Материалдар / Бастауыш сыныптарда практикалық мазмұнды есептер шығарудың тәрбиелік мүмкіндіктері

Бастауыш сыныптарда практикалық мазмұнды есептер шығарудың тәрбиелік мүмкіндіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарда практикалық мазмұнды есептер шығарудың тәрбиелік мүмкіндіктері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
580
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бастауыш сыныптарда практикалық мазмұнды есептер шығарудың тәрбиелік мүмкіндіктеріҚазақстан Республикасы Білім және Ғылым Ми

1 слайд
Бастауыш сыныптарда практикалық мазмұнды есептер шығарудың тәрбиелік мүмкіндіктеріҚазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті Шымкент 2017 ж .

1 слайд

Бастауыш сыныптарда практикалық мазмұнды есептер шығарудың тәрбиелік мүмкіндіктеріҚазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті Шымкент 2017 ж .

ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ Бастауыш мектеп математика курсында практикалық мазмұнды есептердің рөлі мен орнын анықтап олардың тәрбиелік

2 слайд
ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ Бастауыш мектеп математика курсында практикалық мазмұнды есептердің рөлі мен орнын анықтап олардың тәрбиелік мүмкіндіктерін айқындау.

2 слайд

ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ Бастауыш мектеп математика курсында практикалық мазмұнды есептердің рөлі мен орнын анықтап олардың тәрбиелік мүмкіндіктерін айқындау.

ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: - Практикалық мазмұнды есептер шығарудың теориялық және практикалық жағдайларына, оны

3 слайд
ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: - Практикалық мазмұнды есептер шығарудың теориялық және практикалық жағдайларына, оның қазіргі ахуалына талдау жасау. - Бастауыш мектепте практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы математиканы оқытуды жетілдіру мен тәрбиелік мүмкіндіктерін анықтау. - Практикалық мазмұнды есептер шығарудың теориялық және практикалық жағдайларына, оның қазіргі ахуалына талдау жасау. - Бастауыш мектепте практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы математиканы оқытуды жетілдіру мен тәрбиелік мүмкіндіктерін анықтау.

3 слайд

ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ: - Практикалық мазмұнды есептер шығарудың теориялық және практикалық жағдайларына, оның қазіргі ахуалына талдау жасау. - Бастауыш мектепте практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы математиканы оқытуды жетілдіру мен тәрбиелік мүмкіндіктерін анықтау. - Практикалық мазмұнды есептер шығарудың теориялық және практикалық жағдайларына, оның қазіргі ахуалына талдау жасау. - Бастауыш мектепте практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы математиканы оқытуды жетілдіру мен тәрбиелік мүмкіндіктерін анықтау.

Математикаға деген ынтасын арттыру мақсатымен сабақтарда дидактикалық ойындармен мен қызықты жаттығулар енгізіледі. Тапсырма

4 слайд
Математикаға деген ынтасын арттыру мақсатымен сабақтарда дидактикалық ойындармен мен қызықты жаттығулар енгізіледі. Тапсырма әдеттегіден өзгеше түрде берілсе, оқушылар зор ынмен орындайды: мысалдарды тек шығарып қана қоймай, қате шығарылған мысалдарды тауып, оларды дұрыс шығарып, таблицаға толтыру керек , оны толтыру үшін бірқатар мысалдарды шығару керек болады. Ойыңдар мен қызықты жаттығулар енгізу сабақ кезіндегі жұмысты жаңдандырып, балалардың белсенділігін арттырады.

4 слайд

Математикаға деген ынтасын арттыру мақсатымен сабақтарда дидактикалық ойындармен мен қызықты жаттығулар енгізіледі. Тапсырма әдеттегіден өзгеше түрде берілсе, оқушылар зор ынмен орындайды: мысалдарды тек шығарып қана қоймай, қате шығарылған мысалдарды тауып, оларды дұрыс шығарып, таблицаға толтыру керек , оны толтыру үшін бірқатар мысалдарды шығару керек болады. Ойыңдар мен қызықты жаттығулар енгізу сабақ кезіндегі жұмысты жаңдандырып, балалардың белсенділігін арттырады.

Математиканы оқыту-дың мұғалімге де оқушыларға да өзіндік қиындығы бар. Өйткені математиканы жете меңгеру бірінші

5 слайд
Математиканы  оқыту-дың  мұғалімге де оқушыларға да өзіндік  қиындығы  бар. Өйткені  математиканы  жете  меңгеру  біріншіден —  әншілік,  суретшілік, ақындық , шешендік тағы сол сияқты табиғат  сыйлайтын тума  талантың  бірі,  екіншіден – ұзақ  жылдар  бойы жалғасып  келе жатқан білім беру  саласындағы реформалар математикаға  бөлінген апталық  сағат  санын азайтуға  алып  келді. Үшіншіден – басқа пәндерде  тараулар,  бөлімдер  тақырыптарды әртүрлі  реттілікпен  оқытуға, бірін қалдыра  тұрып екіншісін үйретуге  мүмкіндік бар.

5 слайд

Математиканы  оқыту-дың  мұғалімге де оқушыларға да өзіндік  қиындығы  бар. Өйткені  математиканы  жете  меңгеру  біріншіден —  әншілік,  суретшілік, ақындық , шешендік тағы сол сияқты табиғат  сыйлайтын тума  талантың  бірі,  екіншіден – ұзақ  жылдар  бойы жалғасып  келе жатқан білім беру  саласындағы реформалар математикаға  бөлінген апталық  сағат  санын азайтуға  алып  келді. Үшіншіден – басқа пәндерде  тараулар,  бөлімдер  тақырыптарды әртүрлі  реттілікпен  оқытуға, бірін қалдыра  тұрып екіншісін үйретуге  мүмкіндік бар.

Математиканы оқытуда есептеудің түрлі тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың бойында тек есептер шығара білу қабіле

6 слайд
  Математиканы оқытуда есептеудің түрлі тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың бойында тек есептер шығара білу қабілеті емес, оның мазмұнын да түсіне білу нышандары, қызығушылық қасиеттерін қалыптастыруға болады. Соңғы уақытта  балалардың  қабілетіне  қарай деңгейлеп – саралап оқыту өзінің  оң нәтижесін  беруде.  Оқулықтары жеңіл, орташа, күрделі  деңгейлердегі  есептер  мен жаттығулар  жеке  топтастырылып  мұғалімге  қолайлы  жағдай жасалған.

6 слайд

  Математиканы оқытуда есептеудің түрлі тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың бойында тек есептер шығара білу қабілеті емес, оның мазмұнын да түсіне білу нышандары, қызығушылық қасиеттерін қалыптастыруға болады. Соңғы уақытта  балалардың  қабілетіне  қарай деңгейлеп – саралап оқыту өзінің  оң нәтижесін  беруде.  Оқулықтары жеңіл, орташа, күрделі  деңгейлердегі  есептер  мен жаттығулар  жеке  топтастырылып  мұғалімге  қолайлы  жағдай жасалған.

Бастауыш ксыныптарда көбейту – қосу арқылы, ал бөлу – азайту арқылы анықталады және олардың да мән – мағынасы қарапай

7 слайд
Бастауыш ксыныптарда көбейту – қосу арқылы, ал бөлу – азайту арқылы анықталады және олардың да мән – мағынасы қарапайым мәтінді жай есептер арқылы ашылады. Сондай көбейту амалы  түсінігін практикалық  іс - әрекетке  сүйеніп элементтері  бірдей топтарды  біріктіру, яғни қосу амалы арқылы жүзеге асырылады. Ал бөлу жайындағы  түсінік заттардың  тобымен  жүргізілетін  практикалық  екі іс -әрекетке: тең бөліктерге бөлуге, тиісінше бөлуге  сүйеніп қалыптастырылады.  Амалдардың әр қайсысының мағынасын түсіндірейік.

7 слайд

Бастауыш ксыныптарда көбейту – қосу арқылы, ал бөлу – азайту арқылы анықталады және олардың да мән – мағынасы қарапайым мәтінді жай есептер арқылы ашылады. Сондай көбейту амалы  түсінігін практикалық  іс - әрекетке  сүйеніп элементтері  бірдей топтарды  біріктіру, яғни қосу амалы арқылы жүзеге асырылады. Ал бөлу жайындағы  түсінік заттардың  тобымен  жүргізілетін  практикалық  екі іс -әрекетке: тең бөліктерге бөлуге, тиісінше бөлуге  сүйеніп қалыптастырылады.  Амалдардың әр қайсысының мағынасын түсіндірейік.

Бастауыш сынып математикасын оқыту үрдісінде есепті шығара білу шеберлігін қалыптастыру, жетілдіру және дамытудың шешуші бағыт

8 слайд
Бастауыш сынып математикасын оқыту үрдісінде есепті шығара білу шеберлігін қалыптастыру, жетілдіру және дамытудың шешуші бағыттарына тоқталайық. 1. Есеп шығаруға үйрету – математиканы оқытудағы ең қиын әрі күрделі мәселелердің бірі. Бұл балалардың шама- шарқына, психологиялық жас ерекшелігіне сәйкес салыстыру, жан- жақты талдау жасау, қарама-қарсы қою. 2. Балалардың топтық, өзіндік ерекшеліктері қабілет деңгейлерінің әр түрлілігіне байланысты, олардың бәрінен де бір тарақтың жүзінен шыққандай есепті шығара білуге біркелкі үйренеді деуге болмайды. 3 . Есеп шығаруға үйрету алғашқы сабақтардың өзінде- ақ басталып, сынып ілгерілген сайын бірте-бірте сәйкес шеберлік те қалыптаса бастайды.

8 слайд

Бастауыш сынып математикасын оқыту үрдісінде есепті шығара білу шеберлігін қалыптастыру, жетілдіру және дамытудың шешуші бағыттарына тоқталайық. 1. Есеп шығаруға үйрету – математиканы оқытудағы ең қиын әрі күрделі мәселелердің бірі. Бұл балалардың шама- шарқына, психологиялық жас ерекшелігіне сәйкес салыстыру, жан- жақты талдау жасау, қарама-қарсы қою. 2. Балалардың топтық, өзіндік ерекшеліктері қабілет деңгейлерінің әр түрлілігіне байланысты, олардың бәрінен де бір тарақтың жүзінен шыққандай есепті шығара білуге біркелкі үйренеді деуге болмайды. 3 . Есеп шығаруға үйрету алғашқы сабақтардың өзінде- ақ басталып, сынып ілгерілген сайын бірте-бірте сәйкес шеберлік те қалыптаса бастайды.

Әлеуметтік және ғылыми-техникалық жетістіктер мен жаңа технологияларды қолданудағы басты мәселелерінің бірі- адамдард

9 слайд
Әлеуметтік және ғылыми-техникалық жетістіктер мен жаңа технологияларды қолданудағы басты мәселелерінің бірі- адамдардың белсенділігі, сапалы және терең білімі мен іскерлігі сонымен қатар кәсіптік қалыптастыру болып табылады. Сондықтан да, мектептегі оқу үрдісінің негізгі мақсаты жүйелі түрде оқушылардың интеллектің, ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру, математикалық білім берудің практикалық жақтарын күшейту, нақты өмірде математикадан алған білімдерін қолдана алу біліктерін дамыту болып табылады. 1. теориялық зерттеу негізінде практикалық мазмұнды есептердің мектеп математика курсындағы орны анықталып, практикалық мазмұндағы есептер шығару. 2. қолдана білуге көмектесетіні айқындалады. 3. оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып құрастырылған практикалық мазмұнды есептер- олардың танымдық қабілетін дамуына, өмірден туындайтын практикалық қажеттіліктерді ұғынуына көмектесіп, логикалық ойлау, пікір айту қабілеттерін дамытады.

9 слайд

Әлеуметтік және ғылыми-техникалық жетістіктер мен жаңа технологияларды қолданудағы басты мәселелерінің бірі- адамдардың белсенділігі, сапалы және терең білімі мен іскерлігі сонымен қатар кәсіптік қалыптастыру болып табылады. Сондықтан да, мектептегі оқу үрдісінің негізгі мақсаты жүйелі түрде оқушылардың интеллектің, ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру, математикалық білім берудің практикалық жақтарын күшейту, нақты өмірде математикадан алған білімдерін қолдана алу біліктерін дамыту болып табылады. 1. теориялық зерттеу негізінде практикалық мазмұнды есептердің мектеп математика курсындағы орны анықталып, практикалық мазмұндағы есептер шығару. 2. қолдана білуге көмектесетіні айқындалады. 3. оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып құрастырылған практикалық мазмұнды есептер- олардың танымдық қабілетін дамуына, өмірден туындайтын практикалық қажеттіліктерді ұғынуына көмектесіп, логикалық ойлау, пікір айту қабілеттерін дамытады.

Назарларыңыз ға рахмет!!!

10 слайд
Назарларыңыз ға рахмет!!!

10 слайд

Назарларыңыз ға рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ