Бастауыш сыныптарда практикалық мазмұнды есептер шығарудың тәрбиелік мүмкіндіктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бастауыш сыныптарда
практикалық мазмұнды
есептер шығарудың
тәрбиелік мүмкіндіктері
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым
Министрлігі
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан
мемлекеттік университеті
Шымкент 2017 ж .
1 слайд
Бастауыш сыныптарда практикалық мазмұнды есептер шығарудың тәрбиелік мүмкіндіктері Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті Шымкент 2017 ж .
2 слайд
ЗЕРТТЕУ
МАҚСАТЫ
Бастауыш мектеп математика
курсында практикалық мазмұнды
есептердің рөлі мен орнын анықтап
олардың тәрбиелік мүмкіндіктерін
айқындау.
2 слайд
ЗЕРТТЕУ МАҚСАТЫ Бастауыш мектеп математика курсында практикалық мазмұнды есептердің рөлі мен орнын анықтап олардың тәрбиелік мүмкіндіктерін айқындау.
3 слайд
ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ
МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ:- Практикалық мазмұнды есептер
шығарудың теориялық және
практикалық жағдайларына, оның
қазіргі ахуалына талдау жасау.
- Практикалық мазмұнды есептер
шығарудың теориялық және
практикалық жағдайларына, оның
қазіргі ахуалына талдау жасау.- Бастауыш мектепте
практикалық мазмұнды есептер
шығару арқылы математиканы
оқытуды жетілдіру мен
тәрбиелік мүмкіндіктерін
анықтау.
- Бастауыш мектепте
практикалық мазмұнды есептер
шығару арқылы математиканы
оқытуды жетілдіру мен
тәрбиелік мүмкіндіктерін
анықтау.
3 слайд
ЗЕРТТЕУ ЗЕРТТЕУ МІНДЕТТЕРІ:МІНДЕТТЕРІ:- Практикалық мазмұнды есептер шығарудың теориялық және практикалық жағдайларына, оның қазіргі ахуалына талдау жасау. - Практикалық мазмұнды есептер шығарудың теориялық және практикалық жағдайларына, оның қазіргі ахуалына талдау жасау.- Бастауыш мектепте практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы математиканы оқытуды жетілдіру мен тәрбиелік мүмкіндіктерін анықтау. - Бастауыш мектепте практикалық мазмұнды есептер шығару арқылы математиканы оқытуды жетілдіру мен тәрбиелік мүмкіндіктерін анықтау.
4 слайд
Математикаға деген ынтасын арттыру
мақсатымен сабақтарда дидактикалық
ойындармен мен қызықты жаттығулар
енгізіледі. Тапсырма әдеттегіден өзгеше түрде
берілсе, оқушылар зор ынмен орындайды:
мысалдарды тек шығарып қана қоймай, қате
шығарылған мысалдарды тауып, оларды дұрыс
шығарып, таблицаға толтыру керек , оны
толтыру үшін бірқатар мысалдарды шығару
керек болады. Ойыңдар мен қызықты
жаттығулар енгізу сабақ кезіндегі жұмысты
жаңдандырып, балалардың белсенділігін
арттырады.
4 слайд
Математикаға деген ынтасын арттыру мақсатымен сабақтарда дидактикалық ойындармен мен қызықты жаттығулар енгізіледі. Тапсырма әдеттегіден өзгеше түрде берілсе, оқушылар зор ынмен орындайды: мысалдарды тек шығарып қана қоймай, қате шығарылған мысалдарды тауып, оларды дұрыс шығарып, таблицаға толтыру керек , оны толтыру үшін бірқатар мысалдарды шығару керек болады. Ойыңдар мен қызықты жаттығулар енгізу сабақ кезіндегі жұмысты жаңдандырып, балалардың белсенділігін арттырады.
5 слайд
Математиканы
оқыту-дың
мұғалімге де
оқушыларға да
өзіндік қиындығы
бар. Өйткені
математиканы
жете меңгеру
біріншіден —
әншілік,
суретшілік,
ақындық ,
шешендік тағы сол
сияқты табиғат
сыйлайтын тума
талантың бірі,
екіншіден – ұзақ
жылдар бойы
жалғасып келе
жатқан білім беру
саласындағы
реформалар
математикаға
бөлінген апталық
сағат санын
азайтуға алып
келді.
Үшіншіден – басқа
пәндерде тараулар,
бөлімдер тақырыптарды
әртүрлі реттілікпен
оқытуға, бірін қалдыра
тұрып екіншісін үйретуге
мүмкіндік бар.
5 слайд
Математиканы оқыту-дың мұғалімге де оқушыларға да өзіндік қиындығы бар. Өйткені математиканы жете меңгеру біріншіден — әншілік, суретшілік, ақындық , шешендік тағы сол сияқты табиғат сыйлайтын тума талантың бірі, екіншіден – ұзақ жылдар бойы жалғасып келе жатқан білім беру саласындағы реформалар математикаға бөлінген апталық сағат санын азайтуға алып келді. Үшіншіден – басқа пәндерде тараулар, бөлімдер тақырыптарды әртүрлі реттілікпен оқытуға, бірін қалдыра тұрып екіншісін үйретуге мүмкіндік бар.
6 слайд
Математиканы оқытуда есептеудің түрлі
тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың
бойында тек есептер шығара білу қабілеті емес,
оның мазмұнын да түсіне білу нышандары,
қызығушылық қасиеттерін қалыптастыруға
болады. Соңғы уақытта балалардың қабілетіне
қарай деңгейлеп – саралап оқыту өзінің оң
нәтижесін беруде. Оқулықтары жеңіл, орташа,
күрделі деңгейлердегі есептер мен жаттығулар
жеке топтастырылып мұғалімге қолайлы
жағдай жасалған.
6 слайд
Математиканы оқытуда есептеудің түрлі тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың бойында тек есептер шығара білу қабілеті емес, оның мазмұнын да түсіне білу нышандары, қызығушылық қасиеттерін қалыптастыруға болады. Соңғы уақытта балалардың қабілетіне қарай деңгейлеп – саралап оқыту өзінің оң нәтижесін беруде. Оқулықтары жеңіл, орташа, күрделі деңгейлердегі есептер мен жаттығулар жеке топтастырылып мұғалімге қолайлы жағдай жасалған.
7 слайд
Бастауыш ксыныптарда көбейту – қосу
арқылы, ал бөлу – азайту арқылы анықталады
және олардың да мән – мағынасы қарапайым
мәтінді жай есептер арқылы ашылады.
Сондай көбейту амалы түсінігін практикалық іс
- әрекетке сүйеніп элементтері бірдей
топтарды біріктіру, яғни қосу амалы арқылы
жүзеге асырылады. Ал бөлу жайындағы түсінік
заттардың тобымен жүргізілетін
практикалық екі іс -әрекетке: тең бөліктерге
бөлуге, тиісінше бөлуге сүйеніп
қалыптастырылады. Амалдардың әр қайсысының
мағынасын түсіндірейік.
7 слайд
Бастауыш ксыныптарда көбейту – қосу арқылы, ал бөлу – азайту арқылы анықталады және олардың да мән – мағынасы қарапайым мәтінді жай есептер арқылы ашылады. Сондай көбейту амалы түсінігін практикалық іс - әрекетке сүйеніп элементтері бірдей топтарды біріктіру, яғни қосу амалы арқылы жүзеге асырылады. Ал бөлу жайындағы түсінік заттардың тобымен жүргізілетін практикалық екі іс -әрекетке: тең бөліктерге бөлуге, тиісінше бөлуге сүйеніп қалыптастырылады. Амалдардың әр қайсысының мағынасын түсіндірейік.
8 слайд
Бастауыш сынып математикасын оқыту үрдісінде
есепті шығара білу шеберлігін қалыптастыру, жетілдіру
және дамытудың шешуші бағыттарына тоқталайық.
1. Есеп шығаруға
үйрету –
математиканы
оқытудағы ең қиын
әрі күрделі
мәселелердің бірі. Бұл
балалардың шама-
шарқына,
психологиялық жас
ерекшелігіне сәйкес
салыстыру, жан-
жақты талдау
жасау, қарама-қарсы
қою.
2. Балалардың
топтық, өзіндік
ерекшеліктері қабілет
деңгейлерінің әр
түрлілігіне
байланысты, олардың
бәрінен де бір
тарақтың жүзінен
шыққандай есепті
шығара білуге біркелкі
үйренеді деуге
болмайды.
3. Есеп шығаруға
үйрету алғашқы
сабақтардың өзінде-
ақ басталып, сынып
ілгерілген сайын
бірте-бірте сәйкес
шеберлік те
қалыптаса
бастайды.
8 слайд
Бастауыш сынып математикасын оқыту үрдісінде есепті шығара білу шеберлігін қалыптастыру, жетілдіру және дамытудың шешуші бағыттарына тоқталайық. 1. Есеп шығаруға үйрету – математиканы оқытудағы ең қиын әрі күрделі мәселелердің бірі. Бұл балалардың шама- шарқына, психологиялық жас ерекшелігіне сәйкес салыстыру, жан- жақты талдау жасау, қарама-қарсы қою. 2. Балалардың топтық, өзіндік ерекшеліктері қабілет деңгейлерінің әр түрлілігіне байланысты, олардың бәрінен де бір тарақтың жүзінен шыққандай есепті шығара білуге біркелкі үйренеді деуге болмайды. 3. Есеп шығаруға үйрету алғашқы сабақтардың өзінде- ақ басталып, сынып ілгерілген сайын бірте-бірте сәйкес шеберлік те қалыптаса бастайды.
9 слайд
Әлеуметтік және ғылыми-техникалық жетістіктер мен жаңа
технологияларды қолданудағы басты мәселелерінің бірі-
адамдардың белсенділігі, сапалы және терең білімі мен іскерлігі
сонымен қатар кәсіптік қалыптастыру болып табылады.
Сондықтан да, мектептегі оқу үрдісінің негізгі мақсаты жүйелі
түрде оқушылардың интеллектің, ғылыми көзқарасы мен
белсенділігін қалыптастыру, математикалық білім берудің
практикалық жақтарын күшейту, нақты өмірде математикадан
алған білімдерін қолдана алу біліктерін дамыту болып табылады.
1. теориялық зерттеу негізінде практикалық мазмұнды
есептердің мектеп математика курсындағы орны анықталып,
практикалық мазмұндағы есептер шығару.
2. қолдана білуге көмектесетіні айқындалады.
3. оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып
құрастырылған практикалық мазмұнды есептер- олардың
танымдық қабілетін дамуына, өмірден туындайтын практикалық
қажеттіліктерді ұғынуына көмектесіп, логикалық ойлау, пікір айту
қабілеттерін дамытады.
9 слайд
Әлеуметтік және ғылыми-техникалық жетістіктер мен жаңа технологияларды қолданудағы басты мәселелерінің бірі- адамдардың белсенділігі, сапалы және терең білімі мен іскерлігі сонымен қатар кәсіптік қалыптастыру болып табылады. Сондықтан да, мектептегі оқу үрдісінің негізгі мақсаты жүйелі түрде оқушылардың интеллектің, ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру, математикалық білім берудің практикалық жақтарын күшейту, нақты өмірде математикадан алған білімдерін қолдана алу біліктерін дамыту болып табылады. 1. теориялық зерттеу негізінде практикалық мазмұнды есептердің мектеп математика курсындағы орны анықталып, практикалық мазмұндағы есептер шығару. 2. қолдана білуге көмектесетіні айқындалады. 3. оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып құрастырылған практикалық мазмұнды есептер- олардың танымдық қабілетін дамуына, өмірден туындайтын практикалық қажеттіліктерді ұғынуына көмектесіп, логикалық ойлау, пікір айту қабілеттерін дамытады.
10 слайд
Назарларыңыз
ға рахмет!!!
10 слайд
Назарларыңыз ға рахмет!!!