Материалдар / "Биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2019
2131
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы сабақта қол жеткізілетін оқұ мақсаттары 7.3.4.1. Биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды. С

1 слайд
 Осы сабақта қол жеткізілетін оқұ мақсаттары 7.3.4.1. Биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды. Сабақтың мақсаты Биосфера туралы түсінік беріп, биосфера ұғымын қалыптастырады, жердегі тіршілік жөнінде және табиғатының біртұтас екендігін түсінеді. Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну. Қолдану және талдау. Бағалау критерий - Биосфера және оның шекараларын анықтайды. - Ағзалардың көптүрлілігін сипаттай алады. - Биосферадағы зат айналымын сызбада көрсетіп, түсіндіре алады.

Тілдік м ақсат Пәнге қатысты лексика мен терминология : Биосфера, зат алмасу, фотосинтез, биоценоз, биогеоценоз, биогеография,

2 слайд
Тілдік м ақсат Пәнге қатысты лексика мен терминология : Биосфера, зат алмасу, фотосинтез, биоценоз, биогеоценоз, биогеография, продуценттер, консументтер, редуценттер. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Менің ойымша....... .................зерттей келе мынандай тұжырым жасадым.............. Зерттеу нәтижесі.....көрсетті Осы аймақтағы топырақ эрозиясының басты себебі … Құндылық тар Оқушыларға зерттеулерінің көмегімен өзіндік жорамалдары мен болжамдарын құруға мүмкіндік туғызу, экологиялық білім алу, табиғатты қорғау. Пәнаралық байланыс Биологияның география пәндерімен байланысын үздіксіз қолдана отырып, экологияға, зертханалық, сарамандық жүмыстарға шығармашылық деңгейде көңіл бөледі. Экология байланысы Жер бетіндегі тіршілік деп аталатын өте күрделі және тығыз бірліктегі байланыстарды түзеді.

Сабақты ң кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары Сабақтың басы 8 мин І . Ұйымдастырушылық кезең Сабақ

3 слайд
Сабақты ң кезеңдері Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқыту ресурстары Сабақтың басы 8 мин І . Ұйымдастырушылық кезең Сабақ тақырыбын суретпен бастап, анықтау. Сабақтың тақырыбынан мақсатын оқушылардың өздері құрастыру және берілген сабақ мақсатымен салыстыру, талдау. Сабақ жоспарымен таныстыру. Сергіту сәті «Достар шеңбері» Балалар, қолдарын ұстап бір-бірімен жақсы лебіздер тілейді: 1 бала: - Мен су тасқыны болмаса екен деймін. 2 бала: - Жерде апат болмаса екен деймін . 3 бала: - Суларымыз таза болсын деймін . 4 бала: - Елімізде соғыс болмасын , т. б. Балалардың жылы лебізінен соң балаларды орнына отырғызу , топқа бөлу . ІІ. Өткен сабақты қайталау: Гидросфера қабатына байланысты сұрақтар доп арқылы жүргізу. Білімімізді еске түсіру: картамен жұмыс. Кері байланыс. презентация 7 сыныпқа арналған география оқулығы Бейсенова А.С. География. Материктер мен мұхиттар. Изд. Атамұра, 2012 Биосфера https://www.yout ube.com/watch?v =Z0cWMmVCh BI Оболочка нашей планеты https:// www.youtube.co m/watch?v=f90q 70kzGAg

ІІІ. Жаңа сабақ . Топтық жұмыс. 1 топ. «Ағзалар» тобы: А) Тірек-сызба арқылы биологиялық айналымда жүзеге асыратын топтарды т

4 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ . Топтық жұмыс. 1 топ. «Ағзалар» тобы: А) Тірек-сызба арқылы биологиялық айналымда жүзеге асыратын топтарды түсіндіру. Биологиялық айналым Продуценттер. Консументтер. Редуценттер. (өндірушілер) (пайдаланушылар) (қалпына келтіруші). Өсімдіктер. Жануарлар, саңырауқұлақтар. Микроорганизмдер. Б) Тірі ағзалардың бөлінуін сәйкестендіру: 2 топ. «Биосфера» тобы: Сызба және фото- суреттер арқылы биосфераның шекарасы, құрылымын атау (постер құрастыру) 3 топ. «Табиғат әлемі» тобы: Биосфера- дағы зат айналымын түсіндіру(постер) Биосферадағы зат айналым жүйесін талдау. Ортаға салып талқылау. Бағалау: критерий арқылы жұптардың Бағалауы.

2. Жұптық жұмыс. Венн диаграммамасы арқылы ағзалардың жер қойнауында және жоғарғы шегіндегі таралуын салыстыр. Жоғарғы шегін

5 слайд
2. Жұптық жұмыс. Венн диаграммамасы арқылы ағзалардың жер қойнауында және жоғарғы шегіндегі таралуын салыстыр. Жоғарғы шегінде Ұқсастығы Жер қойнауында Стратосфераның озон қабатына дейін барады. Ауа ағындары бактерияларды 20- 22 км биіктікке дейін ілестіріп алып кетеді. 6 км астам биіктікте өрмекшілер мен көбелектер байқалған. Екеуі де тіршілікке жарамды және қолайлы Ағзалар жердің қатты қабығына аздаған тереңдікке ғана өтеді. Олардың терең қабатқа таралуына жер қойнауының жоғарғы температурасы кедергі жасайды. Температура жер қыртысында тереңдік бойынша арта отырып, 1.5-15км аралығында +100ºС-ден асып кетеді. Сондықтан бактериялар әрі дегенде 4 км тереңдікте таралған. Бағалау критерийлері Дескриптор - географиялық ақпараттары (суреттері, карта, сызбалар) қолданып, нысаңдардың таралу аймақтарын қарай топтастыру алады; - биосферадағы зат айналымын түсіндіре алады. Білім алушы - терминдер мен анықтамаларды сәйкестендіреді; - биосфераның шекараларын анықтайды; - биосфераның құрамын анықтайды; - ағзалардың алуан түрлілігін және ерекшеліктерін сипаттайды; - ағзалардың таралу аймақтарын көрсетеді; - биосферадағы зат айналымын түсіндіреді; - зат айналымын сызбада көрсетеді.

ІY. Сабақты қорытындылау. «Биосфера» сөзжұмбағын шешу. 1. Жердің тіршілік қабаты 2. Ауадағы ылғалды өлшейтін құрал. 3. Бейо

6 слайд
ІY. Сабақты қорытындылау. «Биосфера» сөзжұмбағын шешу. 1. Жердің тіршілік қабаты 2. Ауадағы ылғалды өлшейтін құрал. 3. Бейорганикалық заттардан органикалық зат түзуші өсімдіктер. 4. Тропосфера үстіндегі ауа қабаты. 5. Жарық энергиясының әсерінен жасыл өсімдіктерде бейорганикалық заттардан органикалық заттар түзуші. 6. Қазақстан аумағындағы дала және шөл зонасының арасында орналасқан табиғат зонасы. 7. Өсімдік топырағында болатын жасыл пигмент. 8. Саваннада өсетін белгілі ағаш. Бағалау (белсенді оқушыларды мадақтау) Рефлексия: 1.Мен сабаққа қатыстым ... белсенді / немқұрайлы 2.Өзімнің бүгінгі жұмысыма көңілім ... толды / толмады 3.Мен үшін сабақ ... тез өте шықты / ұзақ болды 4.Сабақ үстінде мен ... шаршаған жоқпын/шаршадым 5.Менің көңіл күйім ... көтеріңкі / түсті 6.Маған сабақ материалы ... түсінікті/ түсініксіз

Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет

7 слайд
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз ? Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс ( тәрбие элементі ) Қабілеті төмен оқушыларға жұптасу кезінде сыныптастары тарапынан көмек көрсетуге болады. Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, ал сабақ аяқталған кезде бағаға жұмыс орындау қарастырылады. АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша түрлі дерек көздерін таба алады. АКТ бағалау кезінде пайдаланылады. Тарих және физика, биология пәндерімен байланысты талдай алады.