Материалдар / Білім алушыларды «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндерінен 7 -сыныптарда аралық аттестаттау бойынша әдістемелік ұсыным
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білім алушыларды «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндерінен 7 -сыныптарда аралық аттестаттау бойынша әдістемелік ұсыным

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушыларды аралық аттестаттау - білім алушылардың оқу аяқталғаннан кейін бір оқу пәнінің бір бөлігінің немесе бүкіл көлемінің мазмұнын игеру сапасын бағалау мақсатында жүргізілетін рәсім. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен 7–сынып оқушыларына арналған аралық аттестаттауға дайындық барысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2024
362
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қ А З А Қ Т І Л І М Е Н Ә Д Е Б И Е Т І П Ә Н І Н Е Н 7 – С Ы Н Ы П О Қ У Ш Ы Л А Р Ы Н А А Р Н А Л Ғ А Н А Р

1 слайд
Қ А З А Қ Т І Л І М Е Н Ә Д Е Б И Е Т І П Ә Н І Н Е Н 7 – С Ы Н Ы П О Қ У Ш Ы Л А Р Ы Н А А Р Н А Л Ғ А Н А Р А Л Ы Қ А Т Т Е С Т А Т Т А У Ғ А Д А Й Ы Н Д Ы Қ Б А Р Ы С Ы

БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ «ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНДЕРІНЕН 7 -СЫНЫПТАРДА АРАЛЫҚ АТТЕСТАТТАУ

2 слайд
  БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ «ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНДЕРІНЕН 7 -СЫНЫПТАРДА АРАЛЫҚ АТТЕСТАТТАУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМ • БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ АРАЛЫҚ АТТЕСТАТТАУ - БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ АЯҚТАЛҒАННАН КЕЙІН БІР ОҚУ ПӘНІНІҢ БІР БӨЛІГІНІҢ НЕМЕСЕ БҮКІЛ КӨЛЕМІНІҢ МАЗМҰНЫН ИГЕРУ САПАСЫН БАҒАЛАУ МАҚСАТЫНДА ЖҮРГІЗІЛЕТІН РӘСІМ.

• ҚАЗАҚ ТІЛІ БОЙЫНША ЕМТИХАН 125-БҰЙРЫҚТЫҢ 35-ТАРМАҒЫНА СӘЙКЕС БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БАҒДАРЛАМАЛАР МАЗМҰНЫН МЕҢГЕРУІН БАҒАЛАУ МАҚС

3 слайд
• ҚАЗАҚ ТІЛІ БОЙЫНША ЕМТИХАН 125-БҰЙРЫҚТЫҢ 35-ТАРМАҒЫНА СӘЙКЕС БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БАҒДАРЛАМАЛАР МАЗМҰНЫН МЕҢГЕРУІН БАҒАЛАУ МАҚСАТЫНДА НЕГІЗГІ ОРТА (5-8 СЫНЫПТАР), ЖАЛПЫ ОРТА (10 СЫНЫП) ДЕҢГЕЙІНДЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЫЛ АЯҚТАЛҒАН КЕЗДЕ ОҚЫТУ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН СЫНЫПТАРҒА «ҚАЗАҚ ТІЛІ» ЖӘНЕ ОҚЫТУ ӨЗГЕ ТІЛДЕ ЖҮРГІЗІЛЕТІН СЫНЫПТАРҒА «ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНДЕРІ БОЙЫНША МЖМБС-ҚА (ТЫҢДАЛЫМ, АЙТЫЛЫМ, ОҚЫЛЫМ, ЖАЗЫЛЫМ) СӘЙКЕС ЖАЗБАША НЫСАНДА ӨТКІЗІЛЕДІ

1. АРАЛЫҚ АТТЕСТАТТАУ МАҚСАТЫ 1. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ «ҚАЗАҚ ТІЛІ», «ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ОҚУ БАҒДА

4 слайд
1. АРАЛЫҚ АТТЕСТАТТАУ МАҚСАТЫ 1. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ «ҚАЗАҚ ТІЛІ», «ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ КӨЛЕМІН МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙІН НЕГІЗГІ ОРТА БІЛІМ БЕРУДІҢ МЕМЛЕКЕТТІК ЖАЛПЫҒА МІНДЕТТІ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ (БҰДАН ӘРІ – МЖМББС) ТАЛАПТАРЫНА СӘЙКЕС БАҒАЛАУ.

2. АРАЛЫҚ АТТЕСТАТТАУДЫҢ МІНДЕТІ: • БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ БЕРУДІҢ КЕЛЕСІ ДЕҢГЕЙ МАТЕРИАЛДАРЫН ИГЕРУ ДАЙЫНДЫҒЫ МЕН ФУНКЦ

5 слайд
  2. АРАЛЫҚ АТТЕСТАТТАУДЫҢ МІНДЕТІ: • БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ БЕРУДІҢ КЕЛЕСІ ДЕҢГЕЙ МАТЕРИАЛДАРЫН ИГЕРУ ДАЙЫНДЫҒЫ МЕН ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУ ДЕҢГЕЙЛЕРІН БАҒАЛАУ.

НЕГІЗДЕМЕ: 1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ 2007 ЖЫЛҒЫ 27 ШІЛДЕДЕГІ «БІЛІМ ТУРАЛЫ» ЗАҢЫ; 2. «ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ТІЛ

6 слайд
НЕГІЗДЕМЕ: 1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ 2007 ЖЫЛҒЫ 27 ШІЛДЕДЕГІ «БІЛІМ ТУРАЛЫ» ЗАҢЫ; 2. «ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ТІЛ САЯСАТЫН ІСКЕ АСЫРУДЫҢ 2020-2025 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫН БЕКІТУ ТУРАЛЫ» ҚР ҮКІМЕТІНІҢ 2019 ЖЫЛҒЫ 31 ЖЕЛТОҚСАНДАҒЫ №1045 ҚАУЛЫСЫ; 3. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҮКІМЕТІНІҢ «БІЛІМДІ ҰЛТ» САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУ» ҰЛТТЫҚ ЖОБАСЫН БЕКІТУ ТУРАЛЫ 2021 ЖЫЛҒЫ 12 ҚАЗАНДАҒЫ № 726 ҚАУЛЫСЫ; 4. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРІНІҢ 2008 ЖЫЛҒЫ 18 НАУРЫЗДАҒЫ № 125 БҰЙРЫҒЫНЫҢ 1-ҚОСЫМШАСЫ.

«ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНІ БОЙЫНША ЕМТИХАН МАЗМҰНЫ: № Оқу мақсаттары 7-сынып 7.3.6.1 тақырып бойынша деректер қолдана отыр

7 слайд
«ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНІ БОЙЫНША ЕМТИХАН МАЗМҰНЫ: № Оқу мақсаттары 7-сынып 7.3.6.1 тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу ; 7.4.2.1эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу- келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу; 7.1.3.1 әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну

«ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІЛІМ АЛУШЫНЫҢ ОҚУ ҮЛГЕРІМІН ТЕКСЕРУГЕ БЕРІЛГЕН ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ЖАЛПЫ САНЫ –

8 слайд
«ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ» ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІЛІМ АЛУШЫНЫҢ ОҚУ ҮЛГЕРІМІН ТЕКСЕРУГЕ БЕРІЛГЕН ЭССЕ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ЖАЛПЫ САНЫ – 30. СӨЗ САНЫ БОЙЫНША КӨРСЕТКІШ: р/с Сыныб ы Сөз саны (Қазақ тілі) Сөз саны (Қазақ тілі мен әдебиеті) 1 5 100-110 80-90 2 6 110-120 90-100 3 7 120-130 100-110 4 8 130-140 110-120 5 10 (ҚГБ, ЖМБ) 140-150 120-130

1- НҰСҚА • ОҚУ МАҚСАТЫ: • 7.1.3.1 ӘЛЕУМЕТТІК – МӘДЕНИ ТАҚЫРЫПТАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ ҚАЖЕТТІ СӨЗДЕР МЕН СӨЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ МАҒЫНАСЫ

9 слайд
1- НҰСҚА • ОҚУ МАҚСАТЫ: • 7.1.3.1 ӘЛЕУМЕТТІК – МӘДЕНИ ТАҚЫРЫПТАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ ҚАЖЕТТІ СӨЗДЕР МЕН СӨЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНУ • 7.3.6.1 ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ДЕРЕКТЕР ҚОЛДАНА ОТЫРЫП МӘТІНДЕ КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕГЕ ӨЗ ОЙЫН ДӘЛЕЛДЕП ЖЕТКІЗУ; • 7.4.2.1 ЭССЕ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ДАМУЫН САҚТАП, КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕ БОЙЫНША КЕЛІСУ –КЕЛІСПЕУ СЕБЕПТЕРІН АЙҚЫН КӨРСЕТІП ЖАЗУ; • 7.2.5.1 ДИАЛОГКЕ ҚАТЫСУШЫЛАР КОММУНИКАТИВТІК ЖАҒДАЯТТЫҢ ТАЛАПТАРЫНА САЙ «СӨЙЛЕУШІ -ТЫҢДАУШЫ» ПОЗИЦИЯЛАРЫН ЕРКІН АУЫСТЫРУ

• БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: • - ӘЛЕУМЕТТІК – МӘДЕНИ ТАҚЫРЫПТАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ СӨЗДЕР МЕН СӨЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНДІРЕДІ • - Д

10 слайд
• БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: • - ӘЛЕУМЕТТІК – МӘДЕНИ ТАҚЫРЫПТАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ СӨЗДЕР МЕН СӨЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНДІРЕДІ • - ДЕРЕКТЕР ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, МӘТІНДЕ КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕГЕ ӨЗ ОЙЫН ДӘЛЕЛДЕП ЖЕТКІЗЕДІ; • - ЭССЕ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ДАМУЫН САҚТАП, КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕ БОЙЫНША КЕЛІСУ –КЕЛІСПЕУ СЕБЕПТЕРІН АЙҚЫН КӨРСЕТІП ЖАЗАДЫ; • - ДИАЛОГКЕ ҚАТЫСУШЫЛАР КОММУНИКАТИВТІК ЖАҒДАЯТТЫҢ ТАЛАПТАРЫНА САЙ «СӨЙЛЕУШІ -ТЫҢДАУШЫ» ПОЗИЦИЯЛАРЫН ЕРКІН АУЫСТЫРАДЫ;

ТЫҢДАЛЫМ. МӘТІНДІ ТЫҢДАҢЫЗ . БЕРІЛГЕН СӨЗДЕР МЕН СӨЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНДІРІҢІЗ • ЕЖЕЛГІ ТАРАЗ ҚАЛАСЫ •

11 слайд
ТЫҢДАЛЫМ. МӘТІНДІ ТЫҢДАҢЫЗ . БЕРІЛГЕН СӨЗДЕР МЕН СӨЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНДІРІҢІЗ • ЕЖЕЛГІ ТАРАЗ ҚАЛАСЫ • ТАРИХЫ ТЕРЕҢДЕ ҚАЛАЛАРДЫҢ КӨШІН ТАРАЗ ҚАЛАСЫ БАСТАЙДЫ. ОРТА ҒАСЫРЛАРДАН БЕРІ ТАРАЗ ДЕГЕН АТАУЫМЕН ӘЙГІЛІ ҚАЛАҒА ЕҢ БІРІНШІ КЕЛГЕНДЕР - ФЕРҒАНА АЛҚАБЫНЫҢ ӨЗБЕКТЕРІ БОЛҒАН. 1997 ЖЫЛЫНАН БАСТАП ТАРИХИ АТАУЫ ҚАЛАҒА ҚАЙТАРЫЛДЫ. 2002 ЖЫЛЫ ТАРАЗ ӨЗІНІҢ 2000 - ЖЫЛҒЫ МЕРЕЙТОЙЫН АТАП ӨТТІ. КӨНЕ ТАРАЗ ШАҺАРЫ ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ БОЙЫНДА АЙРЫҚША ОРНЫ БАР ҚАЛАЛАРДЫҢ БІРІ. ҚАРАХАН МЕМЛЕКЕТІ ТҰСЫНДА ГҮЛДЕНІП, МӘРТЕБЕЛІ ҚАЛА СТАТУСЫНА КӨТЕРІЛДІ. КЕҢЕС ОДАҒЫ КЕЗІНДЕ ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫНЫҢ ОРТАЛЫҒЫ БОЛЫП, ҚАЗАҚСТАН ТӘУЕЛСІЗДІГІН АЛҒАН СОҢ, ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК ОРТАЛЫҒЫНА АЙНАЛДЫ. БЫЛТЫР ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ 550 ЖЫЛДЫҚ МЕРЕЙТОЙЫ ҚАСИЕТТІ, ТАРИХИ, КӨНЕ ШАҺАР ТАРАЗДА ТОЙЛАНЫП ӨТТІ. (89 СӨЗ) • 1. ШАҺАР • 2. КӨНЕ • 3. ҚАСИЕТТІ • 4. ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫ • 5. ТӘУЕЛСІЗДІК

ОҚЫЛЫМ. ТӨМЕНДЕ БЕРІЛГЕН М Ə ТІНДІ МҰҚИЯТ ОҚЫП, МӘТІНДЕ КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕ БОЙЫНША ӨЗ КӨЗ ҚАРАСЫҢДЫ БІЛДІРІҢІЗ • ҒАЛАМТОРД

12 слайд
ОҚЫЛЫМ. ТӨМЕНДЕ БЕРІЛГЕН М Ə ТІНДІ МҰҚИЯТ ОҚЫП, МӘТІНДЕ КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕ БОЙЫНША ӨЗ КӨЗ ҚАРАСЫҢДЫ БІЛДІРІҢІЗ • ҒАЛАМТОРДЫҢ ДЕНСАУЛЫҚҚА ЗИЯНЫ • ӘРИНЕ, ҒАЛАМТОРДЫҢ ПАЙДАСЫ МОЛ ЕКЕНДІГІ ДАУСЫЗ. АЛАЙДА ОНЫҢ ЗИЯНЫ ДА АЗ ЕМЕС. ҒАЛАМТОРДЫҢ ЗИЯН ЖАЙЛЫ СӨЗ БОЛҒАНДЫ ЕҢ БІРІНШІ ҚОЗҒАЛАТЫН ТАҚЫРЫП - ҒАЛАМТОРҒА ТӘУЕЛДІЛІК. АЛ БҰЛ АҢЫЗДАН АЛ Ы НҒАН ТЕРМИН ЕМЕС.  • ҒАЛАМТОР ҚОЛДАНУШЫЛАРЫНЫҢ 10%-Ы ҒАЛАМТОРҒА ТӘУЕЛДІ ЕКЕНДІГІ ҒЫЛЫММЕН ДӘЛЕЛДЕНГЕН. ТІПТІ, ОЛАРДЫҢ БІРҚАТАРЫ ҒАЛАМТОРДЫ ҮЙ, ТАҒАМ, СУ ІСПЕТТІ ӨМІРЛІК МАҢЫЗДЫ ДҮНИЕ ДЕП ЕСЕПТЕЙДІ. ОҢТҮСТІК КОРЕЯ, ҚЫТАЙ, ЖӘНЕ ТАЙВАНЬДА ҒАЛАМТОРҒА ТӘУЕЛДІЛІКТІ ҰЛТТЫҚ ДЕҢГЕЙДЕГІ МӘСЕЛЕ РЕТІНДЕ ҚАРАСТЫРАДЫ.       • ДЕСЕ ДЕ ҒАЛАМТОРДЫҢ ЗИЯНЫ ТЕК МҰНЫМЕН ШЕКТЕЛМЕЙДІ. КОМПЬЮТЕР МОНИТОРЫНЫҢ АЛДЫНДА ҰЗАҚ УАҚЫТ ОТЫРУДЫҢ ӨЗІ КӨЗІМІЗДІҢ КӨРУІНЕ ТЕРІС ІСЕР ЕТСЕ, КОМПЬЮТЕР АЛДЫНДА ДҰРЫС ҚАЛЫПТА ОТЫРМАҒАННЫҢ САЛДАРЫНАН ҚИМЫЛ-ТІРЕК АППАРАТЫМЫЗҒА ЗИЯН КЕЛЕДІ.  • АДАМ ПСИХИКАСЫНА КЕРІ ӘСЕР ЕТЕТІН АҚАПАРАТТАРДЫ ДА ҒАЛАМТОРДЫҢ ЗИЯНДЫ ЖАҒЫНА ҚОСА АЛАМЫЗ. ҒАЛАМТОР АРҚЫЛЫ АЛАЯҚТАР ЖЕКЕ ТҰЛҒА ЖАЙЛЫ МӘЛІМЕТ АЛЫП, ОНЫ ӨЗ МАҚСАТЫНА ҚОЛДАНУЫ МҮМКІН. СОНЫМЕН ҚАТАР, ӘЛЕМДІК ТОР АРҚЫЛЫ КОМПЬЮТЕР ЖҮЙЕСІНЕ ЗАҚЫМ КЕЛТІРІП, ЗИЯНЫН ТИГІЗЕТІН ВИРУСТАР ТАРАЙДЫ.  • ӘРИНЕ, ҒАЛАМТОРДЫҢ ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ ДА ЖЕТЕРЛІК. АЛАЙДА ОНЫҢ ПАЙДАСЫ БАСЫМЫРАҚ. АЛ ЕГЕР ӘР ӘРЕКЕТІҢІЗДІ АҚЫЛҒА САЛА ОТЫРЫП ЖАСАСАҢЫЗ, ҒАЛАМТОРДЫҢ ЗИЯНЫН КӨРМЕССІЗ ДЕГЕН ПІКІРДЕМІЗ . • (154 СӨЗ)

• ЖАЗЫЛЫМ. «ҮШ ТІЛДІ БІЛУ- ЗАМАН ТАЛАБЫ» ДЕГЕН ПІКІРМЕН КЕЛІСЕСІЗ БЕ? КЕЛІСУ, КЕЛІСПЕУ • СЕБЕПТЕРІН КӨРСЕТІП, ЭССЕ ЖАЗЫҢ

13 слайд
• ЖАЗЫЛЫМ. «ҮШ ТІЛДІ БІЛУ- ЗАМАН ТАЛАБЫ» ДЕГЕН ПІКІРМЕН КЕЛІСЕСІЗ БЕ? КЕЛІСУ, КЕЛІСПЕУ • СЕБЕПТЕРІН КӨРСЕТІП, ЭССЕ ЖАЗЫҢЫЗ.

• АЙТЫЛЫМ • БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ БІРІН ТАҢДАП, ЖҰПТА ДИАЛОГ ҚҰРАСТЫРЫҢЫЗ (ӘР ОҚУШЫҒА 2 МИНУТ). ҰЛТТЫҚ СӨЗ ӘДЕБІ МЕН СӨЙЛ

14 слайд
• АЙТЫЛЫМ • БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ БІРІН ТАҢДАП, ЖҰПТА ДИАЛОГ ҚҰРАСТЫРЫҢЫЗ (ӘР ОҚУШЫҒА 2 МИНУТ). ҰЛТТЫҚ СӨЗ ӘДЕБІ МЕН СӨЙЛЕУ ЭТИКЕТІ ФОРМАЛАРЫН ҚОЛДАНЫҢЫЗ. • ДИАЛОГ ТАҚЫРЫПТАРЫ: • 1. «ҚАЗАҚ ТІЛІ- МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛ» • 2. «ҚАЗІРГІ ЖАСТАР БОС УАҚЫТЫН ҚАЛАЙ ӨТКІЗЕДІ?» • 3. «АУА РАЙЫНЫҢ ӨЗГЕРУІ ДЕНСАУЛЫҚҚА ӘСЕР ЕТЕ МЕ?»

ЕМТИХАНҒА ДАЙЫНДЫҚ БАРЫСЫ ЖӘНЕ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ 1, АУДИОМӘТІНДЕРМЕН ЖҰМЫС БАРЫСЫ 1.1 ТЫҢДАЛЫМ 1.2 Берілген сөздер мен сө

15 слайд
ЕМТИХАНҒА ДАЙЫНДЫҚ БАРЫСЫ ЖӘНЕ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ 1, АУДИОМӘТІНДЕРМЕН ЖҰМЫС БАРЫСЫ 1.1 ТЫҢДАЛЫМ 1.2 Берілген сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіндіріңіз. 1.3 НЕГІЗГІ АҚПАРАТТЫ ТАБУ 1.4 ПОПС/ММММ ФОРМУЛАСЫ ӘДІСІ БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАР 1. МӘТІНДЕ КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕНІ АНЫҚТАУ 2. ӨЗ ПІКІРІН БІЛДІРУ ҮШІН ПОПС/ММММ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ 3. ДӘЛЕЛДЕР МЕН ФАКТІЛЕРДІ МӘТІННЕН АНЫҚТАУ ЭССЕ ЖАЗУ 1. ЭССЕ ҚҰРЫЛЫМЫ 2. КІРІСПЕ ЖАЗЫП ҮЙРЕНУ 3.НЕГІЗГІ БӨЛІМ/ДӘЛЕЛ, ФАКТ/НАҚЫЛ СӨЗДЕР/ 4.ҚОРЫТЫНДЫЛАУ ПОПС/ММММ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ1-2 АПТА ҚОСЫМША САБАҚТАРДА ЖӘНЕ САБАҚ БАРЫСЫНДА 3-4 АПТА САБАҚТАРДА ЖӘНЕ ҚОСЫМША САБАҚТАРДА 5-6 АПТА АЙТЫЛЫМОҚЫЛЫМ ТЫҢДАЛЫМ ЖАЗЫЛЫМТАПСЫРМАЛАР

• БІРІНШІ СӨЙЛЕМ: «МЕНІҢ ОЙЫМША,….» ЕКІНШІ СӨЙЛЕМ: «СЕБЕБІ, МЕН ОНЫ БЫЛАЙ ТҮСІНДІРЕМІН…» ҮШІНШІ СӨЙЛЕМ: «ОНЫ МЕН МЫНА ФАКТІЛЕ

16 слайд
• БІРІНШІ СӨЙЛЕМ: «МЕНІҢ ОЙЫМША,….» ЕКІНШІ СӨЙЛЕМ: «СЕБЕБІ, МЕН ОНЫ БЫЛАЙ ТҮСІНДІРЕМІН…» ҮШІНШІ СӨЙЛЕМ: «ОНЫ МЕН МЫНА ФАКТІЛЕРМЕН, МЫСАЛДАРМЕН ДӘЛЕЛДЕЙ АЛАМЫН….» СОҢҒЫ СӨЙЛЕМ: «ОСЫҒАН БАЙЛАНЫСТЫ МЕН МЫНАДАЙ ҚОРЫТЫНДЫ ШЕШІМГЕ КЕЛДІМ…»

ЕСКЕРТУ : 1. ЖОҒАРЫДАҒЫ БЕРІЛГЕН ТАПСЫРМАЛАР ҮЛГІ РЕТІНДЕ АЛЫНУЫ ҚАЖЕТ. 2. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ ҚҰРАСТЫРЫЛАТЫН ТАПСЫРМАЛАРҒА ҚА

17 слайд
ЕСКЕРТУ : 1. ЖОҒАРЫДАҒЫ БЕРІЛГЕН ТАПСЫРМАЛАР ҮЛГІ РЕТІНДЕ АЛЫНУЫ ҚАЖЕТ. 2. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ ҚҰРАСТЫРЫЛАТЫН ТАПСЫРМАЛАРҒА ҚАРАЙ МҰҒАЛІМДЕР ТАРАПЫНАН ЖАСАЛУЫ КЕРЕК. 3. ЕМТИХАН ТАПСЫРМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУДА МҮМКІНДІГІНШЕ ТӨРТ ДАҒДЫ ҚАМТЫЛҒАНЫ ДҰРЫС. 4. ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫН ЕМТИХАН АЛУШЫ ПЕДАГОГ ҚҰРАСТЫРАДЫ. 5. ПӘН МҰҒАЛІМІ ЕМТИХАНДЫ ТӨРТІНШІ ТОҚСАННЫҢ СОҢҒЫ САБАҒЫНДА БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫ ФОРМАТЫНДА ӨТКІЗЕДІ.

ӘРІПТЕСТЕРІМ! ӨРКЕНИЕТТІ ЕЛІМІЗДІҢ ӨСІП, ӨРКЕНДЕУІ МЕН ДАМЫТУ ЖОЛЫНДА ТАРТУЛЫ ТАБЫСТАРҒА ЖЕТЕ БЕРУЛЕРІҢІЗГЕ ТІЛЕКТЕСПІН • ӘРД

18 слайд
ӘРІПТЕСТЕРІМ! ӨРКЕНИЕТТІ ЕЛІМІЗДІҢ ӨСІП, ӨРКЕНДЕУІ МЕН ДАМЫТУ ЖОЛЫНДА ТАРТУЛЫ ТАБЫСТАРҒА ЖЕТЕ БЕРУЛЕРІҢІЗГЕ ТІЛЕКТЕСПІН • ӘРДАЙЫМ ЕҢБЕГІМІЗ ЖАНА БЕРСІН, ЖАҢА БИІК ЖЕТІСТІК ШЫҢДАРЫНА КӨТЕРІЛЕ БЕРЕЙІК ДЕП ТІЛЕЙМІН