Баяндамаға «Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»презентация
Баяндамаға «Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс»презентация

#1 слайд
Баяндама: Жаңа
технологиялар арқылы
оқушылардың танымдық
қабілетін дамыту және
шығармашылық ізденіс
1 слайд
Баяндама: Жаңа технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту және шығармашылық ізденіс
#2 слайд
«Білім беру жүйесінің басты міндеті -
ұлттық және жалпы адамзаттық
құндылықтар, ғылым мен практика
жетістіктері негізінде жеке адамды
қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға
бағытталған білім алу үшін қажетті
жағдайлар жасау; оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық
коммуникациялық желілерге шығу»
Қ. Р. Білім туралы Заңы
2 слайд
«Білім беру жүйесінің басты міндеті - ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау; оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» Қ. Р. Білім туралы Заңы
#3 слайд
«Мұғалімдердің жаңа
ұрпағы білім деңгейі
жағынан әлдеқайда
жоғары болуы керек. Ол
үшін жаңа фармацияның
педагогы қажет»
Н.Ә.Назарбаев
«Қазақстан -2050»
3 слайд
«Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жағынан әлдеқайда жоғары болуы керек. Ол үшін жаңа фармацияның педагогы қажет» Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан -2050»
#4 слайд
Оқытуды демократияландыру мен
iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық
технологиялар- Оқушыны объект ретiнде
емес, субъект ретiнде қарастырып, оның дара
тұлға ретiнде қалыптасуына жан-жақты әсер
ететiн, қарым-қатынастың демократиялық,
iзгiлендiру бағытын негiзге алған ( Е.В.
Бондаревский, Д.Б. Серикова, Ю.И.
Турчанинова, И.С.Якиманский,
Ш.А.Амонашвилидiң iзгiлiктi-жеке тұлғалық
технологиясы, Е.Н. Ильинаның гуманитарлық
пәндерді адам қалыптастырушы пән ретiнде
оқыту жүйесi және т.б. жатады)
4 слайд
Оқытуды демократияландыру мен iзгiлендiру негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушыны объект ретiнде емес, субъект ретiнде қарастырып, оның дара тұлға ретiнде қалыптасуына жан-жақты әсер ететiн, қарым-қатынастың демократиялық, iзгiлендiру бағытын негiзге алған ( Е.В. Бондаревский, Д.Б. Серикова, Ю.И. Турчанинова, И.С.Якиманский, Ш.А.Амонашвилидiң iзгiлiктi-жеке тұлғалық технологиясы, Е.Н. Ильинаның гуманитарлық пәндерді адам қалыптастырушы пән ретiнде оқыту жүйесi және т.б. жатады)
#5 слайд
Оқушы әрекетiн белсендiру мен
интенсификациялау негiзiндегi
педагогикалық технологиялар-
Оқушының белсендi болуына,
проблемалық жағдайда одан шығуды
үйрететiн (оған Е.И.Пассовтың
коммуникативтiк оқыту технологиялары,
В.Ф. Шаталовтың тiрек сигнал
конспектiлерi негiзiндегі оқыту
технологиясы, проблемалық оқыту
технологиялары жатады)
5 слайд
Оқушы әрекетiн белсендiру мен интенсификациялау негiзiндегi педагогикалық технологиялар- Оқушының белсендi болуына, проблемалық жағдайда одан шығуды үйрететiн (оған Е.И.Пассовтың коммуникативтiк оқыту технологиялары, В.Ф. Шаталовтың тiрек сигнал конспектiлерi негiзiндегі оқыту технологиясы, проблемалық оқыту технологиялары жатады)
#6 слайд
Халықтық педагогиканың
әдiстерiне сүйене отырып
баланың табиғи дамуына
негiзделген педагогикалық
технологиялар- Балаға сырттан
әсер етпей өзiнiң табиғи дамуына
ықпал жасайды, баланың жаны
мен жүрегiне жылулық
ұялатады(Л.Н. Толстой, А.Кушнир,
М.Монтессори технологиялары
жатады)
6 слайд
Халықтық педагогиканың әдiстерiне сүйене отырып баланың табиғи дамуына негiзделген педагогикалық технологиялар- Балаға сырттан әсер етпей өзiнiң табиғи дамуына ықпал жасайды, баланың жаны мен жүрегiне жылулық ұялатады(Л.Н. Толстой, А.Кушнир, М.Монтессори технологиялары жатады)
#7 слайд
Саралап оқыту
технологиясы-
Оқушының туа бiткен
ақыл-ой қабiлетiнiң
жеке дамуына
негiзделген (Н.Гузик,
И.Первин, В.Фирсов т.б.)
7 слайд
Саралап оқыту технологиясы- Оқушының туа бiткен ақыл-ой қабiлетiнiң жеке дамуына негiзделген (Н.Гузик, И.Первин, В.Фирсов т.б.)
#8 слайд
Ынтымақтастық
педагогикалық
технологиясы- Оқушы
мен оқытушы арасындағы
қарым-қатынастың тең
дәрежеде жүзеге асуын
қамтамасыз етеді
(В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин,
П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова,
М.А.Чошанов )
8 слайд
Ынтымақтастық педагогикалық технологиясы- Оқушы мен оқытушы арасындағы қарым-қатынастың тең дәрежеде жүзеге асуын қамтамасыз етеді (В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин, П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова, М.А.Чошанов )
#9 слайд
Деңгейлеп саралап оқыту
технологиясы- Әр оқушының
жеке қасиетiн аша отырып, оның
қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне
қарай оқыту, тәрбиелеу бағытында
жүзеге асатын технологияның түрi
(Ж.Қараев)
9 слайд
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы- Әр оқушының жеке қасиетiн аша отырып, оның қабiлетi мен мүмкiндiк деңгейiне қарай оқыту, тәрбиелеу бағытында жүзеге асатын технологияның түрi (Ж.Қараев)
#10 слайд
Дамыта оқыту
технологиясы-
Оқушылардың өз бетiмен
жұмыс жасауына және
қоғамдық белсендiлiгiнiң
артуына әсер етеді
(Эльконин-Давыдов, Л.В. Занков,
Г.Д. Кириллова, Г.И.Щукина т.б.)
10 слайд
Дамыта оқыту технологиясы- Оқушылардың өз бетiмен жұмыс жасауына және қоғамдық белсендiлiгiнiң артуына әсер етеді (Эльконин-Давыдов, Л.В. Занков, Г.Д. Кириллова, Г.И.Щукина т.б.)
#11 слайд
Оқытудың ұжымдық
тәсiлi - Білім
алушыларды ұжымда
жұмыс iстеуге үйретуде,
тiлдесiмде болуына, бiрiн-
бiрi үйретуiне үлкен әсер
ететiн технология
(В.Дьяченко, А.Соколов, А.Ривин,
Н.Суртаева т.б.)
11 слайд
Оқытудың ұжымдық тәсiлi - Білім алушыларды ұжымда жұмыс iстеуге үйретуде, тiлдесiмде болуына, бiрiн- бiрi үйретуiне үлкен әсер ететiн технология (В.Дьяченко, А.Соколов, А.Ривин, Н.Суртаева т.б.)
#12 слайд
Қазақстан Республикасының
«Білім туралы» Заңында оқыту
формасын, әдістерін,
технологияларын таңдауда
көпнұсқалық қағидасы
бекітілген
12 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларын таңдауда көпнұсқалық қағидасы бекітілген
#13 слайд
«
Шеберліктің белгісі -
түрлі әдісті болу»
Ахмет Байтұрсынұлы
13 слайд
« Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу» Ахмет Байтұрсынұлы
#14 слайд
Өзекті мәселе:
Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету
арқылы
оқушылардың білім
сапасын арттыру
14 слайд
Өзекті мәселе: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру
#15 слайд
Сын тұрғысынан ойлау-
Қазақстандағы білім беруді
дамыту үшін маңызды болып
табылатын ең басты
педагогикалық түсінік. Сын
тұрғысынан ойлау – сынау
емес, шыңдалған ойлау.
15 слайд
Сын тұрғысынан ойлау- Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау – сынау емес, шыңдалған ойлау.
#16 слайд
Психологтардың
дәлелдеуінше іс-әрекетпен
сана тығыз байланысқан
ұғымдар. Іс-әрекетте
болмаған нәрсе санада да
қалыптаспайды.
16 слайд
Психологтардың дәлелдеуінше іс-әрекетпен сана тығыз байланысқан ұғымдар. Іс-әрекетте болмаған нәрсе санада да қалыптаспайды.
шағым қалдыра аласыз













