Материалдар / Бауыр әңгімесі

Бауыр әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Қабанбай "Бауыр" әңгімесі презентация
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын е

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын еске түсіріп, әңгіме кейіпкерлерінің бейнесін таныту.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Марат Қабанбаевтың «Бауыр» әңгімесіндегі кейіпкер әлемі Сабақтың мақсаты: «Бауыр» әңгімесінің мазмұнын еске түсіріп, әңгіме кейіпкерлерінің бейнесін таныту.

«Жүректен жүрекке» тренингісі бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.

2 слайд
«Жүректен жүрекке» тренингісі   бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.

2 слайд

«Жүректен жүрекке» тренингісі   бойынша бір-біріне жақсы тілек тілектерін айтады.

1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2. «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?

3 слайд
1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2.   «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?

3 слайд

1. Балалар, Марат Қабанбаев туралы не білеміз? 2.   «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы қандай?

4 слайд

4 слайд

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

5 слайд
Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

5 слайд

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директорм

6 слайд
Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директормен әңгіме. 2. Оқиғаның дамуы : Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы 3. Оқиғадағы шиеленіс: Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы үйлесімсіздік, Қалидың ағасымен тіл табыса алмауы. 4. Шарықтау шегі: Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытта сұрап, жаттығуға асығуы. 5. Оқиғаның шешімі Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып вокзалға бағыттаулы.

6 слайд

Шығарманың композициялық құрылысы: 1. Оқиғаның басталуы : Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, Директормен әңгіме. 2. Оқиғаның дамуы : Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы 3. Оқиғадағы шиеленіс: Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы үйлесімсіздік, Қалидың ағасымен тіл табыса алмауы. 4. Шарықтау шегі: Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытта сұрап, жаттығуға асығуы. 5. Оқиғаның шешімі Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып вокзалға бағыттаулы.

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

7 слайд
Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

7 слайд

Тапсырмалар 1. Шығарманың композициялық құрылысын анықтау 2. Шығарамадағы кейіпкердің бейнесі 3. Әдеби теориялық ұғымдар

Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің та

8 слайд
Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің тарихы көл көсір 3.Метонимя ( алмастыру) : тәй – тәй басып кірген жас қыз 4.Тұрақты тіркестер : табаны күректей, шер тарқатып, қой аузынан шөп алмайтын, ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын, өлара сәт, т.б 5.Мақал – мәтел Жетім – қозы тас бауыр.

8 слайд

Әдеби теориялық ұғымдар: 1.Теңеу : табаны күректей, сойталдай, Икар құсап, арғымақ аттай т.б 2. Гипербола : Балалар үйінің тарихы көл көсір 3.Метонимя ( алмастыру) : тәй – тәй басып кірген жас қыз 4.Тұрақты тіркестер : табаны күректей, шер тарқатып, қой аузынан шөп алмайтын, ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын, өлара сәт, т.б 5.Мақал – мәтел Жетім – қозы тас бауыр.

1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/

9 слайд
1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/

9 слайд

1. Әңгімені өз түйіндеріңмен аяқтау 2. «Аға бор – іні тас» тақырыбына /ойтолғау жазу/

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ