Баяндаманың презентациясы Халық педагогиканы сабақта және сабақтан тыс шараларда қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баяндаманың презентациясы Халық педагогиканы сабақта және сабақтан тыс шараларда қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге халық педагогикасының балаларға пайдасы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Львов негізі мектебі 2018-2019 ж

#1 слайд
Львов негізі мектебі 2018-2019 ж

1 слайд

Львов негізі мектебі 2018-2019 ж

Мұғалім туралы мәлімет 1. Аты-жөні : Бекетова Жанар Серикбаевна 2. Білімім: Жоғары 3. Мамандығы: Қазақ тілі пәнінің мұ

#2 слайд
Мұғалім туралы мәлімет 1. Аты-жөні : Бекетова Жанар Серикбаевна 2. Білімім: Жоғары 3. Мамандығы: Қазақ тілі пәнінің мұғалімі 4. Қай оқу орынын бітірді: Ы .Алтынсарин атында ғы Арқалық мемлекеттік педагогикалык институты - қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі; 2009 жыл 5. Мамандығы бойынша қай жылдан бері жұмыс атқарады: 1995 жыл 6. Жұмыс орны: Львов негізі мектебі 7. Атқаратын қызметі: Қазақ тілі пәнінің мұғалімі 8. Аталған мектепте қашаннан жұмыс атқарады: 2001жыл 9 . Санатталуы: бірінші санат 10.Курстан өткен жылы: 2017ж. 11.Жалпы жұмыс өтілі: 25 жыл

2 слайд

Мұғалім туралы мәлімет 1. Аты-жөні : Бекетова Жанар Серикбаевна 2. Білімім: Жоғары 3. Мамандығы: Қазақ тілі пәнінің мұғалімі 4. Қай оқу орынын бітірді: Ы .Алтынсарин атында ғы Арқалық мемлекеттік педагогикалык институты - қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі; 2009 жыл 5. Мамандығы бойынша қай жылдан бері жұмыс атқарады: 1995 жыл 6. Жұмыс орны: Львов негізі мектебі 7. Атқаратын қызметі: Қазақ тілі пәнінің мұғалімі 8. Аталған мектепте қашаннан жұмыс атқарады: 2001жыл 9 . Санатталуы: бірінші санат 10.Курстан өткен жылы: 2017ж. 11.Жалпы жұмыс өтілі: 25 жыл

Тақырыбы : Халықтық педагогиканы сабақта және сабақтан тыс шараларда қолдану

#3 слайд
Тақырыбы : Халықтық педагогиканы сабақта және сабақтан тыс шараларда қолдану

3 слайд

Тақырыбы : Халықтық педагогиканы сабақта және сабақтан тыс шараларда қолдану

#4 слайд

4 слайд

Халық педагогикасын сабақта қолдану арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру. Халық педагогикасын дамыта отырып

#5 слайд
Халық педагогикасын сабақта қолдану арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру. Халық педагогикасын дамыта отырып,әртүрлі жағдаяттарда, әртүрлі қоғамдық ортада өзін-өзі көрсете білуге бейімдеу. Өз бетінше жұмыс жасау арқылы өз білімін жетілдіруге бағыт-бағдар беру.

5 слайд

Халық педагогикасын сабақта қолдану арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру. Халық педагогикасын дамыта отырып,әртүрлі жағдаяттарда, әртүрлі қоғамдық ортада өзін-өзі көрсете білуге бейімдеу. Өз бетінше жұмыс жасау арқылы өз білімін жетілдіруге бағыт-бағдар беру.

Тасада қалып бара жатқан дәстүрлерімізді қайта жандандыру Оқушының ұлттық сана- сезімін оятып, тіл, дін, тәрбие, ұлттық с

#6 слайд
Тасада қалып бара жатқан дәстүрлерімізді қайта жандандыру Оқушының ұлттық сана- сезімін оятып, тіл, дін, тәрбие, ұлттық салт-дәстүр үлгі- өнегені сіңірту Халқымыздың асыл қазынасын тиімді пайдалану, салт-дәстүрі мен мәдениетін құрметтеу

6 слайд

Тасада қалып бара жатқан дәстүрлерімізді қайта жандандыру Оқушының ұлттық сана- сезімін оятып, тіл, дін, тәрбие, ұлттық салт-дәстүр үлгі- өнегені сіңірту Халқымыздың асыл қазынасын тиімді пайдалану, салт-дәстүрі мен мәдениетін құрметтеу

І. Кіріспе Халықтық педагогикасының мақсаты мен міндеттері ІІІ.Қорытынды : Халықтық педагогикасының бір саласы

#7 слайд
І. Кіріспе Халықтық педагогикасының мақсаты мен міндеттері ІІІ.Қорытынды : Халықтық педагогикасының бір саласы – ұлттық ойындарЗеріттеу тиімділігі Мақал - мәтелдер ІІ.Негізгі ІІ.Негізгі бөлімбөлім ::

7 слайд

І. Кіріспе Халықтық педагогикасының мақсаты мен міндеттері ІІІ.Қорытынды : Халықтық педагогикасының бір саласы – ұлттық ойындарЗеріттеу тиімділігі Мақал - мәтелдер ІІ.Негізгі ІІ.Негізгі бөлімбөлім ::

#8 слайд

8 слайд

Ұлттық ойындар Сабақтың басында – өткен сабақты еске түсіреді Сабақтың ортасында – көңіл-күйін сергітеді, ерік- жі

#9 слайд
Ұлттық ойындар Сабақтың басында – өткен сабақты еске түсіреді Сабақтың ортасында – көңіл-күйін сергітеді, ерік- жігерін дамытады, сабаққа ынтасын арттырады Сабақтың соңында – тақырыпты бекітеді, алған білімін жинақтайды

9 слайд

Ұлттық ойындар Сабақтың басында – өткен сабақты еске түсіреді Сабақтың ортасында – көңіл-күйін сергітеді, ерік- жігерін дамытады, сабаққа ынтасын арттырады Сабақтың соңында – тақырыпты бекітеді, алған білімін жинақтайды

Математикалық сиқырларЖұмбақтар “ Ойлан, тап” отауы Халық есептері Ертегі есептерСанамақтар ЖаңылтпаштарМақал-мәтелдер “ Тоғыз

#10 слайд
Математикалық сиқырларЖұмбақтар “ Ойлан, тап” отауы Халық есептері Ертегі есептерСанамақтар ЖаңылтпаштарМақал-мәтелдер “ Тоғызқұмалақ” ойыны

10 слайд

Математикалық сиқырларЖұмбақтар “ Ойлан, тап” отауы Халық есептері Ертегі есептерСанамақтар ЖаңылтпаштарМақал-мәтелдер “ Тоғызқұмалақ” ойыны

“ Бәйге” ойыны үш қатарда отырған оқушыларға бірдей тапсырмалар беріледі, қай топ бұрын және дұрыс

#11 слайд
“ Бәйге” ойыны үш қатарда отырған оқушыларға бірдей тапсырмалар беріледі, қай топ бұрын және дұрыс орындаса, сол топ жеңімпаз атанады. «Сақина салу» партада қатар отырған екі оқушының біреуі қолына түскен сақинаны қасындағы оқушыға сездірмей тапсырманың шешууін тез айтуы керек «Асық ату”о йыны. Екі-екі оқушыдан шығып, асық лақтырып, асықтарының шік не бүк түсуіне орай тапсырмаларды кезек- кезек орындайды. Тапсырмалардың түгел және дұрыс орындалуына қарай жеңімпаз аталады . «Арқан тарту» ойыны. Тақтада жіпке ілінеген тапсырмаларды кезек-кезек шығып орындайды. Әр шығарған есепке сәйкес жіпті өз тобына қарай тартып отырады. Қай тоқа жіптің көп бөлігі жетсе, сол топ жеңімпаз атанады. «Қыз қуу» ойыны. Тақтаға бір ұл, бір қыз шығып тездетіп есеп шығарады. Егер ұл бала бұрын шығарса, қызды қуып жеткені болып есептеледі. Ал қалып қойса, қыздың сұрағына жауап береді.

11 слайд

“ Бәйге” ойыны үш қатарда отырған оқушыларға бірдей тапсырмалар беріледі, қай топ бұрын және дұрыс орындаса, сол топ жеңімпаз атанады. «Сақина салу» партада қатар отырған екі оқушының біреуі қолына түскен сақинаны қасындағы оқушыға сездірмей тапсырманың шешууін тез айтуы керек «Асық ату”о йыны. Екі-екі оқушыдан шығып, асық лақтырып, асықтарының шік не бүк түсуіне орай тапсырмаларды кезек- кезек орындайды. Тапсырмалардың түгел және дұрыс орындалуына қарай жеңімпаз аталады . «Арқан тарту» ойыны. Тақтада жіпке ілінеген тапсырмаларды кезек-кезек шығып орындайды. Әр шығарған есепке сәйкес жіпті өз тобына қарай тартып отырады. Қай тоқа жіптің көп бөлігі жетсе, сол топ жеңімпаз атанады. «Қыз қуу» ойыны. Тақтаға бір ұл, бір қыз шығып тездетіп есеп шығарады. Егер ұл бала бұрын шығарса, қызды қуып жеткені болып есептеледі. Ал қалып қойса, қыздың сұрағына жауап береді.

#12 слайд

12 слайд

“ Оқытудағы әріптестік” технологияның ерекшеліктері Топ оқушыларының бір-біріне тәуелділігі Әр топ мүшесінің жеке табысымен, т

#13 слайд
“ Оқытудағы әріптестік” технологияның ерекшеліктері Топ оқушыларының бір-біріне тәуелділігі Әр топ мүшесінің жеке табысымен, топ табысына жауапкершілікпен қарау Топ оқушыларының оқу-танымдық, шығармашылық қызметтерінің ұжымдық жұмысы Топтағы оқушылардың қызметін әлеуметтендіру Топ жұмысына жалпы баға беру

13 слайд

“ Оқытудағы әріптестік” технологияның ерекшеліктері Топ оқушыларының бір-біріне тәуелділігі Әр топ мүшесінің жеке табысымен, топ табысына жауапкершілікпен қарау Топ оқушыларының оқу-танымдық, шығармашылық қызметтерінің ұжымдық жұмысы Топтағы оқушылардың қызметін әлеуметтендіру Топ жұмысына жалпы баға беру

“ Жауапкершілікті өзімізге аламыз” Оқу процесін ұйымдастыру Топтық тапсырманы орындауға дайындық Топтық жұмыс Қорытынды бөл

#14 слайд
“ Жауапкершілікті өзімізге аламыз” Оқу процесін ұйымдастыру Топтық тапсырманы орындауға дайындық Топтық жұмыс Қорытынды бөлім

14 слайд

“ Жауапкершілікті өзімізге аламыз” Оқу процесін ұйымдастыру Топтық тапсырманы орындауға дайындық Топтық жұмыс Қорытынды бөлім

Жұмысты бағалау критериі Топқа бір баға қойылады Білімді бағалау мына ережелмен орындалады: “әр кім өзі үшін” бірақ нәтижес

#15 слайд
Жұмысты бағалау критериі Топқа бір баға қойылады Білімді бағалау мына ережелмен орындалады: “әр кім өзі үшін” бірақ нәтижесі топқа ортақ балмен есептелінеді Топ оқушыларының оқу-танымдық шығармашылық қызметтерінің ұжымдық жұмысы Топтағы оқушылардың қызметін әлеуметтендіруТоп жұмысына жалпы баға беру

15 слайд

Жұмысты бағалау критериі Топқа бір баға қойылады Білімді бағалау мына ережелмен орындалады: “әр кім өзі үшін” бірақ нәтижесі топқа ортақ балмен есептелінеді Топ оқушыларының оқу-танымдық шығармашылық қызметтерінің ұжымдық жұмысы Топтағы оқушылардың қызметін әлеуметтендіруТоп жұмысына жалпы баға беру

Маңызды тек қана оқу емес, мәселе қалай оқуда “ Баланы оқытудағы мақсат, оның мұалімнің көмегінсіз әрі қарай өз-бетімен дам

#16 слайд
Маңызды тек қана оқу емес, мәселе қалай оқуда “ Баланы оқытудағы мақсат, оның мұалімнің көмегінсіз әрі қарай өз-бетімен дамуын қалыптастыру” Э.Хаббарт  Оқытудың топтық формасын қолдану  Оқу барысында дидактикалық материалдарды қолдану  Техникалық құралдарды қолдану  Топ мүшелерінің бір-біріне қарым-қатынасын жақсы жақтармен қалыптастыру  Топ мүшелерінің бір-біріне көмегін ұйымдастыру  Топ мүшелерінің топ мүддесін үшін күресін қалыптастыру  Жеке және ұжымдық байланысты жүзеге асыру

16 слайд

Маңызды тек қана оқу емес, мәселе қалай оқуда “ Баланы оқытудағы мақсат, оның мұалімнің көмегінсіз әрі қарай өз-бетімен дамуын қалыптастыру” Э.Хаббарт  Оқытудың топтық формасын қолдану  Оқу барысында дидактикалық материалдарды қолдану  Техникалық құралдарды қолдану  Топ мүшелерінің бір-біріне қарым-қатынасын жақсы жақтармен қалыптастыру  Топ мүшелерінің бір-біріне көмегін ұйымдастыру  Топ мүшелерінің топ мүддесін үшін күресін қалыптастыру  Жеке және ұжымдық байланысты жүзеге асыру

Топтық жұмыс Топты жұмыс жоспарымен таныстыру Топ ішіндегі тапсырмаларды бөлу Тапсырмаларды жеке орындау Жеке жұмыстарды топпен

#17 слайд
Топтық жұмыс Топты жұмыс жоспарымен таныстыру Топ ішіндегі тапсырмаларды бөлу Тапсырмаларды жеке орындау Жеке жұмыстарды топпен талқылау Топтың жалпы тапсырмасын талдау

17 слайд

Топтық жұмыс Топты жұмыс жоспарымен таныстыру Топ ішіндегі тапсырмаларды бөлу Тапсырмаларды жеке орындау Жеке жұмыстарды топпен талқылау Топтың жалпы тапсырмасын талдау

. Ұлттық о йындар – балалардың негізгі іс- әрекеттерінің бір түрі. Бала өмірі ойынға байланысты. Бала ойынсыз өсіп өркенд

#18 слайд
. Ұлттық о йындар – балалардың негізгі іс- әрекеттерінің бір түрі. Бала өмірі ойынға байланысты. Бала ойынсыз өсіп өркендей алмайды. Бұл – өмірдің заңдылығы. Халықтық педагогика элементтерін пайдаланудың оқушылардың ой белсенділігін арттырудағы маңызы зор .Халық педагогикасы тағылымдарын сабақтарда қолдану оның білімдік және тәрбиелік мақсаттарын жүзеге асыруға септігін тигізеді

18 слайд

. Ұлттық о йындар – балалардың негізгі іс- әрекеттерінің бір түрі. Бала өмірі ойынға байланысты. Бала ойынсыз өсіп өркендей алмайды. Бұл – өмірдің заңдылығы. Халықтық педагогика элементтерін пайдаланудың оқушылардың ой белсенділігін арттырудағы маңызы зор .Халық педагогикасы тағылымдарын сабақтарда қолдану оның білімдік және тәрбиелік мақсаттарын жүзеге асыруға септігін тигізеді

Сабақ барысында халықтық педагогика элементтерін оқушының бойына сіңіру барысында пәнге деген қызығушылықтарын а

#19 слайд
Сабақ барысында халықтық педагогика элементтерін оқушының бойына сіңіру барысында пәнге деген қызығушылықтарын арттыра отырып қазақтың дәстүрлерін қалыптастыру.

19 слайд

Сабақ барысында халықтық педагогика элементтерін оқушының бойына сіңіру барысында пәнге деген қызығушылықтарын арттыра отырып қазақтың дәстүрлерін қалыптастыру.

Ашық сабақтардың көрінісі

#20 слайд
Ашық сабақтардың көрінісі

20 слайд

Ашық сабақтардың көрінісі

Мұғалімнің жетістіктері:

#21 слайд
Мұғалімнің жетістіктері:

21 слайд

Мұғалімнің жетістіктері:

#22 слайд

22 слайд

Файл форматы:
ppt
18.11.2020
424
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі