Біртұтас тәрбие слайд

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Біртұтас тәрбие слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация Біртұтас тәрбие
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ» БАҒДАРЛАМАСЫ: ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ АЛГОРИТМІ 1

#1 слайд
«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ» БАҒДАРЛАМАСЫ: ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ АЛГОРИТМІ 1

1 слайд

«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ» БАҒДАРЛАМАСЫ: ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ АЛГОРИТМІ 1

Анар Шынболатқызы Тәңірбергеновна Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Психология, тәрбие және тұлғаны

#2 слайд
Анар Шынболатқызы Тәңірбергеновна Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Психология, тәрбие және тұлғаны дамыту» орталығының басшысы, Ғылым жөніндегі вице- президенті

2 слайд

Анар Шынболатқызы Тәңірбергеновна Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Психология, тәрбие және тұлғаны дамыту» орталығының басшысы, Ғылым жөніндегі вице- президенті

Тәрбие үштағанының идеологемалары 2 Тәрбие парадигмасын жаңарту 4 Кірісп е 6 Әр айдың іс-шаралары 9 БЛОК I Білім бер

#3 слайд
Тәрбие үштағанының идеологемалары 2 Тәрбие парадигмасын жаңарту 4 Кірісп е 6 Әр айдың іс-шаралары 9 БЛОК I Білім беру мазмұны мен сынып сағаттары арқылы құндылықтарды енгізу 10 Білім беру мазмұны арқылы құндылықтарды дарыту процесі 12 ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ 14 БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ 16 ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК 18 ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП 20 ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК 22 ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫ Қ 24 БЛОК II Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралар арқылы құндылықтарды енгізу 26 ЖОБАЛАР 27 Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралардың тақырыптық күнтізбесі28 «ҚАМҚОР» ЖОБАСЫ 30 «ЕҢБЕГІ АДАЛ – ЖАС ӨРЕН» ЖОБАСЫ 35 «SMART BALA» ЖОБАСЫ 40 «ШАБЫТ» ЖОБАСЫ 43 «ҰШҚЫР ОЙ АЛАҢЫ» ЖОБАСЫ 51 «БАЛАЛАР КІТАПХАНАСЫ» ЖОБАСЫ 54 АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ 58 АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ 65 БЛОК III Іске асыру жоспары 72 Ақпараттық қолдау 74 Бренділеу 75 Мазмұны

3 слайд

Тәрбие үштағанының идеологемалары 2 Тәрбие парадигмасын жаңарту 4 Кірісп е 6 Әр айдың іс-шаралары 9 БЛОК I Білім беру мазмұны мен сынып сағаттары арқылы құндылықтарды енгізу 10 Білім беру мазмұны арқылы құндылықтарды дарыту процесі 12 ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ 14 БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ 16 ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК 18 ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП 20 ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК 22 ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫ Қ 24 БЛОК II Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралар арқылы құндылықтарды енгізу 26 ЖОБАЛАР 27 Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралардың тақырыптық күнтізбесі28 «ҚАМҚОР» ЖОБАСЫ 30 «ЕҢБЕГІ АДАЛ – ЖАС ӨРЕН» ЖОБАСЫ 35 «SMART BALA» ЖОБАСЫ 40 «ШАБЫТ» ЖОБАСЫ 43 «ҰШҚЫР ОЙ АЛАҢЫ» ЖОБАСЫ 51 «БАЛАЛАР КІТАПХАНАСЫ» ЖОБАСЫ 54 АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ 58 АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ 65 БЛОК III Іске асыру жоспары 72 Ақпараттық қолдау 74 Бренділеу 75 Мазмұны

«Қағидамыз – әділдік, тірегіміз – жауапкершілік, мақсатымыз – өрлеу» Қ.Тоқаев Ұлттық бірегейлік Құқықтық мәдениет және мед

#4 слайд
«Қағидамыз – әділдік, тірегіміз – жауапкершілік, мақсатымыз – өрлеу» Қ.Тоқаев Ұлттық бірегейлік Құқықтық мәдениет және медиа сауаттылық Қоғамға қызмет Буллингсіз әлем Экологиялық мәдениет Тәрбие парадигмасын жаңарту 2 3ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ Тәрбие үштағанының идеологемалары

4 слайд

«Қағидамыз – әділдік, тірегіміз – жауапкершілік, мақсатымыз – өрлеу» Қ.Тоқаев Ұлттық бірегейлік Құқықтық мәдениет және медиа сауаттылық Қоғамға қызмет Буллингсіз әлем Экологиялық мәдениет Тәрбие парадигмасын жаңарту 2 3ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ Тәрбие үштағанының идеологемалары

Іс-шара Тәрбие парадигмасын жаңарту (Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес) Шешу жол

#5 слайд
Іс-шара Тәрбие парадигмасын жаңарту (Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес) Шешу жолдар ы Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан – Адал азамат» атты екінші отырысында сөйлеген сөзі 17 маусым 2023 жыл Қазіргі қоғамның мәселелері Құндылықтар Вей п Тәуелсіздік жәнеОтаншылд ық М Ж М Б Б С С ы н ы п с а ғ а т ы Ә л е у м е т т і к ж о б а л а р А л д ы н - а л у ш а р а л а р ы Нашақорл ық Бірлік жәнеЫнтыма қ Буллин г Жасампаздық жәнеЖаңашылд ық Вандализ м Заң және Тәртіп Ысырапшылд ық Лудомани я Әділдік жәнеЖауапкерші лік Зорлық -зомбылы қ Дін иэкстремиз м Еңбекқорлық жәнеКәсіби біліктілік Т ә р б и е н і ң қ ұ н д ы л ы қ қ а б а ғ д а р л а н ғ а н ж ә н е қ ұ з ы р е т т і л і к т ә с і л д е р і н қ о л д а н у НәтижеҚұзыретті лік Әрекет Ұлтты қмүдделер дінасихатт ау Танымдық компонент Баланың әл- ауқатынанықтайт ынқұндылықтард ыңмаңыздылығын білу,түсіну, сезіну Тиім дікоммуникац ия Практикалық компонент Өмірлік жағдайлардақұндылықт арқолдануд ысипаттайт ындағдылар мен нақтыәрекетт ер Жасампазд ық Азаматт ықпары з Қоғамғ ақызме т Эмоционалды компонент Баланы ңқұндылықтары н,бағдарын жәнемінез- құлқынанықтайт ынэмоционалд ықтәжіриб е Инновациял ықойла у П а р а с а т т ы л ы қ , а д а л д ы қ ж ә н е и н н о в а ц и я м ә д е н и е т і н қ а л ы п т а с т ы р у Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзі 15 наурыз 2024 жыл 4 5ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ

5 слайд

Іс-шара Тәрбие парадигмасын жаңарту (Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес) Шешу жолдар ы Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық құрылтайдың «Әділетті Қазақстан – Адал азамат» атты екінші отырысында сөйлеген сөзі 17 маусым 2023 жыл Қазіргі қоғамның мәселелері Құндылықтар Вей п Тәуелсіздік жәнеОтаншылд ық М Ж М Б Б С С ы н ы п с а ғ а т ы Ә л е у м е т т і к ж о б а л а р А л д ы н - а л у ш а р а л а р ы Нашақорл ық Бірлік жәнеЫнтыма қ Буллин г Жасампаздық жәнеЖаңашылд ық Вандализ м Заң және Тәртіп Ысырапшылд ық Лудомани я Әділдік жәнеЖауапкерші лік Зорлық -зомбылы қ Дін иэкстремиз м Еңбекқорлық жәнеКәсіби біліктілік Т ә р б и е н і ң қ ұ н д ы л ы қ қ а б а ғ д а р л а н ғ а н ж ә н е қ ұ з ы р е т т і л і к т ә с і л д е р і н қ о л д а н у НәтижеҚұзыретті лік Әрекет Ұлтты қмүдделер дінасихатт ау Танымдық компонент Баланың әл- ауқатынанықтайт ынқұндылықтард ыңмаңыздылығын білу,түсіну, сезіну Тиім дікоммуникац ия Практикалық компонент Өмірлік жағдайлардақұндылықт арқолдануд ысипаттайт ындағдылар мен нақтыәрекетт ер Жасампазд ық Азаматт ықпары з Қоғамғ ақызме т Эмоционалды компонент Баланы ңқұндылықтары н,бағдарын жәнемінез- құлқынанықтайт ынэмоционалд ықтәжіриб е Инновациял ықойла у П а р а с а т т ы л ы қ , а д а л д ы қ ж ә н е и н н о в а ц и я м ә д е н и е т і н қ а л ы п т а с т ы р у Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзі 15 наурыз 2024 жыл 4 5ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ

Кірісп е Мемлекет басшысы Қ. Тоқаев Ұлттық құрылтайдың 1 «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында сөй

#6 слайд
Кірісп е Мемлекет басшысы Қ. Тоқаев Ұлттық құрылтайдың 1 «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзінде негізгі құндылықтарды атап өтті: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІ К ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ 1. Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев- тың Ұлттық құрылтай- дың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысын- да сөйлеген сөзі 15 нау- рыз 2024 жыл Бұл құндылықтар «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының (бұдан әрі – Бағдарлама) негізіне айналады. 2024-2025 оқу жылында білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысы осы бағдарламаның негізгі ережелеріне сәйкес ұйымдастырылатын болады. 6 7ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ

6 слайд

Кірісп е Мемлекет басшысы Қ. Тоқаев Ұлттық құрылтайдың 1 «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзінде негізгі құндылықтарды атап өтті: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІ К ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ 1. Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев- тың Ұлттық құрылтай- дың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысын- да сөйлеген сөзі 15 нау- рыз 2024 жыл Бұл құндылықтар «Біртұтас тәрбие» бағдарламасының (бұдан әрі – Бағдарлама) негізіне айналады. 2024-2025 оқу жылында білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысы осы бағдарламаның негізгі ережелеріне сәйкес ұйымдастырылатын болады. 6 7ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ

8 9ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ Әрбір құндылық оқу процесінде ж

#7 слайд
8 9ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ Әрбір құндылық оқу процесінде жүйелі түрде көрінеді. Әр ай тұлғаны қалыптастыруға бағытталған іс-шараларды қамтиды: Наурыз ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ АЙЫ Мамыр БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ Ақпан ЖАСАМПАЗДЫҚ ПЕН ЖАҢАШЫЛДЫҚ АЙЫ Сәуір ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ Қыркүйек ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ Қараша ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ Қаңтар ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ Желтоқсан БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ Қазан ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ АЙЫ Маусым ЖАСАМПАЗДЫҚ ПЕН ЖАҢАШЫЛДЫҚ АЙЫ Шілде ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ Тамыз ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ Барлығы 77 Сынып сағаты 34/33 Жалпы мектепішілік іс- шара 43 Әр айдың іс- шаралары күнделікт і •«Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында біріншісабақтабілімалушыларҚазақстан РеспубликасыныңӘнұранын орындайды•«Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардыңұлағаттысөздері.Аптаныңдәйексөздері ақпараттықстендтерде, Led-экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырылады. •«Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез- құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу •«Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» – үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ойын түрінде ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес тас және т.б. •«Өнегелі 15 минут» – ата-аналардың баласымен мінез- құлық және адамгершілік туралы күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі. •«Үнемді тұтыну» – суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру: жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар әзірлеу •«Күй күмбірі» – қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай-ақ үлкен үзіліс кезінде күй тыңдау апта сайын

7 слайд

8 9ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ Әрбір құндылық оқу процесінде жүйелі түрде көрінеді. Әр ай тұлғаны қалыптастыруға бағытталған іс-шараларды қамтиды: Наурыз ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ АЙЫ Мамыр БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ Ақпан ЖАСАМПАЗДЫҚ ПЕН ЖАҢАШЫЛДЫҚ АЙЫ Сәуір ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ Қыркүйек ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ Қараша ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ Қаңтар ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ Желтоқсан БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ Қазан ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ АЙЫ Маусым ЖАСАМПАЗДЫҚ ПЕН ЖАҢАШЫЛДЫҚ АЙЫ Шілде ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ Тамыз ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП АЙЫ Барлығы 77 Сынып сағаты 34/33 Жалпы мектепішілік іс- шара 43 Әр айдың іс- шаралары күнделікт і •«Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында біріншісабақтабілімалушыларҚазақстан РеспубликасыныңӘнұранын орындайды•«Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардыңұлағаттысөздері.Аптаныңдәйексөздері ақпараттықстендтерде, Led-экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырылады. •«Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез- құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу •«Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» – үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ойын түрінде ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес тас және т.б. •«Өнегелі 15 минут» – ата-аналардың баласымен мінез- құлық және адамгершілік туралы күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі. •«Үнемді тұтыну» – суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру: жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар әзірлеу •«Күй күмбірі» – қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай-ақ үлкен үзіліс кезінде күй тыңдау апта сайын

Білім беру мазмұны мен сынып сағаттары арқылы құндылықтарды енгізу 1 0 1 1 ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ Қ

#8 слайд
Білім беру мазмұны мен сынып сағаттары арқылы құндылықтарды енгізу 1 0 1 1 ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ Бұл бөлімде тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін негізгі құндылықтар мен құзыреттердің жүйесі ұсынылады. Аталған бөлімде тәрбие мен оқытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудан бастап техникалық және кәсіптік білім беру деңгейлерінде түлектердің білім, білік және дағдыларының сипаты ұсынылады. Ұсынылған құндылықтар жүйесін педагогтер сынып сағаттарын мақсатты түрде жоспарлауда және күнделікті сабақ мазмұнына кіріктіруде қолдана алады. Бұл білім алушылардың бойына құндылықтарды дарытуда және олардың табысты әлеуметтенуіне, зияткерлік және тұлғалық дамуына, сондай-ақ Қазақстанның болашақ азаматтарының кәсіби қалыптасуына ықпал ете алады. Құндылықтардың білім, білік және дағды түрінде ұсынылған жүйесі білім беру ұйымында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда және сынып сағаттарын жоспарлауда қолдану қажет. Әр сынып сағатының соңында 10 минут көлемінде білім алушының жеке қауіпсіздігіне уақыт бөлу ұсынылады. Блок 1

8 слайд

Білім беру мазмұны мен сынып сағаттары арқылы құндылықтарды енгізу 1 0 1 1 ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ Бұл бөлімде тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін негізгі құндылықтар мен құзыреттердің жүйесі ұсынылады. Аталған бөлімде тәрбие мен оқытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудан бастап техникалық және кәсіптік білім беру деңгейлерінде түлектердің білім, білік және дағдыларының сипаты ұсынылады. Ұсынылған құндылықтар жүйесін педагогтер сынып сағаттарын мақсатты түрде жоспарлауда және күнделікті сабақ мазмұнына кіріктіруде қолдана алады. Бұл білім алушылардың бойына құндылықтарды дарытуда және олардың табысты әлеуметтенуіне, зияткерлік және тұлғалық дамуына, сондай-ақ Қазақстанның болашақ азаматтарының кәсіби қалыптасуына ықпал ете алады. Құндылықтардың білім, білік және дағды түрінде ұсынылған жүйесі білім беру ұйымында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда және сынып сағаттарын жоспарлауда қолдану қажет. Әр сынып сағатының соңында 10 минут көлемінде білім алушының жеке қауіпсіздігіне уақыт бөлу ұсынылады. Блок 1

МЖМББС күтілетін нәтижелер Оқу әрекетін ұйымдастыр у Үлгілік оқу бағдарламаларындағы оқу мақсаттары Сыныптан тыс Оқулы

#9 слайд
МЖМББС күтілетін нәтижелер Оқу әрекетін ұйымдастыр у Үлгілік оқу бағдарламаларындағы оқу мақсаттары Сыныптан тыс Оқулық Сынып сағаттары ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІ К 1 2 1 3 ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫ Қ ЕҢБЕКҚОРЛЫ Қ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ЖАСАМПАЗДЫ Қ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫ Қ Ұ Л Т Т Ы Қ М Ү Д Д Е А Д А Л Е Ң Б Е К Т А Л А П И Н Н О В А Ц И Я Ж А С А М П А З Д Ы Қ Қ О Ғ А М Ғ А Қ Ы З М Е Т К О М М У Н И К А Ц И Я А Р - Ұ Я Т БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАРЫТУ ПРОЦЕСІ

9 слайд

МЖМББС күтілетін нәтижелер Оқу әрекетін ұйымдастыр у Үлгілік оқу бағдарламаларындағы оқу мақсаттары Сыныптан тыс Оқулық Сынып сағаттары ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІ К 1 2 1 3 ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫ Қ ЕҢБЕКҚОРЛЫ Қ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК ЖАСАМПАЗДЫ Қ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫ Қ Ұ Л Т Т Ы Қ М Ү Д Д Е А Д А Л Е Ң Б Е К Т А Л А П И Н Н О В А Ц И Я Ж А С А М П А З Д Ы Қ Қ О Ғ А М Ғ А Қ Ы З М Е Т К О М М У Н И К А Ц И Я А Р - Ұ Я Т БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ДАРЫТУ ПРОЦЕСІ

Бастауыш мектеп түлегі •Отан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау •Туған елге деген сүйіспеншілігін білдіре алу •Мемлеке

#10 слайд
Бастауыш мектеп түлегі •Отан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау •Туған елге деген сүйіспеншілігін білдіре алу •Мемлекеттік тілді білу •Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптасты ру•Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін ажырата білу •Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну Мектепке дейінгі ұйым түлегі •Отан, ел, туған өлке туралы білу •Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін білу •Мемлекеттік тілді білу •Ұлттық мерекелер, ойындар, дәстүрлер туралы білу •Табиғатқа қамқорлық таныта білу •Халықтың өткеніне, бүгініне және болашағынақатыстылығын түсіну•Отанға адалдықтың маңызын бағалау, елінің тарихы мен мәдениетін құрметтеу •Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін құрметтеу, мемлекеттік мерекелердің мәнін түсіну Негізгі орта мектеп түлегі •Жағдаяттарды сыни талдау, таңдау жасау, шешім қабылдау және өз шешімінің жауапкершілігін түсіну •Өз елінің тарихы, мәдениеті, дәстүрлері мен жетістіктері білімін тарихи фактілерге сүйеніп ұдайы кеңейтуге ұмтылу •Халықпен/ мемлекетпен бірлікті және мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну •Елдегі және әлемдегі оқиғаларды объективті бағалау үшін ақпаратты сыни тұрғыдан талдай білу •Ұлттық бірегейлікті нығайтуға ықпал ететін мемлекеттік тілді еркін меңгеру •Еңбек нарығындағы жоғары кәсіби дағдылар мен бәсекеге қабілеттілік таныту •Қазақстанның егемендігі мен тәуелсіздігін, оның ішінде халықаралық аренада қорғауға дайын болу ТжКБ түлегі •Өзінің халқына деген сүйіспеншілігін білдіру және ұлттық мәдениетті құрметтеу •Мемлекеттің дамуындағы ел бірлігінің маңызын бағалау және мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну •Ұлттық және мәдени бірегейлікті сезіну •Халық пен мемлекеттің тарихи жетістіктеріне мақтаныш сезімін ояту және мәдени мұрасын, дәстүрлерін әрі қарай ілгерілету •Мемлекеттік тілдің қолдану аясын кеңейтуге үлес қосу •Отандық және әлемдік мәдениетті тану құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық таныту •Өз Отанын қорғауға дайын болу, халық пен мемлекеттің Егемендігі мен қадір-қасиетін тарихи аргументтерге сүйеніп қорғай білу Жалпы орта мектеп түлегі ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ •Азаматтық және ұлттық бірегейлікті білу және түсіну •Мемлекеттік тілді меңгеру •Отбасының дәстүрлері мен құндылықтарын білу •Оқуға, өз халқының рухани мәдениетінің бір бөлігі 1 4 1 5 ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ретінде ана тіліне деген қызығушылық таныту •Қазақстан азаматының міндеттерін орындауға, өз елінің мүдделері мен құндылықтарын бағалау

10 слайд

Бастауыш мектеп түлегі •Отан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау •Туған елге деген сүйіспеншілігін білдіре алу •Мемлекеттік тілді білу •Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптасты ру•Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін ажырата білу •Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну Мектепке дейінгі ұйым түлегі •Отан, ел, туған өлке туралы білу •Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін білу •Мемлекеттік тілді білу •Ұлттық мерекелер, ойындар, дәстүрлер туралы білу •Табиғатқа қамқорлық таныта білу •Халықтың өткеніне, бүгініне және болашағынақатыстылығын түсіну•Отанға адалдықтың маңызын бағалау, елінің тарихы мен мәдениетін құрметтеу •Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін құрметтеу, мемлекеттік мерекелердің мәнін түсіну Негізгі орта мектеп түлегі •Жағдаяттарды сыни талдау, таңдау жасау, шешім қабылдау және өз шешімінің жауапкершілігін түсіну •Өз елінің тарихы, мәдениеті, дәстүрлері мен жетістіктері білімін тарихи фактілерге сүйеніп ұдайы кеңейтуге ұмтылу •Халықпен/ мемлекетпен бірлікті және мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну •Елдегі және әлемдегі оқиғаларды объективті бағалау үшін ақпаратты сыни тұрғыдан талдай білу •Ұлттық бірегейлікті нығайтуға ықпал ететін мемлекеттік тілді еркін меңгеру •Еңбек нарығындағы жоғары кәсіби дағдылар мен бәсекеге қабілеттілік таныту •Қазақстанның егемендігі мен тәуелсіздігін, оның ішінде халықаралық аренада қорғауға дайын болу ТжКБ түлегі •Өзінің халқына деген сүйіспеншілігін білдіру және ұлттық мәдениетті құрметтеу •Мемлекеттің дамуындағы ел бірлігінің маңызын бағалау және мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну •Ұлттық және мәдени бірегейлікті сезіну •Халық пен мемлекеттің тарихи жетістіктеріне мақтаныш сезімін ояту және мәдени мұрасын, дәстүрлерін әрі қарай ілгерілету •Мемлекеттік тілдің қолдану аясын кеңейтуге үлес қосу •Отандық және әлемдік мәдениетті тану құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық таныту •Өз Отанын қорғауға дайын болу, халық пен мемлекеттің Егемендігі мен қадір-қасиетін тарихи аргументтерге сүйеніп қорғай білу Жалпы орта мектеп түлегі ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ •Азаматтық және ұлттық бірегейлікті білу және түсіну •Мемлекеттік тілді меңгеру •Отбасының дәстүрлері мен құндылықтарын білу •Оқуға, өз халқының рухани мәдениетінің бір бөлігі 1 4 1 5 ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАНРЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОҚУ- АҒАРТУМИНИСТРЛІГІ ретінде ана тіліне деген қызығушылық таныту •Қазақстан азаматының міндеттерін орындауға, өз елінің мүдделері мен құндылықтарын бағалау

Бастауыш мектеп түлегі •Мінез-құлық нормаларын білу және оларды сақтаудың маңызын түсіну •Командада жұмыс істей білу •Басқал

#11 слайд
Бастауыш мектеп түлегі •Мінез-құлық нормаларын білу және оларды сақтаудың маңызын түсіну •Командада жұмыс істей білу •Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу •Өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе алу •Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу •Айналасындағыларға көмек көрсету Мектепке дейінгі ұйым түлегі •Отбасында, балабақшада қауіпсіз мінез- құлық нормаларын білу •Басқа балалармен сөйлесуге және олармен ортақ тіл табуға дайын болу •Ойы мен сезімдерін білдіре алу қабілетінің болуы •Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну •Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу •Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу •Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу •Басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу Негізгі орта мектеп түлегі •Қоғамның әл-ауқатына қамқорлық пен жауапкершілікті көрсете алу •Басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасау, өзара көмек пен қолдау негізінде мақсаттарға жете алу •*Басқа адамдардың эмоцияларын түсіну, бөлісу және сезіну •Басқа адамдардың қажеттіліктеріне жауап беру және қолдау көрсету дағдыларының болуы •Мәдени айырмашылықтарды түсіну •Қоғамда бейбітшілік пен тұрақтылықты сақтауға ықпал ететін қақтығыстарды шешуге қатысты келіссөздер жүргізе алу •Өзін-өзі дамыту және білім алу дағдыларының болуы ТжКБ түлегі •Басқа адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез- құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау және түзету •Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу •Ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істей білу •Басқа адамдардың даралығын ескере білу және өзгенің идеялары мен пікірлерін дұрыс қабылдау •Қоғамдағы бірлік пен келісімді сақтаудың маңыздылығын тү...

11 слайд

Бастауыш мектеп түлегі •Мінез-құлық нормаларын білу және оларды сақтаудың маңызын түсіну •Командада жұмыс істей білу •Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу •Өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе алу •Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу •Айналасындағыларға көмек көрсету Мектепке дейінгі ұйым түлегі •Отбасында, балабақшада қауіпсіз мінез- құлық нормаларын білу •Басқа балалармен сөйлесуге және олармен ортақ тіл табуға дайын болу •Ойы мен сезімдерін білдіре алу қабілетінің болуы •Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну •Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу •Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу •Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу •Басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу Негізгі орта мектеп түлегі •Қоғамның әл-ауқатына қамқорлық пен жауапкершілікті көрсете алу •Басқа адамдармен тиімді қарым-қатынас жасау, өзара көмек пен қолдау негізінде мақсаттарға жете алу •*Басқа адамдардың эмоцияларын түсіну, бөлісу және сезіну •Басқа адамдардың қажеттіліктеріне жауап беру және қолдау көрсету дағдыларының болуы •Мәдени айырмашылықтарды түсіну •Қоғамда бейбітшілік пен тұрақтылықты сақтауға ықпал ететін қақтығыстарды шешуге қатысты келіссөздер жүргізе алу •Өзін-өзі дамыту және білім алу дағдыларының болуы ТжКБ түлегі •Басқа адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез- құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау және түзету •Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу •Ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істей білу •Басқа адамдардың даралығын ескере білу және өзгенің идеялары мен пікірлерін дұрыс қабылдау •Қоғамдағы бірлік пен келісімді сақтаудың маңыздылығын тү...

Файл форматы:
pptx
19.02.2025
500
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі