Материалдар / Баяндамаға «Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»презентация

Баяндамаға «Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»-атты баяндамаға арналған презентация педагогикалық технологиялар туралы баяндайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2019
1137
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Баяндама: Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс

1 слайд
Баяндама: Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс

1 слайд

Баяндама: Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс

«Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жек

2 слайд
«Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау; оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қ. Р. Білім туралы Заңы

2 слайд

«Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау; оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қ. Р. Білім туралы Заңы

« Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жағынан әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет» Н

3 слайд
« Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жағынан әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан -2050»

3 слайд

« Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жағынан әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан -2050»

Оқытуды демократияландыру мен iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық технологиялар - Оқушыны объект ретiнде емес, субъект рет

4 слайд
Оқытуды демократияландыру мен iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық технологиялар - Оқушыны объект ретiнде емес, субъект ретiнде қарастырып, оның дара тұлға ретiнде қалыптасуына жан-жақты әсер ететiн, қарым-қатынастың демократиялық, iзгiлендiру бағытын негiзге алған ( Е.В. Бондаревский, Д.Б. Серикова, Ю.И. Турчанинова, И.С.Якиманский, Ш.А.Амонашвилидiң iзгiлiктi-жеке тұлғалық технологиясы, Е.Н. Ильинаның гуманитарлық пәндерді адам қалыптастырушы пән ретiнде оқыту жүйесi және т.б. жатады)

4 слайд

Оқытуды демократияландыру мен iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық технологиялар - Оқушыны объект ретiнде емес, субъект ретiнде қарастырып, оның дара тұлға ретiнде қалыптасуына жан-жақты әсер ететiн, қарым-қатынастың демократиялық, iзгiлендiру бағытын негiзге алған ( Е.В. Бондаревский, Д.Б. Серикова, Ю.И. Турчанинова, И.С.Якиманский, Ш.А.Амонашвилидiң iзгiлiктi-жеке тұлғалық технологиясы, Е.Н. Ильинаның гуманитарлық пәндерді адам қалыптастырушы пән ретiнде оқыту жүйесi және т.б. жатады)

Оқушы әрекетiн белсендiру мен интенсификациялау негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушының белсендi болуына, проблем

5 слайд
Оқушы әрекетiн белсендiру мен интенсификациялау негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушының белсендi болуына, проблемалық жағдайда одан шығуды үйрететiн (оған Е.И.Пассовтың коммуникативтiк оқыту технологиялары, В.Ф. Шаталовтың тiрек сигнал конспектiлерi негiзiндегі оқыту технологиясы, проблемалық оқыту технологиялары жатады)

5 слайд

Оқушы әрекетiн белсендiру мен интенсификациялау негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушының белсендi болуына, проблемалық жағдайда одан шығуды үйрететiн (оған Е.И.Пассовтың коммуникативтiк оқыту технологиялары, В.Ф. Шаталовтың тiрек сигнал конспектiлерi негiзiндегі оқыту технологиясы, проблемалық оқыту технологиялары жатады)

Халықтық педагогиканың әдiстерiне сүйене отырып баланың табиғи дамуына негiзделген педагогикалық технологиялар- Балаға сырт

6 слайд
Халықтық педагогиканың әдiстерiне сүйене отырып баланың табиғи дамуына негiзделген педагогикалық технологиялар- Балаға сырттан әсер етпей өзiнiң табиғи дамуына ықпал жасайды, баланың жаны мен жүрегiне жылулық ұялатады (Л.Н. Толстой, А.Кушнир, М.Монтессори технологиялары жатады)

6 слайд

Халықтық педагогиканың әдiстерiне сүйене отырып баланың табиғи дамуына негiзделген педагогикалық технологиялар- Балаға сырттан әсер етпей өзiнiң табиғи дамуына ықпал жасайды, баланың жаны мен жүрегiне жылулық ұялатады (Л.Н. Толстой, А.Кушнир, М.Монтессори технологиялары жатады)

Саралап оқыту технологиясы- Оқушының туа бiткен ақыл-ой қабiлетiнiң жеке дамуына негiзделген (Н.Гузик, И.Первин, В.Фирсов

7 слайд
Саралап оқыту технологиясы- Оқушының туа бiткен ақыл-ой қабiлетiнiң жеке дамуына негiзделген (Н.Гузик, И.Первин, В.Фирсов т.б.)

7 слайд

Саралап оқыту технологиясы- Оқушының туа бiткен ақыл-ой қабiлетiнiң жеке дамуына негiзделген (Н.Гузик, И.Первин, В.Фирсов т.б.)

Ынтымақтастық педагогикалық технологиясы - Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым-қатынастың тең дәрежеде жүзеге асуын қамтам

8 слайд
Ынтымақтастық педагогикалық технологиясы - Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым-қатынастың тең дәрежеде жүзеге асуын қамтамасыз етеді (В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин, П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова, М.А.Чошанов )

8 слайд

Ынтымақтастық педагогикалық технологиясы - Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым-қатынастың тең дәрежеде жүзеге асуын қамтамасыз етеді (В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин, П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова, М.А.Чошанов )

Д еңгейлеп саралап оқыту технологиясы- Әр оқушының жеке қасиетiн аша отырып, оның қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне қар

9 слайд
Д еңгейлеп саралап оқыту технологиясы- Әр оқушының жеке қасиетiн аша отырып, оның қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне қарай оқыту, тәрбиелеу бағытында жүзеге асатын технологияның түрi (Ж.Қараев)

9 слайд

Д еңгейлеп саралап оқыту технологиясы- Әр оқушының жеке қасиетiн аша отырып, оның қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне қарай оқыту, тәрбиелеу бағытында жүзеге асатын технологияның түрi (Ж.Қараев)

Дамыта оқыту технологиясы - Оқушылардың өз бетiмен жұмыс жасауына және қоғамдық белсендiлiгiнiң артуына әсер етеді ( Эль

10 слайд
Дамыта оқыту технологиясы - Оқушылардың өз бетiмен жұмыс жасауына және қоғамдық белсендiлiгiнiң артуына әсер етеді ( Эльконин-Давыдов, Л.В. Занков, Г.Д. Кириллова, Г.И.Щукина т.б.)

10 слайд

Дамыта оқыту технологиясы - Оқушылардың өз бетiмен жұмыс жасауына және қоғамдық белсендiлiгiнiң артуына әсер етеді ( Эльконин-Давыдов, Л.В. Занков, Г.Д. Кириллова, Г.И.Щукина т.б.)

Оқытудың ұжымдық тәсiлi - Білім алушыларды ұжымда жұмыс iстеуге үйретуде, тiлдесiмде болуына, бiрiн- бiрi үйретуiне үлкен

11 слайд
Оқытудың ұжымдық тәсiлi - Білім алушыларды ұжымда жұмыс iстеуге үйретуде, тiлдесiмде болуына, бiрiн- бiрi үйретуiне үлкен әсер ететiн технология ( В.Дьяченко, А.Соколов, А.Ривин, Н.Суртаева т.б.)

11 слайд

Оқытудың ұжымдық тәсiлi - Білім алушыларды ұжымда жұмыс iстеуге үйретуде, тiлдесiмде болуына, бiрiн- бiрi үйретуiне үлкен әсер ететiн технология ( В.Дьяченко, А.Соколов, А.Ривин, Н.Суртаева т.б.)

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көпнұсқалық қағидасы б

12 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көпнұсқалық қағидасы бекітілген

12 слайд

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көпнұсқалық қағидасы бекітілген

« Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу» Ахмет Байтұрсынұлы

13 слайд
« Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу» Ахмет Байтұрсынұлы

13 слайд

« Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу» Ахмет Байтұрсынұлы

Өзекті мәселе: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

14 слайд
  Өзекті мәселе: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

14 слайд

  Өзекті мәселе: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

Сын тұрғысынан ойлау- Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік. Сын

15 слайд
Сын тұрғысынан ойлау- Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау – сынау емес, шыңдалған ойлау.

15 слайд

Сын тұрғысынан ойлау- Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау – сынау емес, шыңдалған ойлау.

Психологтардың дәлелдеуінше іс-әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс-әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды

16 слайд
Психологтардың дәлелдеуінше іс-әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс-әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды.

16 слайд

Психологтардың дәлелдеуінше іс-әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс-әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ