Материалдар / Бауыр әңгімесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бауыр әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Қабанбай "Бауыр" әңгімесі презентация
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын е

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын еске түсіріп, әңгіме кейіпкерлерінің бейнесін таныту.

«Жүректен жүрекке» тренингісі бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.

2 слайд
«Жүректен жүрекке» тренингісі   бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.

1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2. «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?

3 слайд
1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2.   «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?

4 слайд

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

5 слайд
Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директорм

6 слайд
Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директормен әңгіме. 2. Оқиғаның дамуы : Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы 3. Оқиғадағы шиеленіс: Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы үйлесімсіздік, Қалидың ағасымен тіл табыса алмауы. 4. Шарықтау шегі: Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытта сұрап, жаттығуға асығуы. 5. Оқиғаның шешімі Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып вокзалға бағыттаулы.

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

7 слайд
Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің та

8 слайд
Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің тарихы көл көсір 3.Метонимя ( алмастыру) : тәй – тәй басып кірген жас қыз 4.Тұрақты тіркестер : табаны күректей, шер тарқатып, қой аузынан шөп алмайтын, ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын, өлара сәт, т.б 5.Мақал – мәтел Жетім – қозы тас бауыр.

1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/

9 слайд
1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/

10 слайд

11 слайд