыныпта ақпараттық- коммуникативтік технологияны қолдану арқылы оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру»

1 слайд

«Бастауыш сыныпта ақпараттық- коммуникативтік технологияны қолдану арқылы оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру»

«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде

2 слайд
«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндет ауыр» - Н.Ә.Назарбаев.

2 слайд

«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндет ауыр» - Н.Ә.Назарбаев.

Ақпараттық – коммуникативтік технологияны қолдану Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық үрдістің қарқыны білім беру жүйесінің

3 слайд
Ақпараттық – коммуникативтік технологияны қолдану Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық үрдістің қарқыны білім беру жүйесінің алдына мүлде жаңа міндеттер қойып отыр. Ақпараттық технологиялардың оқу үрдісінде қолданылуы мұғалімдердің де, оқушылардың да мүмкіндіктерін кеңейтеді. Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің барлық саласында жаңа ақпараттық технологияларды жоспарлы түрде енгізіп, жүйелік интеграциялауды өткізу немесе қамтамасыз ету қажеттілігі туындап отыр. Интеграция (латын тілінен integratio-қалпына келтіру, толықтыру-integer-бүтін) дегеніміз педагогикалық тұтастықпен қалыптастырып білімді жүйелеу мен жинақтауды әр түрлі ғылымдарды біріктіру. Ақпараттық технологияның міндеті-оқушыларды білімге қызығушылығын, ізденушілікке баулу

3 слайд

Ақпараттық – коммуникативтік технологияны қолдану Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық үрдістің қарқыны білім беру жүйесінің алдына мүлде жаңа міндеттер қойып отыр. Ақпараттық технологиялардың оқу үрдісінде қолданылуы мұғалімдердің де, оқушылардың да мүмкіндіктерін кеңейтеді. Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің барлық саласында жаңа ақпараттық технологияларды жоспарлы түрде енгізіп, жүйелік интеграциялауды өткізу немесе қамтамасыз ету қажеттілігі туындап отыр. Интеграция (латын тілінен integratio-қалпына келтіру, толықтыру-integer-бүтін) дегеніміз педагогикалық тұтастықпен қалыптастырып білімді жүйелеу мен жинақтауды әр түрлі ғылымдарды біріктіру. Ақпараттық технологияның міндеті-оқушыларды білімге қызығушылығын, ізденушілікке баулу

Оқытылатын пәннің өзекті білімдері Білім берудің жалпы негіздерін, оқыту мақсаты мен міндеттерін білуге негізделетін оқу

4 слайд
Оқытылатын пәннің өзекті білімдері Білім берудің жалпы негіздерін, оқыту мақсаты мен міндеттерін білуге негізделетін оқу мен оқыту үдерістері Оқытудың қосалқы құралдары туралы білім. Пәндік білім Педагогикалық білім Технологиялық білім үш білімнің қилысуы технологиялық, педагогикалық және мазмұндық білім

4 слайд

Оқытылатын пәннің өзекті білімдері Білім берудің жалпы негіздерін, оқыту мақсаты мен міндеттерін білуге негізделетін оқу мен оқыту үдерістері Оқытудың қосалқы құралдары туралы білім. Пәндік білім Педагогикалық білім Технологиялық білім үш білімнің қилысуы технологиялық, педагогикалық және мазмұндық білім

Интернеттің іздеу жүйесі арқылы өмірбаяндық материалдарды, фотоқұжаттарды, видео-роликтерді, электронды оқулықтар

5 слайд
Интернеттің іздеу жүйесі арқылы өмірбаяндық материалдарды, фотоқұжаттарды, видео-роликтерді, электронды оқулықтар

5 слайд

Интернеттің іздеу жүйесі арқылы өмірбаяндық материалдарды, фотоқұжаттарды, видео-роликтерді, электронды оқулықтар

Әртүрлі бейнедегі суреттерді, графиктік сызбаларды бояи отырып та басып бере алады және уақытты үнемдеуге мүмкіншілік береді

6 слайд
Әртүрлі бейнедегі суреттерді, графиктік сызбаларды бояи отырып та басып бере алады және уақытты үнемдеуге мүмкіншілік береді

6 слайд

Әртүрлі бейнедегі суреттерді, графиктік сызбаларды бояи отырып та басып бере алады және уақытты үнемдеуге мүмкіншілік береді

Пәндерді оқыту барысында осыинтерактивті формаларын сабақта қолданамын Ойын арқылы оқыту. Логикалық есептер Блок – схем,

7 слайд
Пәндерді оқыту барысында осыинтерактивті формаларын сабақта қолданамын Ойын арқылы оқыту. Логикалық есептер Блок – схем, графиктер, диаграмма, карта Тірек – схема, көрнекіліктер және анықтама құралдары. Тестілеу және бақылау. Сөзжұмбақ, ребустар.

7 слайд

Пәндерді оқыту барысында осыинтерактивті формаларын сабақта қолданамын Ойын арқылы оқыту. Логикалық есептер Блок – схем, графиктер, диаграмма, карта Тірек – схема, көрнекіліктер және анықтама құралдары. Тестілеу және бақылау. Сөзжұмбақ, ребустар.

8 слайд

8 слайд

Пән барысында АКТ-ны қолданудағы жалпы мақсатым оқушыларды бүгінгі ақпараттық қоғамға бейімдеу; ақпараттық мәдениеттердің ал

9 слайд
Пән барысында АКТ-ны қолданудағы жалпы мақсатым оқушыларды бүгінгі ақпараттық қоғамға бейімдеу; ақпараттық мәдениеттердің алғы шарттарын қалыптастыру.

9 слайд

Пән барысында АКТ-ны қолданудағы жалпы мақсатым оқушыларды бүгінгі ақпараттық қоғамға бейімдеу; ақпараттық мәдениеттердің алғы шарттарын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже •Жас ерекшелігіне сай ақпарттық сауаттылығы дамиды • компьютерлік стандартты бағдарламалармен, электрондық о

10 слайд
Күтілетін нәтиже •Жас ерекшелігіне сай ақпарттық сауаттылығы дамиды • компьютерлік стандартты бағдарламалармен, электрондық оқулықтармен жұмыс жасау икемділіктері жетіледі. •компьютер арқылы оқу материалдарын, оқыту және бақылау бағдарламаларын іске қоса алу, орындау дағдылары қалыптасады;

10 слайд

Күтілетін нәтиже •Жас ерекшелігіне сай ақпарттық сауаттылығы дамиды • компьютерлік стандартты бағдарламалармен, электрондық оқулықтармен жұмыс жасау икемділіктері жетіледі. •компьютер арқылы оқу материалдарын, оқыту және бақылау бағдарламаларын іске қоса алу, орындау дағдылары қалыптасады;

Сол күнгі сабақтың тақырыбы «Өсімдікке ауа, жылу және жарық керек». Сыныпта жайдары атмосфера орнату негізінде сабақты жақсы к

11 слайд
Сол күнгі сабақтың тақырыбы «Өсімдікке ауа, жылу және жарық керек». Сыныпта жайдары атмосфера орнату негізінде сабақты жақсы көңіл күймен бастап, оқушыларды «Ағаштар, бұталар, шөптесін» өсімдіктері бойынша бойынша топқа бөлінулерін сұрадым. Одан кейін назарларын пәнге аудару, жинақтау мақсатында «Өсімдіктер дегеніміз не? деген сауал төңірегінде пікірлерін тыңдап алып, топтық жұмыс ретінде үй тапсырмасын әр топқа слайдта көрсетілген сұрақтарға белгілі бір уақыт өлшемінде ой қозғауларын сұрадым. Топтық жұмысты орындауда оқушылар бойынан ерекше белсенділіктер және мен күтпеген ой-пікірлерді байқадым.

11 слайд

Сол күнгі сабақтың тақырыбы «Өсімдікке ауа, жылу және жарық керек». Сыныпта жайдары атмосфера орнату негізінде сабақты жақсы көңіл күймен бастап, оқушыларды «Ағаштар, бұталар, шөптесін» өсімдіктері бойынша бойынша топқа бөлінулерін сұрадым. Одан кейін назарларын пәнге аудару, жинақтау мақсатында «Өсімдіктер дегеніміз не? деген сауал төңірегінде пікірлерін тыңдап алып, топтық жұмыс ретінде үй тапсырмасын әр топқа слайдта көрсетілген сұрақтарға белгілі бір уақыт өлшемінде ой қозғауларын сұрадым. Топтық жұмысты орындауда оқушылар бойынан ерекше белсенділіктер және мен күтпеген ой-пікірлерді байқадым.

Қызықты мәліметтер алдым 15-оқушы Пән ұнайды 21-оқушы Жақсы жаңалықтар күтеді 19-оқушы Зерттеу жұмыстары кіргізілуі 2-оқушы Қана

12 слайд
Қызықты мәліметтер алдым 15-оқушы Пән ұнайды 21-оқушы Жақсы жаңалықтар күтеді 19-оқушы Зерттеу жұмыстары кіргізілуі 2-оқушы Қанағаттандырады 10-оқушы Өзгеше алаңдарда өткізілуін 4 оқушы Жұмыс жасау барысында АКТ-ны қолдануды қалайды 7-оқушы Түрлі энциклопедияларды пайдаланады 14 оқушы Ойын ойнайды - 14 Ойын ойнап, жазу жаза біледі - 7 Интернет желісіне қосыла алады - 4 Сауалнамаға 21 оқушы қатысты

12 слайд

Қызықты мәліметтер алдым 15-оқушы Пән ұнайды 21-оқушы Жақсы жаңалықтар күтеді 19-оқушы Зерттеу жұмыстары кіргізілуі 2-оқушы Қанағаттандырады 10-оқушы Өзгеше алаңдарда өткізілуін 4 оқушы Жұмыс жасау барысында АКТ-ны қолдануды қалайды 7-оқушы Түрлі энциклопедияларды пайдаланады 14 оқушы Ойын ойнайды - 14 Ойын ойнап, жазу жаза біледі - 7 Интернет желісіне қосыла алады - 4 Сауалнамаға 21 оқушы қатысты

Оқушылардың ұсыныстары: Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сабақ барысында қолданғылары келетіндерін және арнайы муль

13 слайд
Оқушылардың ұсыныстары: Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сабақ барысында қолданғылары келетіндерін және арнайы мультимедиялық кабинетке барғылары келетіндерін жазған

13 слайд

Оқушылардың ұсыныстары: Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сабақ барысында қолданғылары келетіндерін және арнайы мультимедиялық кабинетке барғылары келетіндерін жазған

Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің қызыл кітабы

14 слайд
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің қызыл кітабы

14 слайд

Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің қызыл кітабы

15 слайд

15 слайд

Оқушылардың бойында пәннің жалпы мазмұнына, өткізілу формасы немесе көрнекі құралдарының әсемдегіне ғана емес, ғылыми мазмұн

16 слайд
Оқушылардың бойында пәннің жалпы мазмұнына, өткізілу формасы немесе көрнекі құралдарының әсемдегіне ғана емес, ғылыми мазмұнына деген қызығушылықтары оянды Шығармашылық оқу икемділігі, жұмыс жасауды жоспарлау, бақылау, икемділіктері қалыптаса бастады; Оқушылардың АКТ-ны қолдана білу, ақпараттық кеңістіктен өзіне қажеттіні іздеп, таба алудың алғы шарттары қалыптасты. Мектеп кезіндегі екі апта кезіндегі АКТ-ны қолдана отырып өткізген іс-тәжірибелік сабақтарымды саралай келе түйген ойым:

16 слайд

Оқушылардың бойында пәннің жалпы мазмұнына, өткізілу формасы немесе көрнекі құралдарының әсемдегіне ғана емес, ғылыми мазмұнына деген қызығушылықтары оянды Шығармашылық оқу икемділігі, жұмыс жасауды жоспарлау, бақылау, икемділіктері қалыптаса бастады; Оқушылардың АКТ-ны қолдана білу, ақпараттық кеңістіктен өзіне қажеттіні іздеп, таба алудың алғы шарттары қалыптасты. Мектеп кезіндегі екі апта кезіндегі АКТ-ны қолдана отырып өткізген іс-тәжірибелік сабақтарымды саралай келе түйген ойым:

Болашақта: Сабақтарда АКТ-ны тек демнострациялық көрнекі құрал ретінде ғана емес, ақпаратты алмасу құралы ретінде де пайдала

17 слайд
Болашақта: Сабақтарда АКТ-ны тек демнострациялық көрнекі құрал ретінде ғана емес, ақпаратты алмасу құралы ретінде де пайдалануды жүзеге асыру. Сабақтың басқа да кезеңдерін жоспарлауда АКТ көмегіне жүгіну.

17 слайд

Болашақта: Сабақтарда АКТ-ны тек демнострациялық көрнекі құрал ретінде ғана емес, ақпаратты алмасу құралы ретінде де пайдалануды жүзеге асыру. Сабақтың басқа да кезеңдерін жоспарлауда АКТ көмегіне жүгіну.

ғы лы м и әдістерді пайдаланды табиғатты ң, сы ртқы ортаны ң м үм кіндіктерін ж ақсы түсінді Жеткен нәтижем І

18 слайд
ғы лы м и әдістерді пайдаланды табиғатты ң, сы ртқы ортаны ң м үм кіндіктерін ж ақсы түсінді Жеткен нәтижем Іскерлік дағды , ойлау қабілеті қалы птасты оқуш ы лар сабақ кезінде ж әне сабақтан ты с ж ан–ж ақты ізденуге үйренді О қ у ш ы л а р д ы ң т а қ ы р ы п т ы о қ у ғ а ж ә н е п ә н г е ұ м т ы л ы с ы а р т т ы о қ у п р о ц е с і н і ң с а п а с ы , о қ у ү л г е р і м і ж о ғ а р ы л а д ы

18 слайд

ғы лы м и әдістерді пайдаланды табиғатты ң, сы ртқы ортаны ң м үм кіндіктерін ж ақсы түсінді Жеткен нәтижем Іскерлік дағды , ойлау қабілеті қалы птасты оқуш ы лар сабақ кезінде ж әне сабақтан ты с ж ан–ж ақты ізденуге үйренді О қ у ш ы л а р д ы ң т а қ ы р ы п т ы о қ у ғ а ж ә н е п ә н г е ұ м т ы л ы с ы а р т т ы о қ у п р о ц е с і н і ң с а п а с ы , о қ у ү л г е р і м і ж о ғ а р ы л а д ы

Қорытынды: Мұғалім педагогикалық жұмыста белгілі бір нәтижеге жетуді көздеп, компьютерлік техниканы оқытуда тиімді пайдаланып,

19 слайд
Қорытынды: Мұғалім педагогикалық жұмыста белгілі бір нәтижеге жетуді көздеп, компьютерлік техниканы оқытуда тиімді пайдаланып, сабақ өтсе, сапалы білім беруге қол жеткізуге болатындығы айқын.ХХІ ғасырда оқушылардың жанын рухани жағынан азықтандыратын, қызығушылығын арттыратын ақпараттық техникалық құралдар екені бәрімізге мәлім.Біз жастарды ақпараттық мәдениетті сауатты адам етуге ұмытылуымыз керек.Бүгінгі күні біздің басты мақсатымыз - өзіндік адамгершілік құндылықтарын бала бойына дарыта отырып, оның рухани қазынасын жарыққа шығару, әрбір баланы жеке тұлға ретінде жетілдіру үшін оның бойындағы бар құндылықтарды дамыту. Сондықтан әрбір ұстаз ерінбей ізденсе ғана жұмысының өз нәтижесін көре алатынына сенемін.

19 слайд

Қорытынды: Мұғалім педагогикалық жұмыста белгілі бір нәтижеге жетуді көздеп, компьютерлік техниканы оқытуда тиімді пайдаланып, сабақ өтсе, сапалы білім беруге қол жеткізуге болатындығы айқын.ХХІ ғасырда оқушылардың жанын рухани жағынан азықтандыратын, қызығушылығын арттыратын ақпараттық техникалық құралдар екені бәрімізге мәлім.Біз жастарды ақпараттық мәдениетті сауатты адам етуге ұмытылуымыз керек.Бүгінгі күні біздің басты мақсатымыз - өзіндік адамгершілік құндылықтарын бала бойына дарыта отырып, оның рухани қазынасын жарыққа шығару, әрбір баланы жеке тұлға ретінде жетілдіру үшін оның бойындағы бар құндылықтарды дамыту. Сондықтан әрбір ұстаз ерінбей ізденсе ғана жұмысының өз нәтижесін көре алатынына сенемін.