Бастауыш сыныптарда ұжымдық оқыту технологиясын қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Ұжымдық оқыту әдісі дегеніміз
Оқу үрдісін төрт түрлі
ұйымдастыру түрлері,
яғни, жекелей, жұптық,
топтық, ұжымдық
тәсілдер арқылы жүзеге
асыру, әрине, соңғысы –
ұжымдық оқыту тәсілі
бастысы болып табылады . Ұжымдық оқыту әдісі әр
оқушының бір сәтте әрі
оқушы, әрі мұғалім ретінде
болатындай етіп оқу
үрдісін белсендіре түседі.Ұжымдық оқыту әдісі дегеніміз Оқу үрдісін төрт түрлі
ұйымдастыру түрлері,
яғни, жекелей, жұптық,
топтық, ұжымдық
тәсілдер арқылы жүзеге
асыру, әрине, соңғысы –
ұжымдық оқыту тәсілі
бастысы болып табылады . Ұжымдық оқыту әдісі әр
оқушының бір сәтте әрі
оқушы, әрі мұғалім ретінде
болатындай етіп оқу
үрдісін белсендіре түседі.
3 слайд
Ұжымдық оқыту әдісі дегеніміз Оқу үрдісін төрт түрлі ұйымдастыру түрлері, яғни, жекелей, жұптық, топтық, ұжымдық тәсілдер арқылы жүзеге асыру, әрине, соңғысы – ұжымдық оқыту тәсілі бастысы болып табылады . Ұжымдық оқыту әдісі әр оқушының бір сәтте әрі оқушы, әрі мұғалім ретінде болатындай етіп оқу үрдісін белсендіре түседі.Ұжымдық оқыту әдісі дегеніміз Оқу үрдісін төрт түрлі ұйымдастыру түрлері, яғни, жекелей, жұптық, топтық, ұжымдық тәсілдер арқылы жүзеге асыру, әрине, соңғысы – ұжымдық оқыту тәсілі бастысы болып табылады . Ұжымдық оқыту әдісі әр оқушының бір сәтте әрі оқушы, әрі мұғалім ретінде болатындай етіп оқу үрдісін белсендіре түседі.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Ұжымдық оқыту әдісі
негізінде мұғалімнің
күнделікті тексеруі мен
оқушының өзін-өзі
бақылауы туралы
ақпараттың артуы болып
отыратын үрдістегі баламен
қарым-қатынас жатыр. Мұндай оқыту
түрі тек қана
бірлесіп жұмыс
істеу емес,
сонымен қатар,
жарысқа түсу,
бәсекелесуді
қарастырады
Ұжымдық оқыту
технологиясы
ХХІ ғасыр – білім мен
ғылым
бәсекесінің ғасыры”
Н.Назарбаев
8 слайд
Ұжымдық оқыту әдісі негізінде мұғалімнің күнделікті тексеруі мен оқушының өзін-өзі бақылауы туралы ақпараттың артуы болып отыратын үрдістегі баламен қарым-қатынас жатыр. Мұндай оқыту түрі тек қана бірлесіп жұмыс істеу емес, сонымен қатар, жарысқа түсу, бәсекелесуді қарастырады Ұжымдық оқыту технологиясы ХХІ ғасыр – білім мен ғылым бәсекесінің ғасыры” Н.Назарбаев
9 слайд
1. М онитор әдістемесі – жаңа ақпарат алу үш ін
оқу мәтінімен жұмыс істеуге арналған. Ұжымдық оқытудың бұл тәсілі барлық оқушының
үнемі жұмыс істеуін талап етеді,
жұппен жұмыс істеуде зейін қою, істің байыбына
бару сияқты қасиеттерін дамытады.3 . Өзара жаттығу әдістемесі – жаттығу,
бекіту,
қайталауды ұйымдастыру
мақсатында қолданылады. 2. П ікір сұрау әдістемесі
матемаитка сабағында
кеңінен қолданылады
9 слайд
1. М онитор әдістемесі – жаңа ақпарат алу үш ін оқу мәтінімен жұмыс істеуге арналған. Ұжымдық оқытудың бұл тәсілі барлық оқушының үнемі жұмыс істеуін талап етеді, жұппен жұмыс істеуде зейін қою, істің байыбына бару сияқты қасиеттерін дамытады.3 . Өзара жаттығу әдістемесі – жаттығу, бекіту, қайталауды ұйымдастыру мақсатында қолданылады. 2. П ікір сұрау әдістемесі матемаитка сабағында кеңінен қолданылады
10 слайд
Оқушылармен жұмыс жасауда жеке дара,
топтық, ұжымдық топтарға бөлудің
психотерапиялық мүмкіндігінің зор екені де
белгілі болып отыр.
Адамша ойлау, ізденімпаздық –
табиғаттың адамзатқа берген тамаша
сыйы. Бұл қабілет барлық адам
бойынан табылатыны сөзсіз, бірақ
біреуге аз, біреуге көп дегендей.
10 слайд
Оқушылармен жұмыс жасауда жеке дара, топтық, ұжымдық топтарға бөлудің психотерапиялық мүмкіндігінің зор екені де белгілі болып отыр. Адамша ойлау, ізденімпаздық – табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылатыны сөзсіз, бірақ біреуге аз, біреуге көп дегендей.
11 слайд
999999999999999999999999999999999999999999+----
-----------++++++++++++99Ұжымдық оқыту тәсілі
Ұжымдық оқыту тәсілі
мұғалімді
күнделікті
тексеруден босатып,
осыған орай әр оқушыға
жекелей
көмек көрсетуге
уақытының болатынымен
де құнды. Бұл техналогияның
тәрбиелік мәні де ерекше,
оқушының өзіндік
әрекеті, құрбыларына
деген қарым қатынасы
қалыптасады
қалыптасады, оқушы өзін
өзі бағалауға үйренеді.
11 слайд
999999999999999999999999999999999999999999+---- -----------++++++++++++99Ұжымдық оқыту тәсілі Ұжымдық оқыту тәсілі мұғалімді күнделікті тексеруден босатып, осыған орай әр оқушыға жекелей көмек көрсетуге уақытының болатынымен де құнды. Бұл техналогияның тәрбиелік мәні де ерекше, оқушының өзіндік әрекеті, құрбыларына деген қарым қатынасы қалыптасады қалыптасады, оқушы өзін өзі бағалауға үйренеді.
12 слайд
12 слайд