Материалдар / "Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту" шығармашлық тақырыбы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту" шығармашлық тақырыбы

Материал туралы қысқаша түсінік
Технология пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
568
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

ДАМЫТУ” “Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту” Шығармашылық тақырып:

2 слайд
ДАМЫТУ” “Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту” Шығармашылық тақырып:

2 слайд

ДАМЫТУ” “Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту” Шығармашылық тақырып:

Мақ МАҚСАТЫ: Оқушыларға өнер шығармаларын өз дәрежесінде түсіндіру, сурет салу жолдарын үйрету, логикалық ойлау, дұр

3 слайд
Мақ МАҚСАТЫ: Оқушыларға өнер шығармаларын өз дәрежесінде түсіндіру, сурет салу жолдарын үйрету, логикалық ойлау, дұрыс сөйлеу, есте сақтау, ойдан құрастыру және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру, кезеңдер бойынша суретті тез, әрі оңай салуға дағдыландыру, қоршаған ортаның, табиғаттың әсемдігін сезініп, көре білуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақ МАҚСАТЫ: Оқушыларға өнер шығармаларын өз дәрежесінде түсіндіру, сурет салу жолдарын үйрету, логикалық ойлау, дұрыс сөйлеу, есте сақтау, ойдан құрастыру және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру, кезеңдер бойынша суретті тез, әрі оңай салуға дағдыландыру, қоршаған ортаның, табиғаттың әсемдігін сезініп, көре білуге тәрбиелеу.

Жоспары: •Қиялдау арқылы сурет салғызу. •Ұнатқан кейіпкерге мінездеме беру. •Ой шапшаңдығын, сөз байлығын дамытуда салған су

4 слайд
Жоспары: •Қиялдау арқылы сурет салғызу. •Ұнатқан кейіпкерге мінездеме беру.  •Ой шапшаңдығын, сөз байлығын дамытуда салған суреттерін әңгімелей білу. •Мәтін, ертегі, әңгіме бойынша сурет салғызу. •Сабақтан бос уақытта оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. •Әр түрлі кездесулерге қатысу, алған әсерлерін қағаз бетіне түсіру.

4 слайд

Жоспары: •Қиялдау арқылы сурет салғызу. •Ұнатқан кейіпкерге мінездеме беру.  •Ой шапшаңдығын, сөз байлығын дамытуда салған суреттерін әңгімелей білу. •Мәтін, ертегі, әңгіме бойынша сурет салғызу. •Сабақтан бос уақытта оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. •Әр түрлі кездесулерге қатысу, алған әсерлерін қағаз бетіне түсіру.

«Өткенге қарап басымызды иеміз, ертеңге қарап білек сыбанамыз» демекші, бүгінгі бала- ертеңгі азамат. Сондықтан мектептің, м

5 слайд
«Өткенге қарап басымызды иеміз, ертеңге қарап білек сыбанамыз» демекші, бүгінгі бала- ертеңгі азамат. Сондықтан мектептің, мұғалімнің ең басты міндеті-рухани бай, жан-жақты дамыған дарынды тұлға қалыптастыру. Әр мұғалімнің алдындағы ізгі мұраты - өз пәнінен білім беріп қана қоймай, әр баланың «менін» ашу, сол «менді» шығармашылық тұлғаға жетелеу. Шығармашылық дегеніміздің өзі ізденімпаздықтан туады. Баланың өзіне деген сенімін туғызу, өзінен шығармашылық қасиет іздете білу.

5 слайд

«Өткенге қарап басымызды иеміз, ертеңге қарап білек сыбанамыз» демекші, бүгінгі бала- ертеңгі азамат. Сондықтан мектептің, мұғалімнің ең басты міндеті-рухани бай, жан-жақты дамыған дарынды тұлға қалыптастыру. Әр мұғалімнің алдындағы ізгі мұраты - өз пәнінен білім беріп қана қоймай, әр баланың «менін» ашу, сол «менді» шығармашылық тұлғаға жетелеу. Шығармашылық дегеніміздің өзі ізденімпаздықтан туады. Баланың өзіне деген сенімін туғызу, өзінен шығармашылық қасиет іздете білу.

«сенің қолыңнан келеді», «сенен үміт күтемін» деген сөздермен үнемі шабыттандырып отыру Қабілетін ашу және дамытудың тиім

6 слайд
«сенің қолыңнан келеді», «сенен үміт күтемін» деген сөздермен үнемі шабыттандырып отыру Қабілетін ашу және дамытудың тиімді әдісін қалыптастыра білу

6 слайд

«сенің қолыңнан келеді», «сенен үміт күтемін» деген сөздермен үнемі шабыттандырып отыру Қабілетін ашу және дамытудың тиімді әдісін қалыптастыра білу

Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады: Сабақт

7 слайд
Оқушылардың шығармашылық  қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады: Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану; Сабақты түрлендіріп өткізу; Сабақта оқушылар өздері салған суреттерді пайдалану Қорыта келгенде, Оноре Де Бальзактың “Ұдайы еңбек ету- өнердің де, өмірдің де заңы” дегеніндей, оқушылардың шығармашылық  қабілеті мен белсенділігін арттыруда мұғалімге үнемі ізденуі, тұрақты еңбек етуі керек.

7 слайд

Оқушылардың шығармашылық  қабілетін арттырып, ынталандыру үшін сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады: Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану; Сабақты түрлендіріп өткізу; Сабақта оқушылар өздері салған суреттерді пайдалану Қорыта келгенде, Оноре Де Бальзактың “Ұдайы еңбек ету- өнердің де, өмірдің де заңы” дегеніндей, оқушылардың шығармашылық  қабілеті мен белсенділігін арттыруда мұғалімге үнемі ізденуі, тұрақты еңбек етуі керек.

Шығармашылық – «шығару», «ойлап табу» дегенді білдіреді. Демек, оны жаңа нәрсе ойлап табу, сол арқылы жетістікке жету деп тү

8 слайд
Шығармашылық – «шығару», «ойлап табу» дегенді білдіреді. Демек, оны жаңа нәрсе ойлап табу, сол арқылы жетістікке жету деп түсіну керек.

8 слайд

Шығармашылық – «шығару», «ойлап табу» дегенді білдіреді. Демек, оны жаңа нәрсе ойлап табу, сол арқылы жетістікке жету деп түсіну керек.

Оқушылардың жетістіктері

9 слайд
Оқушылардың жетістіктері

9 слайд

Оқушылардың жетістіктері

1. Мұражайға апару. 2. Журналдарға жазылу, үнемі пайдаланып отыру. 3. Пленэрге шығу. Ұсыныс:

10 слайд
1. Мұражайға апару. 2. Журналдарға жазылу, үнемі пайдаланып отыру. 3. Пленэрге шығу.   Ұсыныс:

10 слайд

1. Мұражайға апару. 2. Журналдарға жазылу, үнемі пайдаланып отыру. 3. Пленэрге шығу.   Ұсыныс: