Баяндама «Мектепке дейінгі білім беруде заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
LOGO
«Мектепке дейінгі білім беруде
заттық-дамытушы ортаны
ұйымдастыру» МАД тәрбиешісі
Бошанова Гулфариза Амантаевна
1 слайд
LOGO «Мектепке дейінгі білім беруде заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру» МАД тәрбиешісі Бошанова Гулфариза Амантаевна
2 слайд
Елбасымыз Н. А. Назарбаев «Нұрлы жол» 2014ж.
Қазақстан халқына Жолдауында «Қандай
болмасын барлық елде, Қазақстанда міндетті
түрде мектепке дейінгі білім беру жаңа әдіске
өтеді. Біз отандық білім беру жүйесінде
инновациялық әдістерді қарқындылықпен
ендіруіміз қажет…» деген.
2 слайд
Елбасымыз Н. А. Назарбаев «Нұрлы жол» 2014ж. Қазақстан халқына Жолдауында «Қандай болмасын барлық елде, Қазақстанда міндетті түрде мектепке дейінгі білім беру жаңа әдіске өтеді. Біз отандық білім беру жүйесінде инновациялық әдістерді қарқындылықпен ендіруіміз қажет…» деген.
3 слайд
Толық және жан-жақты дамыған, балалардың психикалық және физикалық
денсаулықтарын нығайту және қорғау, қазіргі мектепке дейінгі педагогика
ғылымы мен практикасы тәрбиелеу мен оқыту үрдісіндегі міндеттерді
гуманизациялау маңызды.
Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
стандарттарын бекіту туралы ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы
№1080 Қаулысын сәйкес аталған міндеттерді қазіргі талапқа сай заттық-
дамытушы орта құрмай шешу мүмкін емес.
Заттық-дамытушы орта- бұл баланың іс-әрекетінің материалдық
жүйесі, олардың рухани және физикалық дамуының функционалдық
мазмұны.
Заттық-дамытушы ортаны құру компоненттерінің қажеттігі, басқа да білім
беру ұйымдарынан өзгешелігі, мектепке дейінгі ұйымдардағы
педагогикалық үрдістердің ерекшелігі. Мектепке дейінгі педагогика- бұл
МДҰ педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың теориясы мен жеке
бағыттары. Педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда міндетті түрде аталған
мәселеге, яғни көрсетілген талаптары мен айқындалған зоналрға
жеткілікті көңіл бөлу.
3 слайд
Толық және жан-жақты дамыған, балалардың психикалық және физикалық денсаулықтарын нығайту және қорғау, қазіргі мектепке дейінгі педагогика ғылымы мен практикасы тәрбиелеу мен оқыту үрдісіндегі міндеттерді гуманизациялау маңызды. Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 Қаулысын сәйкес аталған міндеттерді қазіргі талапқа сай заттық- дамытушы орта құрмай шешу мүмкін емес. Заттық-дамытушы орта- бұл баланың іс-әрекетінің материалдық жүйесі, олардың рухани және физикалық дамуының функционалдық мазмұны. Заттық-дамытушы ортаны құру компоненттерінің қажеттігі, басқа да білім беру ұйымдарынан өзгешелігі, мектепке дейінгі ұйымдардағы педагогикалық үрдістердің ерекшелігі. Мектепке дейінгі педагогика- бұл МДҰ педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың теориясы мен жеке бағыттары. Педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда міндетті түрде аталған мәселеге, яғни көрсетілген талаптары мен айқындалған зоналрға жеткілікті көңіл бөлу.
4 слайд
Стандарт талаптарына сай негізгі білім беру
бағдарламалары мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру
салаларында («Қатынас», «Таным», «Шығармашылық»,
«Әлеуметтк») тәрбиеленушілердің жекебас ерекшеліктері
мен жас ерекшелік мүмкіндіктеріне сәйкестігі.
Білім беру бағдарламаларын шешу міндеттері бала мен
ересектердің бірлескен іс-әрекеттерін ғана қарастыруға
болмайды, балалардың шығармашылық іс-әрекеттерін,
сонымен қатар, күн тәртібін жүргізу барысында қарастырған
жөн.
Мектепке дейінгі ұйымдарда дамытуша ортаны
ұйымдастыру стандарт құрылымына қарай, әр баланың
жеке дара дамуына, олардың бейміділігі, қызығушылығы,
белсенділік деңгейлерінің тиімділігі қажет. Бұл үшін заттық
ортаның элементтерін, сондай-ақ, балаға эмоционалдық,
қоғалыс іс-әрекеті, танып білуге қатысты жағдай жасауды
байыту қажет.
4 слайд
Стандарт талаптарына сай негізгі білім беру бағдарламалары мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру салаларында («Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеуметтк») тәрбиеленушілердің жекебас ерекшеліктері мен жас ерекшелік мүмкіндіктеріне сәйкестігі. Білім беру бағдарламаларын шешу міндеттері бала мен ересектердің бірлескен іс-әрекеттерін ғана қарастыруға болмайды, балалардың шығармашылық іс-әрекеттерін, сонымен қатар, күн тәртібін жүргізу барысында қарастырған жөн. Мектепке дейінгі ұйымдарда дамытуша ортаны ұйымдастыру стандарт құрылымына қарай, әр баланың жеке дара дамуына, олардың бейміділігі, қызығушылығы, белсенділік деңгейлерінің тиімділігі қажет. Бұл үшін заттық ортаның элементтерін, сондай-ақ, балаға эмоционалдық, қоғалыс іс-әрекеті, танып білуге қатысты жағдай жасауды байыту қажет.
5 слайд
баланың жекебасы мен оның отбасының сауалына
бағытталғандығын, білім беру мен тәрбиелеу
үрдісінде вариативтік бағдарламалық-әдістемелік
қамтамасыз ету.
мектепке дейінгі ұйымдарды міндетті түрде
материалдық-техникалық базамен қамтамасыз
ету. Үйлесімді жағдай құру
5 слайд
баланың жекебасы мен оның отбасының сауалына бағытталғандығын, білім беру мен тәрбиелеу үрдісінде вариативтік бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. мектепке дейінгі ұйымдарды міндетті түрде материалдық-техникалық базамен қамтамасыз ету. Үйлесімді жағдай құру
6 слайд
Заттық-дамытушы ортаны ұйымдастырудың
мақсаты
ҚР МЖББ стандартына сай Алғашқы қадам», «Зерек
бала», « Біз мектепке барамыз » білім беру
бағдарламаларының талаптары мен нақты
ерекшеліктеріне сәйкес және білім беру саласы бойынша
мектепке дейінгі жастағы балалардың толыққанды
дамуына жағдай жасау.
•
Міндеттері
•
Жайлы әсерленгіш атмосфера құру
•
Физикалық даму үшін жағдай жасау
•
Өзіндік айту шығармашылығы үшін жағдай жасау
•
Баланың танымдық белсенділігін айқындау үшін жағдай жасау
•
Музыка, кітап иллюстрациялары, живопис, сәндік-қолданбалы өнер
бұйымы, табиғаттың әсемдігіне балалардың көңілін аудару, пайымдау
мен қабылдау үшін жағымды жағдай жасау
•
Топ өміріне ата-аналар қатысу үшін жағдай жасау
6 слайд
Заттық-дамытушы ортаны ұйымдастырудың мақсаты ҚР МЖББ стандартына сай Алғашқы қадам», «Зерек бала», « Біз мектепке барамыз » білім беру бағдарламаларының талаптары мен нақты ерекшеліктеріне сәйкес және білім беру саласы бойынша мектепке дейінгі жастағы балалардың толыққанды дамуына жағдай жасау. • Міндеттері • Жайлы әсерленгіш атмосфера құру • Физикалық даму үшін жағдай жасау • Өзіндік айту шығармашылығы үшін жағдай жасау • Баланың танымдық белсенділігін айқындау үшін жағдай жасау • Музыка, кітап иллюстрациялары, живопис, сәндік-қолданбалы өнер бұйымы, табиғаттың әсемдігіне балалардың көңілін аудару, пайымдау мен қабылдау үшін жағымды жағдай жасау • Топ өміріне ата-аналар қатысу үшін жағдай жасау
7 слайд
ЗАТТЫҚ-ДАМЫТУШЫ ОРТАНЫ
ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ
•
Тілдік қызмет, ұйымдастырушылық, ынталандыру, дамушы орта
орындауы қажет;
•
Гендерлік ықпал;
•
Балалардың қызығушылығы мен жас ерекшеліктеріне сәйкестігі;
•
Қайта жаңарту үшін орта ашу;
•
Өмірқауіпсіздігі;
•
Ақпарттандырушылық
•
Варианттық;
•
Тұрақтылық;
•
Ортаға сұлулық-тартымдылық пен жарықтық;
•
Ортаның жабдықталуы;
7 слайд
ЗАТТЫҚ-ДАМЫТУШЫ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚАҒИДАЛАРЫ • Тілдік қызмет, ұйымдастырушылық, ынталандыру, дамушы орта орындауы қажет; • Гендерлік ықпал; • Балалардың қызығушылығы мен жас ерекшеліктеріне сәйкестігі; • Қайта жаңарту үшін орта ашу; • Өмірқауіпсіздігі; • Ақпарттандырушылық • Варианттық; • Тұрақтылық; • Ортаға сұлулық-тартымдылық пен жарықтық; • Ортаның жабдықталуы;
8 слайд
Әлеуметті
к-
коммуника
тивтік
дамыту Физикалық
Көркемдлік-
сұлулықты
дамыту Танымдық
дамытуЗаттық-дамытушы ортаның
компоненттері
8 слайд
Әлеуметті к- коммуника тивтік дамыту Физикалық Көркемдлік- сұлулықты дамыту Танымдық дамытуЗаттық-дамытушы ортаның компоненттері
9 слайд
Дамытушы-заттық орта жорамалдайды:
. Ойын алаңы;
· жалғыздық алаңы;
· қазіргі таңдағы ойыншықтар;
· дамытушы ойыншықтар;
· демонстрациялық және дидактикалық материалдар;
· нәтижелі іс-әрекеттер үшін материалдар;
· шығармашылық іс-әрекет үшін атрибуттар;
· зерттеу жүргізу бұрышы;
· табиғат бұрышы;
· логопед бұрышы,
· дыбысхана, бейнетаспалар
9 слайд
Дамытушы-заттық орта жорамалдайды: . Ойын алаңы; · жалғыздық алаңы; · қазіргі таңдағы ойыншықтар; · дамытушы ойыншықтар; · демонстрациялық және дидактикалық материалдар; · нәтижелі іс-әрекеттер үшін материалдар; · шығармашылық іс-әрекет үшін атрибуттар; · зерттеу жүргізу бұрышы; · табиғат бұрышы; · логопед бұрышы, · дыбысхана, бейнетаспалар
10 слайд
LOGO
Ты ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а
р а х м е т !
10 слайд
LOGO Ты ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !