Біз қалай тамақтанамыз?
Біз қалай тамақтанамыз?

#1 слайд
Сабақ
тақырыптар
ы
Бағалау
критерийлері
Біз қалай тамақтанамыз?
Оқу
мақсаттары
1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру.
Сабақ
мақсаты
Барлық оқушы:. Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі.
Көптеген
оқушылар: Дұрыс тамақтана білу денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре
алады.
Кейбір оқушылар: Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын
ажыратып,әңгімелей алады.
-
-Тамақтану режимі туралы не айтады?
-Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады?
-
ОҚО, Мақтарал ауданы Асықата кенті «Н.Төреқұлов атындағы
№121» жалпы орта мектебі кмм-нің бастауыш сынып мұғалімі
Алибекова Лаззат Мырзановна
Дүниетану
Тілдік мақсат
Пәнге тән лексика мен терминология:
Режим, тағам, сусын.
1 слайд
Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Біз қалай тамақтанамыз? Оқу мақсаттары 1.1.4.2 Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. Сабақ мақсаты Барлық оқушы:. Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтана білу денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып,әңгімелей алады. - -Тамақтану режимі туралы не айтады? -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады? - ОҚО, Мақтарал ауданы Асықата кенті «Н.Төреқұлов атындағы №121» жалпы орта мектебі кмм-нің бастауыш сынып мұғалімі Алибекова Лаззат Мырзановна Дүниетану Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: Режим, тағам, сусын.
#2 слайд
Кері байланыс
«Серпілген сауал»
әдісі
арқылы өткен сабақты
пысықтау.
«Жұмбақтарды шеш »
ойыны
«Ойлан, тап» әдісі
АКТ пайдалану
Психологиялық ахуал
Шаттық шеңбері
Топқа бөлу
Сәйкестендіру кестесі
«Кинометафа» әдісі
арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашамын.
Балаларға пайдалы және
зиянды
тамақтар туралы мәлімет
беремін.
•ЖЕМІСТЕР
•ТАҒАМДА
Р
•СУСЫНДАР
2 слайд
Кері байланыс «Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. «Жұмбақтарды шеш » ойыны «Ойлан, тап» әдісі АКТ пайдалану Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері Топқа бөлу Сәйкестендіру кестесі «Кинометафа» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Балаларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін. •ЖЕМІСТЕР •ТАҒАМДА Р •СУСЫНДАР
#3 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі
оқушылар тобының оқу әрекетін
ұйымдастыру үшін арнайы оқыту
тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау
тәсілдерін кіріктірдім.
«Ойлан тап» әдісі
Кестедегі көрсетілген
суреттерді сәйкестендір.
Топтық талқылау
Өзі қызыққан ұстаз сабағын басқаларға да қызықты жеткізе
алады!
Бағалау
3 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. «Ойлан тап» әдісі Кестедегі көрсетілген суреттерді сәйкестендір. Топтық талқылау Өзі қызыққан ұстаз сабағын басқаларға да қызықты жеткізе алады! Бағалау
#4 слайд
Жаңартылған білім беру
мазмұндамасын
Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері
арқылы күтілетін нәтижелерге қол жеткізетіндігіме
түсіндім.
Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде
бағытаушы болуды үйрендім.
Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу
жетістіктерінде
өзін-өзі бағалауды үйрендім.
Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен
әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді
түсіндім.
Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы
4 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын Дәстүрлі сабаққа қарағана, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижелерге қол жеткізетіндігіме түсіндім. Қарым-қатынас жасау дағдыларымен тапсырма беруде бағытаушы болуды үйрендім. Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерінде өзін-өзі бағалауды үйрендім. Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөліп, бірлескен әріптестерімнен тимді сұрақтар қою мен модельдеуді түсіндім. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
#5 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
5 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













