Материалдар / "Білім - жанып тұрған шырақ" математикалық жарыс. 11 сыныптар арасында
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Білім - жанып тұрған шырақ" математикалық жарыс. 11 сыныптар арасында

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, ой-өрісін кеңейту, қисынды ойлау қабілетін дамытудың ең бастысы ұйымшылдыққа, бірлікке тəрбиелеу, ұтқыр ойға ұтымды жауап беруге дағдыландыру мақсатында өткізілген математикалық жарыста əртүрлі тапсырмалар қолданылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Желтоқсан 2018
1026
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

“Дарын”тобына 1.Тәуліктің 1/24 бөлігі? 2.Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары қалай аталады? 3.13 санының квад

5 слайд
“Дарын”тобына 1.Тәуліктің 1/24 бөлігі? 2.Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары қалай аталады? 3.13 санының квадраты нешеге тең? 4.Жердің жасанды емес серігі? 5.Оу осі координаталық жазықтықта қалай аталады? 6.Диаметрдің жартысы 7.10 мен 15-тің ең кіші ортақ еселігі 8.Ең кіші натурал сан 9.Қыры 5 дм-ге тең кубтың көлемі 10.Синустың косинусқа қатынасы

5 слайд

“Дарын”тобына 1.Тәуліктің 1/24 бөлігі? 2.Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары қалай аталады? 3.13 санының квадраты нешеге тең? 4.Жердің жасанды емес серігі? 5.Оу осі координаталық жазықтықта қалай аталады? 6.Диаметрдің жартысы 7.10 мен 15-тің ең кіші ортақ еселігі 8.Ең кіші натурал сан 9.Қыры 5 дм-ге тең кубтың көлемі 10.Синустың косинусқа қатынасы

“Білім” тобына 1.Шеңбердің кез келген нүктесін центрмен қосатын кесінді 2.Санауға қолданылатын сандар 3.Дәлел

6 слайд
“Білім” тобына 1.Шеңбердің кез келген нүктесін центрмен қосатын кесінді 2.Санауға қолданылатын сандар 3.Дәлелденбейтін тұжырым. 4.15 санының квадраты 5.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 6.Қиылыспайтын түзулер 7.Табиғи жарық көзі 8.Төрт қабырғасы тең тік төртбұрыш 9.Бұрышты тең екі бөлікке бөлетін сәуле 10.Шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасы

6 слайд

“Білім” тобына 1.Шеңбердің кез келген нүктесін центрмен қосатын кесінді 2.Санауға қолданылатын сандар 3.Дәлелденбейтін тұжырым. 4.15 санының квадраты 5.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 6.Қиылыспайтын түзулер 7.Табиғи жарық көзі 8.Төрт қабырғасы тең тік төртбұрыш 9.Бұрышты тең екі бөлікке бөлетін сәуле 10.Шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасы

7 слайд

7 слайд

АраласАралас БөлшекБөлшек

8 слайд
АраласАралас БөлшекБөлшек

8 слайд

АраласАралас БөлшекБөлшек

Т әрпінен басталатын Т әрпінен басталатын математикалық термин математикалық термин сөздер айту сөздер айту С әрпінен баст

9 слайд
Т әрпінен басталатын Т әрпінен басталатын математикалық термин математикалық термин сөздер айту сөздер айту С әрпінен басталатын С әрпінен басталатын математикалық математикалық термин сөздер айту термин сөздер айту

9 слайд

Т әрпінен басталатын Т әрпінен басталатын математикалық термин математикалық термин сөздер айту сөздер айту С әрпінен басталатын С әрпінен басталатын математикалық математикалық термин сөздер айту термин сөздер айту

10 слайд

10 слайд

а) Арифметикалық амалдар қолданып төрт 5 цифрын пайдаланып, 5-ді жаз. ә) Арифметикалық амалдар қолданып алты 7 цифрын пайдал

11 слайд
 а) Арифметикалық амалдар қолданып төрт 5 цифрын пайдаланып, 5-ді жаз. ә) Арифметикалық амалдар қолданып алты 7 цифрын пайдаланып, 100-ды жаз. а) Арифметикалық амалдар қолданып төрт 9 цифрын пайдаланып, 10-ды жаз. ә) Арифметикалық амалдар қолданып төрт 7 цифрын пайдаланып, 78-ді жаз.

11 слайд

 а) Арифметикалық амалдар қолданып төрт 5 цифрын пайдаланып, 5-ді жаз. ә) Арифметикалық амалдар қолданып алты 7 цифрын пайдаланып, 100-ды жаз. а) Арифметикалық амалдар қолданып төрт 9 цифрын пайдаланып, 10-ды жаз. ә) Арифметикалық амалдар қолданып төрт 7 цифрын пайдаланып, 78-ді жаз.

Тоғыз тордан тұратын сиқырлы Тоғыз тордан тұратын сиқырлы шаршыға 20-ға дейінгі жұп сандарын қай шаршыға 20-ға дейінгі жұп

12 слайд
Тоғыз тордан тұратын сиқырлы Тоғыз тордан тұратын сиқырлы шаршыға 20-ға дейінгі жұп сандарын қай шаршыға 20-ға дейінгі жұп сандарын қай бағытта алсақ та, қосындысы 30 бағытта алсақ та, қосындысы 30 шығатындай етіп орналастыру керек.шығатындай етіп орналастыру керек. Тоғыз тордан тұратын сиқырлы шаршыға Тоғыз тордан тұратын сиқырлы шаршыға 20-ға дейінгі тақ сандарын қай бағытта алсақ 20-ға дейінгі тақ сандарын қай бағытта алсақ та, қосындысы 33 шығатындай етіп та, қосындысы 33 шығатындай етіп орналастыру керек.орналастыру керек.

12 слайд

Тоғыз тордан тұратын сиқырлы Тоғыз тордан тұратын сиқырлы шаршыға 20-ға дейінгі жұп сандарын қай шаршыға 20-ға дейінгі жұп сандарын қай бағытта алсақ та, қосындысы 30 бағытта алсақ та, қосындысы 30 шығатындай етіп орналастыру керек.шығатындай етіп орналастыру керек. Тоғыз тордан тұратын сиқырлы шаршыға Тоғыз тордан тұратын сиқырлы шаршыға 20-ға дейінгі тақ сандарын қай бағытта алсақ 20-ға дейінгі тақ сандарын қай бағытта алсақ та, қосындысы 33 шығатындай етіп та, қосындысы 33 шығатындай етіп орналастыру керек.орналастыру керек.

13 слайд

13 слайд

Ойын шарты: Кез келген екі таңбалы сандарды екі топтан кезекпен тақтаға бір оқушы шығып, көбейтуді көзі байлаулы түрде о

14 слайд
Ойын шарты: Кез келген екі таңбалы сандарды екі топтан кезекпен тақтаға бір оқушы шығып, көбейтуді көзі байлаулы түрде орындайды.

14 слайд

Ойын шарты: Кез келген екі таңбалы сандарды екі топтан кезекпен тақтаға бір оқушы шығып, көбейтуді көзі байлаулы түрде орындайды.

15 слайд

15 слайд

ТапсырмаҮш қабырғасы бойынша үшбұрыштың ауданын есептейтін формуланы ұсынған ежелгі грек оқымыстысы кім? Жауабы

16 слайд
ТапсырмаҮш қабырғасы бойынша үшбұрыштың ауданын есептейтін формуланы ұсынған ежелгі грек оқымыстысы кім? Жауабы а)Герон ә)Лейбниц б)Галилей Жауабы: Герон

16 слайд

ТапсырмаҮш қабырғасы бойынша үшбұрыштың ауданын есептейтін формуланы ұсынған ежелгі грек оқымыстысы кім? Жауабы а)Герон ә)Лейбниц б)Галилей Жауабы: Герон

тапсырмаИнтеграл белгісін кім енгізді? жауабы А) Г.В.Лейбниц ә)Пифагор б) Марко Поло Жауабы: Жауабы: Г.В.Лейбниц (1675

17 слайд
тапсырмаИнтеграл белгісін кім енгізді? жауабы А) Г.В.Лейбниц ә)Пифагор б) Марко Поло Жауабы: Жауабы: Г.В.Лейбниц (1675 ж)(1675 ж)

17 слайд

тапсырмаИнтеграл белгісін кім енгізді? жауабы А) Г.В.Лейбниц ә)Пифагор б) Марко Поло Жауабы: Жауабы: Г.В.Лейбниц (1675 ж)(1675 ж)

тапсырма«Миллион» сөзін қазақ арасына қай ағартушы жеткізді? жауабы а)А.Құнанбаев ә)Ы.Алтынсарин б)Қ.Сәтбаев Жауабы: Милл

18 слайд
тапсырма«Миллион» сөзін қазақ арасына қай ағартушы жеткізді? жауабы а)А.Құнанбаев ә)Ы.Алтынсарин б)Қ.Сәтбаев Жауабы: Миллион сөзін қазақ даласына 1879 жылы Ы.Алтынсарин таратты.

18 слайд

тапсырма«Миллион» сөзін қазақ арасына қай ағартушы жеткізді? жауабы а)А.Құнанбаев ә)Ы.Алтынсарин б)Қ.Сәтбаев Жауабы: Миллион сөзін қазақ даласына 1879 жылы Ы.Алтынсарин таратты.

тапсырма 1637 жылы координаталық түзуді енгізіп, теріс және оң сандарға түсінік берген француз математигі. жауабы а)Ч.Дарвин

19 слайд
тапсырма 1637 жылы координаталық түзуді енгізіп, теріс және оң сандарға түсінік берген француз математигі. жауабы а)Ч.Дарвин ә)Л.Да.Винчи б) Р. Декарт Жауабы: Рене Декарт

19 слайд

тапсырма 1637 жылы координаталық түзуді енгізіп, теріс және оң сандарға түсінік берген француз математигі. жауабы а)Ч.Дарвин ә)Л.Да.Винчи б) Р. Декарт Жауабы: Рене Декарт

тапсырмаЕң алғашқы сегіз разрядты сандардың қосындысын табатын машинаны жасаған кім? жауабы а)Б.Паскаль ә)И.Ньютон б)Чеб

20 слайд
тапсырмаЕң алғашқы сегіз разрядты сандардың қосындысын табатын машинаны жасаған кім? жауабы а)Б.Паскаль ә)И.Ньютон б)Чебышев Жауабы: Ең алғашқы сегіз разрядты сандардың қосындысын табатын машинаны 1641 жылы Блез Паскаль ойлап жасады. Ол онда 19 жаста еді.

20 слайд

тапсырмаЕң алғашқы сегіз разрядты сандардың қосындысын табатын машинаны жасаған кім? жауабы а)Б.Паскаль ә)И.Ньютон б)Чебышев Жауабы: Ең алғашқы сегіз разрядты сандардың қосындысын табатын машинаны 1641 жылы Блез Паскаль ойлап жасады. Ол онда 19 жаста еді.

тапсырма Ежелгі Грецияның атақты математик әйел кім? жауабы а)Афродита ә) Клеопатра б)Гипатия Жауабы: Ең а

21 слайд
тапсырма Ежелгі Грецияның атақты математик әйел кім? жауабы а)Афродита ә) Клеопатра б)Гипатия Жауабы: Ең алғашқы математик әйел Гипатия. Александрия қаласында 370-415 жылдары өмір сүрген. Ол математика, астрономия, медицина және философияны оқып зерттеген. Христиан дінінің басшылары оны жат көз қарастағы адам деп танып, таспен ұрып өлтірткен.

21 слайд

тапсырма Ежелгі Грецияның атақты математик әйел кім? жауабы а)Афродита ә) Клеопатра б)Гипатия Жауабы: Ең алғашқы математик әйел Гипатия. Александрия қаласында 370-415 жылдары өмір сүрген. Ол математика, астрономия, медицина және философияны оқып зерттеген. Христиан дінінің басшылары оны жат көз қарастағы адам деп танып, таспен ұрып өлтірткен.

тапсырмаХVIII ғасырда «абцисса», «ордината», «координата» терминдерін енгізіп, «көбейту», «бөлу» таңбаларын ұсынған кім? жауа

22 слайд
тапсырмаХVIII ғасырда «абцисса», «ордината», «координата» терминдерін енгізіп, «көбейту», «бөлу» таңбаларын ұсынған кім? жауабы а)А.Құнанбаев ә) Г.В.Лейбниц б) И.Ньютон Жауабы:Г.В. Лейбниц – немістің ұлы ғалымы, үлкен математикалық мектептің негізін салушы.

22 слайд

тапсырмаХVIII ғасырда «абцисса», «ордината», «координата» терминдерін енгізіп, «көбейту», «бөлу» таңбаларын ұсынған кім? жауабы а)А.Құнанбаев ә) Г.В.Лейбниц б) И.Ньютон Жауабы:Г.В. Лейбниц – немістің ұлы ғалымы, үлкен математикалық мектептің негізін салушы.

тапсырма Шығыс Аристотелі атанған ғалым кім? жауабы а)Қорқыт ә)Омар Хаям б)Әл-Фараби Жауабы:Шығыс Аристотелі атанғ

23 слайд
тапсырма Шығыс Аристотелі атанған ғалым кім? жауабы а)Қорқыт ә)Омар Хаям б)Әл-Фараби Жауабы:Шығыс Аристотелі атанған, медицина, музыка, физика, табиғат ғылымдары, статистика, механика, дін, заң ғылымдары туралы энциклопедия, трактаттар жазған Әбу-Насыр әл-Фараби.

23 слайд

тапсырма Шығыс Аристотелі атанған ғалым кім? жауабы а)Қорқыт ә)Омар Хаям б)Әл-Фараби Жауабы:Шығыс Аристотелі атанған, медицина, музыка, физика, табиғат ғылымдары, статистика, механика, дін, заң ғылымдары туралы энциклопедия, трактаттар жазған Әбу-Насыр әл-Фараби.

24 слайд

24 слайд

Алгебра Арифметика Геометрия Логика 10 20 30 1020 30 10 20 30 1020 30

25 слайд
Алгебра Арифметика Геометрия Логика 10 20 30 1020 30 10 20 30 1020 30

25 слайд

Алгебра Арифметика Геометрия Логика 10 20 30 1020 30 10 20 30 1020 30

Алгебра 10 Ықшамдаңдар:Ықшамдаңдар: 4 1216 81ва Жауабы:3аЖауабы:3а 44 вв 33

26 слайд
Алгебра 10 Ықшамдаңдар:Ықшамдаңдар: 4 1216 81ва Жауабы:3аЖауабы:3а 44 вв 33

26 слайд

Алгебра 10 Ықшамдаңдар:Ықшамдаңдар: 4 1216 81ва Жауабы:3аЖауабы:3а 44 вв 33

Алгебра20 Есептеңдер:Есептеңдер: ; 9 7 1 49 36  7 8 Жауабы

27 слайд
Алгебра20 Есептеңдер:Есептеңдер: ; 9 7 1 49 36  7 8 Жауабы

27 слайд

Алгебра20 Есептеңдер:Есептеңдер: ; 9 7 1 49 36  7 8 Жауабы

Есептеңдер:Есептеңдер: Алгебра 30 Жауабы:Жауабы: 743 1

28 слайд
Есептеңдер:Есептеңдер: Алгебра 30 Жауабы:Жауабы: 743 128 1 256 81 125,0  8 7

28 слайд

Есептеңдер:Есептеңдер: Алгебра 30 Жауабы:Жауабы: 743 128 1 256 81 125,0  8 7

Қоян мен түлкі орманға Қоян мен түлкі орманға қарай жүгіріп бара жатыр. қарай жүгіріп бара жатыр. Қоян 100 дм, ал түлкі 10 м Қ

29 слайд
Қоян мен түлкі орманға Қоян мен түлкі орманға қарай жүгіріп бара жатыр. қарай жүгіріп бара жатыр. Қоян 100 дм, ал түлкі 10 м Қоян 100 дм, ал түлкі 10 м жүгіреді. Екеуінің қайсысы жүгіреді. Екеуінің қайсысы орманға бұрын барады?орманға бұрын барады? Арифметика 10

29 слайд

Қоян мен түлкі орманға Қоян мен түлкі орманға қарай жүгіріп бара жатыр. қарай жүгіріп бара жатыр. Қоян 100 дм, ал түлкі 10 м Қоян 100 дм, ал түлкі 10 м жүгіреді. Екеуінің қайсысы жүгіреді. Екеуінің қайсысы орманға бұрын барады?орманға бұрын барады? Арифметика 10

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0 берілген сандардың қосындысы көп пе, көбейтіндісі көп пе? 20 Арифметика Жауаб

30 слайд
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0 берілген сандардың қосындысы көп пе, көбейтіндісі көп пе? 20 Арифметика Жауабы: қосындысы

30 слайд

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0 берілген сандардың қосындысы көп пе, көбейтіндісі көп пе? 20 Арифметика Жауабы: қосындысы

Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті. Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша ми

31 слайд
Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті. Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді? 30 Арифметика Жауабы: 6 минутЖауабы: 6 минут

31 слайд

Екі адам 5 метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті. Егер бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді? 30 Арифметика Жауабы: 6 минутЖауабы: 6 минут

Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 8 см-ге тең, ал периметрі 25 см. Үшінші қабырғасын тап.

32 слайд
Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 8 см-ге тең, ал периметрі 25 см. Үшінші қабырғасын тап. ГеометрияГеометрия10 9 см

32 слайд

Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 8 см-ге тең, ал периметрі 25 см. Үшінші қабырғасын тап. ГеометрияГеометрия10 9 см

Үшбұрыштың периметрі 36 см, ал қабырғаларының қатынасы 2:3:4. Үшбұрыштың қабырғаларын тап. 20

33 слайд
Үшбұрыштың периметрі 36 см, ал қабырғаларының қатынасы 2:3:4. Үшбұрыштың қабырғаларын тап. 20 ГеометрияГеометрия Жауабы: 8 см, 12см, 16см

33 слайд

Үшбұрыштың периметрі 36 см, ал қабырғаларының қатынасы 2:3:4. Үшбұрыштың қабырғаларын тап. 20 ГеометрияГеометрия Жауабы: 8 см, 12см, 16см

Квадраттың ауданы 49 Квадраттың ауданы 49 смсм 22 , , оның периметрі нешеге теңоның периметрі нешеге тең?? 30

34 слайд
Квадраттың ауданы 49 Квадраттың ауданы 49 смсм 22 , , оның периметрі нешеге теңоның периметрі нешеге тең?? 30 ГеометрияГеометрия Жауабы:28 см

34 слайд

Квадраттың ауданы 49 Квадраттың ауданы 49 смсм 22 , , оның периметрі нешеге теңоның периметрі нешеге тең?? 30 ГеометрияГеометрия Жауабы:28 см

6 терек өсіп тұр, ал әр теректе 6 терек өсіп тұр, ал әр теректе үлкен 6 бұтақ бар, ал әр бұтақта 6 үлкен 6 бұтақ бар, ал әр бұт

35 слайд
6 терек өсіп тұр, ал әр теректе 6 терек өсіп тұр, ал әр теректе үлкен 6 бұтақ бар, ал әр бұтақта 6 үлкен 6 бұтақ бар, ал әр бұтақта 6 кіші бұтақ бар, ал әр кішкентай кіші бұтақ бар, ал әр кішкентай бұтақта 6 алма өсіп тұр. Барлығы бұтақта 6 алма өсіп тұр. Барлығы қанша алма бар?қанша алма бар? 10 Логика Жауабы: Теректе алма өспейді.

35 слайд

6 терек өсіп тұр, ал әр теректе 6 терек өсіп тұр, ал әр теректе үлкен 6 бұтақ бар, ал әр бұтақта 6 үлкен 6 бұтақ бар, ал әр бұтақта 6 кіші бұтақ бар, ал әр кішкентай кіші бұтақ бар, ал әр кішкентай бұтақта 6 алма өсіп тұр. Барлығы бұтақта 6 алма өсіп тұр. Барлығы қанша алма бар?қанша алма бар? 10 Логика Жауабы: Теректе алма өспейді.

Қырсық жолаушы: екі Қырсық жолаушы: екі қыстақтың арасы 10 шақырым. қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 Қырсық

36 слайд
Қырсық жолаушы: екі Қырсық жолаушы: екі қыстақтың арасы 10 шақырым. қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым алға жүріп, 1 шақырым шақырым алға жүріп, 1 шақырым кейін қайтады. Жолаушы кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді?қыстаққа неше күнде жетеді? 20 Логика Жауабы:Жауабы:9 күнде

36 слайд

Қырсық жолаушы: екі Қырсық жолаушы: екі қыстақтың арасы 10 шақырым. қыстақтың арасы 10 шақырым. Қырсық жолаушы күніне 2 Қырсық жолаушы күніне 2 шақырым алға жүріп, 1 шақырым шақырым алға жүріп, 1 шақырым кейін қайтады. Жолаушы кейін қайтады. Жолаушы қыстаққа неше күнде жетеді?қыстаққа неше күнде жетеді? 20 Логика Жауабы:Жауабы:9 күнде

Әкесінің жасы 27-де болғанда, Әкесінің жасы 27-де болғанда, ұлы небары 3 жаста еді. Ал қазір ұлы небары 3 жаста еді. Ал қаз

37 слайд
Әкесінің жасы 27-де болғанда, Әкесінің жасы 27-де болғанда, ұлы небары 3 жаста еді. Ал қазір ұлы небары 3 жаста еді. Ал қазір ұлының жасы әкесінің жасынан 3 ұлының жасы әкесінің жасынан 3 есе кіші. Әрқайсысы неше жаста?есе кіші. Әрқайсысы неше жаста? 30 Логика Жауабы: 36, 12

37 слайд

Әкесінің жасы 27-де болғанда, Әкесінің жасы 27-де болғанда, ұлы небары 3 жаста еді. Ал қазір ұлы небары 3 жаста еді. Ал қазір ұлының жасы әкесінің жасынан 3 ұлының жасы әкесінің жасынан 3 есе кіші. Әрқайсысы неше жаста?есе кіші. Әрқайсысы неше жаста? 30 Логика Жауабы: 36, 12

1 3 14 19 5 18 8 28 23 9 4 15 2 20 13 24 11 21 7 22 6 25 12 27 16 30 10 29 17 26 1. “Тез санап шық”1. “Тез санап шық”

38 слайд
1 3 14 19 5 18 8 28 23 9 4 15 2 20 13 24 11 21 7 22 6 25 12 27 16 30 10 29 17 26 1. “Тез санап шық”1. “Тез санап шық”

38 слайд

1 3 14 19 5 18 8 28 23 9 4 15 2 20 13 24 11 21 7 22 6 25 12 27 16 30 10 29 17 26 1. “Тез санап шық”1. “Тез санап шық”

2.“Кім қырағы?”2.“Кім қырағы?” шеңбер апта математика ана су тас перпендикуляр теңдеу ұя радиус периметр мектеп градус сынақ к

39 слайд
2.“Кім қырағы?”2.“Кім қырағы?” шеңбер апта математика ана су тас перпендикуляр теңдеу ұя радиус периметр мектеп градус сынақ компьютер ауыл

39 слайд

2.“Кім қырағы?”2.“Кім қырағы?” шеңбер апта математика ана су тас перпендикуляр теңдеу ұя радиус периметр мектеп градус сынақ компьютер ауыл

40 слайд

40 слайд

41 слайд

41 слайд

Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты. Ақыл-ойлар әлемді арбап алды. Математика ғылымдар патшасы атты Таңырқатып, аңыз қылған адам

42 слайд
Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты. Ақыл-ойлар әлемді арбап алды. Математика ғылымдар патшасы атты Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты. Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса, Омар Хайям, Әл – Фараби жолын қуса, Елімнің болашағы гүлденеді. Ғылымның шамшырағы жанып тұрса. Алдыңызда жайнаған жүздер әні Сіздерменен кездерсеміз біздер әлі. Әділ –қазы, көрермен сау тұрыңыздар Күтеді бізді жарқын күндер әлі.

42 слайд

Ғылым жолы бірде жеңіл, бірде қатты. Ақыл-ойлар әлемді арбап алды. Математика ғылымдар патшасы атты Таңырқатып, аңыз қылған адамзатты. Келер ұрпақ даналарға ұқсап туса, Омар Хайям, Әл – Фараби жолын қуса, Елімнің болашағы гүлденеді. Ғылымның шамшырағы жанып тұрса. Алдыңызда жайнаған жүздер әні Сіздерменен кездерсеміз біздер әлі. Әділ –қазы, көрермен сау тұрыңыздар Күтеді бізді жарқын күндер әлі.

Назарларыңызға рахмет !

43 слайд
Назарларыңызға рахмет !

43 слайд

Назарларыңызға рахмет !