Бауыр әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы :
Марат Қабанбаевтың «Бауыр»
әңгімесіндегі кейіпкер әлемі
Сабақтың мақсаты:
«Бауыр» әңгімесінің мазмұнын
еске түсіріп, әңгіме
кейіпкерлерінің бейнесін
таныту.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын еске түсіріп, әңгіме кейіпкерлерінің бейнесін таныту.
2 слайд
«Жүректен жүрекке» тренингісі бойынша
бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.
2 слайд
«Жүректен жүрекке» тренингісі бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.
3 слайд
1. Балалар, Марат Қабанбаев
туралы не білеміз?
2. «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы
мен идеясы қандай?
3 слайд
1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2. «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Тапсырмалар
1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау
2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі
3. Әдеби теориялық ұғымдар
5 слайд
Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар
6 слайд
Шығарманың композициялық құрылысы:
1. Оқиғаның басталуы :
Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі,
Директормен әңгіме.
2. Оқиғаның дамуы :
Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты
Қалимен кездесуге ертіп баруы
3. Оқиғадағы шиеленіс:
Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы үйлесімсіздік, Қалидың
ағасымен тіл табыса алмауы.
4. Шарықтау шегі:
Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытта сұрап, жаттығуға
асығуы.
5. Оқиғаның шешімі
Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып
вокзалға бағыттаулы.
6 слайд
Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директормен әңгіме. 2. Оқиғаның дамуы : Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы 3. Оқиғадағы шиеленіс: Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы үйлесімсіздік, Қалидың ағасымен тіл табыса алмауы. 4. Шарықтау шегі: Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытта сұрап, жаттығуға асығуы. 5. Оқиғаның шешімі Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып вокзалға бағыттаулы.
7 слайд
Тапсырмалар
1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау
2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі
3. Әдеби теориялық ұғымдар
7 слайд
Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар
8 слайд
Әдеби теориялық ұғымдар:
1.Теңеу :
табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай
т.б
2. Гипербола :
Балалар үйінің тарихы көл көсір
3.Метонимя ( алмастыру) :
тәй – тәй басып кірген жас қыз
4.Тұрақты тіркестер :
табаны күректей, шер тарқатып, қой аузынан шөп
алмайтын, ешкімнен қарызға жауырын сұрай
қоймайтын, өлара сәт, т.б
5.Мақал – мәтел
Жетім – қозы тас бауыр.
8 слайд
Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің тарихы көл көсір 3.Метонимя ( алмастыру) : тәй – тәй басып кірген жас қыз 4.Тұрақты тіркестер : табаны күректей, шер тарқатып, қой аузынан шөп алмайтын, ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын, өлара сәт, т.б 5.Мақал – мәтел Жетім – қозы тас бауыр.
9 слайд
1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау
2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау
жазу/
9 слайд
1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд