Біз қалай тамақтанамыз?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Біз қалай тамақтанамыз?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтауды

#1 слайд
Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. Сабақ мақсаты Барлық оқушы:. Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтана білу денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып,әңгімелей алады. - -Тамақтану режимі туралы не айтады? -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады? - ОҚО, Мақтарал ауданы Асықата кенті «Н.Төреқұлов атындағы №121» жалпы орта мектебі кмм-нің бастауыш сынып мұғалімі Алибекова Лаззат Мырзановна Дүниетану Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: Режим, тағам, сусын.

1 слайд

Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. Сабақ мақсаты Барлық оқушы:. Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтана білу денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып,әңгімелей алады. - -Тамақтану режимі туралы не айтады? -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады? - ОҚО, Мақтарал ауданы Асықата кенті «Н.Төреқұлов атындағы №121» жалпы орта мектебі кмм-нің бастауыш сынып мұғалімі Алибекова Лаззат Мырзановна Дүниетану Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: Режим, тағам, сусын.

Кері байланыс «Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. «Жұмбақтарды шеш » ойыны «Ойлан, тап» әдісі АКТ пайдал

#2 слайд
Кері байланыс «Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. «Жұмбақтарды шеш » ойыны «Ойлан, тап» әдісі АКТ пайдалану Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері Топқа бөлу Сәйкестендіру кестесі «Кинометафа» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Балаларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін. •ЖЕМІСТЕР •ТАҒАМДА Р •СУСЫНДАР

2 слайд

Кері байланыс «Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. «Жұмбақтарды шеш » ойыны «Ойлан, тап» әдісі АКТ пайдалану Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері Топқа бөлу Сәйкестендіру кестесі «Кинометафа» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Балаларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін. •ЖЕМІСТЕР •ТАҒАМДА Р •СУСЫНДАР

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс -

#3 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. «Ойлан тап» әдісі Кестедегі көрсетілген суреттерді сәйкестендір. Топтық талқылау Өзі қызыққан ұстаз сабағын басқаларға да қызықты жеткізе алады! Бағалау

3 слайд

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. «Ойлан тап» әдісі Кестедегі көрсетілген суреттерді сәйкестендір. Топтық талқылау Өзі қызыққан ұстаз сабағын басқаларға да қызықты жеткізе алады! Бағалау

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижелер

#4 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижелерге қол жеткізетіндігіме түсіндім. Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағытаушы болуды үйрендім. Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім. Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

4 слайд

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижелерге қол жеткізетіндігіме түсіндім. Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағытаушы болуды үйрендім. Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім. Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

Назарларыңызға рахмет!

#5 слайд
Назарларыңызға рахмет!

5 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
348
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі