Баяндамаға «Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Баяндама: Жаңа
технологиялар арқылы
оқушылардың танымдық
қабілетін дамыту және
шығармашылық ізденіс
1 слайд
Баяндама: Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс
2 слайд
«Білім беру жүйесінің басты міндеті -
ұлттық және жалпы адамзаттық
құндылықтар, ғылым мен практика
жетістіктері негізінде жеке адамды
қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға
бағытталған білім алу үшін қажетті
жағдайлар жасау; оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық
коммуникациялық желілерге шығу»
Қ. Р. Білім туралы Заңы
2 слайд
«Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау; оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қ. Р. Білім туралы Заңы
3 слайд
« Мұғалімдердің жаңа
ұрпағы білім деңгейі
жағынан әлдеқайда
жоғары болуы керек. Ол
үшін жаңа фармацияның
педагогы қажет»
Н.Ә.Назарбаев
«Қазақстан -2050»
3 слайд
« Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жағынан әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан -2050»
4 слайд
Оқытуды демократияландыру мен
iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық
технологиялар - Оқушыны объект ретiнде
емес, субъект ретiнде қарастырып, оның дара
тұлға ретiнде қалыптасуына жан-жақты әсер
ететiн, қарым-қатынастың демократиялық,
iзгiлендiру бағытын негiзге алған ( Е.В.
Бондаревский, Д.Б. Серикова, Ю.И.
Турчанинова, И.С.Якиманский,
Ш.А.Амонашвилидiң iзгiлiктi-жеке тұлғалық
технологиясы, Е.Н. Ильинаның гуманитарлық
пәндерді адам қалыптастырушы пән ретiнде
оқыту жүйесi және т.б. жатады)
4 слайд
Оқытуды демократияландыру мен iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық технологиялар - Оқушыны объект ретiнде емес, субъект ретiнде қарастырып, оның дара тұлға ретiнде қалыптасуына жан-жақты әсер ететiн, қарым-қатынастың демократиялық, iзгiлендiру бағытын негiзге алған ( Е.В. Бондаревский, Д.Б. Серикова, Ю.И. Турчанинова, И.С.Якиманский, Ш.А.Амонашвилидiң iзгiлiктi-жеке тұлғалық технологиясы, Е.Н. Ильинаның гуманитарлық пәндерді адам қалыптастырушы пән ретiнде оқыту жүйесi және т.б. жатады)
5 слайд
Оқушы әрекетiн белсендiру мен
интенсификациялау негiзiндегi
педагогикалық технологиялар-
Оқушының белсендi болуына,
проблемалық жағдайда одан шығуды
үйрететiн (оған Е.И.Пассовтың
коммуникативтiк оқыту технологиялары,
В.Ф. Шаталовтың тiрек сигнал
конспектiлерi негiзiндегі оқыту
технологиясы, проблемалық оқыту
технологиялары жатады)
5 слайд
Оқушы әрекетiн белсендiру мен интенсификациялау негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушының белсендi болуына, проблемалық жағдайда одан шығуды үйрететiн (оған Е.И.Пассовтың коммуникативтiк оқыту технологиялары, В.Ф. Шаталовтың тiрек сигнал конспектiлерi негiзiндегі оқыту технологиясы, проблемалық оқыту технологиялары жатады)
6 слайд
Халықтық педагогиканың
әдiстерiне сүйене отырып
баланың табиғи дамуына
негiзделген педагогикалық
технологиялар- Балаға сырттан
әсер етпей өзiнiң табиғи дамуына
ықпал жасайды, баланың жаны
мен жүрегiне жылулық
ұялатады (Л.Н. Толстой, А.Кушнир,
М.Монтессори технологиялары
жатады)
6 слайд
Халықтық педагогиканың әдiстерiне сүйене отырып баланың табиғи дамуына негiзделген педагогикалық технологиялар- Балаға сырттан әсер етпей өзiнiң табиғи дамуына ықпал жасайды, баланың жаны мен жүрегiне жылулық ұялатады (Л.Н. Толстой, А.Кушнир, М.Монтессори технологиялары жатады)
7 слайд
Саралап оқыту
технологиясы-
Оқушының туа бiткен
ақыл-ой қабiлетiнiң
жеке дамуына
негiзделген (Н.Гузик,
И.Первин, В.Фирсов т.б.)
7 слайд
Саралап оқыту технологиясы- Оқушының туа бiткен ақыл-ой қабiлетiнiң жеке дамуына негiзделген (Н.Гузик, И.Первин, В.Фирсов т.б.)
8 слайд
Ынтымақтастық
педагогикалық
технологиясы - Оқушы
мен оқытушы арасындағы
қарым-қатынастың тең
дәрежеде жүзеге асуын
қамтамасыз етеді
(В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин,
П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова,
М.А.Чошанов )
8 слайд
Ынтымақтастық педагогикалық технологиясы - Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым-қатынастың тең дәрежеде жүзеге асуын қамтамасыз етеді (В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин, П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова, М.А.Чошанов )
9 слайд
Д еңгейлеп саралап оқыту
технологиясы- Әр оқушының
жеке қасиетiн аша отырып, оның
қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне
қарай оқыту, тәрбиелеу бағытында
жүзеге асатын технологияның түрi
(Ж.Қараев)
9 слайд
Д еңгейлеп саралап оқыту технологиясы- Әр оқушының жеке қасиетiн аша отырып, оның қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне қарай оқыту, тәрбиелеу бағытында жүзеге асатын технологияның түрi (Ж.Қараев)
10 слайд
Дамыта оқыту
технологиясы -
Оқушылардың өз бетiмен
жұмыс жасауына және
қоғамдық белсендiлiгiнiң
артуына әсер етеді
( Эльконин-Давыдов, Л.В. Занков,
Г.Д. Кириллова, Г.И.Щукина т.б.)
10 слайд
Дамыта оқыту технологиясы - Оқушылардың өз бетiмен жұмыс жасауына және қоғамдық белсендiлiгiнiң артуына әсер етеді ( Эльконин-Давыдов, Л.В. Занков, Г.Д. Кириллова, Г.И.Щукина т.б.)
11 слайд
Оқытудың ұжымдық
тәсiлi - Білім
алушыларды ұжымда
жұмыс iстеуге үйретуде,
тiлдесiмде болуына, бiрiн-
бiрi үйретуiне үлкен әсер
ететiн технология
( В.Дьяченко, А.Соколов, А.Ривин,
Н.Суртаева т.б.)
11 слайд
Оқытудың ұжымдық тәсiлi - Білім алушыларды ұжымда жұмыс iстеуге үйретуде, тiлдесiмде болуына, бiрiн- бiрi үйретуiне үлкен әсер ететiн технология ( В.Дьяченко, А.Соколов, А.Ривин, Н.Суртаева т.б.)
12 слайд
Қазақстан Республикасының
«Білім туралы» Заңында оқыту
формасын, әдістерін,
технологияларын таңдауда
көпнұсқалық қағидасы
бекітілген
12 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көпнұсқалық қағидасы бекітілген
13 слайд
«
Шеберліктің белгісі -
түрлі әдісті болу»
Ахмет Байтұрсынұлы
13 слайд
« Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу» Ахмет Байтұрсынұлы
14 слайд
Өзекті мәселе:
Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету
арқылы
оқушылардың білім
сапасын арттыру
14 слайд
Өзекті мәселе: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру
15 слайд
Сын тұрғысынан ойлау-
Қазақстандағы білім беруді
дамыту үшін маңызды болып
табылатын ең басты
педагогикалық түсінік. Сын
тұрғысынан ойлау – сынау
емес, шыңдалған ойлау.
15 слайд
Сын тұрғысынан ойлау- Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау – сынау емес, шыңдалған ойлау.
16 слайд
Психологтардың
дәлелдеуінше іс-әрекетпен
сана тығыз байланысқан
ұғымдар. Іс-әрекетте
болмаған нәрсе санада да
қалыптаспайды.
16 слайд
Психологтардың дәлелдеуінше іс-әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс-әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды.