Материалдар / Баяндама. Тақырыбы: Ата -аналардың бала тәрбиеленудегі жауапкершілігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама. Тақырыбы: Ата -аналардың бала тәрбиеленудегі жауапкершілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
ата-аналарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2020
414
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: «Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігі» МАҚСАТЫ: Мектеппен ата-ана арасындағы қарым

1 слайд
Тақырыбы: «Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігі» МАҚСАТЫ: Мектеппен ата-ана арасындағы қарым қатынасты күшейте отырып ,отбасында балаға ата-ананың ықпалын арттыру. Бала тәрбиесінде ата - ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру ; ата - ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту

1 слайд

Тақырыбы: «Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігі» МАҚСАТЫ: Мектеппен ата-ана арасындағы қарым қатынасты күшейте отырып ,отбасында балаға ата-ананың ықпалын арттыру. Бала тәрбиесінде ата - ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру ; ата - ана бойына өздерін тәрбиеші мұғалім ретінде қарауда қызығушылықтарын дамыту

Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ Көше және қоршаған ортаОтбасылық тәрбие БАЛА Стихиялы тәрбие Ата

2 слайд
Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ Көше және қоршаған ортаОтбасылық тәрбие БАЛА Стихиялы тәрбие Ата-анасы Туған- туысқандары ОТБАСЫЛЫ Қ ТӘРБИЕ Отбасылық дәстүрлеріАта-анасы Туған- туысқандары Балабақша Мектеп Ақпарат құралдары,т.б .Отбасылық тәрбие БАЛА Стихиялы тәрбие Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ Көше және қоршаған ортаЖұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас Көше және қоршаған орта БАЛА Ата-анасы Туған- туысқандары Отбасылық дәстүрлері Ата-анасы Туған- туысқандары Балабақша Мектеп Ақпарат құралдары,т.б . БАЛА Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас Көше және қоршаған орта

2 слайд

Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ Көше және қоршаған ортаОтбасылық тәрбие БАЛА Стихиялы тәрбие Ата-анасы Туған- туысқандары ОТБАСЫЛЫ Қ ТӘРБИЕ Отбасылық дәстүрлеріАта-анасы Туған- туысқандары Балабақша Мектеп Ақпарат құралдары,т.б .Отбасылық тәрбие БАЛА Стихиялы тәрбие Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас СТИХИЯЛЫ ТӘРБИЕ Көше және қоршаған ортаЖұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас Көше және қоршаған орта БАЛА Ата-анасы Туған- туысқандары Отбасылық дәстүрлері Ата-анасы Туған- туысқандары Балабақша Мектеп Ақпарат құралдары,т.б . БАЛА Жұмыс орны Адамдармен қарым- қатынас Көше және қоршаған орта

Жанұямен жеке дара жұмыс Қоғамдық негізде орындалатын жеке дара педагогикалық жұмыс Педагогикалық талап Педагогикалық жеке

3 слайд
Жанұямен жеке дара жұмыс Қоғамдық негізде орындалатын жеке дара педагогикалық жұмыс Педагогикалық талап Педагогикалық жеке әңгіме Қиын жанұялармен жұмысОқушының мінездемесі Топтың жиналыс әңгімесі Ата- аналармен жүргізілетін жұмыс түрі Алғыс Педагогикалық консультация

3 слайд

Жанұямен жеке дара жұмыс Қоғамдық негізде орындалатын жеке дара педагогикалық жұмыс Педагогикалық талап Педагогикалық жеке әңгіме Қиын жанұялармен жұмысОқушының мінездемесі Топтың жиналыс әңгімесі Ата- аналармен жүргізілетін жұмыс түрі Алғыс Педагогикалық консультация

4 слайд

4 слайд

Ата-аналар жұмысын басқару “ Жан- жақты тәрбие жалпыға ортақ” Ата-аналар жиналысын басқару Мектептен тыс тәрбие шараларын ұ

5 слайд
Ата-аналар жұмысын басқару “ Жан- жақты тәрбие жалпыға ортақ” Ата-аналар жиналысын басқару Мектептен тыс тәрбие шараларын ұйымдастырады Ашық есік күнін ұйымдастырады Тоқсандық қорытынды жиналыс

5 слайд

Ата-аналар жұмысын басқару “ Жан- жақты тәрбие жалпыға ортақ” Ата-аналар жиналысын басқару Мектептен тыс тәрбие шараларын ұйымдастырады Ашық есік күнін ұйымдастырады Тоқсандық қорытынды жиналыс

А т а - а н а л а р т о п т а р ы Балалары үлгілі отбасы тобы Балалары нашар оқитын отбасылар тобы Тұрмыс жағдайының қи

6 слайд
А т а - а н а л а р т о п т а р ы Балалары үлгілі отбасы тобы Балалары нашар оқитын отбасылар тобы Тұрмыс жағдайының қиындығы бала тәрбиесіне әсер ететін отбасылар тобы Материалдық жағдайы өте жақсы отбасылар Барлық мүмкіндігі бар, үлгілі отбасылар. Жүргізілетін жұмыс формасы: шығармашылық кештер, ата- аналар рингі Бала тәрбиесіне көңіл бөлмейтін, селқос қарай - тын, ішімдікке әуес отбасылар. Жүргізілетін жұ мыс формасы: тақырыптық кеңес, психоло - гиялық тренинг Баланың тәртібі, талпынысы жақсы, бірақ отбасының материалдық тапшылы ғы бала психологиясына кері әсер ететін отбасылар . Жүргізілетін жұмыс формасы: пікірталас клубы, педагогикалық семинар Балаға тәрбие берудегі бағыт - бағдары талапқа сай отбасы . Жүргізілетін жұмыс формасы: ата- аналар университеті, отбасылық тәжірибе презентациясы

6 слайд

А т а - а н а л а р т о п т а р ы Балалары үлгілі отбасы тобы Балалары нашар оқитын отбасылар тобы Тұрмыс жағдайының қиындығы бала тәрбиесіне әсер ететін отбасылар тобы Материалдық жағдайы өте жақсы отбасылар Барлық мүмкіндігі бар, үлгілі отбасылар. Жүргізілетін жұмыс формасы: шығармашылық кештер, ата- аналар рингі Бала тәрбиесіне көңіл бөлмейтін, селқос қарай - тын, ішімдікке әуес отбасылар. Жүргізілетін жұ мыс формасы: тақырыптық кеңес, психоло - гиялық тренинг Баланың тәртібі, талпынысы жақсы, бірақ отбасының материалдық тапшылы ғы бала психологиясына кері әсер ететін отбасылар . Жүргізілетін жұмыс формасы: пікірталас клубы, педагогикалық семинар Балаға тәрбие берудегі бағыт - бағдары талапқа сай отбасы . Жүргізілетін жұмыс формасы: ата- аналар университеті, отбасылық тәжірибе презентациясы

Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы

7 слайд
Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін. Ата-ана Үшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін. Ата-ана Үшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.

7 слайд

Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін. Ата-ана Үшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.Бірінші топ Баланы қалай тәрбиелеу керек екендігін біледі және дәл солай тәрбиелейді. Олар көп емес, алайда, өздерінің саналы өмірімен және сапалы іс-әрекетімен тек өз балаларына ғана тәрбие беріп қоймай, мектептегі қоғамдық жұмыстарға қолғабыс етіп, басқа ата-аналарға үлгі көрсетеді. Екінші топ Өз балаларына өнегелі тәрбие бергісі келеді, бірақ, қалай тәрбиелеу керек екендігін білмейді. Мұндайлар ата- аналардың басым көпшілігі. Олар тәрбие мақсатын білмегендіктен олардың іс-әрекеті балаларына кері әсер етуі мүмкін. Ата-ана Үшінші топ Балаларды тәрбиелеудің жолдарын білмейді, білгісі де келмейді, яғни бұл педагогтарға қарсы тұратын төменгі әлеуметтік топ. Сондықтан да бұл топ “қиын” балаларды беретін отбасылар.

Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары Пікірталас клубы Бала тәрбиесіне байланысты өзекті

8 слайд
Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары Пікірталас клубы Бала тәрбиесіне байланысты өзекті тақырыптарды қамтиды. Әр түрлі көзқарастағы ата-аналардың пікірлерін талдайды, дәлелдейді. Ата-аналардың дүниетанымын кеңейтуді мақсат етеді. Ата-аналар клубы Мектептегі, отбасындағы, сыныптағы кездесетін қайшылықты жағдаяттарды шешуге арналады. Рингке не ата-ана мен баланы, не педагогтарды, не оқушы мен мұғалімді шығаруға болады . Психологиялық тренинг Ата-аналармен жұмыс жүргізудің белсенді түрі. Тренингке кемі 2 отбасы қатыса алады. Нәтижесінде әрбір отбасы өзіне пікірі мазмұндас 12-15 адамнан тұратын топ құра алады. Тақырыптық кеңес Ата-аналарды психологиялық, педагогикалық білім және тәжірибе жаңалықтарымен таныстыру, кеңес беру, ой қозғау, ой қорыту Мектептің бала тәрбиелеудегі саясатын отбасының дұрыс түсінуі, ата-аналармен педагогикалық ынтымақтастықта түрлі формадағы жұмыстар жүргізе отырып, баланың тұлға ретінде дамуына жағдай жасау Қазақстандық ұлтжанды, төзімді, рухани құнды, рух-жігері шыңдалған белсенді тұлға қалыптасады.( Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында 2006-2011 жылдарға арналған кешенді тәрбие бағдарламасынан) Ата-аналар университеті Ата-аналарға, жұртшылыққа жүйелі педагогикалық білім беретін орын. Оқу мерзімі 2 жыл. Оқу сабақ кестесі бойынша жүргізіледі. Оқуға түсетіндер ата-аналар комитеті арқылы қабылданады Отбасылық тәжірибе презентациясы. Сынып жетекшісінің озат тәжірибеден кеңестер беруі, ата-аналардың қажетті әдебиеттермен танысуы, зерттеуі, өзіндік пікір қалыптасуы және проблемалық сұрақ төңірегінде жоба қорғауы Педагогикалық семинар Отбасылық тәрбиенің әдіс-тәсілдеріне арналады. Семинарға мұғалімдер де, ата- аналар да жан-жақты дайындықпен қатысуы қажет Шығармашылық кештер Шығармашылық кештер мектепішілік және сыныпішілік болып, озық ойлы және ерекше қабілетті, танымал ата- аналарды үлгі тұту, насихаттау мақсатында ұйымдастырыладыАта-аналар мектебі " Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов НӘТИ ЖЕСІ МАҚС АТЫ Ф О Р М А Л А Р ЫАта-аналар мектебі " Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов

8 слайд

Ата-аналармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары Пікірталас клубы Бала тәрбиесіне байланысты өзекті тақырыптарды қамтиды. Әр түрлі көзқарастағы ата-аналардың пікірлерін талдайды, дәлелдейді. Ата-аналардың дүниетанымын кеңейтуді мақсат етеді. Ата-аналар клубы Мектептегі, отбасындағы, сыныптағы кездесетін қайшылықты жағдаяттарды шешуге арналады. Рингке не ата-ана мен баланы, не педагогтарды, не оқушы мен мұғалімді шығаруға болады . Психологиялық тренинг Ата-аналармен жұмыс жүргізудің белсенді түрі. Тренингке кемі 2 отбасы қатыса алады. Нәтижесінде әрбір отбасы өзіне пікірі мазмұндас 12-15 адамнан тұратын топ құра алады. Тақырыптық кеңес Ата-аналарды психологиялық, педагогикалық білім және тәжірибе жаңалықтарымен таныстыру, кеңес беру, ой қозғау, ой қорыту Мектептің бала тәрбиелеудегі саясатын отбасының дұрыс түсінуі, ата-аналармен педагогикалық ынтымақтастықта түрлі формадағы жұмыстар жүргізе отырып, баланың тұлға ретінде дамуына жағдай жасау Қазақстандық ұлтжанды, төзімді, рухани құнды, рух-жігері шыңдалған белсенді тұлға қалыптасады.( Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында 2006-2011 жылдарға арналған кешенді тәрбие бағдарламасынан) Ата-аналар университеті Ата-аналарға, жұртшылыққа жүйелі педагогикалық білім беретін орын. Оқу мерзімі 2 жыл. Оқу сабақ кестесі бойынша жүргізіледі. Оқуға түсетіндер ата-аналар комитеті арқылы қабылданады Отбасылық тәжірибе презентациясы. Сынып жетекшісінің озат тәжірибеден кеңестер беруі, ата-аналардың қажетті әдебиеттермен танысуы, зерттеуі, өзіндік пікір қалыптасуы және проблемалық сұрақ төңірегінде жоба қорғауы Педагогикалық семинар Отбасылық тәрбиенің әдіс-тәсілдеріне арналады. Семинарға мұғалімдер де, ата- аналар да жан-жақты дайындықпен қатысуы қажет Шығармашылық кештер Шығармашылық кештер мектепішілік және сыныпішілік болып, озық ойлы және ерекше қабілетті, танымал ата- аналарды үлгі тұту, насихаттау мақсатында ұйымдастырыладыАта-аналар мектебі " Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов НӘТИ ЖЕСІ МАҚС АТЫ Ф О Р М А Л А Р ЫАта-аналар мектебі " Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру" М. Дулатов

Педагогикалық лекция Ашық есік Сұрақ-жауап кеші Дөңгелек үстел Топ ата-аналар жиналысыЖалпы Ата-аналар жиналысы Жиналыс -диспутА

9 слайд
Педагогикалық лекция Ашық есік Сұрақ-жауап кеші Дөңгелек үстел Топ ата-аналар жиналысыЖалпы Ата-аналар жиналысы Жиналыс -диспутАта-аналармен жүргізілетін жұмыс формалары Даралық Топтық Бұқаралық

9 слайд

Педагогикалық лекция Ашық есік Сұрақ-жауап кеші Дөңгелек үстел Топ ата-аналар жиналысыЖалпы Ата-аналар жиналысы Жиналыс -диспутАта-аналармен жүргізілетін жұмыс формалары Даралық Топтық Бұқаралық

Педагогикалық ұжым мен жанұяның балаға тәрбиелік ықпалы Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие

10 слайд
Педагогикалық ұжым мен жанұяның балаға тәрбиелік ықпалы Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие Ата-аналардың педагогикалы насихатқа қатысы Аз қамтылған, жартылай жетім,көп балалы жанұяларына көмек Қорғаншылық кеңес Жалпыға бірдей міндетті оқу заңын іске асырудағы мектепке көмек беруАта-аналар комитетінің басқару құрылымының моделіАта-ана Мектеп Ата-аналар міндеті Баланы өмірдің мол жолымен,оның құлпырған гүлі мен құйындатқан дауылының арасынан ақылдылықпен тура алып шығу Адамның адамшылығы ақыл,ғалым,жақсы ата,жақсы ана,жақсы құрбы,жақсы ұстаздар болуы керек

10 слайд

Педагогикалық ұжым мен жанұяның балаға тәрбиелік ықпалы Оқушылармен жүргізілетін сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие Ата-аналардың педагогикалы насихатқа қатысы Аз қамтылған, жартылай жетім,көп балалы жанұяларына көмек Қорғаншылық кеңес Жалпыға бірдей міндетті оқу заңын іске асырудағы мектепке көмек беруАта-аналар комитетінің басқару құрылымының моделіАта-ана Мектеп Ата-аналар міндеті Баланы өмірдің мол жолымен,оның құлпырған гүлі мен құйындатқан дауылының арасынан ақылдылықпен тура алып шығу Адамның адамшылығы ақыл,ғалым,жақсы ата,жақсы ана,жақсы құрбы,жақсы ұстаздар болуы керек

А т а - а н а

11 слайд
А т а - а н а

11 слайд

А т а - а н а

Ата-анаСынып жетекші

12 слайд
Ата-анаСынып жетекші

12 слайд

Ата-анаСынып жетекші

13 слайд

13 слайд

«Тек ата – аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін»Сухом

14 слайд
«Тек ата – аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін»Сухомлинский Отбасы мектеппен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды.Педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата – аналармен жұмыстың маңызы ерекше.

14 слайд

«Тек ата – аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін»Сухомлинский Отбасы мектеппен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды.Педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата – аналармен жұмыстың маңызы ерекше.