Баяндамаға «Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баяндамаға «Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»-атты баяндамаға арналған презентация педагогикалық технологиялар туралы баяндайды
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Баяндама: Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс

#1 слайд
Баяндама: Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс

1 слайд

Баяндама: Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс

«Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жек

#2 слайд
«Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау; оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қ. Р. Білім туралы Заңы

2 слайд

«Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау; оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қ. Р. Білім туралы Заңы

«Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жағынан әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет» Н.

#3 слайд
«Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жағынан әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан -2050»

3 слайд

«Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жағынан әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан -2050»

Оқытуды демократияландыру мен iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушыны объект ретiнде емес, субъект ретiн

#4 слайд
Оқытуды демократияландыру мен iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушыны объект ретiнде емес, субъект ретiнде қарастырып, оның дара тұлға ретiнде қалыптасуына жан-жақты әсер ететiн, қарым-қатынастың демократиялық, iзгiлендiру бағытын негiзге алған ( Е.В. Бондаревский, Д.Б. Серикова, Ю.И. Турчанинова, И.С.Якиманский, Ш.А.Амонашвилидiң iзгiлiктi-жеке тұлғалық технологиясы, Е.Н. Ильинаның гуманитарлық пәндерді адам қалыптастырушы пән ретiнде оқыту жүйесi және т.б. жатады)

4 слайд

Оқытуды демократияландыру мен iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушыны объект ретiнде емес, субъект ретiнде қарастырып, оның дара тұлға ретiнде қалыптасуына жан-жақты әсер ететiн, қарым-қатынастың демократиялық, iзгiлендiру бағытын негiзге алған ( Е.В. Бондаревский, Д.Б. Серикова, Ю.И. Турчанинова, И.С.Якиманский, Ш.А.Амонашвилидiң iзгiлiктi-жеке тұлғалық технологиясы, Е.Н. Ильинаның гуманитарлық пәндерді адам қалыптастырушы пән ретiнде оқыту жүйесi және т.б. жатады)

Оқушы әрекетiн белсендiру мен интенсификациялау негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушының белсендi болуына, проблема

#5 слайд
Оқушы әрекетiн белсендiру мен интенсификациялау негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушының белсендi болуына, проблемалық жағдайда одан шығуды үйрететiн (оған Е.И.Пассовтың коммуникативтiк оқыту технологиялары, В.Ф. Шаталовтың тiрек сигнал конспектiлерi негiзiндегі оқыту технологиясы, проблемалық оқыту технологиялары жатады)

5 слайд

Оқушы әрекетiн белсендiру мен интенсификациялау негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушының белсендi болуына, проблемалық жағдайда одан шығуды үйрететiн (оған Е.И.Пассовтың коммуникативтiк оқыту технологиялары, В.Ф. Шаталовтың тiрек сигнал конспектiлерi негiзiндегі оқыту технологиясы, проблемалық оқыту технологиялары жатады)

Халықтық педагогиканың әдiстерiне сүйене отырып баланың табиғи дамуына негiзделген педагогикалық технологиялар- Балаға сыртт

#6 слайд
Халықтық педагогиканың әдiстерiне сүйене отырып баланың табиғи дамуына негiзделген педагогикалық технологиялар- Балаға сырттан әсер етпей өзiнiң табиғи дамуына ықпал жасайды, баланың жаны мен жүрегiне жылулық ұялатады(Л.Н. Толстой, А.Кушнир, М.Монтессори технологиялары жатады)

6 слайд

Халықтық педагогиканың әдiстерiне сүйене отырып баланың табиғи дамуына негiзделген педагогикалық технологиялар- Балаға сырттан әсер етпей өзiнiң табиғи дамуына ықпал жасайды, баланың жаны мен жүрегiне жылулық ұялатады(Л.Н. Толстой, А.Кушнир, М.Монтессори технологиялары жатады)

Саралап оқыту технологиясы- Оқушының туа бiткен ақыл-ой қабiлетiнiң жеке дамуына негiзделген (Н.Гузик, И.Первин, В.Фирсов

#7 слайд
Саралап оқыту технологиясы- Оқушының туа бiткен ақыл-ой қабiлетiнiң жеке дамуына негiзделген (Н.Гузик, И.Первин, В.Фирсов т.б.)

7 слайд

Саралап оқыту технологиясы- Оқушының туа бiткен ақыл-ой қабiлетiнiң жеке дамуына негiзделген (Н.Гузик, И.Первин, В.Фирсов т.б.)

Ынтымақтастық педагогикалық технологиясы- Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым-қатынастың тең дәрежеде жүзеге асуын қамтамас

#8 слайд
Ынтымақтастық педагогикалық технологиясы- Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым-қатынастың тең дәрежеде жүзеге асуын қамтамасыз етеді (В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин, П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова, М.А.Чошанов )

8 слайд

Ынтымақтастық педагогикалық технологиясы- Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым-қатынастың тең дәрежеде жүзеге асуын қамтамасыз етеді (В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин, П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова, М.А.Чошанов )

Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы- Әр оқушының жеке қасиетiн аша отырып, оның қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне қарай о

#9 слайд
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы- Әр оқушының жеке қасиетiн аша отырып, оның қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне қарай оқыту, тәрбиелеу бағытында жүзеге асатын технологияның түрi (Ж.Қараев)

9 слайд

Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы- Әр оқушының жеке қасиетiн аша отырып, оның қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне қарай оқыту, тәрбиелеу бағытында жүзеге асатын технологияның түрi (Ж.Қараев)

Дамыта оқыту технологиясы- Оқушылардың өз бетiмен жұмыс жасауына және қоғамдық белсендiлiгiнiң артуына әсер етеді (Элько

#10 слайд
Дамыта оқыту технологиясы- Оқушылардың өз бетiмен жұмыс жасауына және қоғамдық белсендiлiгiнiң артуына әсер етеді (Эльконин-Давыдов, Л.В. Занков, Г.Д. Кириллова, Г.И.Щукина т.б.)

10 слайд

Дамыта оқыту технологиясы- Оқушылардың өз бетiмен жұмыс жасауына және қоғамдық белсендiлiгiнiң артуына әсер етеді (Эльконин-Давыдов, Л.В. Занков, Г.Д. Кириллова, Г.И.Щукина т.б.)

Оқытудың ұжымдық тәсiлi - Білім алушыларды ұжымда жұмыс iстеуге үйретуде, тiлдесiмде болуына, бiрiн- бiрi үйретуiне үлкен әс

#11 слайд
Оқытудың ұжымдық тәсiлi - Білім алушыларды ұжымда жұмыс iстеуге үйретуде, тiлдесiмде болуына, бiрiн- бiрi үйретуiне үлкен әсер ететiн технология (В.Дьяченко, А.Соколов, А.Ривин, Н.Суртаева т.б.)

11 слайд

Оқытудың ұжымдық тәсiлi - Білім алушыларды ұжымда жұмыс iстеуге үйретуде, тiлдесiмде болуына, бiрiн- бiрi үйретуiне үлкен әсер ететiн технология (В.Дьяченко, А.Соколов, А.Ривин, Н.Суртаева т.б.)

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көпнұсқалық қағидасы б

#12 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көпнұсқалық қағидасы бекітілген

12 слайд

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көпнұсқалық қағидасы бекітілген

« Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу» Ахмет Байтұрсынұлы

#13 слайд
« Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу» Ахмет Байтұрсынұлы

13 слайд

« Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу» Ахмет Байтұрсынұлы

Өзекті мәселе: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

#14 слайд
  Өзекті мәселе: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

14 слайд

  Өзекті мәселе: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

Сын тұрғысынан ойлау- Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұ

#15 слайд
Сын тұрғысынан ойлау- Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау – сынау емес, шыңдалған ойлау.

15 слайд

Сын тұрғысынан ойлау- Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау – сынау емес, шыңдалған ойлау.

Психологтардың дәлелдеуінше іс-әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс-әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды

#16 слайд
Психологтардың дәлелдеуінше іс-әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс-әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды.

16 слайд

Психологтардың дәлелдеуінше іс-әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс-әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды.

Файл форматы:
pptx
03.02.2019
1277
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі