Материалдар / Баяндама "Тарих сабағында оқушылардың құзыреттіліктерін дамытуда АКТ-ны қолдану"

Баяндама "Тарих сабағында оқушылардың құзыреттіліктерін дамытуда АКТ-ны қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
710
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Тарих саба ғында оқушылардың құзыреттіліктерін дамытуда АКТ-ны қолдану

2 слайд
Тарих саба ғында оқушылардың құзыреттіліктерін дамытуда АКТ-ны қолдану

2 слайд

Тарих саба ғында оқушылардың құзыреттіліктерін дамытуда АКТ-ны қолдану

“ Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет

3 слайд
“ Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет ” Н.Ә.Назарбаев

3 слайд

“ Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет ” Н.Ә.Назарбаев

Педагогика ғылымының негізгі ұғымдарының бірі -құзыреттілік «Құзыреттілік» (латын сөзі) competenens – қабілетті, қатысты деген

4 слайд
Педагогика ғылымының негізгі ұғымдарының бірі -құзыреттілік «Құзыреттілік» (латын сөзі) competenens – қабілетті, қатысты деген мағынаны білдіреді. Құзыреттілік терминіне алғаш анықтама беріп, енгізген американдық ғалым Н.Хомский Құзыреттілік дегеніміз -  – тұлғаның, оқушының бойында білім, дағды, іскерлік, ерік күш – жігердің болуы. Құзыреттілік  – оқушы іс-әрекетінің сапасынан көрінетін білім нәтижесі Құзыреттілік  – бұл алынған білімдер мен біліктерді іс- жүзінде, күнделікті өмірде қандай да бір практикалық және теориялық мәселелерді шешуге қолдана алу қабілеттілігіПедагогика ғылымының негізгі ұғымдарының бірі -құзыреттілік «Құзыреттілік» (латын сөзі) competenens – қабілетті, қатысты деген мағынаны білдіреді. Құзыреттілік терминіне алғаш анықтама беріп, енгізген американдық ғалым Н.Хомский Құзыреттілік дегеніміз -  – тұлғаның, оқушының бойында білім, дағды, іскерлік, ерік күш – жігердің болуы. Құзыреттілік  – оқушы іс-әрекетінің сапасынан көрінетін білім нәтижесі Құзыреттілік  – бұл алынған білімдер мен біліктерді іс- жүзінде, күнделікті өмірде қандай да бір практикалық және теориялық мәселелерді шешуге қолдана алу қабілеттілігі

4 слайд

Педагогика ғылымының негізгі ұғымдарының бірі -құзыреттілік «Құзыреттілік» (латын сөзі) competenens – қабілетті, қатысты деген мағынаны білдіреді. Құзыреттілік терминіне алғаш анықтама беріп, енгізген американдық ғалым Н.Хомский Құзыреттілік дегеніміз -  – тұлғаның, оқушының бойында білім, дағды, іскерлік, ерік күш – жігердің болуы. Құзыреттілік  – оқушы іс-әрекетінің сапасынан көрінетін білім нәтижесі Құзыреттілік  – бұл алынған білімдер мен біліктерді іс- жүзінде, күнделікті өмірде қандай да бір практикалық және теориялық мәселелерді шешуге қолдана алу қабілеттілігіПедагогика ғылымының негізгі ұғымдарының бірі -құзыреттілік «Құзыреттілік» (латын сөзі) competenens – қабілетті, қатысты деген мағынаны білдіреді. Құзыреттілік терминіне алғаш анықтама беріп, енгізген американдық ғалым Н.Хомский Құзыреттілік дегеніміз -  – тұлғаның, оқушының бойында білім, дағды, іскерлік, ерік күш – жігердің болуы. Құзыреттілік  – оқушы іс-әрекетінің сапасынан көрінетін білім нәтижесі Құзыреттілік  – бұл алынған білімдер мен біліктерді іс- жүзінде, күнделікті өмірде қандай да бір практикалық және теориялық мәселелерді шешуге қолдана алу қабілеттілігі

Теледидар, сандық теледидар Интернет/ WWW Телекоммуникациялық желілер Интербелсенді тақта Мультимедиялық кабинет Компьютер, ноу

5 слайд
Теледидар, сандық теледидар Интернет/ WWW Телекоммуникациялық желілер Интербелсенді тақта Мультимедиялық кабинет Компьютер, ноутбук Ұтқыр қондырғылар Видеоқұралдар Электрондық оқулықтар Электрондық поштаАКТ

5 слайд

Теледидар, сандық теледидар Интернет/ WWW Телекоммуникациялық желілер Интербелсенді тақта Мультимедиялық кабинет Компьютер, ноутбук Ұтқыр қондырғылар Видеоқұралдар Электрондық оқулықтар Электрондық поштаАКТ

Сабақта жаңа технология ретінде ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалануда өткізілетін сабақтарды жоспарлаудың та

6 слайд
Сабақта жаңа технология ретінде ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалануда өткізілетін сабақтарды жоспарлаудың талаптары: - ақпараттық - коммуникативтік технолгиялармен жұмыс істей білуге үйрету; тарих пәніне деген қызығушылығын тудыру; - өз бетінше орындауға берілген жұмыстарға жауапкершілікпен қарауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету; - пікірін, тұжырымын дәлелдей және қорғай білуге дағдыландыру;-дайынды көшіріп алмай, салыстырмалы жұмыс істеу;-өзіндік пікір, тұжырым, түсінік келтіру;Сабақта жаңа технология ретінде ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалануда өткізілетін сабақтарды жоспарлаудың талаптары: - ақпараттық - коммуникативтік технолгиялармен жұмыс істей білуге үйрету; тарих пәніне деген қызығушылығын тудыру; - өз бетінше орындауға берілген жұмыстарға жауапкершілікпен қарауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету; - пікірін, тұжырымын дәлелдей және қорғай білуге дағдыландыру; -дайынды көшіріп алмай, салыстырмалы жұмыс істеу; -өзіндік пікір, тұжырым, түсінік келтіру;

6 слайд

Сабақта жаңа технология ретінде ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалануда өткізілетін сабақтарды жоспарлаудың талаптары: - ақпараттық - коммуникативтік технолгиялармен жұмыс істей білуге үйрету; тарих пәніне деген қызығушылығын тудыру; - өз бетінше орындауға берілген жұмыстарға жауапкершілікпен қарауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету; - пікірін, тұжырымын дәлелдей және қорғай білуге дағдыландыру;-дайынды көшіріп алмай, салыстырмалы жұмыс істеу;-өзіндік пікір, тұжырым, түсінік келтіру;Сабақта жаңа технология ретінде ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалануда өткізілетін сабақтарды жоспарлаудың талаптары: - ақпараттық - коммуникативтік технолгиялармен жұмыс істей білуге үйрету; тарих пәніне деген қызығушылығын тудыру; - өз бетінше орындауға берілген жұмыстарға жауапкершілікпен қарауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету; - пікірін, тұжырымын дәлелдей және қорғай білуге дағдыландыру; -дайынды көшіріп алмай, салыстырмалы жұмыс істеу; -өзіндік пікір, тұжырым, түсінік келтіру;

Ақпараттық технологияны оқу процесіне енгізу арқылы оқушы: Шығармашылық, интеллектуалдық қабілетін дамытады Өз білімін өмірде

7 слайд
Ақпараттық технологияны оқу процесіне енгізу арқылы оқушы: Шығармашылық, интеллектуалдық қабілетін дамытады Өз білімін өмірде пайдалана алады. Комьпютермен жұмыс жасай алады. Логикалық ой-өрісін дамытады Жан жақты білім алады Есте сақтау қабілетін дамытады.Ақпараттық технологияны оқу процесіне енгізу арқылы оқушы: Шығармашылық, интеллектуалдық қабілетін дамытады Өз білімін өмірде пайдалана алады. Комьпютермен жұмыс жасай алады. Логикалық ой-өрісін дамытады Жан жақты білім алады Есте сақтау қабілетін дамытады.

7 слайд

Ақпараттық технологияны оқу процесіне енгізу арқылы оқушы: Шығармашылық, интеллектуалдық қабілетін дамытады Өз білімін өмірде пайдалана алады. Комьпютермен жұмыс жасай алады. Логикалық ой-өрісін дамытады Жан жақты білім алады Есте сақтау қабілетін дамытады.Ақпараттық технологияны оқу процесіне енгізу арқылы оқушы: Шығармашылық, интеллектуалдық қабілетін дамытады Өз білімін өмірде пайдалана алады. Комьпютермен жұмыс жасай алады. Логикалық ой-өрісін дамытады Жан жақты білім алады Есте сақтау қабілетін дамытады.

“ АКТ- жаңа білім негізі ” Сабақты шапшаң жүргізуге АКТ енгізу арқылы Сабақты жаңаша ұйымдастыру Дамыта оқыу идеясын жүз

8 слайд
“ АКТ- жаңа білім негізі ” Сабақты шапшаң жүргізуге АКТ енгізу арқылы Сабақты жаңаша ұйымдастыру Дамыта оқыу идеясын жүзеге асыруға Сабақтың белсенділігін артыруғаӨзіндік жұмыстың көлемін көбейтуге

8 слайд

“ АКТ- жаңа білім негізі ” Сабақты шапшаң жүргізуге АКТ енгізу арқылы Сабақты жаңаша ұйымдастыру Дамыта оқыу идеясын жүзеге асыруға Сабақтың белсенділігін артыруғаӨзіндік жұмыстың көлемін көбейтуге

Интербелсенді тақтаны қолданудың тиімділігі Сабақтың қарқынды өтуі;1 2 3 4 5 Қызығушылықтың артуы; Әр балаға жеке білім; Берілг

9 слайд
Интербелсенді тақтаны қолданудың тиімділігі Сабақтың қарқынды өтуі;1 2 3 4 5 Қызығушылықтың артуы; Әр балаға жеке білім; Берілген материалдың тиімділігі; Шектеусіз ресурстар;

9 слайд

Интербелсенді тақтаны қолданудың тиімділігі Сабақтың қарқынды өтуі;1 2 3 4 5 Қызығушылықтың артуы; Әр балаға жеке білім; Берілген материалдың тиімділігі; Шектеусіз ресурстар;

Электронды оқулықтың тиімділігіоқушының уақытын үнемдейді ұмытып қалған материалдар ын еске түсіруге белгілі бір бөлім

10 слайд
Электронды оқулықтың тиімділігіоқушының уақытын үнемдейді ұмытып қалған материалдар ын еске түсіруге белгілі бір бөлім бойынша білімді тексереді аннимацияларды көре отырып меңгерілуі қиын тапсырмаларды есте сақтай алады қысқа мәтінмен көрсете, айта және модельдей алады.оқушының уақытын үнемдейді ұмытып қалған материалдар ын еске түсіруге белгілі бір бөлім бойынша білімді тексереді аннимацияларды көре отырып меңгерілуі қиын тапсырмаларды есте сақтай алады қысқа мәтінмен көрсете, айта және модельдей алады.

10 слайд

Электронды оқулықтың тиімділігіоқушының уақытын үнемдейді ұмытып қалған материалдар ын еске түсіруге белгілі бір бөлім бойынша білімді тексереді аннимацияларды көре отырып меңгерілуі қиын тапсырмаларды есте сақтай алады қысқа мәтінмен көрсете, айта және модельдей алады.оқушының уақытын үнемдейді ұмытып қалған материалдар ын еске түсіруге белгілі бір бөлім бойынша білімді тексереді аннимацияларды көре отырып меңгерілуі қиын тапсырмаларды есте сақтай алады қысқа мәтінмен көрсете, айта және модельдей алады.

АКТ қолдану арқылы жететін жетістіктер Оқушыларға еркін ойлауға мүмкіндік береді; Тіл байлығын дамытады, өз ойын жеткізуге, жан

11 слайд
АКТ қолдану арқылы жететін жетістіктер Оқушыларға еркін ойлауға мүмкіндік береді; Тіл байлығын дамытады, өз ойын жеткізуге, жан-жақты ізденуге үйретеді ;Жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылығын шыңдауға, өзіне деген сенімін қалыптастыруға көмектеседі;Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік алады; Сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі; Өз бетімен білім алатын, ақпараттық технологияларды жақсы меңгерген, білімді жеке тұлғаны қалыптастырады;АКТ қолдану арқылы жететін жетістіктер

11 слайд

АКТ қолдану арқылы жететін жетістіктер Оқушыларға еркін ойлауға мүмкіндік береді; Тіл байлығын дамытады, өз ойын жеткізуге, жан-жақты ізденуге үйретеді ;Жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылығын шыңдауға, өзіне деген сенімін қалыптастыруға көмектеседі;Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік алады; Сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі; Өз бетімен білім алатын, ақпараттық технологияларды жақсы меңгерген, білімді жеке тұлғаны қалыптастырады;АКТ қолдану арқылы жететін жетістіктер

Жылдармен жұмыс « Ой түрткі » әдісі бойынша математикалық есеп беріледі. 1991*2-1000-990= 950*2+95= 2005*3-4200+190= 10

12 слайд
Жылдармен жұмыс « Ой түрткі » әдісі бойынша математикалық есеп беріледі. 1991*2-1000-990= 950*2+95= 2005*3-4200+190= 1005*2+1= .

12 слайд

Жылдармен жұмыс « Ой түрткі » әдісі бойынша математикалық есеп беріледі. 1991*2-1000-990= 950*2+95= 2005*3-4200+190= 1005*2+1= .

1991*2-1000-990=1992 Алматы қаласында қазақтардың І Дүниежүзілік құрылтайы өтті 950*2+95=1995 « Қазақстан Республикасында т

13 слайд
1991*2-1000-990=1992 Алматы қаласында қазақтардың І Дүниежүзілік құрылтайы өтті 950*2+95=1995 « Қазақстан Республикасында тұратын шетел азаматтарының құқықтары туралы » Заң шықты. 2005*3-4200+190=2005 Астана қаласында Қазақтардың ІІІ Дүниежүзілік құрылтайы болып өтті. 1005*2+1=2011 Қазақтардың ІV Дүниежүзілі құрылтайы өтті. 1991*2-1000-990=1992 Алматы қаласында қазақтардың І Дүниежүзілік құрылтайы өтті 950*2+95=1995 « Қазақстан Республикасында тұратын шетел азаматтарының құқықтары туралы » Заң шықты. 2005*3-4200+190=2005 Астана қаласында Қазақтардың ІІІ Дүниежүзілік құрылтайы болып өтті. 1005*2+1=2011 Қазақтардың ІV Дүниежүзілі құрылтайы өтті.

13 слайд

1991*2-1000-990=1992 Алматы қаласында қазақтардың І Дүниежүзілік құрылтайы өтті 950*2+95=1995 « Қазақстан Республикасында тұратын шетел азаматтарының құқықтары туралы » Заң шықты. 2005*3-4200+190=2005 Астана қаласында Қазақтардың ІІІ Дүниежүзілік құрылтайы болып өтті. 1005*2+1=2011 Қазақтардың ІV Дүниежүзілі құрылтайы өтті. 1991*2-1000-990=1992 Алматы қаласында қазақтардың І Дүниежүзілік құрылтайы өтті 950*2+95=1995 « Қазақстан Республикасында тұратын шетел азаматтарының құқықтары туралы » Заң шықты. 2005*3-4200+190=2005 Астана қаласында Қазақтардың ІІІ Дүниежүзілік құрылтайы болып өтті. 1005*2+1=2011 Қазақтардың ІV Дүниежүзілі құрылтайы өтті.

АКТ арқылы өткізілген сабақтардан суреттерАКТ арқылы өткізілген сабақтардан суреттер

14 слайд
АКТ арқылы өткізілген сабақтардан суреттерАКТ арқылы өткізілген сабақтардан суреттер

14 слайд

АКТ арқылы өткізілген сабақтардан суреттерАКТ арқылы өткізілген сабақтардан суреттер

Мына сөздердің «Интернеттен ақпарат іздеу» деген тақырыпқа қатысы бар деген сөздерді «ішіне», мүлде қатысы жоқ

15 слайд
Мына сөздердің «Интернеттен ақпарат іздеу» деген тақырыпқа қатысы бар деген сөздерді «ішіне», мүлде қатысы жоқ дегендерді «сыртына» жазыңдар: Веб құжат, URL , файлдық, информатика, принтер, желілік қоршау, ресурс, амалдық жүйе, каталог, браузер, компьютерлік вирус, детектор, интерфейс, күрделі индекс, ревизорлар Ішіне Сыртына

15 слайд

Мына сөздердің «Интернеттен ақпарат іздеу» деген тақырыпқа қатысы бар деген сөздерді «ішіне», мүлде қатысы жоқ дегендерді «сыртына» жазыңдар: Веб құжат, URL , файлдық, информатика, принтер, желілік қоршау, ресурс, амалдық жүйе, каталог, браузер, компьютерлік вирус, детектор, интерфейс, күрделі индекс, ревизорлар Ішіне Сыртына

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ