Материалдар / Баяндама. "Мұғалімнің зерттеуі тәжірбиені жетілдіру құралы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама. "Мұғалімнің зерттеуі тәжірбиені жетілдіру құралы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндама өте керемет жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2023
270
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұғалімнің зерттеуі тәжірибені жетілдіру құралы Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы Төлен негізгі орта мектебі Марден Үм

1 слайд
Мұғалімнің зерттеуі тәжірибені жетілдіру құралы Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы Төлен негізгі орта мектебі Марден Үміт Айшуаққызы Бастауыш сынып мұғалімі

1 слайд

Мұғалімнің зерттеуі тәжірибені жетілдіру құралы Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы Төлен негізгі орта мектебі Марден Үміт Айшуаққызы Бастауыш сынып мұғалімі

«Педагогика — білім беру, яғни адамның өмірлік тәжірибесін дамыту туралы ғылым». А лександр Н овиков Осы сұрақтарды өзіңізге

2 слайд
«Педагогика — білім беру, яғни адамның өмірлік тәжірибесін дамыту туралы ғылым». А лександр Н овиков Осы сұрақтарды өзіңізге қою арқылы: - Оқушылардың сөздік қорын жақсартуға қалай көмектесе аласыз? - Пәнді оқу мотивациясын қалай арттыруға болады? - Оқушылардың жаңа білім үйренудегі проблемаларын қалай анықтауға болады? - Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін қандай әрекеттер жасауым керек? - Оқушыларға қателіктерін түсінуге және есептерді шешудің ең жақсы нұсқасын табуға қалай көмектесуге болады?

2 слайд

«Педагогика — білім беру, яғни адамның өмірлік тәжірибесін дамыту туралы ғылым». А лександр Н овиков Осы сұрақтарды өзіңізге қою арқылы: - Оқушылардың сөздік қорын жақсартуға қалай көмектесе аласыз? - Пәнді оқу мотивациясын қалай арттыруға болады? - Оқушылардың жаңа білім үйренудегі проблемаларын қалай анықтауға болады? - Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін қандай әрекеттер жасауым керек? - Оқушыларға қателіктерін түсінуге және есептерді шешудің ең жақсы нұсқасын табуға қалай көмектесуге болады?

Бірінші қадам: Тақырып - Мен не білгім келеді? Сұрақты немесе мәселені анықтаңыз. Сұрақ қай модульге жата

3 слайд
Бірінші қадам: Тақырып - Мен не білгім келеді? Сұрақты немесе мәселені анықтаңыз. Сұрақ қай модульге жататынын жазыңыз. Екінші қадам: Тақырып аспектісі - Мен қайдан білемін? Менің әдістерім шынайы және мүмкін бе? Ақпарат пайдалы бола ма? Үшінші қадам: Мақсат – Менің мақсатым қандай? Мен онымен не істеймін? Бұл маған не үшін керек? Зерттеу тақырыбын анықтау процесі Төртінші қадам: Зерттеудің мазмұны академиялық пән болып табылады. Мен қандай тақырыпты зерттеп жатырмын? Бесінші қадам: Қатысушы - Кім? Сіз кімді зерттеуге тартасыз? А лтыншы қадам: Сұрақ – Қалай? Қалайша? Мен қалай жалғастырамын? Өз тәжірибеме қалай өзгерістер енгіземін?

3 слайд

Бірінші қадам: Тақырып - Мен не білгім келеді? Сұрақты немесе мәселені анықтаңыз. Сұрақ қай модульге жататынын жазыңыз. Екінші қадам: Тақырып аспектісі - Мен қайдан білемін? Менің әдістерім шынайы және мүмкін бе? Ақпарат пайдалы бола ма? Үшінші қадам: Мақсат – Менің мақсатым қандай? Мен онымен не істеймін? Бұл маған не үшін керек? Зерттеу тақырыбын анықтау процесі Төртінші қадам: Зерттеудің мазмұны академиялық пән болып табылады. Мен қандай тақырыпты зерттеп жатырмын? Бесінші қадам: Қатысушы - Кім? Сіз кімді зерттеуге тартасыз? А лтыншы қадам: Сұрақ – Қалай? Қалайша? Мен қалай жалғастырамын? Өз тәжірибеме қалай өзгерістер енгіземін?

Зерттеудің мақсаты : Қалыптастырушы бағалауды жүйелі жүргізудің бастауыш сынып оқушыларының білімін жетілдіруге және оқу мот

4 слайд
Зерттеудің мақсаты : Қалыптастырушы бағалауды жүйелі жүргізудің бастауыш сынып оқушыларының білімін жетілдіруге және оқу мотивациясын дамытуға әсерін негіздеу. Тапсырмалар: Зерттеу тақырыбы бойынша психологиялық-педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді оқу; Қалыптастырушы бағалау дағдыларын қалыптастыруға да, критериалды бағалау дағдыларын дамытуға да бағытталған әдістерді әзірлеу; Тәжірибеде сынау және оқуды талдау;

4 слайд

Зерттеудің мақсаты : Қалыптастырушы бағалауды жүйелі жүргізудің бастауыш сынып оқушыларының білімін жетілдіруге және оқу мотивациясын дамытуға әсерін негіздеу. Тапсырмалар: Зерттеу тақырыбы бойынша психологиялық-педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді оқу; Қалыптастырушы бағалау дағдыларын қалыптастыруға да, критериалды бағалау дағдыларын дамытуға да бағытталған әдістерді әзірлеу; Тәжірибеде сынау және оқуды талдау;

Қалыптастырушы бағалауды бастауыш сыныптарда жүзеге асыру үшін оқушылармен бірлесе отырып әзірлейтін түрлі әдіс-тәсілдер мен к

5 слайд
Қалыптастырушы бағалауды бастауыш сыныптарда жүзеге асыру үшін оқушылармен бірлесе отырып әзірлейтін түрлі әдіс-тәсілдер мен критерийлерді қолданамын. Өзін-өзі бағалау үшін мен оқушыларға «Табыс баспалдағы» әдістемесін ұсынамын, Оқушылар өздерінің қандай деңгейде екенін көрсете алған кезде «Блоб ағашы» оқушының өзін- өзі бағалауын түсінуге көмектеседі. «Рефлексивті нысана» әдісін орындаған кезде, балалар алаңда өздерін белгілегенде, мен кімнің қызығушылық танытқанын немесе керісінше, сабақта қиындықтарды бастан кешіргенін немесе жаңа нәрсені үйренетінін түсінемін.

5 слайд

Қалыптастырушы бағалауды бастауыш сыныптарда жүзеге асыру үшін оқушылармен бірлесе отырып әзірлейтін түрлі әдіс-тәсілдер мен критерийлерді қолданамын. Өзін-өзі бағалау үшін мен оқушыларға «Табыс баспалдағы» әдістемесін ұсынамын, Оқушылар өздерінің қандай деңгейде екенін көрсете алған кезде «Блоб ағашы» оқушының өзін- өзі бағалауын түсінуге көмектеседі. «Рефлексивті нысана» әдісін орындаған кезде, балалар алаңда өздерін белгілегенде, мен кімнің қызығушылық танытқанын немесе керісінше, сабақта қиындықтарды бастан кешіргенін немесе жаңа нәрсені үйренетінін түсінемін.

Мен оларға гаджеттерін пайдалануға рұқсат бергенде, сабақтың осындай сәттері студенттерге ұнайды. Сондықтан, мен кейде бір- бір

6 слайд
Мен оларға гаджеттерін пайдалануға рұқсат бергенде, сабақтың осындай сәттері студенттерге ұнайды. Сондықтан, мен кейде бір- біріне сабақтың қалай өткені, олардың іс-әрекеттерін бағалай отырып, оның қаншалықты жемісті жұмыс істегені туралы үлкен қуанышпен хабарлама жазғанда SMS жазу сияқты әдісті қолданамын. «Екі жұлдыз және бір тілек» стратегиясы өзінің жағымды коннотациясымен ерекше танымал, мұнда мақтау басым. Оқушылардың өз мәлімдемелеріндегі мақұлдауын, келіспеушілігін немесе белгісіздігін білдіру үшін сабақтарда үш түсті сигналдық карточкалар қолданылады. Қызыл - келіспеймін Сары - ойлану керек Жасыл - мен сіздің пікіріңізбен бөлісемін.

6 слайд

Мен оларға гаджеттерін пайдалануға рұқсат бергенде, сабақтың осындай сәттері студенттерге ұнайды. Сондықтан, мен кейде бір- біріне сабақтың қалай өткені, олардың іс-әрекеттерін бағалай отырып, оның қаншалықты жемісті жұмыс істегені туралы үлкен қуанышпен хабарлама жазғанда SMS жазу сияқты әдісті қолданамын. «Екі жұлдыз және бір тілек» стратегиясы өзінің жағымды коннотациясымен ерекше танымал, мұнда мақтау басым. Оқушылардың өз мәлімдемелеріндегі мақұлдауын, келіспеушілігін немесе белгісіздігін білдіру үшін сабақтарда үш түсті сигналдық карточкалар қолданылады. Қызыл - келіспеймін Сары - ойлану керек Жасыл - мен сіздің пікіріңізбен бөлісемін.

Жалпы алғанда, менің зерттеулерім оң нәтиже берді деп айтуға болады, өйткені мен өзім үшін кейбір мұғалімдер үшін күмәнді болға

7 слайд
Жалпы алғанда, менің зерттеулерім оң нәтиже берді деп айтуға болады, өйткені мен өзім үшін кейбір мұғалімдер үшін күмәнді болған гипотезаны дәлелдей алдым: формативті бағалау оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген ынтасын арттырады және олардың білімін жетілдіреді. Сонымен мен өзім үшін не аштым? - білім мұғалімге балаларды қажетті білімдер жиынтығымен қаруландыру үшін ғана емес, сонымен қатар балаларды осы білімді өздері алуға үйрету үшін қажет. - үлгерімі орташа бала дарынды, бірақ ашылмаған оқушы болуы мүмкін. - Action Research бойынша жұмыс жалғыз емес, фокус-топта жақсырақ. - баяу оқушылар идея генераторы бола алады және үлгерімі жоғары оқушыларға қарағанда ерекше тапсырмаларды жақсы орындай алады. - ойластырылған сабақтарым шабытпен жұмыс істегеніне қарамастан орташа оқушының үлгеріміне әсер етпеді (нәтижесінде тоқсандық баға көтерілмеді) - бағалау өзін-өзі реттеудің және өз іс-әрекетін талдау қабілетінің, ағылшын тілін үйренуге деген мотивациясының артуына әкелді (қайтадан барлығы талдау жасай бастады, бірақ бәрі де жақсара қойған жоқ)

7 слайд

Жалпы алғанда, менің зерттеулерім оң нәтиже берді деп айтуға болады, өйткені мен өзім үшін кейбір мұғалімдер үшін күмәнді болған гипотезаны дәлелдей алдым: формативті бағалау оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген ынтасын арттырады және олардың білімін жетілдіреді. Сонымен мен өзім үшін не аштым? - білім мұғалімге балаларды қажетті білімдер жиынтығымен қаруландыру үшін ғана емес, сонымен қатар балаларды осы білімді өздері алуға үйрету үшін қажет. - үлгерімі орташа бала дарынды, бірақ ашылмаған оқушы болуы мүмкін. - Action Research бойынша жұмыс жалғыз емес, фокус-топта жақсырақ. - баяу оқушылар идея генераторы бола алады және үлгерімі жоғары оқушыларға қарағанда ерекше тапсырмаларды жақсы орындай алады. - ойластырылған сабақтарым шабытпен жұмыс істегеніне қарамастан орташа оқушының үлгеріміне әсер етпеді (нәтижесінде тоқсандық баға көтерілмеді) - бағалау өзін-өзі реттеудің және өз іс-әрекетін талдау қабілетінің, ағылшын тілін үйренуге деген мотивациясының артуына әкелді (қайтадан барлығы талдау жасай бастады, бірақ бәрі де жақсара қойған жоқ)