Материалдар / Бастауыш сыныпта жаңа технологияларды қолдану тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныпта жаңа технологияларды қолдану тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2020
1038
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Білімі: жоғары. Еңбек өтілі: 19 жыл. Бітірген оқу орны: Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік ун

1 слайд
Білімі: жоғары. Еңбек өтілі: 19 жыл. Бітірген оқу орны: Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті. Мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі. Санаты: ІІ Курстан өткен жылым: Ниеткалиева Шынар 19 тамыз 2017 ж.

1 слайд

Білімі: жоғары. Еңбек өтілі: 19 жыл. Бітірген оқу орны: Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті. Мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі. Санаты: ІІ Курстан өткен жылым: Ниеткалиева Шынар 19 тамыз 2017 ж.

і Тақырыбы: Бастауыш сыныпта жаңа технологияларды қолдану тиімділігі

2 слайд
і Тақырыбы: Бастауыш сыныпта жаңа технологияларды қолдану тиімділігі

2 слайд

і Тақырыбы: Бастауыш сыныпта жаңа технологияларды қолдану тиімділігі

Өзекті тақырыбым: Оқытудың жаңа технологиялары мен аймақтық компоненттерді пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қ

3 слайд
Өзекті тақырыбым: Оқытудың жаңа технологиялары мен аймақтық компоненттерді пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту Міндеттері: Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру; Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту; Ойлау дағдыларын қалыптастыру; Оқушылардың өз бетімен білім алуына көмектесу Нег ізгі көздейтін мақсатым : Жаңа технологияны кеңінен қолдана отырып, оқушылардың өз бетімен жұмыстануын дағдыландыру; Теориялық білімді тәжірибе жүзінде пайдалана білуге үйрету; Оқушылардың компьютерлік іскерлігін дамыту;

3 слайд

Өзекті тақырыбым: Оқытудың жаңа технологиялары мен аймақтық компоненттерді пайдалана отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту Міндеттері: Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру; Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту; Ойлау дағдыларын қалыптастыру; Оқушылардың өз бетімен білім алуына көмектесу Нег ізгі көздейтін мақсатым : Жаңа технологияны кеңінен қолдана отырып, оқушылардың өз бетімен жұмыстануын дағдыландыру; Теориялық білімді тәжірибе жүзінде пайдалана білуге үйрету; Оқушылардың компьютерлік іскерлігін дамыту;

Кіріспе бөлім Жаңа технологияларды жетілдіру арқылы педагогтардың біліктілігін арт

4 слайд
Кіріспе бөлім Жаңа технологияларды жетілдіру арқылы педагогтардың біліктілігін арттыру;

4 слайд

Кіріспе бөлім Жаңа технологияларды жетілдіру арқылы педагогтардың біліктілігін арттыру;

« Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында»

5 слайд
« Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев

5 слайд

« Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев

Жаңа әдістерін жетілдіру мақсатында педагогтардың біліктілігін арттыру курсының бізге ұсынылып отырған бағдарламас

6 слайд
Жаңа әдістерін жетілдіру мақсатында педагогтардың біліктілігін  арттыру курсының  бізге ұсынылып  отырған бағдарламасы  мына  жеті  модульді  қамтыған:  Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.  Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.  Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.  Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.  Талантты және дарынды балаларды оқыту.  Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және  оқыту.   Білім  берудегі  басқару және көшбасшылы қ.

6 слайд

Жаңа әдістерін жетілдіру мақсатында педагогтардың біліктілігін  арттыру курсының  бізге ұсынылып  отырған бағдарламасы  мына  жеті  модульді  қамтыған:  Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.  Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.  Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.  Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.  Талантты және дарынды балаларды оқыту.  Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және  оқыту.   Білім  берудегі  басқару және көшбасшылы қ.

Негізгі бөлім ∙ Оқытудың жаңа әдіс – тәсілдері ∙ Жаңа технолгияларды кеңінен қолдану жолдары ∙ Сыни тұрғысынан ж

7 слайд
Негізгі бөлім ∙ Оқытудың жаңа әдіс – тәсілдері ∙ Жаңа технолгияларды кеңінен қолдану жолдары ∙ Сыни тұрғысынан жаңа стратегияларды қолдану ∙ Сабақта қолданылатын оқыту қағидалары ∙ Бастауыш сыныптағы оқытылатын пәндердің ерекшеліктері

7 слайд

Негізгі бөлім ∙ Оқытудың жаңа әдіс – тәсілдері ∙ Жаңа технолгияларды кеңінен қолдану жолдары ∙ Сыни тұрғысынан жаңа стратегияларды қолдану ∙ Сабақта қолданылатын оқыту қағидалары ∙ Бастауыш сыныптағы оқытылатын пәндердің ерекшеліктері

8 слайд

8 слайд

Сын тұрғысынан ойлауТоптастыру Болжау Білемін. Білгім келеді. ҮйрендімВенн диаграммас ы Ой толғанысҚызығушылы -ғын ояту

9 слайд
Сын тұрғысынан ойлауТоптастыру Болжау Білемін. Білгім келеді. ҮйрендімВенн диаграммас ы Ой толғанысҚызығушылы -ғын ояту Бес жолды өлең Мағынан ы ажырату.

9 слайд

Сын тұрғысынан ойлауТоптастыру Болжау Білемін. Білгім келеді. ҮйрендімВенн диаграммас ы Ой толғанысҚызығушылы -ғын ояту Бес жолды өлең Мағынан ы ажырату.

Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасындағы стратегиялар: ∙ Венн диаграммасы; ∙ Кубизм ∙ Кластер ∙ Эссе ∙ Блум түймед

10 слайд
Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасындағы стратегиялар: ∙ Венн диаграммасы; ∙ Кубизм ∙ Кластер ∙ Эссе ∙ Блум түймедағы ∙ Синквейн

10 слайд

Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасындағы стратегиялар: ∙ Венн диаграммасы; ∙ Кубизм ∙ Кластер ∙ Эссе ∙ Блум түймедағы ∙ Синквейн

Венн диаграммасы - ақпаратты есте сақтау, тыңдау және оқушының Деңгейін көрсетеді. Ұқсастығы мен ерекшеліктерін табу

11 слайд
Венн диаграммасы - ақпаратты есте сақтау, тыңдау және оқушының Деңгейін көрсетеді. Ұқсастығы мен ерекшеліктерін табу кезінде үңілуге мүмкіндік береді. Кубизм - тақырыпты жан – жақты қамтуға мүмкіндік туғызатын оқыту стратегиясы. Блум түймедағының 6 күлтесі сұрақтар типінің алты түрі. Сұрақтарға жауап беру кезінде тақырыпқа тереңірек үңілуге мүмкіндік беру. Блум түймедағының алты түрлі күлтесі. . қарапайым . дәлел . интерпретациялық . тәжірибелік . бағалау . шығармашылық

11 слайд

Венн диаграммасы - ақпаратты есте сақтау, тыңдау және оқушының Деңгейін көрсетеді. Ұқсастығы мен ерекшеліктерін табу кезінде үңілуге мүмкіндік береді. Кубизм - тақырыпты жан – жақты қамтуға мүмкіндік туғызатын оқыту стратегиясы. Блум түймедағының 6 күлтесі сұрақтар типінің алты түрі. Сұрақтарға жауап беру кезінде тақырыпқа тереңірек үңілуге мүмкіндік беру. Блум түймедағының алты түрлі күлтесі. . қарапайым . дәлел . интерпретациялық . тәжірибелік . бағалау . шығармашылық

Кластер – белгілі өз сипаттары бар, дербес бірлік деп саналатын,бірнеше біртектес сөздерді бір топқа бірлестіру с

12 слайд
Кластер – белгілі өз сипаттары бар, дербес бірлік деп саналатын,бірнеше біртектес сөздерді бір топқа бірлестіру стратегиясы Эссе - талпыныс, жазушылық сынам, ойлауға байланысты құрылатын жанр. Синквейн – бес жолды өлең. 1 жол – зат есім (1 сөз ) 2- жол- сын есім (2 сөз ) 3-жол – етісік (3 сөз ) 4- жол сөйлем 5-жол – зат есімге синоним

12 слайд

Кластер – белгілі өз сипаттары бар, дербес бірлік деп саналатын,бірнеше біртектес сөздерді бір топқа бірлестіру стратегиясы Эссе - талпыныс, жазушылық сынам, ойлауға байланысты құрылатын жанр. Синквейн – бес жолды өлең. 1 жол – зат есім (1 сөз ) 2- жол- сын есім (2 сөз ) 3-жол – етісік (3 сөз ) 4- жол сөйлем 5-жол – зат есімге синоним

1. Оқу іскерлігі мен дағдыларын, зерттеушілік, рефлексивті, өзін-өзі бағалауын дамыту 3. Өмірмен байланысты оқыту қағидасын

13 слайд
1. Оқу іскерлігі мен дағдыларын, зерттеушілік, рефлексивті, өзін-өзі бағалауын дамыту 3. Өмірмен байланысты оқыту қағидасын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін оқыту әдістерін қажет етеді . 2.Оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту Бастауыш сыныптарда оқытуда мына төмендегі айтылып отырған оқыту қағидаларын қажет етеді

13 слайд

1. Оқу іскерлігі мен дағдыларын, зерттеушілік, рефлексивті, өзін-өзі бағалауын дамыту 3. Өмірмен байланысты оқыту қағидасын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін оқыту әдістерін қажет етеді . 2.Оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту Бастауыш сыныптарда оқытуда мына төмендегі айтылып отырған оқыту қағидаларын қажет етеді

 Оқушылардың рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, интеллектуалдық, көркемдік, адамгершілігін, азаматтық тәрбие бер

14 слайд
 Оқушылардың рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, интеллектуалдық, көркемдік, адамгершілігін, азаматтық тәрбие беру;  Жазушы туындысына бейнеленген дүниелерді эстетикалық тұрғыдан қабылдауға қажетті білім және біліктілікпен қаруландыру;  Оқушының логикалық ойын, ауызша сөйлеу және жазба тіл мәдениетін қалыптастыру Бастауыш сыныптағы оқытылатын пәндердің негізгі ерекшеліктері

14 слайд

 Оқушылардың рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, интеллектуалдық, көркемдік, адамгершілігін, азаматтық тәрбие беру;  Жазушы туындысына бейнеленген дүниелерді эстетикалық тұрғыдан қабылдауға қажетті білім және біліктілікпен қаруландыру;  Оқушының логикалық ойын, ауызша сөйлеу және жазба тіл мәдениетін қалыптастыру Бастауыш сыныптағы оқытылатын пәндердің негізгі ерекшеліктері

САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС – ТӘСІЛДЕР • 1 . “Шаттық шеңбері ” сабақ басталғанда оқушылар ортаға шығып,шаттық шеңберін құ

15 слайд
САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС – ТӘСІЛДЕР • 1 . “Шаттық шеңбері ” сабақ басталғанда оқушылар ортаға шығып,шаттық шеңберін құрады. Сол сәтте оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп,жақсы көңіл-күй сыйлайды. • 2. “Ой қозғау” әдісі Баланың басынан өткен бұрынғы тәжiрибесiне сүйене отырып, жеке, топтық және ұжымдық талқылау арқылы берiлген тақырып мазмұнымен өз бетiнше жұмыс жасауына бағытталған, қызығушылықты оятуға арналған стратегия. • 3. “Модельдеу” әдісі математика,көркем еңбек пәндерінде оқушылардың қол моторикасын дамыту үшін қолданылады. • 4. “Карусель” әдісі бұл әдістің нәтижесінде оқушылардың көру,есте сақтау,ойлау қабілеті,креативтілік қабілеті шыңдалады. • 5 . Ширату оқушылардың жаңа тақырыпты меңгергендігін тексеру мақсатынды қолданылады. • 6. “Галерея аралау ” әдісі өзгелердiң қабырғаларға iлген көрнекi материалдарын жеке аралап жүрiп, өз ойын көбiне сол нәрсеге жазуға арналған стратегия.

15 слайд

САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС – ТӘСІЛДЕР • 1 . “Шаттық шеңбері ” сабақ басталғанда оқушылар ортаға шығып,шаттық шеңберін құрады. Сол сәтте оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп,жақсы көңіл-күй сыйлайды. • 2. “Ой қозғау” әдісі Баланың басынан өткен бұрынғы тәжiрибесiне сүйене отырып, жеке, топтық және ұжымдық талқылау арқылы берiлген тақырып мазмұнымен өз бетiнше жұмыс жасауына бағытталған, қызығушылықты оятуға арналған стратегия. • 3. “Модельдеу” әдісі математика,көркем еңбек пәндерінде оқушылардың қол моторикасын дамыту үшін қолданылады. • 4. “Карусель” әдісі бұл әдістің нәтижесінде оқушылардың көру,есте сақтау,ойлау қабілеті,креативтілік қабілеті шыңдалады. • 5 . Ширату оқушылардың жаңа тақырыпты меңгергендігін тексеру мақсатынды қолданылады. • 6. “Галерея аралау ” әдісі өзгелердiң қабырғаларға iлген көрнекi материалдарын жеке аралап жүрiп, өз ойын көбiне сол нәрсеге жазуға арналған стратегия.

Оқушы бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, ойланушы, өз ойын дәлелдеуші, ал мұғалім осы әрекетке б

16 слайд
Оқушы бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, ойланушы, өз ойын дәлелдеуші, ал мұғалім осы әрекетке бағыттаушы, ұйымдастырушы.

16 слайд

Оқушы бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, ойланушы, өз ойын дәлелдеуші, ал мұғалім осы әрекетке бағыттаушы, ұйымдастырушы.

Қабылдаушы Орындаушы Тыңдаушы БҰРЫНҒЫ ОҚУШЫ Көруш і

17 слайд
Қабылдаушы Орындаушы Тыңдаушы БҰРЫНҒЫ ОҚУШЫ Көруш і

17 слайд

Қабылдаушы Орындаушы Тыңдаушы БҰРЫНҒЫ ОҚУШЫ Көруш і

. Дарынды Дүниетаны

18 слайд
. Дарынды Дүниетанымы Өнертапқыш қалыптасқан Қазіргі оқушы Ізденімпаз, Өз алдына мақсат Талантты қоя алатын

18 слайд

. Дарынды Дүниетанымы Өнертапқыш қалыптасқан Қазіргі оқушы Ізденімпаз, Өз алдына мақсат Талантты қоя алатын

Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім беру үшін жаңа ақпаратттық технологияларды пайдалана

19 слайд
Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім беру үшін жаңа ақпаратттық технологияларды пайдалана отырып, сонымен қатар, компьютерді, интерактивті тақтаны қолдану арқылы білім берсе, оқушылардың қызығушылығы арта түсетіні анық.

19 слайд

Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім беру үшін жаңа ақпаратттық технологияларды пайдалана отырып, сонымен қатар, компьютерді, интерактивті тақтаны қолдану арқылы білім берсе, оқушылардың қызығушылығы арта түсетіні анық.

Ақпараттық технологияМұғалімнің пед технологияны игеруі Әлемдік ақпараттық кеңістікке шығу Оқушының пәнге деген

20 слайд
Ақпараттық технологияМұғалімнің пед технологияны игеруі Әлемдік ақпараттық кеңістікке шығу Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру Сабақ уақытын тиімді қолдану Білімнің тереңдігі Білім, білік, дағды деңгейінің қалыптасуы Тексеру түрлерімен бағалануы Оқушылардың өз бетінше ізденіп, Шығармашылықп ен жұмыстануы Жылдамда, тез керекті мағлұматтарды алуы Қағазды үнемдеп, экологиялық тазалықты сақтауы Практикалық дағдыларды игеруі Дидактикалық материалдарды қолдану тиімділігі

20 слайд

Ақпараттық технологияМұғалімнің пед технологияны игеруі Әлемдік ақпараттық кеңістікке шығу Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру Сабақ уақытын тиімді қолдану Білімнің тереңдігі Білім, білік, дағды деңгейінің қалыптасуы Тексеру түрлерімен бағалануы Оқушылардың өз бетінше ізденіп, Шығармашылықп ен жұмыстануы Жылдамда, тез керекті мағлұматтарды алуы Қағазды үнемдеп, экологиялық тазалықты сақтауы Практикалық дағдыларды игеруі Дидактикалық материалдарды қолдану тиімділігі

 .Міндеттері: Ақпараттық технологияның міндеттері 1. Ақпараттық және СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқыл

21 слайд
 .Міндеттері: Ақпараттық технологияның міндеттері 1. Ақпараттық және СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Өз ойын еркін айтуға мүмкіндік жасай алатын орта туғызу. 2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу. Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта- ықыласын жойып алмай, жеке дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып, шығармашылығын шыңдау... Тиімділігі: Ақпаратпен жұмыс істей алу білімін қалыптастырады және қатынас жасау қабілетін туғызады. Жаңа таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыруға жағдай жасайды. Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді. Оқушылар өзіне қажетті ақпаратты жедел түрде алады. Білім сапасын арттыруға септігін тигізеді. Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырады. Оқытудың ой - өрісін , дүниетанымын кеңейтеді. Алған білім негізін дамыта отырып оқушының шығармашылық деңгейін шыңдап, жетістіктерге жетуіне көмектеседі .

21 слайд

 .Міндеттері: Ақпараттық технологияның міндеттері 1. Ақпараттық және СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Өз ойын еркін айтуға мүмкіндік жасай алатын орта туғызу. 2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу. Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта- ықыласын жойып алмай, жеке дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып, шығармашылығын шыңдау... Тиімділігі: Ақпаратпен жұмыс істей алу білімін қалыптастырады және қатынас жасау қабілетін туғызады. Жаңа таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыруға жағдай жасайды. Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді. Оқушылар өзіне қажетті ақпаратты жедел түрде алады. Білім сапасын арттыруға септігін тигізеді. Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырады. Оқытудың ой - өрісін , дүниетанымын кеңейтеді. Алған білім негізін дамыта отырып оқушының шығармашылық деңгейін шыңдап, жетістіктерге жетуіне көмектеседі .

Өте жақсы! Жақсы ! Бір қалыпты ! Оншаемес! Нашар!

22 слайд
Өте жақсы! Жақсы ! Бір қалыпты ! Оншаемес! Нашар!

22 слайд

Өте жақсы! Жақсы ! Бір қалыпты ! Оншаемес! Нашар!

Қ о р ы т ы н д ы б ө л і м Жаңа технологиялар-оқушының мұғаліммен қабылд

23 слайд
Қ о р ы т ы н д ы б ө л і м Жаңа технологиялар-оқушының мұғаліммен қабылдаған білімін шығармашылықпен жеткізуге үйрететін әдіс

23 слайд

Қ о р ы т ы н д ы б ө л і м Жаңа технологиялар-оқушының мұғаліммен қабылдаған білімін шығармашылықпен жеткізуге үйрететін әдіс

Сабақ беруде пәндерді оқыту технологиясын жан –жақты қолдану-ұстаздың білігі мен шеберлігі.Яғни, тәуелсіз елдің

24 слайд
Сабақ беруде пәндерді оқыту технологиясын жан –жақты қолдану-ұстаздың білігі мен шеберлігі.Яғни, тәуелсіз елдің талапты ұрпағын тәрбиелеудегі жауапкершілік. Ұстаздың міндеті – жеке тұлғанының өзіне, қоғамға қажетті қабілеттерін қалыптастыру, дамыту және өз бетімен білім алуына, өзін – өзі дамытуға қолайлы жағдай жасау. Осыған байланысты әр педагог сапалы білім мен саналы тәрбие берудің тиімді жолдарын іздестіру қажет, себебі ХХІ – ғасыр – білім беру жүйесін ақпараттандыру ғасыры.

24 слайд

Сабақ беруде пәндерді оқыту технологиясын жан –жақты қолдану-ұстаздың білігі мен шеберлігі.Яғни, тәуелсіз елдің талапты ұрпағын тәрбиелеудегі жауапкершілік. Ұстаздың міндеті – жеке тұлғанының өзіне, қоғамға қажетті қабілеттерін қалыптастыру, дамыту және өз бетімен білім алуына, өзін – өзі дамытуға қолайлы жағдай жасау. Осыған байланысты әр педагог сапалы білім мен саналы тәрбие берудің тиімді жолдарын іздестіру қажет, себебі ХХІ – ғасыр – білім беру жүйесін ақпараттандыру ғасыры.

Күтілетін нәтиже:  Қызығушылықты оятады  Сабақ беру әдісі өзгереді  Оқушылар ізденуге үйренеді  Уақыт тиімді пайдаланылады

25 слайд
Күтілетін нәтиже:  Қызығушылықты оятады  Сабақ беру әдісі өзгереді  Оқушылар ізденуге үйренеді  Уақыт тиімді пайдаланылады  Оқушылардың даму деңгейін үнемі бақылап отырамыз  Тыңдау, жазу, сөйлеу, оқу біліктіліктері артады.

25 слайд

Күтілетін нәтиже:  Қызығушылықты оятады  Сабақ беру әдісі өзгереді  Оқушылар ізденуге үйренеді  Уақыт тиімді пайдаланылады  Оқушылардың даму деңгейін үнемі бақылап отырамыз  Тыңдау, жазу, сөйлеу, оқу біліктіліктері артады.

Назарларыңы зға рахмет!

26 слайд
Назарларыңы зға рахмет!

26 слайд

Назарларыңы зға рахмет!