Бауыр әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бауыр әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Қабанбай "Бауыр" әңгімесі презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын е

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын еске түсіріп, әңгіме кейіпкерлерінің бейнесін таныту.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын еске түсіріп, әңгіме кейіпкерлерінің бейнесін таныту.

«Жүректен жүрекке» тренингісі бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.

#2 слайд
«Жүректен жүрекке» тренингісі   бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.

2 слайд

«Жүректен жүрекке» тренингісі   бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.

1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2. «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?

#3 слайд
1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2.   «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?

3 слайд

1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2.   «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?

#4 слайд

4 слайд

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

#5 слайд
Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

5 слайд

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директорм

#6 слайд
Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директормен әңгіме. 2. Оқиғаның дамуы : Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы 3. Оқиғадағы шиеленіс: Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы үйлесімсіздік, Қалидың ағасымен тіл табыса алмауы. 4. Шарықтау шегі: Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытта сұрап, жаттығуға асығуы. 5. Оқиғаның шешімі Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып вокзалға бағыттаулы.

6 слайд

Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директормен әңгіме. 2. Оқиғаның дамуы : Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы 3. Оқиғадағы шиеленіс: Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы үйлесімсіздік, Қалидың ағасымен тіл табыса алмауы. 4. Шарықтау шегі: Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытта сұрап, жаттығуға асығуы. 5. Оқиғаның шешімі Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып вокзалға бағыттаулы.

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

#7 слайд
Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

7 слайд

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің та

#8 слайд
Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің тарихы көл көсір 3.Метонимя ( алмастыру) : тәй – тәй басып кірген жас қыз 4.Тұрақты тіркестер : табаны күректей, шер тарқатып, қой аузынан шөп алмайтын, ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын, өлара сәт, т.б 5.Мақал – мәтел Жетім – қозы тас бауыр.

8 слайд

Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің тарихы көл көсір 3.Метонимя ( алмастыру) : тәй – тәй басып кірген жас қыз 4.Тұрақты тіркестер : табаны күректей, шер тарқатып, қой аузынан шөп алмайтын, ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын, өлара сәт, т.б 5.Мақал – мәтел Жетім – қозы тас бауыр.

1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/

#9 слайд
1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/

9 слайд

1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
pptx
10.06.2023
1409
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі