Бір таңбалы сандарды қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бір таңбалы сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Н. ИСМАЙЛОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ Мұғалімі: Г. Тилеуова Сынып: 1 “А” Пәні:

#1 слайд
Н. ИСМАЙЛОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ Мұғалімі: Г. Тилеуова Сынып: 1 “А” Пәні: “Математика” ҰМЖ бөлімі: “Сандар мен цифрлар” Сабақтың тақырыбы: “Бір таңбалы сандарды қосу және азайту”

1 слайд

Н. ИСМАЙЛОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ Мұғалімі: Г. Тилеуова Сынып: 1 “А” Пәні: “Математика” ҰМЖ бөлімі: “Сандар мен цифрлар” Сабақтың тақырыбы: “Бір таңбалы сандарды қосу және азайту”

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 1.1.1.2. Бір таңбалы сандарды оқу,жазу,салыстыру. 1.1.1.3. Бір та

#2 слайд
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 1.1.1.2. Бір таңбалы сандарды оқу,жазу,салыстыру. 1.1.1.3. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау, есептеу Барлық оқушылар: Сандарды таниды, салыстырады. Көптеген оқушылар: Сандарды тура және кері санайды. Кейбір оқушылар: Сандарды қосып, өрнек құрастыра алады Бағалау критерийі: Сандарды танып, санай алады. Сандарды қатыстырып, өрнек құрап,мәнін табады

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 1.1.1.2. Бір таңбалы сандарды оқу,жазу,салыстыру. 1.1.1.3. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау, есептеу Барлық оқушылар: Сандарды таниды, салыстырады. Көптеген оқушылар: Сандарды тура және кері санайды. Кейбір оқушылар: Сандарды қосып, өрнек құрастыра алады Бағалау критерийі: Сандарды танып, санай алады. Сандарды қатыстырып, өрнек құрап,мәнін табады

Тілдік мақсаттары: Құндылықтар ға баулу: Қосылғыш,Қосылғыш,қосындының мәні Азайғыш,азайтқыш,айырманың мәні Бір-біріне құрме

#3 слайд
Тілдік мақсаттары: Құндылықтар ға баулу: Қосылғыш,Қосылғыш,қосындының мәні Азайғыш,азайтқыш,айырманың мәні Бір-біріне құрмет. Табиғатты аялау Пәнаралық байланыс: Сауат ашу, дүниетану АКТ қолдану: Іздену, шешім қабылдау Бастапқы білім: Сандарды ажыратады, тура және кері санай алады

3 слайд

Тілдік мақсаттары: Құндылықтар ға баулу: Қосылғыш,Қосылғыш,қосындының мәні Азайғыш,азайтқыш,айырманың мәні Бір-біріне құрмет. Табиғатты аялау Пәнаралық байланыс: Сауат ашу, дүниетану АКТ қолдану: Іздену, шешім қабылдау Бастапқы білім: Сандарды ажыратады, тура және кері санай алады

САБАҚТЫҢ БАСЫ Жағымды ахуал қалыптастыру “Сандарды таңда” әдісі Топқа біріктіру 1.Тура және кері санайды 2.Сандарды жал

#4 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ Жағымды ахуал қалыптастыру “Сандарды таңда” әдісі Топқа біріктіру 1.Тура және кері санайды 2.Сандарды жалғастырады “Сұрақты қағып ал” әдісі “Суреттер сөйлейді” әдісі

4 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ Жағымды ахуал қалыптастыру “Сандарды таңда” әдісі Топқа біріктіру 1.Тура және кері санайды 2.Сандарды жалғастырады “Сұрақты қағып ал” әдісі “Суреттер сөйлейді” әдісі

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ Т.Ж. “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі 1.Мысалдарды құрастырады. 2.Мәнін табады Д.Ж. “Ұқыптымын, шапшаңмын” әдіс

#5 слайд
САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ Т.Ж. “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі 1.Мысалдарды құрастырады. 2.Мәнін табады Д.Ж. “Ұқыптымын, шапшаңмын” әдісі 1.Белгісіз қосылғышты табады. 2.Өрнек құрады 3.Таңбаларды қояды “Қоянға көмектесу” 1.Сәйкестендіреді 2.Шапшаң шешеді Сергіту сәті Кері байланыс “Тілек ағашы” САБАҚТЫҢ СОҢЫ

5 слайд

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ Т.Ж. “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі 1.Мысалдарды құрастырады. 2.Мәнін табады Д.Ж. “Ұқыптымын, шапшаңмын” әдісі 1.Белгісіз қосылғышты табады. 2.Өрнек құрады 3.Таңбаларды қояды “Қоянға көмектесу” 1.Сәйкестендіреді 2.Шапшаң шешеді Сергіту сәті Кері байланыс “Тілек ағашы” САБАҚТЫҢ СОҢЫ

САРАЛАУ Сабақ барысында “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісінде оқушылар: 1.Есеп құрастырады. 2. Құрамын анықтайды. “Ұқыптымен шапшаңм

#6 слайд
САРАЛАУ Сабақ барысында “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісінде оқушылар: 1.Есеп құрастырады. 2. Құрамын анықтайды. “Ұқыптымен шапшаңмын” әдісінде 1.Белгісіз қосылғышты табады. 2.Таңбаларды қояды. Бұл тәсілдер бүгінгі тақырыпты меңгертуде өте тиімді, қызықты, сәтті болды. БАҒАЛАУ ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУДЫ ӨЗ КЕЗЕҢІНДЕ “ЫМ- ИШАРА”, “БАРМАҚ” ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОРЫНДАП ОТЫРАМЫН.

6 слайд

САРАЛАУ Сабақ барысында “Ойлан, жұптас, бөліс” әдісінде оқушылар: 1.Есеп құрастырады. 2. Құрамын анықтайды. “Ұқыптымен шапшаңмын” әдісінде 1.Белгісіз қосылғышты табады. 2.Таңбаларды қояды. Бұл тәсілдер бүгінгі тақырыпты меңгертуде өте тиімді, қызықты, сәтті болды. БАҒАЛАУ ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУДЫ ӨЗ КЕЗЕҢІНДЕ “ЫМ- ИШАРА”, “БАРМАҚ” ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОРЫНДАП ОТЫРАМЫН.

МЕНІҢ ТҮЙГЕНІМ  Оқу мақсатын бағдарламадан тауып, өз орнына қою қиындық келтірді.Сабақ мақсатына бағалау критерийін жасау о

#7 слайд
МЕНІҢ ТҮЙГЕНІМ  Оқу мақсатын бағдарламадан тауып, өз орнына қою қиындық келтірді.Сабақ мақсатына бағалау критерийін жасау ойландырды.  Әр тапсырмаға дескриптор қою мен үшін жаңалық болды.  Оқушының сыныптан сыныпқа ауысуына қарай тақырып күрделеніп, оралып отырады.  Әріптестерімнен тәжірибе алмасуда көптеген тиімді “ДЖИГСО”, “Стоп кадр”, “Әлективти тест” әдістемелерді өз тәжірибеме қостым. Жаңартылған білім аясында оқу мен үшін өте тиімді екенін түсіндім.  Жаңартылған білім мазмұнын қолдана отырып,оқыту білім сапасын арттыруда ең тиімді тәсіл екендігіне көз жеткіздім.

7 слайд

МЕНІҢ ТҮЙГЕНІМ  Оқу мақсатын бағдарламадан тауып, өз орнына қою қиындық келтірді.Сабақ мақсатына бағалау критерийін жасау ойландырды.  Әр тапсырмаға дескриптор қою мен үшін жаңалық болды.  Оқушының сыныптан сыныпқа ауысуына қарай тақырып күрделеніп, оралып отырады.  Әріптестерімнен тәжірибе алмасуда көптеген тиімді “ДЖИГСО”, “Стоп кадр”, “Әлективти тест” әдістемелерді өз тәжірибеме қостым. Жаңартылған білім аясында оқу мен үшін өте тиімді екенін түсіндім.  Жаңартылған білім мазмұнын қолдана отырып,оқыту білім сапасын арттыруда ең тиімді тәсіл екендігіне көз жеткіздім.

Назарларыңызға рахмет!

#8 слайд
Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
321
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі