Материалдар / Бестемше ойынының бала тәрбиесіндегі орны

Бестемше ойынының бала тәрбиесіндегі орны

Материал туралы қысқаша түсінік
Бестемше ойыны қазақ халқының ақыл-ой ойындарының бірі. Оның пайда болу мерзімі 4 мың жылдық мерзімді қамтиды. Бұл ойынға ұқсас ойындар Қырғызстан, Индонезия, Вьетнам, Малазия, Марокко және Түркияда кездеседі. Бестемше туралы мәліметтер өте аз. Ойын туралы «Қазақ тілінің түсіндірме» сөздігінде былай делінеді: «Тоғызқұмалақ ойынының бірнеше түрі бар. Оның балаларға арналған қарапайым,түрлерін «қоздату»,«б е с т е м ш е» деп атайды (Ө. Жолымбетов, Айгөлек, 46).
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Шілде 2024
124
1 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бестемше ойынының бала тәрбиесіндегі орны

1 слайд
Бестемше ойынының бала тәрбиесіндегі орны

1 слайд

Бестемше ойынының бала тәрбиесіндегі орны

Бестемше ойынының тарихы ■Бестемше ойыны қазақ халқының ақыл-ой ойындарының бірі. Оның пайда болу мерзімі 4 мың жылдық мерзім

2 слайд
Бестемше ойынының тарихы ■Бестемше ойыны қазақ халқының ақыл-ой ойындарының бірі. Оның пайда болу мерзімі 4 мың жылдық мерзімді қамтиды. Бұл ойынға ұқсас ойындар Қырғызстан, Индонезия, Вьетнам, Малазия, Марокко және Түркияда кездеседі. Бестемше туралы мәліметтер өте аз. Ойын туралы «Қазақ тілінің түсіндірме» сөздігінде былай делінеді: «Тоғызқұмалақ ойынының бірнеше түр і бар. Оның балаларға арналған қарапа йым,түрлерін «қоздату»,«б е с т е м ш  е» деп атайды (Ө. Жолымбетов, Айгөле к, 46). ■

2 слайд

Бестемше ойынының тарихы ■Бестемше ойыны қазақ халқының ақыл-ой ойындарының бірі. Оның пайда болу мерзімі 4 мың жылдық мерзімді қамтиды. Бұл ойынға ұқсас ойындар Қырғызстан, Индонезия, Вьетнам, Малазия, Марокко және Түркияда кездеседі. Бестемше туралы мәліметтер өте аз. Ойын туралы «Қазақ тілінің түсіндірме» сөздігінде былай делінеді: «Тоғызқұмалақ ойынының бірнеше түр і бар. Оның балаларға арналған қарапа йым,түрлерін «қоздату»,«б е с т е м ш  е» деп атайды (Ө. Жолымбетов, Айгөле к, 46). ■

Бестемшенің тас тақтасы

3 слайд
Бестемшенің тас тақтасы

3 слайд

Бестемшенің тас тақтасы

Диуани Лұғатит ат- турк ■Тоғызқұмалақ ойындарының тарихы 4 мыңжылдық кезеңді қамтығанымен, нақты жазба деректерінің болмауы

4 слайд
Диуани Лұғатит ат- турк ■Тоғызқұмалақ ойындарының тарихы 4 мыңжылдық кезеңді қамтығанымен, нақты жазба деректерінің болмауы кесірінен ойынның хронологиялық кезеңдері бірізді емес. Ауыз әдебиеті үлгілері мен аңыз-эпсаналарда ғана тоғызқұмалақ туралы мәліметтер бар, бестемше туралы жоқ. Ең алғашқы жазба әдебиет үлгісі ретінде Махмуд Қашғаридің Диани Луғатит-ат-турк шығармасын айтуға болады. Шығарма ХІ ғасырда жазылған. Осы еңбекте Бестемше ойынына ұқсас ойын – «көшүрме» деген атпен ұшырайды.

4 слайд

Диуани Лұғатит ат- турк ■Тоғызқұмалақ ойындарының тарихы 4 мыңжылдық кезеңді қамтығанымен, нақты жазба деректерінің болмауы кесірінен ойынның хронологиялық кезеңдері бірізді емес. Ауыз әдебиеті үлгілері мен аңыз-эпсаналарда ғана тоғызқұмалақ туралы мәліметтер бар, бестемше туралы жоқ. Ең алғашқы жазба әдебиет үлгісі ретінде Махмуд Қашғаридің Диани Луғатит-ат-турк шығармасын айтуға болады. Шығарма ХІ ғасырда жазылған. Осы еңбекте Бестемше ойынына ұқсас ойын – «көшүрме» деген атпен ұшырайды.

Диуани Лұғатит ат- турк

5 слайд
Диуани Лұғатит ат- турк

5 слайд

Диуани Лұғатит ат- турк

ОЙЫН СИПАТЫ Бестемше ойыны арнайы тақтада екі адам арасында ойналады. Ойын тақтасы – 2 орда, 10 отау, 50 шардан тұрады. Ойын

6 слайд
ОЙЫН СИПАТЫ Бестемше ойыны арнайы тақтада екі адам арасында ойналады. Ойын тақтасы – 2 орда, 10 отау, 50 шардан тұрады. Ойын басында әр ойыншыға бір орда, бес отау және 25 шардан тиесілі. Шарлар әр отауға бес-бестен салынады. Алғашқы жүріс жасаған ойыншыны – бастаушы, қарымта жүріс жасаған ойыншыны – қостаушы деп атайды.

6 слайд

ОЙЫН СИПАТЫ Бестемше ойыны арнайы тақтада екі адам арасында ойналады. Ойын тақтасы – 2 орда, 10 отау, 50 шардан тұрады. Ойын басында әр ойыншыға бір орда, бес отау және 25 шардан тиесілі. Шарлар әр отауға бес-бестен салынады. Алғашқы жүріс жасаған ойыншыны – бастаушы, қарымта жүріс жасаған ойыншыны – қостаушы деп атайды.

БАСТАПҚЫ ПОЗИЦИЯ

7 слайд
БАСТАПҚЫ ПОЗИЦИЯ

7 слайд

БАСТАПҚЫ ПОЗИЦИЯ

НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР І. Жүріс жасау ерекшеліктері Жүріс ойыншылар тарапынан кезектесіп жүріледі. Жүрісті кімнің жасайтыны келісім

8 слайд
НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР І. Жүріс жасау ерекшеліктері Жүріс ойыншылар тарапынан кезектесіп жүріледі. Жүрісті кімнің жасайтыны келісімімен анықталады. Жүріс жасау үшін өз жағыңыздағы отаулардың бірінен бар шарды қолға алып, біреуін орнына қалдырып, солдан оңға қарай бір-бірлеп таратамыз.

8 слайд

НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР І. Жүріс жасау ерекшеліктері Жүріс ойыншылар тарапынан кезектесіп жүріледі. Жүрісті кімнің жасайтыны келісімімен анықталады. Жүріс жасау үшін өз жағыңыздағы отаулардың бірінен бар шарды қолға алып, біреуін орнына қалдырып, солдан оңға қарай бір-бірлеп таратамыз.

ЖҮРІС ЖАСАУ ЕРЕЖЕСІ Тарату сәтінде аттар өз отауларымыздан асып кететін болса, қарсыластың отауына таратамыз. Егер соңғы шар

9 слайд
ЖҮРІС ЖАСАУ ЕРЕЖЕСІ Тарату сәтінде аттар өз отауларымыздан асып кететін болса, қарсыластың отауына таратамыз. Егер соңғы шар қарсыластың тақ санды шары бар отауына түсіп, ондағы шарды жұп қылса (2, 4, 6, 10, 12), сол отаудағы шарлар ұтып алынып, өз ордамызға салынады. Егер соңғы шар қарсыластың отауына түсіп, ондағы шардың саны тақ болса немесе өз отауымызға түссе, шар ұтып алынбайды.

9 слайд

ЖҮРІС ЖАСАУ ЕРЕЖЕСІ Тарату сәтінде аттар өз отауларымыздан асып кететін болса, қарсыластың отауына таратамыз. Егер соңғы шар қарсыластың тақ санды шары бар отауына түсіп, ондағы шарды жұп қылса (2, 4, 6, 10, 12), сол отаудағы шарлар ұтып алынып, өз ордамызға салынады. Егер соңғы шар қарсыластың отауына түсіп, ондағы шардың саны тақ болса немесе өз отауымызға түссе, шар ұтып алынбайды.

Мәселен, бастаушының №4 отауынан бастап таратайық. Сонда осы отаудағы шарларды таратқанда қарсыластың №3 отауына түсіп, онда 6

10 слайд
Мәселен, бастаушының №4 отауынан бастап таратайық. Сонда осы отаудағы шарларды таратқанда қарсыластың №3 отауына түсіп, онда 6 шар болады. Сонда төмендегі позиция пайда болады

10 слайд

Мәселен, бастаушының №4 отауынан бастап таратайық. Сонда осы отаудағы шарларды таратқанда қарсыластың №3 отауына түсіп, онда 6 шар болады. Сонда төмендегі позиция пайда болады

1.Егер қостаушыда № 4 отаудағы 5 шарын таратса, онда төмендегі жағдай қалыптасады. Екі ойыншының ордасында 6 шардан бар.

11 слайд
1.Егер қостаушыда № 4 отаудағы 5 шарын таратса, онда төмендегі жағдай қалыптасады. Екі ойыншының ордасында 6 шардан бар.

11 слайд

1.Егер қостаушыда № 4 отаудағы 5 шарын таратса, онда төмендегі жағдай қалыптасады. Екі ойыншының ордасында 6 шардан бар.

Бастаушы осы позициядан кейін, № 5 отаудағы 6 шарды таратса, төмендегідей позиция пайда болады. Бұл жай жүріс.

12 слайд
Бастаушы осы позициядан кейін, № 5 отаудағы 6 шарды таратса, төмендегідей позиция пайда болады. Бұл жай жүріс.

12 слайд

Бастаушы осы позициядан кейін, № 5 отаудағы 6 шарды таратса, төмендегідей позиция пайда болады. Бұл жай жүріс.

Қостаушы №5 отаудағы 7 шарын таратса, онда өзінің № 1 отауына түсіп, 8 болады. Бірақ ешнарсе ұтып алынбайды.

13 слайд
Қостаушы №5 отаудағы 7 шарын таратса, онда өзінің № 1 отауына түсіп, 8 болады. Бірақ ешнарсе ұтып алынбайды.

13 слайд

Қостаушы №5 отаудағы 7 шарын таратса, онда өзінің № 1 отауына түсіп, 8 болады. Бірақ ешнарсе ұтып алынбайды.

Отаудағы жалғыз шар көрші отауға жүргенде орны бос қалады.

14 слайд
Отаудағы жалғыз шар көрші отауға жүргенде орны бос қалады.

14 слайд

Отаудағы жалғыз шар көрші отауға жүргенде орны бос қалады.

Осы позицияда қостаушы № 5 отаудағы бір шарды жүрсе, орны бос қалып, қарсыластың отауынан 2 шар ұтып алады.

15 слайд
Осы позицияда қостаушы № 5 отаудағы бір шарды жүрсе, орны бос қалып, қарсыластың отауынан 2 шар ұтып алады.

15 слайд

Осы позицияда қостаушы № 5 отаудағы бір шарды жүрсе, орны бос қалып, қарсыластың отауынан 2 шар ұтып алады.

ІІІ. “Атсырау” ережесі Ойын аяқталуға жақындаған сайын әр ойыншының отауларындағы шарлар таусыла бастайды. Әр шар ұты

16 слайд
ІІІ. “Атсырау” ережесі   Ойын аяқталуға жақындаған сайын әр ойыншының отауларындағы шарлар таусыла бастайды. Әр шар ұтып алынған сайын жүріс мөлшері кеми береді. Сондықтан ойын соңында қарсыластардың бірінің отауларында жүріс жасай алмайтын жағдай да кездеседі. 1.Ойыншылардың бірінің отауларындағы шарды бірінші таусып алып, жүріссіз қалуы – атсырау деп аталады.

16 слайд

ІІІ. “Атсырау” ережесі   Ойын аяқталуға жақындаған сайын әр ойыншының отауларындағы шарлар таусыла бастайды. Әр шар ұтып алынған сайын жүріс мөлшері кеми береді. Сондықтан ойын соңында қарсыластардың бірінің отауларында жүріс жасай алмайтын жағдай да кездеседі. 1.Ойыншылардың бірінің отауларындағы шарды бірінші таусып алып, жүріссіз қалуы – атсырау деп аталады.

Мысалы, Бастаушы № 5 отаудағы 1 шарды жүрсе, орны бос қалады.

17 слайд
Мысалы, Бастаушы № 5 отаудағы 1 шарды жүрсе, орны бос қалады.

17 слайд

Мысалы, Бастаушы № 5 отаудағы 1 шарды жүрсе, орны бос қалады.

Сонда төмендегі позиция қалыптасады.

18 слайд
Сонда төмендегі позиция қалыптасады.

18 слайд

Сонда төмендегі позиция қалыптасады.

Бастаушының шары таусылды, қостаушы бақылау жүрісін жасап, барлық шарды өз ордасына салып алады. Мәселен, № 2 отаудағы 2 шард

19 слайд
Бастаушының шары таусылды, қостаушы бақылау жүрісін жасап, барлық шарды өз ордасына салып алады. Мәселен, № 2 отаудағы 2 шардың бірін № 3 отауға жүрді.

19 слайд

Бастаушының шары таусылды, қостаушы бақылау жүрісін жасап, барлық шарды өз ордасына салып алады. Мәселен, № 2 отаудағы 2 шардың бірін № 3 отауға жүрді.

Ойынның аяқталуы

20 слайд
Ойынның аяқталуы

20 слайд

Ойынның аяқталуы

Көңіл бөлгендеріңіз үшін алғыс айтамыз!

21 слайд
Көңіл бөлгендеріңіз үшін алғыс айтамыз!

21 слайд

Көңіл бөлгендеріңіз үшін алғыс айтамыз!

Бестемше ойынының маңызы ■Қазіргі кезде бестемше ойынының шет елдерде кеңінен таралып, мектеп бағдарламаларына енуі – ұлттық

22 слайд
Бестемше ойынының маңызы ■Қазіргі кезде бестемше ойынының шет елдерде кеңінен таралып, мектеп бағдарламаларына енуі – ұлттық ойынның бала тәрбиесінде алатын маңызына байланысты болып отыр. Осыған байланысты, осы ой өнерінің жасөспірім тәрбиесіне беретін қандай маңызды ерекшеліктері бар, соған тоқталайық:

22 слайд

Бестемше ойынының маңызы ■Қазіргі кезде бестемше ойынының шет елдерде кеңінен таралып, мектеп бағдарламаларына енуі – ұлттық ойынның бала тәрбиесінде алатын маңызына байланысты болып отыр. Осыған байланысты, осы ой өнерінің жасөспірім тәрбиесіне беретін қандай маңызды ерекшеліктері бар, соған тоқталайық:

Тоғызқұмалақ ойынының маңызы ■Ойлау жүйесін дамыту ■Дербестікке үйрету ■Жеңілісті дұрыс қабылдауға үйрету ■Назарды шоғырла

23 слайд
Тоғызқұмалақ ойынының маңызы ■Ойлау жүйесін дамыту ■Дербестікке үйрету ■Жеңілісті дұрыс қабылдауға үйрету ■Назарды шоғырландыру ■Уақытты тиімді падйлану ■Жоспарлау және бас тартуды үйрету ■Жадыны жақсарту және есте сақтау қабілетін дамыту ■Ақпаратпен жұмыс істеу дағдысы ■Қол моторикасының дамуы ■Жан-жақты қалыптасу

23 слайд

Тоғызқұмалақ ойынының маңызы ■Ойлау жүйесін дамыту ■Дербестікке үйрету ■Жеңілісті дұрыс қабылдауға үйрету ■Назарды шоғырландыру ■Уақытты тиімді падйлану ■Жоспарлау және бас тартуды үйрету ■Жадыны жақсарту және есте сақтау қабілетін дамыту ■Ақпаратпен жұмыс істеу дағдысы ■Қол моторикасының дамуы ■Жан-жақты қалыптасу

Бестемшенің басты маңызы – ойлау жүйесін дамытады ■Бестемше ойыны – математикалық есеп ойыны. Жүрістерді алдын-ала ойлау, е

24 слайд
Бестемшенің басты маңызы – ойлау жүйесін дамытады ■Бестемше ойыны – математикалық есеп ойыны. Жүрістерді алдын-ала ойлау, есептеу, қиялдау – оның негізгі өзегі. Сондықтан оқушы ойынды үйрену барысында оның бойында стратегиялық және жүйелі ойлау қабілеті қалыптасады. Бұл кез-келген салада болашақта керек болады. Өйткені өмірде де болашақ істеріңді алдын-ала ойлау – негізгі мәнге ие.

24 слайд

Бестемшенің басты маңызы – ойлау жүйесін дамытады ■Бестемше ойыны – математикалық есеп ойыны. Жүрістерді алдын-ала ойлау, есептеу, қиялдау – оның негізгі өзегі. Сондықтан оқушы ойынды үйрену барысында оның бойында стратегиялық және жүйелі ойлау қабілеті қалыптасады. Бұл кез-келген салада болашақта керек болады. Өйткені өмірде де болашақ істеріңді алдын-ала ойлау – негізгі мәнге ие.

Қол моторикасының дамуы ■Бестемше ойынында ұсақ шарларды ұстау кезінде қолқозғалысы арқылы ми және жүйке талшықтарына әсер ет

25 слайд
Қол моторикасының дамуы ■Бестемше ойынында ұсақ шарларды ұстау кезінде қолқозғалысы арқылы ми және жүйке талшықтарына әсер етеді. Сонымен қатар,ойын барысында қол қозғалысының жылдамдығы сағатты басу кезінде ойын тағдырына да әсер етеді. Қол моторикасын дамыту – өз саулығыңызды үнемі зияткер ретінде сезінуге мүмкіндік береді.

25 слайд

Қол моторикасының дамуы ■Бестемше ойынында ұсақ шарларды ұстау кезінде қолқозғалысы арқылы ми және жүйке талшықтарына әсер етеді. Сонымен қатар,ойын барысында қол қозғалысының жылдамдығы сағатты басу кезінде ойын тағдырына да әсер етеді. Қол моторикасын дамыту – өз саулығыңызды үнемі зияткер ретінде сезінуге мүмкіндік береді.

Жан-жақты қалыптасу ■Осы жоғарыдағы қабілеттердің дамуының арқасында болашақта бала жан-жақты жетілген тұлға боп қалыптасады.

26 слайд
Жан-жақты қалыптасу ■Осы жоғарыдағы қабілеттердің дамуының арқасында болашақта бала жан-жақты жетілген тұлға боп қалыптасады. Оқу үлгерімінің артуы, ақыл-ой белсенділігінің дамуы, бәсекеге қабілеттілікке бейімделуі, имидж қалыптасуы барлығы ұлттық ойынның беретін маңызы болып табылады.

26 слайд

Жан-жақты қалыптасу ■Осы жоғарыдағы қабілеттердің дамуының арқасында болашақта бала жан-жақты жетілген тұлға боп қалыптасады. Оқу үлгерімінің артуы, ақыл-ой белсенділігінің дамуы, бәсекеге қабілеттілікке бейімделуі, имидж қалыптасуы барлығы ұлттық ойынның беретін маңызы болып табылады.

Насихатталуы ■Бестемше – қазақ халқының ұлттық ақыл-ой ойыны. Тамыры тереңнен нәр алған бұл ойын бүгінгі күні көптеген елдерд

27 слайд
Насихатталуы ■Бестемше – қазақ халқының ұлттық ақыл-ой ойыны. Тамыры тереңнен нәр алған бұл ойын бүгінгі күні көптеген елдерде насихатталып отыр. Қазақстан, Қытай, Ресей, Чехия, Түркия, Румыния және тағы басқа елдер. Чехияда зияткерлік ойындар фестивалі бағдарламасында шілде айында жыл сайын халықаралық жарыс өткізіледі. Халықаралық шаралар Түркия, Ресей, Қытай, Өзбекстан елдерінде өткізілді.

27 слайд

Насихатталуы ■Бестемше – қазақ халқының ұлттық ақыл-ой ойыны. Тамыры тереңнен нәр алған бұл ойын бүгінгі күні көптеген елдерде насихатталып отыр. Қазақстан, Қытай, Ресей, Чехия, Түркия, Румыния және тағы басқа елдер. Чехияда зияткерлік ойындар фестивалі бағдарламасында шілде айында жыл сайын халықаралық жарыс өткізіледі. Халықаралық шаралар Түркия, Ресей, Қытай, Өзбекстан елдерінде өткізілді.

Бестемше балабақшада ■Нұр-сұлтан қаласының Білім беруді жаңғырту орталығының қолдауымен 2021 жылдың тамыз айынан бастап 15 ме

28 слайд
Бестемше балабақшада ■Нұр-сұлтан қаласының Білім беруді жаңғырту орталығының қолдауымен 2021 жылдың тамыз айынан бастап 15 мемлекеттік балабақшада бестемше ойыны вариативті сабақ ретінде енгізілді. Осы 15 балабақшаның тәрбиешілеріне “Qazintellect” зияткерлік ойындар орталығы мамандары шеберлік семинарын өткізді. Сондай-ақ арнайы балабақша шәкірттеріне арналған әдістемелік құрал дайындалды. Бұл сабақ аптасына екі күн таңғы уақыттарда 30 минуттан жүргізіледі. ҚАзіргі кезде бестемше ойынын үйретуші балабақша саны 45-ке жетті.

28 слайд

Бестемше балабақшада ■Нұр-сұлтан қаласының Білім беруді жаңғырту орталығының қолдауымен 2021 жылдың тамыз айынан бастап 15 мемлекеттік балабақшада бестемше ойыны вариативті сабақ ретінде енгізілді. Осы 15 балабақшаның тәрбиешілеріне “Qazintellect” зияткерлік ойындар орталығы мамандары шеберлік семинарын өткізді. Сондай-ақ арнайы балабақша шәкірттеріне арналған әдістемелік құрал дайындалды. Бұл сабақ аптасына екі күн таңғы уақыттарда 30 минуттан жүргізіледі. ҚАзіргі кезде бестемше ойынын үйретуші балабақша саны 45-ке жетті.

Бестемше балабақшада ■Нұр-сұлтан қаласының № 61 балабақшасы негізгі орталық ретінде танылып, көптеген семинарлар мен танымдық

29 слайд
Бестемше балабақшада ■Нұр-сұлтан қаласының № 61 балабақшасы негізгі орталық ретінде танылып, көптеген семинарлар мен танымдық шаралар өткізді. Атап айтқанда, балабақша жасөспірімдері арасында қалалық жарыс, балабақшаның ата-аналары мен тұлектері арасында “Зияткер отбасы” жарысы. Яғни ата-әже мен немересі немесе әке-анасы мен ұл-қызының бірі команда ретінде сайысқа түсті. Бұл отбасы ішінде зияткерлік ойынның насихатталуына, ұрпақтар үндестігінің жолға қойылуына септігін тигізді.

29 слайд

Бестемше балабақшада ■Нұр-сұлтан қаласының № 61 балабақшасы негізгі орталық ретінде танылып, көптеген семинарлар мен танымдық шаралар өткізді. Атап айтқанда, балабақша жасөспірімдері арасында қалалық жарыс, балабақшаның ата-аналары мен тұлектері арасында “Зияткер отбасы” жарысы. Яғни ата-әже мен немересі немесе әке-анасы мен ұл-қызының бірі команда ретінде сайысқа түсті. Бұл отбасы ішінде зияткерлік ойынның насихатталуына, ұрпақтар үндестігінің жолға қойылуына септігін тигізді.

Бестемше №5 балабақшада ■Бестемше ойыны Нұр-Сұлтан қаласындағы №5 балақшада қарқынды түрде дамытылып отыр. Бұл бақша Step b

30 слайд
Бестемше №5 балабақшада ■Бестемше ойыны Нұр-Сұлтан қаласындағы №5 балақшада қарқынды түрде дамытылып отыр. Бұл бақша Step by Step бағдарламасымен жұмыс істеуімен қатар, зияткерлік ойындардан арнайы кабинет жасақтап, бестемшенің алаңдағы түрін ойлап тапты.

30 слайд

Бестемше №5 балабақшада ■Бестемше ойыны Нұр-Сұлтан қаласындағы №5 балақшада қарқынды түрде дамытылып отыр. Бұл бақша Step by Step бағдарламасымен жұмыс істеуімен қатар, зияткерлік ойындардан арнайы кабинет жасақтап, бестемшенің алаңдағы түрін ойлап тапты.

Алаңдағы Бестемше ■Бестемше ойынын арнайы алаңда ойнау арқылы жұртшылықты қызықтырып, ойынның маңызын арттыра түсуге әбден бо

31 слайд
Алаңдағы Бестемше ■Бестемше ойынын арнайы алаңда ойнау арқылы жұртшылықты қызықтырып, ойынның маңызын арттыра түсуге әбден болады. Оның үстіне балалар қимылдау арқылы денені ширату мен шынықтыру әрекеттерін қатар атқарады. Мұндай алаңдағы бестемшені рөлдік ойынды жаттығу мен жарыстар алдында ойнаған тиімді: ойыншыларды ойынға жұмылдырып, олардың денесін дайындауға, жүйкесін сергітуге көмегі мол.

31 слайд

Алаңдағы Бестемше ■Бестемше ойынын арнайы алаңда ойнау арқылы жұртшылықты қызықтырып, ойынның маңызын арттыра түсуге әбден болады. Оның үстіне балалар қимылдау арқылы денені ширату мен шынықтыру әрекеттерін қатар атқарады. Мұндай алаңдағы бестемшені рөлдік ойынды жаттығу мен жарыстар алдында ойнаған тиімді: ойыншыларды ойынға жұмылдырып, олардың денесін дайындауға, жүйкесін сергітуге көмегі мол.

Бестемшенің көрнекі тақтасы

32 слайд
Бестемшенің көрнекі тақтасы

32 слайд

Бестемшенің көрнекі тақтасы

Ұлттық нақыш

33 слайд
Ұлттық нақыш

33 слайд

Ұлттық нақыш

Қорытынды ■Бестемше ойыны жасөспірімдердің мінез- құлқын, сана-сезімін әлеуметтік жағынан тәрбиелеп, тәртіпті тиянақтауға, ойла

34 слайд
Қорытынды ■Бестемше ойыны жасөспірімдердің мінез- құлқын, сана-сезімін әлеуметтік жағынан тәрбиелеп, тәртіпті тиянақтауға, ойлау жүйесін шыңдауға көмектеседі. ■Бұл ойын ойнаушы талғамайды: бала да, жас та, кәрі де, ойнай береді. Бестемше ойындарын 5 жастағы баладан бастап егде жастағы адамдар арасында ой спортының дағдысын қалыптастыруға болады. Балғын ойыншыларға ұлттық зияткерлік ойынның тарихы бойында түзілген ақпараттарды таныстыру оларды ойынға қызықтыра және мүдделі ете түседі.

34 слайд

Қорытынды ■Бестемше ойыны жасөспірімдердің мінез- құлқын, сана-сезімін әлеуметтік жағынан тәрбиелеп, тәртіпті тиянақтауға, ойлау жүйесін шыңдауға көмектеседі. ■Бұл ойын ойнаушы талғамайды: бала да, жас та, кәрі де, ойнай береді. Бестемше ойындарын 5 жастағы баладан бастап егде жастағы адамдар арасында ой спортының дағдысын қалыптастыруға болады. Балғын ойыншыларға ұлттық зияткерлік ойынның тарихы бойында түзілген ақпараттарды таныстыру оларды ойынға қызықтыра және мүдделі ете түседі.