Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Пәні: қазақ әдебиеті 5-сынып Бөлім: «Адамгершілік - асыл қасиет» Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің а

#1 слайд
Пәні: қазақ әдебиеті 5-сынып Бөлім: «Адамгершілік - асыл қасиет» Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі

1 слайд

Пәні: қазақ әдебиеті 5-сынып Бөлім: «Адамгершілік - асыл қасиет» Сабақтың тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Сәйбек қарттың әңгімесі

Оқу мақсаттары: 5.Т/Ж3. 5.Т./Ж1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Сабақты

#2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.Т/Ж3. 5.Т./Ж1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Сабақтың мақсаты: oШығарманың фабуласын біледі; oШығарманың сюжеттік дамуын сипаттай алады.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 5.Т/Ж3. 5.Т./Ж1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Сабақтың мақсаты: oШығарманың фабуласын біледі; oШығарманың сюжеттік дамуын сипаттай алады.

Бағалау критерийлері: oШығарманың фабуласын біледі; oШығарманы құрылысына қарай талдайды; o Шығарманың сюжеттік

#3 слайд
Бағалау критерийлері: oШығарманың фабуласын біледі; oШығарманы құрылысына қарай талдайды; o Шығарманың сюжеттік дамуын сипаттайды.

3 слайд

Бағалау критерийлері: oШығарманың фабуласын біледі; oШығарманы құрылысына қарай талдайды; o Шығарманың сюжеттік дамуын сипаттайды.

«Бұл кім» ойыны Берілген үзінділерді оқи отырып, кейіпкерлердің сөзін сәйкестендіріңіз. Үзінді Кейіпкерлер 1.

#4 слайд
«Бұл кім» ойыны Берілген үзінділерді оқи отырып, кейіпкерлердің сөзін сәйкестендіріңіз. Үзінді Кейіпкерлер 1. Аузымды түтінге толтырып, алып, жұтып кеп қалғаным сол екен бір керемет улы газ өңешімнен шеңгелдеп, ала кеп түсті... жер –дүние төңкеріліп бара жатты. Майқанованың сөзі 2. Жаңа оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады. Жантастың сөзі 3. Шыбыным, әйтеуір ешкімге тимей, ұрынбай жайыңа жүрсең болды. Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім көтермейді. Сәйбек қарттың сөзі 4. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойынымда оның тиын емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. Қожаның сөзі 5. – Немене, жолдама алдың ба? Анасы Милләттің сөзі Дескриптор: - өткен тақырыптарды қайталап, еске түсіреді; -берілген үзіндіні оқып, кейіпкердің сөзімен сәйкестендіреді;

4 слайд

«Бұл кім» ойыны Берілген үзінділерді оқи отырып, кейіпкерлердің сөзін сәйкестендіріңіз. Үзінді Кейіпкерлер 1. Аузымды түтінге толтырып, алып, жұтып кеп қалғаным сол екен бір керемет улы газ өңешімнен шеңгелдеп, ала кеп түсті... жер –дүние төңкеріліп бара жатты. Майқанованың сөзі 2. Жаңа оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады. Жантастың сөзі 3. Шыбыным, әйтеуір ешкімге тимей, ұрынбай жайыңа жүрсең болды. Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім көтермейді. Сәйбек қарттың сөзі 4. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойынымда оның тиын емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. Қожаның сөзі 5. – Немене, жолдама алдың ба? Анасы Милләттің сөзі Дескриптор: - өткен тақырыптарды қайталап, еске түсіреді; -берілген үзіндіні оқып, кейіпкердің сөзімен сәйкестендіреді;

Ықтимал жауап! Үзінді Кейіпкерлер 1. Аузымды түтінге толтырып, алып, жұтып кеп қалғаным сол екен бір керемет у

#5 слайд
Ықтимал жауап! Үзінді Кейіпкерлер 1. Аузымды түтінге толтырып, алып, жұтып кеп қалғаным сол екен бір керемет улы газ өңешімнен шеңгелдеп, ала кеп түсті... жер –дүние төңкеріліп бара жатты. Қожаның сөзі 2. Жаңа оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады. Майқанованың сөзі 3. Шыбыным, әйтеуір ешкімге тимей, ұрынбай жайыңа жүрсең болды. Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім көтермейді. Анасы Милләттің сөзі 4. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойынымда оның тиын емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. Сәйбек қарттың сөзі 5. – Немене, жолдама алдың ба? Жантастың сөзі

5 слайд

Ықтимал жауап! Үзінді Кейіпкерлер 1. Аузымды түтінге толтырып, алып, жұтып кеп қалғаным сол екен бір керемет улы газ өңешімнен шеңгелдеп, ала кеп түсті... жер –дүние төңкеріліп бара жатты. Қожаның сөзі 2. Жаңа оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады. Майқанованың сөзі 3. Шыбыным, әйтеуір ешкімге тимей, ұрынбай жайыңа жүрсең болды. Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім көтермейді. Анасы Милләттің сөзі 4. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойынымда оның тиын емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. Сәйбек қарттың сөзі 5. – Немене, жолдама алдың ба? Жантастың сөзі

Анықтама бұрышы: Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің жүйелі тұтастығы

#6 слайд
Анықтама бұрышы: Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің жүйелі тұтастығы да, жекелеген сәттері де, яғни, бастамасы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы болады. Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу.

6 слайд

Анықтама бұрышы: Сюжет дегеніміз – өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің жүйелі тұтастығы да, жекелеген сәттері де, яғни, бастамасы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегіне жетуі, шешімі немесе аяқталуы болады. Фабула дегеніміз – көркем шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеу, мазмұндау, әңгімелеу.

1-тапсырма. Кестеде көрсетілген іс-әрекеттерді кейіпкерлермен сәйкестендіріңіз. (графикалық органайзер тәсіліні

#7 слайд
1-тапсырма. Кестеде көрсетілген іс-әрекеттерді кейіпкерлермен сәйкестендіріңіз. (графикалық органайзер тәсілінің “Сәйкестендіру” кестесі. Дескриптор: -Үзіндіден кейіпкер іс-әрекетін оқиды; -Кейіпкермен сәйкестендіреді: Кейіпкер Шығармадан үзінді Ахметов - Қара көже, мынаның не екенін білесің бе? Сәйбек қарт - Сені мектеп өмірі тойдырды ма? Ендеше, неге қоймайсың тәртіпсіздікті! Қожа Бар, әне, шақырып жатыр. Әй, сотанағым. Жантас Майқанова содан сабаққа екі күн келмеді. Шошынып ауырып өалыпты. Жұмысқа бүгін ғана шығып отыр Анасы МилләтАл, екіншіден, ең әуелі біз лагерге үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз Майқанова Қу жалғыз, сенің-ақ күйігіңді тартып өлетін болдым ғой. Осы сен не болып барасың, күннен күнге? Бұл не сұмдық? Сәйбек қарт Келесі сабақта қайссың бақа ұстап әкелесіңдер? Оспанов ағайӘй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді ғой. Оған тартсаң, директор түгілі, одан үлкені боласың.

7 слайд

1-тапсырма. Кестеде көрсетілген іс-әрекеттерді кейіпкерлермен сәйкестендіріңіз. (графикалық органайзер тәсілінің “Сәйкестендіру” кестесі. Дескриптор: -Үзіндіден кейіпкер іс-әрекетін оқиды; -Кейіпкермен сәйкестендіреді: Кейіпкер Шығармадан үзінді Ахметов - Қара көже, мынаның не екенін білесің бе? Сәйбек қарт - Сені мектеп өмірі тойдырды ма? Ендеше, неге қоймайсың тәртіпсіздікті! Қожа Бар, әне, шақырып жатыр. Әй, сотанағым. Жантас Майқанова содан сабаққа екі күн келмеді. Шошынып ауырып өалыпты. Жұмысқа бүгін ғана шығып отыр Анасы МилләтАл, екіншіден, ең әуелі біз лагерге үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз Майқанова Қу жалғыз, сенің-ақ күйігіңді тартып өлетін болдым ғой. Осы сен не болып барасың, күннен күнге? Бұл не сұмдық? Сәйбек қарт Келесі сабақта қайссың бақа ұстап әкелесіңдер? Оспанов ағайӘй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді ғой. Оған тартсаң, директор түгілі, одан үлкені боласың.

Ықтимал жауап! Кейіпкер Шығармадан үзінді Жантас - Қара көже, мынаның не екенін білесің бе? Ахметов - Сені мект

#8 слайд
Ықтимал жауап! Кейіпкер Шығармадан үзінді Жантас - Қара көже, мынаның не екенін білесің бе? Ахметов - Сені мектеп өмірі тойдырды ма? Ендеше, неге қоймайсың тәртіпсіздікті! Сәйбек қарт Бар, әне, шақырып жатыр. Әй, сотанағым. Қожа Майқанова содан сабаққа екі күн келмеді. Шошынып ауырып қалыпты. Жұмысқа бүгін ғана шығып отыр Майқанова Ал, екіншіден, ең әуелі біз лагерге үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз Анасы МилләтҚу жалғыз, сенің-ақ күйігіңді тартып өлетін болдым ғой. Осы сен не болып барасың, күннен күнге? Бұл не сұмдық? Оспанов ағайКелесі сабақта қайссың бақа ұстап әкелесіңдер? Сәйбек қарт Әй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді ғой. Оған тартсаң, директор түгілі, одан үлкені боласың.

8 слайд

Ықтимал жауап! Кейіпкер Шығармадан үзінді Жантас - Қара көже, мынаның не екенін білесің бе? Ахметов - Сені мектеп өмірі тойдырды ма? Ендеше, неге қоймайсың тәртіпсіздікті! Сәйбек қарт Бар, әне, шақырып жатыр. Әй, сотанағым. Қожа Майқанова содан сабаққа екі күн келмеді. Шошынып ауырып қалыпты. Жұмысқа бүгін ғана шығып отыр Майқанова Ал, екіншіден, ең әуелі біз лагерге үлгілі, тәртіпті оқушыларды жібереміз Анасы МилләтҚу жалғыз, сенің-ақ күйігіңді тартып өлетін болдым ғой. Осы сен не болып барасың, күннен күнге? Бұл не сұмдық? Оспанов ағайКелесі сабақта қайссың бақа ұстап әкелесіңдер? Сәйбек қарт Әй, Қожа. Сенің әкең марқұм азамат еді ғой. Оған тартсаң, директор түгілі, одан үлкені боласың.

2-тапсырма. «Оқиғалар тізбегі» ойыны. Бұл тапсырмада шатасқан оқиғаларды рет-ретімен орналастырып, жазыңыз.

#9 слайд
2-тапсырма. «Оқиғалар тізбегі» ойыны. Бұл тапсырмада шатасқан оқиғаларды рет-ретімен орналастырып, жазыңыз. Дескриптор: -оқиғаларды ретімен орналастырады; -Сюжеттің дамуын сипаттайды; 1.Қадыров педсоветте 2.Мектеп директоры ахметовтың бейнесі 3.Ауыл көрінісі 4.Сәйбек қарттың әңгімесі 5.Педсоветке келе жатқан Қожа мен анасы 1.Сәйбек қарт пен Қожа 2.Қожаның кешірім сұрауы 3.Ақымақ иттер 4.Галифе шалбар киген Ахметов 5.Мектепке жол тартқан анасы мен Қожа

9 слайд

2-тапсырма. «Оқиғалар тізбегі» ойыны. Бұл тапсырмада шатасқан оқиғаларды рет-ретімен орналастырып, жазыңыз. Дескриптор: -оқиғаларды ретімен орналастырады; -Сюжеттің дамуын сипаттайды; 1.Қадыров педсоветте 2.Мектеп директоры ахметовтың бейнесі 3.Ауыл көрінісі 4.Сәйбек қарттың әңгімесі 5.Педсоветке келе жатқан Қожа мен анасы 1.Сәйбек қарт пен Қожа 2.Қожаның кешірім сұрауы 3.Ақымақ иттер 4.Галифе шалбар киген Ахметов 5.Мектепке жол тартқан анасы мен Қожа

Ықтимал жауаптар! 1.Ауыл көрінісі 2.Педсоветке келе жатқан Қожа мен анасы 3.Мектеп директоры Ахметовтың бейнесі

#10 слайд
Ықтимал жауаптар! 1.Ауыл көрінісі 2.Педсоветке келе жатқан Қожа мен анасы 3.Мектеп директоры Ахметовтың бейнесі 4.Сәйбек қарттың әңгімесі 5.Қадыров педсоветте 1.Ақымақ иттер 2.Мектепке жол тартқан анасы мен Қожа 3.Галифе шалбар киген Ахметов 4.Сәйбек қарт пен Қожа 5.Қожаның кешірім сұрауы

10 слайд

Ықтимал жауаптар! 1.Ауыл көрінісі 2.Педсоветке келе жатқан Қожа мен анасы 3.Мектеп директоры Ахметовтың бейнесі 4.Сәйбек қарттың әңгімесі 5.Қадыров педсоветте 1.Ақымақ иттер 2.Мектепке жол тартқан анасы мен Қожа 3.Галифе шалбар киген Ахметов 4.Сәйбек қарт пен Қожа 5.Қожаның кешірім сұрауы

-Сәйбек қарттың әңгімесі Қожаға қалай әсер етті? Неліктен? -Қожа Сәйбек қартпен не үшін әзілдесті? Қожаның үлке

#11 слайд
-Сәйбек қарттың әңгімесі Қожаға қалай әсер етті? Неліктен? -Қожа Сәйбек қартпен не үшін әзілдесті? Қожаның үлкен кісімен әзілдесуі дұрыс па? Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,…» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын…» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім…» Дескриптор: - тақырып туралы өз ойын жазады; -тақырыпты түсіну сөйлемін жазады; -өз көзқарасына шығармадан дәлелдер келтіре алады; -тақырып бойынша қорытынды жасайды. 3-тапсырма. Бекіту тапсырмасы.

11 слайд

-Сәйбек қарттың әңгімесі Қожаға қалай әсер етті? Неліктен? -Қожа Сәйбек қартпен не үшін әзілдесті? Қожаның үлкен кісімен әзілдесуі дұрыс па? Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,…» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын…» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім…» Дескриптор: - тақырып туралы өз ойын жазады; -тақырыпты түсіну сөйлемін жазады; -өз көзқарасына шығармадан дәлелдер келтіре алады; -тақырып бойынша қорытынды жасайды. 3-тапсырма. Бекіту тапсырмасы.

Өзіңді тексер! Бірінші сөйлем: Менің ойымша, Қожа мен Сәйбек қарттың әңгімесінен өзінің әкесінің қайырымды, мей

#12 слайд
Өзіңді тексер! Бірінші сөйлем: Менің ойымша, Қожа мен Сәйбек қарттың әңгімесінен өзінің әкесінің қайырымды, мейірімді, парасатты жан болғанын тағы да тани түсті. Екінші сөйлем: Себебі, мен оны былай түсінемін. Сәйбек қарт Қожаның әкесінің адами қасиеттерін айту арқылы Қожаға да адамдық қасиеттен аттамауға жол сілтегендей… Үшінші сөйлем: Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын. Сәйбек қарт әкесінің мойнындағы қарызын кешіріп, кеңпейілділік танытуы . «Әкең осындай парасатты, ақылды жігіт еді» - деп, ойға батуы. Соңғы сөйлем: Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім. Қожа үлкен кісімен қанша әзілдессе де, әкесінің көзін көрген адамның бәрінен әкесінің жақсы жақтарын естіп жүрді. Солармен әзілдесу арқылы өзін әкесіне еркелегендей сезінуші еді. Сәйбек қарт оны жақсы түсінеді деп ойлаймын.

12 слайд

Өзіңді тексер! Бірінші сөйлем: Менің ойымша, Қожа мен Сәйбек қарттың әңгімесінен өзінің әкесінің қайырымды, мейірімді, парасатты жан болғанын тағы да тани түсті. Екінші сөйлем: Себебі, мен оны былай түсінемін. Сәйбек қарт Қожаның әкесінің адами қасиеттерін айту арқылы Қожаға да адамдық қасиеттен аттамауға жол сілтегендей… Үшінші сөйлем: Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын. Сәйбек қарт әкесінің мойнындағы қарызын кешіріп, кеңпейілділік танытуы . «Әкең осындай парасатты, ақылды жігіт еді» - деп, ойға батуы. Соңғы сөйлем: Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім. Қожа үлкен кісімен қанша әзілдессе де, әкесінің көзін көрген адамның бәрінен әкесінің жақсы жақтарын естіп жүрді. Солармен әзілдесу арқылы өзін әкесіне еркелегендей сезінуші еді. Сәйбек қарт оны жақсы түсінеді деп ойлаймын.

Қорытынды: шығарманың жанрына қарай фабуласын түсіндіңіз; шығармадағы оқиғаларды рет- ретімен тауып, орналаст

#13 слайд
Қорытынды: шығарманың жанрына қарай фабуласын түсіндіңіз; шығармадағы оқиғаларды рет- ретімен тауып, орналастырдыңыз; тақырып бойынша оқиғаның сюжеттік дамуын сипаттай алдыңыз; өз көзқарасыңызды білдіріп, шығармадан дәлел келтіріп, ойыңызды қорытындыладыңыз.

13 слайд

Қорытынды: шығарманың жанрына қарай фабуласын түсіндіңіз; шығармадағы оқиғаларды рет- ретімен тауып, орналастырдыңыз; тақырып бойынша оқиғаның сюжеттік дамуын сипаттай алдыңыз; өз көзқарасыңызды білдіріп, шығармадан дәлел келтіріп, ойыңызды қорытындыладыңыз.

Қосымша тапсырма: «Сенің адамгершілігі бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!» тақырыбында тентек Қожаға хат жазы

#14 слайд
Қосымша тапсырма: «Сенің адамгершілігі бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!» тақырыбында тентек Қожаға хат жазыңыз. (100-150сөз) Дескриптор: •Қожаға хат жазады; •сөз тіркестері мен сөйлемдерді байланыстырып, қатесіз жазады; •өз ойын шығармадан дәлел келтіре отырып, жүйелі жазады; •өмірмен байланыстырады; •сөз көлемін ескереді.

14 слайд

Қосымша тапсырма: «Сенің адамгершілігі бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!» тақырыбында тентек Қожаға хат жазыңыз. (100-150сөз) Дескриптор: •Қожаға хат жазады; •сөз тіркестері мен сөйлемдерді байланыстырып, қатесіз жазады; •өз ойын шығармадан дәлел келтіре отырып, жүйелі жазады; •өмірмен байланыстырады; •сөз көлемін ескереді.

Сабағымыз аяқталды Назарларыңызға рақмет!!!

#15 слайд
Сабағымыз аяқталды Назарларыңызға рақмет!!!

15 слайд

Сабағымыз аяқталды Назарларыңызға рақмет!!!

Файл форматы:
pptx
05.02.2025
223
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі