Біз – біргеміз, берік іргеміз! (педагогтарға арналған тренинг сабақ)
Біз – біргеміз, берік іргеміз! (педагогтарға арналған тренинг сабақ)

#1 слайд
Біз – біргеміз, берік
іргеміз!
(педагогтарға арналған тренинг сабақ) ЖШС “Салтанат-Эль” балабақшасы
Өткізген: Психолог: Масақбаева.А .
1 слайд
Біз – біргеміз, берік іргеміз! (педагогтарға арналған тренинг сабақ) ЖШС “Салтанат-Эль” балабақшасы Өткізген: Психолог: Масақбаева.А .
#2 слайд
Сабақтың мақсаты : Ұжым арасындағы
байланысты нығайта отырып, эмоционалды
жігер беру, бірін – бірі кеңірек танып білуге,
қатысушылардың өз мүмкіндіктерін шамалауға
және көктем мезгіліндегі шаршағандықтарын
төмендетіп, көңіл күйлерін көтеру.
1 – жаттығу: Қатысушылар шеңбер құрып
отырады. Барлығымыз орнымыздан тұрып, бір
-
бірімізбен қол беру арқылы, құшақтасып, оң
иықпен, сол иықпен, оң тіземен, сол тіземен,
балалық еркелікті еске алып мұрын ұшымен
сәлемдесеміз .
2 слайд
Сабақтың мақсаты : Ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоционалды жігер беру, бірін – бірі кеңірек танып білуге, қатысушылардың өз мүмкіндіктерін шамалауға және көктем мезгіліндегі шаршағандықтарын төмендетіп, көңіл күйлерін көтеру. 1 – жаттығу: Қатысушылар шеңбер құрып отырады. Барлығымыз орнымыздан тұрып, бір - бірімізбен қол беру арқылы, құшақтасып, оң иықпен, сол иықпен, оң тіземен, сол тіземен, балалық еркелікті еске алып мұрын ұшымен сәлемдесеміз .
#3 слайд
2 – жаттығу: Қатысушыларды екі қатар сапқа
тұрғызу керек. Нұсқаулық:Барлық тапсырма
ны үнсіз жасаймыз. Мүмкіндігінше әр
тапсырманы жылдам және дұрыс орындауға
ұмтылу керек.
1 – тапсырма : Бой өлшемі бойынша сапқа тұру
керек.
2 – тапсырма: Саптың басында 1 қаңтар,
соңында желтоқсан айында тұруы тиіс.
3 – тапсырма: Саптың басында көзі қара адам
тұру керек, соңында шашы ең ашық түсті
адам тұру керек. Қарсы топ мүшелеріне
тексерту керек.
3 слайд
2 – жаттығу: Қатысушыларды екі қатар сапқа тұрғызу керек. Нұсқаулық:Барлық тапсырма ны үнсіз жасаймыз. Мүмкіндігінше әр тапсырманы жылдам және дұрыс орындауға ұмтылу керек. 1 – тапсырма : Бой өлшемі бойынша сапқа тұру керек. 2 – тапсырма: Саптың басында 1 қаңтар, соңында желтоқсан айында тұруы тиіс. 3 – тапсырма: Саптың басында көзі қара адам тұру керек, соңында шашы ең ашық түсті адам тұру керек. Қарсы топ мүшелеріне тексерту керек.
#4 слайд
3 – жаттығу: Қатысушылар шеңбер
құрып отырады. Жүргізушінің
қолында доп болады.
Нұсқаулық: қазір бір – бірімізге допты
беру арқылы допты қағып алған
адамға “Сіз өмірде қандайсыз?” – деп
сұрақ қояды. Допты қағып алған адам
өз бойындағы жақсы қасиеттерін,
онан соң өзіне ұнамсыз бір қасиетін
айтуы тиіс .
4 слайд
3 – жаттығу: Қатысушылар шеңбер құрып отырады. Жүргізушінің қолында доп болады. Нұсқаулық: қазір бір – бірімізге допты беру арқылы допты қағып алған адамға “Сіз өмірде қандайсыз?” – деп сұрақ қояды. Допты қағып алған адам өз бойындағы жақсы қасиеттерін, онан соң өзіне ұнамсыз бір қасиетін айтуы тиіс .
#5 слайд
4 – жаттығу: “Сеніп құлау” жаттығуы.
Бұл жаттығу сенімділікті және
ұжымның тұтастығын арттырады. Бұл
ұжым арасында өткізледі. Екі қатарға
қолдарын созып тұрады. Бір адам
құлайды. Қалғандары оны құлатпай
ұстап қалуы тиіс. Құлаған адам өзін
еркін ұстайды. Көзін жұмып, артқа
қарай шалқаяды.
2 – орындыққа шығып құлау.
5 слайд
4 – жаттығу: “Сеніп құлау” жаттығуы. Бұл жаттығу сенімділікті және ұжымның тұтастығын арттырады. Бұл ұжым арасында өткізледі. Екі қатарға қолдарын созып тұрады. Бір адам құлайды. Қалғандары оны құлатпай ұстап қалуы тиіс. Құлаған адам өзін еркін ұстайды. Көзін жұмып, артқа қарай шалқаяды. 2 – орындыққа шығып құлау.
#6 слайд
5 – жаттығу: “Кім екенін тап?” ойыны.
Мақсаты: ұжым мүшелеріне бір – бірін
кеңірек тануға көмектеседі.
Әрбір адам өзінің аты – жөнін көрсетпей, өз –
өзіне психологиялық мінездеме жазады.
Өзінің ұнамды - ұнамсыз қасиеттерін жазуы
керек. Бұл мінездеме жазылған беттерді
жетекші жинап, араластырады да, арасынан
біреуін алып, дауыстап оқиды.ұжым
мүшелері мінездеменің иесін табу керек. Бұл
жаттығу өзгелерді дұрыс қабылдап, тану
арқылы өзіндік ерекшеліктерін білуге
үйретеді.
6 слайд
5 – жаттығу: “Кім екенін тап?” ойыны. Мақсаты: ұжым мүшелеріне бір – бірін кеңірек тануға көмектеседі. Әрбір адам өзінің аты – жөнін көрсетпей, өз – өзіне психологиялық мінездеме жазады. Өзінің ұнамды - ұнамсыз қасиеттерін жазуы керек. Бұл мінездеме жазылған беттерді жетекші жинап, араластырады да, арасынан біреуін алып, дауыстап оқиды.ұжым мүшелері мінездеменің иесін табу керек. Бұл жаттығу өзгелерді дұрыс қабылдап, тану арқылы өзіндік ерекшеліктерін білуге үйретеді.
#7 слайд
Талқылау сұрақтары:
1. Тренинг жаттығулары сіздерге ұнады ма?
2. Сіздерде қандай да болса өзгеріс пайда
болды ма?
Бүгінгі тренингімізде біздер ойындар ойнау
арқылы өзгелерді дұрыс қабылдап, өздерін
еркін сезіне алуға,тұлғаны дамытуға
жұмыстандық.
7 слайд
Талқылау сұрақтары: 1. Тренинг жаттығулары сіздерге ұнады ма? 2. Сіздерде қандай да болса өзгеріс пайда болды ма? Бүгінгі тренингімізде біздер ойындар ойнау арқылы өзгелерді дұрыс қабылдап, өздерін еркін сезіне алуға,тұлғаны дамытуға жұмыстандық.
шағым қалдыра аласыз













